Näytä tavallinen näkymä : MTB Järvenpää
Petterii
18.03.2011, 17.13
Mukaan voisin tulla, mummoxc just hyvää. Muuhun ei kunto riittäisikään..
Otetaanko sitten lähtö Nummikrouvilta 0800?
Otetaanko sitten lähtö Nummikrouvilta 0800?
Juuri äsken tuli ilmoitus että pääsenkin lähtemään klo 9:00 Pitää kuulemma syöttää aamupuuro pikkuiselle. Vois sitten vaikka nähdä maastossa, tai käy toi krouvikin ysiltä. Pääset ottaan jo lämmöt lähimetsissä..
Petterii
18.03.2011, 18.21
Otetaan maalikaupalta ysiltä. Ajelen siitä tunnin kooveeällää.
Ok kauppa ysiltä. Jos teet tilauksen vasta huomen niin, otan muutamia juttuja.
Petterii
18.03.2011, 19.13
Joo tilaus lähtee varmaankin sunnuntaina.
Petterii
19.03.2011, 13.27
Koden kanssa tämmöistä. Ekat 50 min oli yksin ajelua ja Kode lähti vielä sakkolenkille.
http://connect.garmin.com/activity/73770319
Pääasiassa ittekseni ajelin tämmöisen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/3ujsi2j1jpq87asq. Maraan törmäsin heti alkulenkistä, tovi pyörittiin ja Mara lähti omille teilleen. Pulkkamäkeä noustessa pito loppui taas samaan paikkaan, mutta keskityinkin enemmän sen laskemiseen. Reittilinkin takaa löytyy kuva, jossa hyppyrin nokan kohdille on asetettu pieni tikku ja fillarin takarenkaan kohdilta alkaa alastuloslouppi :). Siinä ehtii jo hetken aikaa olla ilmassa...
:eek: peljästyin jo että olin onnistunut hukkaamaan edellisen reissun tiedot STn
ihmeelliseen bittitaivaaseen mutta olihan ne tallessa.
tällainen lenkura tuli tänään poljettua kun kun sain itseni viännettyä
lenkille jo heti seittemän jälkeen lumisateen pelossa.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/buaombigl1f2p62h
Pääasiassa ittekseni ajelin tämmöisen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/3ujsi2j1jpq87asq. Maraan törmäsin heti alkulenkistä, tovi pyörittiin ja Mara lähti omille teilleen. Pulkkamäkeä noustessa pito loppui taas samaan paikkaan, mutta keskityinkin enemmän sen laskemiseen. Reittilinkin takaa löytyy kuva, jossa hyppyrin nokan kohdille on asetettu pieni tikku ja fillarin takarenkaan kohdilta alkaa alastuloslouppi :). Siinä ehtii jo hetken aikaa olla ilmassa...
Tuossa alkaa olemaan jo loikalla mittaa. Nyt vain kameramiestä mukaan kuvailee. Onkos huomenissa taas nopeeta lenkkiä tiedossa vai rauhallisempaa :)
Joo tilaus lähtee varmaankin sunnuntaina.
"Delivery period aprox. 2-7 days" kaikessa mitä halajaisin :mad:.
Tuossa alkaa olemaan jo loikalla mittaa. Nyt vain kameramiestä mukaan kuvailee. Onkos huomenissa taas nopeeta lenkkiä tiedossa vai rauhallisempaa :)
Yllättävän pitkältä tuo loikka kuvassa näyttää, enkä varmaksi sano, että ihan noin pitkälle ylsi. Vajaat laskeutumiset tasaiselle tosin kyllä tuntuivat, joten luulen, että kyllä ne onnistuneet vain ylsivät. Rinne kuitenkin viettää tuossa sen verran, ettei oikeastaan tarvinnut edes ponnistaa ja silti fillari pysyi pitkään ilmassa... Nyt on tullut aika rutkasti lunta ja ensi viikoksi on taas luvattu plussakelejä, joten saas nähdä, pääseekö tuohon enää tänä talvena loikkimaan :(. Huomenna minä jään kotiin lusmuilemaan.
Petterii
20.03.2011, 08.36
Eihän toi 2-7 päivää ole mikään este. Tulee sitten kun tulee:) kohta lenkille. Kahveet nassuun vaan ensin.
Niin no, bike-componentsin tapauksessa 2-7 päivää taitaa pitää kohtuu hyvin paikkaansakin. Ehkäpä katselen uudemman kerran.
Petterii
20.03.2011, 15.24
Hihhei ja nyt on mentävä sitten osakaupoille cycloon. Pääsin aamusta 500 m, istahdin satulalle ja tolpan panta sano ittensä irti. Oli onneks lyhyt matka taluttaa takasin. 1/4 pyörästä toimii sentään. Sillä ajeltiin tämmönen tänään. http://connect.garmin.com/activity/74017263
Petterii
21.03.2011, 18.48
Tilaukseen osallistuneille infoa. 26.3 pitäisi olla kaikkien tavaroiden varastossa ja varmaankin viikon päästä lähtee tilaus tulemaan. Jos siis osasin BC:n saksaviestiä oikein tulkita. Ja Kepittimen varaosavarastosta löytyi täydellinen pulttiratkaisu Cruxin hajonneeseen tolpan pantaan. Pääsee silläkin sitten ajamaan.
Mielipiteitä kumpi ZTR ALPINE vai CREST? Hinta on sama ja painokin.. Niin onko myös kokemuksia Fun Works navoista?
Petterii
22.03.2011, 06.44
Crest, koska on leveämpi.
Ootteko noita enska kisoja kierrelleet? Ekat näyttäis olevan kahden kuukauden kuluttua. Ajattelin noita lähteä kiertelemään omaksi iloksi ilman mitään sijoitus odotuksia.
Rautapelto
24.03.2011, 07.20
Ootteko noita enska kisoja kierrelleet? Ekat näyttäis olevan kahden kuukauden kuluttua. Ajattelin noita lähteä kiertelemään omaksi iloksi ilman mitään sijoitus odotuksia.
Sittenhän me laitellaan sulle Giantti alle kesäks sopuhintaan (Only 4 U mun veli ja silleen...). Jos kiinnostaa niin sulle voisin tosiaan poistaa sen edukkaasti.
Ehkä sitä ehtii ensviikolla jo lenkillekin kun saa lomanjälkeiset hoput hoidettua :D
Sittenhän me laitellaan sulle Giantti alle kesäks sopuhintaan (Only 4 U mun veli ja silleen...). Jos kiinnostaa niin sulle voisin tosiaan poistaa sen edukkaasti.
Ehkä sitä ehtii ensviikolla jo lenkillekin kun saa lomanjälkeiset hoput hoidettua :D Harmi kun messuilta tuli uusi peli jo rahdattua junalla kotiin. Mut vois alkaa suunnittelee noita enska hommia jos porukalla mentäis :)
Joko tämä on tsekattu? Koska teiltä tulee vastaava pläjäys?
http://www.youtube.com/watch?v=2s418mTrUgE
Ootteko noita enska kisoja kierrelleet? Ekat näyttäis olevan kahden kuukauden kuluttua. Ajattelin noita lähteä kiertelemään omaksi iloksi ilman mitään sijoitus odotuksia.Enskakisat ovat nykyään enemmänkin alamäkiajoja. Ensimmäinen on Messilässä 28.-29.5. Samaan aikaan on Korson maraton. Maratonit ovat melkein mielekkäämpiä ja sitten myös Bianchi -Cupin maastokisat. Tietysti, jos on tullut hankittua alamäkiajoon sopivaa kalustoa, sitä täytyy sitten tietysti lähteä kokeilemaan.
Enskakisat ovat nykyään enemmänkin alamäkiajoja. Ensimmäinen on Messilässä 28.-29.5. Samaan aikaan on Korson maraton. Maratonit ovat melkein mielekkäämpiä ja sitten myös Bianchi -Cupin maastokisat. Tietysti, jos on tullut hankittua alamäkiajoon sopivaa kalustoa, sitä täytyy sitten tietysti lähteä kokeilemaan.
Kyllä tuo nykyenska on vielä kaukana dh:sta. Ainakin sellaisten mielestä, jotka molempia ajavat... Vertailun vuoksi duunikaveri ajaa enskaskaboja 150 mm joustavalla konkelilla ja dh:ta 250 mm joustavalla. Maratonien mielekkyys onkin sitten kunkin ajajan henkilökohtainen mielipide ;). Muistelen jostain lukeneeni, että Bianchi cupin skabat olisivat lähempänä sitä ns. perinteistä enskaa.?.
Minulla olisi suunnittelmissa käydä tuo Messilän kisa katsomassa. Alustava lupa Rouvalta on saatu, mutta päätös voi vielä muuttua hovissa... Tahkolta saan varmaan kauden tarpeiksi maratonia, mutta jonkun toisenkin enskan saatan käydä ihmettelemässä, jos se kivaksi puuhaksi osoittautuu.
FillaRilla
24.03.2011, 20.20
Joko tämä on tsekattu? Koska teiltä tulee vastaava pläjäys?
http://www.youtube.com/watch?v=2s418mTrUgE
Onhan näitä menneiltä alkuvuosilta. http://www.youtube.com/watch?v=gcZaq4iNnNE ja lisää http://www.youtube.com/results?search_query=maastopy%C3%B6r%C3%A4ily+j%C3 %A4rvenp%C3%A4%C3%A4&aq=f.
Kuvaaja ja juutuutittaja TheThent, joskus porukoissamme vieraillut korsolainen(-ko se nyt oli?). Ajajat Lake-End Pushbikers porukkaa.
Josta juohtuikin mieleeni; kuinka jaksaa nimiehdotelmaideointi?
Alkaa hiihtokelit oleen heikot. Ei voi olla varma, josko mut piankin porukkalenkillä nähtäis. Ainakin jos katsoo jonossa taaksepäin.:mad:
Teemu Kalvas
24.03.2011, 20.35
Ei kenelläkään sattuis olemaan nurkissa ylimääräistä 170-millistä vasenta nelikanttikampea? Asemakulkineen 14 vuotta palvellut kampi on näemmä tehnyt itsarin.
Petterii
25.03.2011, 09.20
Huomenna ajetaan taas cyclolla. Jos on halukkaita mukaan.
Teemu Kalvas
25.03.2011, 18.23
Maalikauppa ja 10 vai joku muu? Voisin ehkä tulla, en tiedä vielä.
Petterii
25.03.2011, 18.35
Mää lähen tos kasin aikaan, jos sää sallii. Voin kyllä kympiltä koukata kaupalta, mutta siinä vaiheessa on kovin vähän lenkkiä jäljellä.
Teemu Kalvas
25.03.2011, 21.16
Kauhean aikaisin, en minä tuohon aikaan saa itseäni lenkille. Ehkä tulen vain sunnuntaina metsään sitten.
ARJ, onko vielä tilaa Tahkon majoitusosastolla? Vois lähteä ajeleen jonkun matkan.
Rautapelto
26.03.2011, 08.09
ARJ, onko vielä tilaa Tahkon majoitusosastolla? Vois lähteä ajeleen jonkun matkan.
Mä oon kans pohtinut että voishan sinne lähtee viikonloppua viettelemään huonossa seurassa...
Jep joo Jukka H ja Raatapelto. Nimenne on listoilla :)
Taholle lähössä 11 kisaajaa enemmän tai vähemmän tosissaan.
Enempää porukkaa ei juurikaan mökkiin mahdu.
Kasari: Mikä meininki ja kondis. Toivottavasti pääset Tahkolle.
Rami: osaatko ajaa enään maastöpyörällä hengästymättä??? :)
Tom1: Tiedätkö mihin olet ilmoittautunut? Mieti matka tarkkaan.
Eli nimilistaus tässä:
Ertsi, ARJ, Kode, Petterii, Rami, Kasari, Tom1, ZeiZei, Markku, JukkH ja Rautapelto.
Ilmoittautuminen on käynnissä eli eiku ilmoittautumaan ja matkaa valitsemaan.
Kohta kisätouhut taas alkaa. Tahkolle hyvänä treenikisana on Jyväskylän Marathon jossa nousua on mukavasti ja rytminvaihdoksia riittää.
Petterii
26.03.2011, 13.50
Huomenna poluille aamusta ennen kuin ARJ pääsee ylös sängystä eli kasilta lähdetään. Muita aamuvirkkua?
Huomenna poluille aamusta ennen kuin ARJ pääsee ylös sängystä eli kasilta lähdetään. Muita aamuvirkkua?
Olen riisunut Hybridin talvivarusteista eli nastakumit on saunan orsilla roikkumassa ja joustokeula on vaihtunut jäykkään keulaan. Alla on katuslicsit ja etulimppu on 38 piikkinen eli mulla ei ole polokupyörää ???:p ja maastopyöräilyhän on ihan pas...a laji.
Iltapäivästä olen maantiellä jos keli on kohillaan.
Katellaan parin viikon päästä josko sais jonkun härvelin jo kasaan tulevalle kaudelle.
Mä pääsen ysiltä lähteen, tai siis lähen..
Petterii
26.03.2011, 14.50
Otetaanko ysiltä kaupalta?
Olen riisunut Hybridin talvivarusteista eli nastakumit on saunan orsilla roikkumassa ja joustokeula on vaihtunut jäykkään keulaan. Alla on katuslicsit ja etulimppu on 38 piikkinen eli mulla ei ole polokupyörää ???:p ja maastopyöräilyhän on ihan pas...a laji.
Polut on mitä parhaimmassa kunnossa ja sälli on palastellut pöörän :eek:. Oi aikoja, oi tapoja :rolleyes:
Minä koitan lähteä taas jo (vasta) yhdeksän kieppeillä purkamaan enimmän leikkimisinnon. Todennäköisesti menen nauttimaan pulkkamäestä vielä, kun se hyvässä kunnossa. Alepan nurkan lumikasat saavat todennäköisesti myös osansa.
Otetaanko ysiltä kaupalta?
Selvä homma ysiltä.. Nyt vaan kesä, just väänsin uudet kingit. Myös alle menee uudet kevyet Rovalit:D:D Pikasesti laskin että kiekko/renkaat lähti noin 650gr pois..
Timbe(r)man
26.03.2011, 18.27
Ihme aamuvirkkuja täällä. Mä ainakin yritän huomenna tulla lenkille sovittuun normiaikaan klo 10.
Samoin kymmenen aikaa maalikaupalla.
Petterii
26.03.2011, 20.03
Kode: mustetaan sitten kellon siirto ensi yönä, että ollaan oikeaan aikaan kaupalla. :)
Enempää porukkaa ei juurikaan mökkiin mahdu.
Arto, laitatko tahkolle ensimmäiseksi varamieheksi niinkuin kunnon kisoissa on tapana :)
Tänään mentiin racing ralfeilla 2h keskellä päivää ja polut oli loistavat. Terholan kapeetakin pääsi komeesti ja kovaa ;)
Kode: mustetaan sitten kellon siirto ensi yönä, että ollaan oikeaan aikaan kaupalla. :)
Tuo kellonsiirto oli hyvä muistutus vähän yhelle jos toisellekin, ollaan oikeaan aikaan remonttipaikalla hommissa ,jossa huominen(kin) kuluu:(
FillaRilla
26.03.2011, 22.25
Rami: osaatko ajaa enään maastöpyörällä hengästymättä??? :)
Suatampa osatakkii. Ainakkii työmatkat kulkee. Osaanko ajaa, jos hengästyn, on se isompi puluma luullakseni:mad:.
Tavoitteena Tahko MTB, kondis on vähän suhteellinen käsite, käsi kumminkin on hyvä...
Tom1: Tiedätkö mihin olet ilmoittautunut? Mieti matka tarkkaan.Tahkon kisoihin :) Tällä hetkellä matkaksi olen kaavaillut yhtä kierrosta, ajalla ei väliä kuhan maaliin pääseen. Eli varmaan lähden tuohon kello 10 ryhmään +5h ajajat.
Petterii
27.03.2011, 13.23
Kode oli mukana ensimmäisen pari tuntia. Loppuhuljuttelu on sitten yksinään.
http://connect.garmin.com/activity/75307673
Kiitos Petterille seurasta. Polut kyllä aivan älyttömän hyviä. Saas nähdä kauan ne kestää, ens viikolla viel pakkaset jatkuu..
Ihme aamuvirkkuja täällä. Mä ainakin yritän huomenna tulla lenkille sovittuun normiaikaan klo 10.
Yritykseksi jäi, odottelimme 10:08 asti. Et kai unohtanut siirtää kelloa?
Polut ovat tosiaan mitä parhaimmassa kunnossa. Ei voi kuin ihmetellä, mitä ARJ:n päässä oikein liikkui kun hyrspiidinsä kesäkuosisti :seko:. Foreca lupaa ensi viikoksi vielä pakkasöitä, joten joinain aamuina (tod. näk. ke/to) 06:00 löytyy lenkkiseuraa...
Pellonkulmaan oli ilmestynyt uusi tukinylitysharjoituspaikka :). Joku oli jopa ystävällisesti karsinut siitä pari oksaa. Pulkkamäkikin oli ihan oivassa laskukunnossa. Hyppyri on hyvä, mutta alastuloa voisi sen puolisen metriä viedä kauemmaksi.
Jälki: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/a5ot5ppn3hengan4
Timbe(r)man
27.03.2011, 15.31
Yritykseksi jäi, odottelimme 10:08 asti. Et kai unohtanut siirtää kelloa?
Polut ovat tosiaan mitä parhaimmassa kunnossa. Ei voi kuin ihmetellä, mitä ARJ:n päässä oikein liikkui kun hyrspiidinsä kesäkuosisti :seko:. Foreca lupaa ensi viikoksi vielä pakkasöitä, joten joinain aamuina (tod. näk. ke/to) 06:00 löytyy lenkkiseuraa...
Pellonkulmaan oli ilmestynyt uusi tukinylitysharjoituspaikka :). Joku oli jopa ystävällisesti karsinut siitä pari oksaa. Pulkkamäkikin oli ihan oivassa laskukunnossa. Hyppyri on hyvä, mutta alastuloa voisi sen puolisen metriä viedä kauemmaksi.
Jälki: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/a5ot5ppn3hengan4
Sorry! Mä nukuin pommiin, en kesäajan takia, muuten vaan. Mutta missä se tukki? Menen salaa harjoittelemaan.
Sorry! Mä nukuin pommiin, en kesäajan takia, muuten vaan. Mutta missä se tukki? Menen salaa harjoittelemaan.
Siellä peltojen kulmassa... Melko lähellä niitä nyt jo lähes täysin lumen alle hautautuneita tukkeja. Varmasti helppo löytää. Hyviä harjoituksia!
Tavoitteena Tahko MTB, kondis on vähän suhteellinen käsite, käsi kumminkin on hyvä...
Jos käsi on hyvä niin sittenhän loppu kondis hoituu harjoittelemalla, sopivasti. Pidetään siitä kiinni että olet Tahkolla mukana.
Javalin varasija rekisteröity.
Miten se ertsi nyt tolleen vai eppäilet sinä. No et varmaan ole ainoa. Kävin tänään tempaisemassa kaskelantien "tempon" hybridillä, hyvin liikahti mutta oli kyllä hirmu myrsky. Paikoin koko kaskelantien peltojen puoleinen kaista oli ihan tukossa (lunta) joten piti ajaa paikoitellen vastakarvaan. Sopivasti kun puhuri pääsi tuulemaan niin meno pysähty kuin seinään.
Jos joku luulee että olen lopettanut treenaamisen niin erehtyy ja pahasti. Tänäkin aamuna mm petteriiin nukkuessa alkoi aamulenkki, juosten :)
Petterii
27.03.2011, 20.12
Jos joku luulee että olen lopettanut treenaamisen niin erehtyy ja pahasti. Tänäkin aamuna mm petteriiin nukkuessa alkoi aamulenkki, juosten :)
Ai oot ruennut lehtiä juosten jakamaan?
Ai oot ruennut lehtiä juosten jakamaan?
Juu Savon Sanomia. Laitetaanko tilaus sinullekkin
Petterii
27.03.2011, 20.42
No voi tokkiinsa. En olekkaan pitkään aikaan kuullut mitään Kuopion Atrian tehtaan kohtalosta.
Jos joku luulee että olen lopettanut treenaamisen niin erehtyy ja pahasti. Tänäkin aamuna mm petteriiin nukkuessa alkoi aamulenkki, juosten :)Hyvin näytti pyörä liikkuvan Lemmenlaaksossa jos oikein näin, oltiin siellä kameralla kuvailemassa :) Ei siitä ertsin laskuvideoista mitään selvää saanut, musta söherö näytti menevän rinnetta alas. Nyt saa pyörä vajassa lepuutella vähän aikaa, jos ens viikon loppupuolella kerkeis taas ajelemaan :)
Timbe(r)man
27.03.2011, 23.24
Minä ARJ voisin ottaa toisen varasijan Tahkon majaan. Olen niitä, jotka ei kykene ajoissa päättämään lomaohjelmistaan. Voinhan mä sitten tulla vaikka telttaan nukkumaan teidän pihaanne, jos ei mökkiin mahdu:)
Voitte sitten käydä siinä huvilanne terasilla ylenkatsomassa moista kerjäläisväkeä nurkissanne.
Dodi, Tahkon ilmoittautuminen suoritettu. 60 km/ 9:20 tuli alustavasti valittua. Korson jälkeen sitten tuumailen onko mieli matkasta muuttunu.
ZeiZei66
30.03.2011, 08.13
Minun paikan Tahkon mökillä vois laittaa jakeluun, varmaan kesäloma reissulla silloin ja koirat mukana, niin yöt nukutaan viime vuoden tapaan autossa!
Petterii
30.03.2011, 09.13
Tänään ei lenkille työreissun takia kerkeä, mutta jos on huomiseksi halukkaita lähtemään 90-120 minuuttiselle reippaalle pk-lenkille niin sitten mennään. Lähtö noin klo 18:00. Liikkumismuoto voi olla POLKUpyörä tai sitten cyclo, jos maa alkaa upottamaan.
[QUOTE=
Voitte sitten käydä siinä huvilanne terasilla ylenkatsomassa moista kerjäläisväkeä nurkissanne.[/QUOTE]
Timbermanni: yks pikku epäkohta tässä on se että siinä mökissä ei ole teranssia:D.
Jos ZeiZei on automajoituksessa niin eiköhän Javal ja Timppa mahdu tähän majoitukseen.
Tältä pohjalta lyön majoituksen lukkoon tälle jengille. Kolometoista henkilöä on todella hieno tiimi. Hienoa.
Mitenkähän me kaikki mahdutaan polkupyörinemme Petterin kyytiin:D:D Onko kodella isompaa kuorkkia?
No kyytiasiat lähempänä eiköhän tuo järjesty.
Timbermanni: yks pikku epäkohta tässä on se että siinä mökissä ei ole teranssia:D.
Jos ZeiZei on automajoituksessa niin eiköhän Javal ja Timppa mahdu tähän majoitukseen.
Tältä pohjalta lyön majoituksen lukkoon tälle jengille. Kolometoista henkilöä on todella hieno tiimi. Hienoa.
Mitenkähän me kaikki mahdutaan polkupyörinemme Petterin kyytiin:D:D Onko kodella isompaa kuorkkia?
No kyytiasiat lähempänä eiköhän tuo järjesty.
Kuljetus kalustossa löytyy, vaikka täysperä olis mahdollinen..
:) Hieno homma !
Tänään tehtiin reilu 20km lenkki FourTourin, KurSkin ja Timben kanssa. Normi kierros hautuumaa-pellonk.-lemmenlaakso akselilla.
Polut oli ihan hyvässä kunnossa. Lemmonlaakson takasuora ei ollut ajettavissa, muu osuus 10- kunnossa. Sen verran lauhaa on tiedossa, että taisi olla talvipolut tässä, ainakin ke/su porukkalähdöt :(
Petterii
31.03.2011, 09.06
ertsi ja KODE: Saksan paketti on nyt Helsingissä DHL:n käsissä ja käyn sen noutamassa kotimatkalla. Joten tänään illasta saa tulla tavaroita noutamaan tutusta osoitteesta. :)
ertsi ja KODE: Saksan paketti on nyt Helsingissä DHL:n käsissä ja käyn sen noutamassa kotimatkalla. Joten tänään illasta saa tulla tavaroita noutamaan tutusta osoitteesta. :)
Hienoo voisin yrittää tulla kasin aikoihin..
Petterii
31.03.2011, 17.43
Mää koetan tulla siihen kotia lenkiltä. Tuu puol ysi niin oon varmasti.
Olipahan päivän lenkki päätä huimaava. Kävely vauhtia ja ylämäet taluttaen. Otti polvet viime sunnuntaina jotenkin itteensä ja ei kestä ollenkaan rasitusta. Eilen pääs ekaan kertaa kyykkyyn ja ylös :)
Petterii
31.03.2011, 21.42
^Nyt lepoa ettei mene koko kesä polvi pipinä. :)
tämmönen ees/taas lenkki tänään: http://connect.garmin.com/activity/76351058
Ei jouda nyt illasta, mutta huomenna töiden jälkeen (~neljän-viiden korvilla) voisin tulla, jos meinaat olla kulmilla.?.
Olipahan päivän lenkki päätä huimaava. Kävely vauhtia ja ylämäet taluttaen. Otti polvet viime sunnuntaina jotenkin itteensä ja ei kestä ollenkaan rasitusta. Eilen pääs ekaan kertaa kyykkyyn ja ylös :)
Auts. Kannattaa antaa niiden polvien levätä aikansa, se kun ei aina lähde sillä millä se on tullutkin... Tulevien päivien loskavesikelit varmasti auttavat malttamaan :rolleyes:.
Minä kävin aamusella nauttimassa pakkaspoluista ja pakkasta sitten olikin ihan mukavasti, -13 astetta. Polut olivat luonnollisesti upeassa kunnossa. Joku bashguarditon (Timbe?) oli mitä ilmeisimmin käynyt hieromassa Pellonkulman uutta tukinylityspaikkaa :)
Petterii
31.03.2011, 21.56
Ei jouda nyt illasta, mutta huomenna töiden jälkeen (~neljän-viiden korvilla) voisin tulla, jos meinaat olla kulmilla.?.
Viiden jälkeen olen kotona.
Lekurissa pistäydyin. Kummassakin polvessa rasitusvamma. Viikolla 15 pääsis taas koittamaan miten polvet kestää, jos kipeytyy taas niin sitten tutkimuksiin.
Lääkkeeksi määräs pillereitä/voiteita ja täyslepoa. Eli kaks sunnuntai lenkkiä jää nyt väliin :(
Lekurissa pistäydyin. Kummassakin polvessa rasitusvamma. Viikolla 15 pääsis taas koittamaan miten polvet kestää, jos kipeytyy taas niin sitten tutkimuksiin.
Lääkkeeksi määräs pillereitä/voiteita ja täyslepoa. Eli kaks sunnuntai lenkkiä jää nyt väliin :(
kokeile siirtää klosseja 5 mm taaksepäin (jos siis käytät lukkopolkimia).
en tietenkään voi tietää mikä on polviesi todellinen tilanne mutta
en kyllä luovuttais noin helpolla. ittellä polvet kipuilee sitä enemmän mitä vähemmän ajan pyörällä. ortopedi sano aikoinaan että pyöräily on mun polvien pelastus. miettisin kyllä muita ratkaisuja kuin lepo, esim polven ympärillä olevien lihasten vahvistamista.
tää on sitten vain ihan mutuneuvontaa.:)
edit: mulla talvikengissä klossit niin takana kun saa. jos siirrän vähänkin eteenpäin niin polvet rupee kipuileen. talvikenkä on pari noa isompi kuin kesäkenkä jolloin
klossin reijät on suhteessa jalkaan edempänä kuin kesäkengissä.
kokeile siirtää klosseja 5 mm taaksepäin (jos siis käytät lukkopolkimia).
en tietenkään voi tietää mikä on polviesi todellinen tilanne mutta
en kyllä luovuttais noin helpolla. ittellä polvet kipuilee sitä enemmän mitä vähemmän ajan pyörällä. ortopedi sano aikoinaan että pyöräily on mun polvien pelastus. miettisin kyllä muita ratkaisuja kuin lepo, esim polven ympärillä olevien lihasten vahvistamista.
tää on sitten vain ihan mutuneuvontaa.:)
edit: mulla talvikengissä klossit niin takana kun saa. jos siirrän vähänkin eteenpäin niin polvet rupee kipuileen. talvikenkä on pari noa isompi kuin kesäkenkä jolloin
klossin reijät on suhteessa jalkaan edempänä kuin kesäkengissä.Klossit on kyllä aika takana, mutta voisin kokeilla siirtää niitä vieläkin taaemmas. Ajattelin kyl jumpata kevyesti ja venytellä tuossa lepotauvolla noita jalkoja.On noitten kans ollut aikasemmin ongelmia, yleensä lepo on auttanut. Luovuttaa en missään nimessä aio niin hauskaa puuha tää mettässä ajelu on :)
Klossit on kyllä aika takana, mutta voisin kokeilla siirtää niitä vieläkin taaemmas. Ajattelin kyl jumpata kevyesti ja venytellä tuossa lepotauvolla noita jalkoja.On noitten kans ollut aikasemmin ongelmia, yleensä lepo on auttanut. Luovuttaa en missään nimessä aio niin hauskaa puuha tää mettässä ajelu on :)
Oma näkemys on että, jos ei kulumia ole todettu. Niin sitten tosiaan vaan lihaskuntoa paremmaksi. Myös ajoasento voi olla väärä. Oliko niin että sulla on nyt uusi peli alla. Muistan lukeneeni että messuilta tuli jokin enska vehje hommattua..
Rautapelto
01.04.2011, 22.50
Kannattaa oikeasti ajella jonkin aikaa hiukan pienemmillä välityksillä vaikka runttaaminen niin hauskaa onkin. Pikkuhiljaa sitten lisää ruutia sitämukaa kun polvet alkaa kestämään. Satulan korkeus vaikuttaa kans noihin polviin.
Onko muuten kukaan lähdössä aamulenkille huomenna. Esim kasin aikaan?
Petterii
01.04.2011, 23.00
Polviinhan voi vaikuttaa klossin paikka, satulan korkeus, satulan etu/takasäätö, polven ja jalkaterän suuntaus polkiessa , klossin suuntaus kengän pohjassa, satulan suoruus ym pikkuseikkoja. :)
Joo kyllä nyt uusi pyörä alla. Vanhasta katselin mitat jolla säätelin, mutta pitää tarkistaa vielä ne uudestaan. Tuossa on kyllä tullut ajeltua aika runttaamalla, joten toi Rautapellon ajatus ajella pienemmillä välityksillä ei kuulosta yhtään hullummalle.
Timbe(r)man
02.04.2011, 01.02
Joo kyllä nyt uusi pyörä alla. Vanhasta katselin mitat jolla säätelin, mutta pitää tarkistaa vielä ne uudestaan. Tuossa on kyllä tullut ajeltua aika runttaamalla, joten toi Rautapellon ajatus ajella pienemmillä välityksillä ei kuulosta yhtään hullummalle.
Ajelit helevetin kovaa jollakin taannoisella lenkillä:p Maitohapåthan siinä menee polviluihin;) Kantapäitä sun kannattaa polkiessa viedä alaspäin, jotta saat pyöritysliikettä aikaiseksi. Polvien kannalta myös klossien kulma on tärkeä, ettei polviin synny kiertovääntöliikettä poljinkierroksen yläosan aikana.
Ertsille: en ole vielä ehtinyt tutustua pellonkulman tukkiin, joten kyllä ne jonkun muun hampaat tukkiin on purru.
Haluaisko joku lähteä sunnuntaina tai lähiloska-aikoina maantielle ajelemaan? Ovat nimittäin ihan kuivalla asvaltilla, sitten kun taivaalta ei tule uutta lunta ja vettä.
Tahkoprokkis on nyt suljettu. Majoitus varmistettu tälle porukalle.
Majoitumme Rinnepellon pihamökkiin, mutta kaksi henkilöä joutuu tyytymään patjapaikkaan lattialla. Hinnan ja samalla laskun saan maanantaina ensviikolla. Palaan eetteriin hinnan suhteen myöhemmin.
Eli vahvistuksena vielä MTB Järvenpään osallistujat:
Ertsi, ARJ, Kode, Petterii, Rami, Kasari, Tom, ZeiZei, Markku, JukkaH, Rautapelto, Javal ja Timberman.
Olis tietysti todella hienoa jos tämä reipas ja urheilullinen porukka toisi samalla itseään julki positiivisessa muodossa tapahtuman aikana. Tietenkin positiivinen ja urheilumainen käytös radalla on itsestään selvyys mutta miten muut tunnistaa meidät?
Ehdotuksia kehiin? Se nimikysymys on varmaan jo ratkaistu eli mennään jatkossa tällä perinteisellä muodolla.
Itse ehdotan ajopaitaa.
Petterii
02.04.2011, 12.03
Ikävä tuottaa pettymys, mutta minun seuran kohdalla lukee Zeus...
Edit: jos joku tahtoo siirtyä kymppiaikaan maastossa niin tuolla varastossa on ylimääräiset X9 3*10 vivut ja pitkähäkkinen takavaihtaja. Ajettu noin 3 lenkkiä.
Maastosta maantielle oli ihan mukavaa pyöritellä pikiteitä pari tuntii.. Lohjan homma myös lähestyy. Eli porukka olis nyt ARJ, Fillarilla, Kode ja Tom1 + sen kaveri. Mukaan viel mahtuu pari..
Ertsille: en ole vielä ehtinyt tutustua pellonkulman tukkiin, joten kyllä ne jonkun muun hampaat tukkiin on purru.
No kuka tunnustaa harjoitelleensa salaa?
Olis tietysti todella hienoa jos tämä reipas ja urheilullinen porukka toisi samalla itseään julki positiivisessa muodossa tapahtuman aikana. Tietenkin positiivinen ja urheilumainen käytös radalla on itsestään selvyys mutta miten muut tunnistaa meidät?
Ehdotuksia kehiin? Se nimikysymys on varmaan jo ratkaistu eli mennään jatkossa tällä perinteisellä muodolla.
Itse ehdotan ajopaitaa.
Ajopaita olisi jees. Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä saisi laadukkaita? Huonoa paitaa kun ei sitten tule pidettyä... Pitkä- vai lyhythihainen? Vai molemmat? Värillä ei ole väliä, kunhan se on musta. Kuka suunnittelee logon? Minä voi yrittää:
MTB Järvenpää
Ja MTB:n äMmän tilalle tietenkin kaikkien rakastama kolmisointu :p. Pitäisiköhän samalla hakea yksilöllisempää otetta ja kirjailla paitoihin kunkin nimimerkki? Tilaa paidassa on, koska sponsoreiden mainonta ei viene paljoa tilaa :rolleyes:.
:DTää on ihan oma näkemys, mutta tuntuu sillointällöin kuuluvan muittenkin suista...http://i.imgur.com/yvcAS.jpg
Ei Mielellään tosiaan mitään fruit of loom 100% puuvillaa joka painaa
kastuttuaan kilon verran, vaan asiallinen tekninen materiaali...
FillaRilla
02.04.2011, 15.37
Lundbergilla Keravalla on tarjous Niken ajopaidoista 20€/kpl. ( http://lundberg.fi/catalog/28/paidat ). Jos sieltä valkkais sopivan imelän värin, jos niitä on, linkissä näkyy olevan vain yhtä väriä miesten paidoissa. Vaikka äänestys porukalla, jos valikoimaa on ja ostettais jokaiselle tilauksen mukaan yhteishankintana ja painatus jossain sopivassa paikassa. Lundbergilta vois vaikka kysyä asiaan sponssiakin, niin ei maksais sitäkään vähää. Jos se siis tulis asiaan mukaan. Jos saa ideani kannatusta, voin hoitaa asian tiedustelun. Nimim. "Lundbergin kanssa asialliset välit".
Tai saa joku muukin hoitaa, jos poltetta on. Kaikki käy.
Rautapelto
02.04.2011, 15.52
Jjos joku tahtoo siirtyä kymppiaikaan maastossa niin tuolla varastossa on ylimääräiset X9 3*10 vivut ja pitkähäkkinen takavaihtaja.
Saattaisin olla kiinnostunut noista oikean käden hilppeistä.
Lundbergilla Keravalla on tarjous Niken ajopaidoista 20€/kpl. ( http://lundberg.fi/catalog/28/paidat ). Jos sieltä valkkais sopivan imelän värin, jos niitä on, linkissä näkyy olevan vain yhtä väriä miesten paidoissa. Vaikka äänestys porukalla, jos valikoimaa on ja ostettais jokaiselle tilauksen mukaan yhteishankintana ja painatus jossain sopivassa paikassa. Lundbergilta vois vaikka kysyä asiaan sponssiakin, niin ei maksais sitäkään vähää. Jos se siis tulis asiaan mukaan. Jos saa ideani kannatusta, voin hoitaa asian tiedustelun. Nimim. "Lundbergin kanssa asialliset välit".
Värivaihtoehto lyhythihaisessa on näemmä vaaleanharmaa. Minulla on kaapissa tämä: http://lundberg.fi/node/384 ja ulos kaapista se taas tulee, kunhan ilmat vähän lämpenee. Eli kannatan. Kysy ihmeessä tarjous. Ehkä heiltä löytyisi muitakin ehdotelmia, esim. se Foxin paita ei välttämättä olisi paha vaikka se vähän enempi maksaakin...
Ai niin, Rautapelto: käväistiin viime sunnuntaina ottamassa annos gyldyyriä. Tykättiin http://fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif Suosittelen lämpimästi* kaikille: http://www.pelagus.fi/tarpeettomia.html
*) tai no, aika kylmäksihän tuo vetää.
mulle kans. ämmäkoko :eek:
Petterii
02.04.2011, 19.04
Saattaisin olla kiinnostunut noista oikean käden hilppeistä.
Kaupan päälle tulee myös vasurin vipu. :) Sille kun ei varmasti löydy ostajaa mistään.
Edit: Onko huomenna kaveria 3-4 h kevyelle peekoolle 08 tai 09 alkaen? klo 12 pitää olla takaisin. Tietä on tarkoitus ajella.
Tämmöstä tänään: http://connect.garmin.com/activity/76671061
Kaupan päälle tulee myös vasurin vipu. :) Sille kun ei varmasti löydy ostajaa mistään.
Edit: Onko huomenna kaveria 3-4 h kevyelle peekoolle 08 tai 09 alkaen? klo 12 pitää olla takaisin. Tietä on tarkoitus ajella.
Tämmöstä tänään: http://connect.garmin.com/activity/76671061
Ysiltä pääsen lähteen..
Petterii
02.04.2011, 19.39
Otetaanko me vakio: ysiltä krouvilta?
Selvä homma ysiltä krouvi..
:DTää on ihan oma näkemys, mutta tuntuu sillointällöin kuuluvan muittenkin suista...http://i.imgur.com/yvcAS.jpg
:D:D:D:D:D:D. Tipahdin ihan lattialle pitkälleen noiden pyöränromujen joukkoon. Tää on hyvä
Timbe(r)man
02.04.2011, 21.16
No kuka tunnustaa harjoitelleensa salaa?
Ajopaita olisi jees. Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä saisi laadukkaita? Huonoa paitaa kun ei sitten tule pidettyä... Pitkä- vai lyhythihainen? Vai molemmat? Värillä ei ole väliä, kunhan se on musta. Kuka suunnittelee logon? Minä voi yrittää:
MTB Järvenpää
Ja MTB:n äMmän tilalle tietenkin kaikkien rakastama kolmisointu :p. Pitäisiköhän samalla hakea yksilöllisempää otetta ja kirjailla paitoihin kunkin nimimerkki? Tilaa paidassa on, koska sponsoreiden mainonta ei viene paljoa tilaa :rolleyes:.
Mä voisin tehdä myös oman logoehdotukseni, jos saan muutaman päivän aikaa. Töiden pitkästyttäessä voisi sitä muotoilla väliaikahupina.
Missäs niitä painatetaan paitoihin?
Yksi paitatoimittaja on PH-sport.fi.
Kannatan yksilöllistä raväkkää otetta, niin kuin aina.
Jos sulla timppa aikaa riittää niin anna palaa.
Rautapelto
02.04.2011, 21.42
Oisko aamulla kukaan lähdössä viimeisiä polkuja nautiskelemaan? Tänään aamulla oli tosi hyvässä kunnossa eli olettaisin että huomennakin kantaa.
FillaRilla
02.04.2011, 23.06
Ysiltä pääsen lähteen..
Ajeletko Kode jo "Niskahiki" tiepyörällä? Tuliko hänestä sinkula? Kuinkas oli keskiö; pelittikö mukaan antamani?
Nyt tuntuu olevan tauti päällä. Ei taida kyetä hiihtään, ei ajeleen. Mutta kohtapuoleen.........
Mikon paja on amiksen luona pietolankadulla. Siellä onnistunee painotyö paitoihin??
Tuli käsittääksen kilpaileva ehdotus paita-asiaan ARJ:tä? Tarttee varmaan äänestää. Ittelle käy mikä vaan, jos ei kipua hinta kovin korkeeksi. Tai kai se sittenkin käy, jos muillekin.
Myös sportfire, l. Urheiluareena Tampereella tehnee tilauksesta oman mallistonsa lisäksi Meidän määrä taitaa kuitenkin olla niin pieni, että voi tulla hintoihinsai. Siksi tuollaista tarjousmallistoa esitin.
Ajeletko Kode jo "Niskahiki" tiepyörällä? Tuliko hänestä sinkula? Kuinkas oli keskiö; pelittikö mukaan antamani?
Nyt tuntuu olevan tauti päällä. Ei taida kyetä hiihtään, ei ajeleen. Mutta kohtapuoleen.........
Mikon paja on amiksen luona pietolankadulla. Siellä onnistunee??
Kyllä pari lenkkiä tehty on. Keskiö on vaihdetty, se sulta tullut sopi. Pyörä on todella kiva ajaa, runko nielee kivasti tärinät pois. Niin vaihteet jää siihen, tosin etuvaihtaja lähti. Näillä reisillä toi 53 on tarpeeton..
Oisko aamulla kukaan lähdössä viimeisiä polkuja nautiskelemaan? Tänään aamulla oli tosi hyvässä kunnossa eli olettaisin että huomennakin kantaa.
Jos ne kantaa eikä ole peililiukkaat (ei ole enää nastoja) niin lähden
poluille kans. Ellei ole poluille asiaa niin sitten muualle. Kympiltä olen maalikaupalla.
Rautapelto
03.04.2011, 09.56
Nähdään siis siellä.
Olikos polut millaisessa kunnossa? Aamulla teki mieli lähteä, mutta kun olin ehtinyt uhota siivoavani terassin ja huoltaa vähän fillareita. Terassille oli kertynyt vähän yli yhden osista kasatun fillarin verran pakkausmateriaalia :o. Vielä pitäisi niitä fillareitakin huoltaa, nyt kun terassilla on taas tilaa :rolleyes:.
Ei voi kuin ihmetellä, kuinka nuorina tytöt oppii elämän perusasiat. Armas tyttäreni (1,5v) sai kuumemittarin hyppysiinsä ja nakkasi sen lattialle.
Vaimo: "En halua, että heittelet sitä mittaria, koska se voi mennä rikki."
Muksu: "Isi maksaa."
:eek:
Olikos polut millaisessa kunnossa?
Nyt ei ihan kiitettävää pysty antamaan. Pehmeetä ja vähän sohjoistakin. Semmosella let's go meiningillä kierrettiin kuitenkin reipas 2h ja mukavaa oli. Ja eikös se oo pääasia että kammet pyörii. Välillä tuntu että olis rullilla ajellu :D
Tuosta paitajutusta ajattelin vielä kommentoida.
Jos Timpalla on aikaa ja virtaa niin antaa sen "suunnittelumyllyn" toimia vähän aikaa. Katsotaan sitten mistä paitaa kannattaa alkaa teettämään. On totta että määrä ei ole iso joten kappalehinta jokatapuksessa on isompi kuin 20€, mutta kun tästä puhuttiin joppikkujoulussa niin tämä kannattaa viedä maalin saakka.
Pitääkö sen väri olla musta, miksei valkea:) No paskat värillä ei ole väliä kunhan näkyvyys on taattu.
Minäkin voi kysellä hintoja paidoista kunhan se painatusidea ja väri saadaan ensin kohilleen.
Tuosta paitajutusta ajattelin vielä kommentoida.
Jos Timpalla on aikaa ja virtaa niin antaa sen "suunnittelumyllyn" toimia vähän aikaa. Katsotaan sitten mistä paitaa kannattaa alkaa teettämään. On totta että määrä ei ole iso joten kappalehinta jokatapuksessa on isompi kuin 20€, mutta kun tästä puhuttiin joppikkujoulussa niin tämä kannattaa viedä maalin saakka.
Pitääkö sen väri olla musta, miksei valkea:) No paskat värillä ei ole väliä kunhan näkyvyys on taattu.
Minäkin voi kysellä hintoja paidoista kunhan se painatusidea ja väri saadaan ensin kohilleen.
Ei sillä värillä väliä ole. Mitään turhan kirjavaa en kannata, mutta muuten ihan sama. Tai no, oikeastaan kaikissa sateenkaaren väreissä kiljuva paita olisi kyllä näkyvä... Eli ihan sama minulle :rolleyes:. Timbe ideoikoon rauhassa.
Maastopyöräily on sen verran hintava laji, että jos ei halua laadukkaasta paidasta vähän maksaa, niin sitten voi ajaa paidatta ja vaikka polttomerkata logon rintaansa :p. Eli paidan laadusta ei mielestäni sitten muutaman euron säästön takia turhaan tingitä.
Rautapelto
04.04.2011, 08.12
Myy kokosettinä jollekin jolla on käyttöä kun alkaa olee noita ylijäämäromuja muutenkin jo nurkissa. Pitää varmaan jotain Shimpan 1x10 settiä kattelemaan.
Jos Ertsillä on se ketjuohjuri/taco tsydeemi vapaana voisin sovitella sitä rospuuttokaudella josko se olis mulle käypänen.
Oli muuten eilen mun ja Javalin kanssa varmasti nuorin kuski tähän mennessä, tuskin vielä kahdeksaatoista ja mukavasti tuntu pärjäävän. Nimi meni ainakin multa ohi mut oli mukavan oloinen sälli. Ehkä se tulee vielätoistekin mukaan kun hiukka kuivuu.
Jos Ertsillä on se ketjuohjuri/taco tsydeemi vapaana voisin sovitella sitä rospuuttokaudella josko se olis mulle käypänen.
Onhan se vapaana, tosin bashring on kiinni RIPissä. Kaapissa on SLX -kampien mukana tullut 36T bashring, joka varmaan toimii ohjurin kanssa siinä missä originellikin...
Oli muuten eilen mun ja Javalin kanssa varmasti nuorin kuski tähän mennessä, tuskin vielä kahdeksaatoista ja mukavasti tuntu pärjäävän. Nimi meni ainakin multa ohi mut oli mukavan oloinen sälli. Ehkä se tulee vielätoistekin mukaan kun hiukka kuivuu.
Olisikohan nimi ollut Jori?
Foreca lupailee aamupakkasia, olisikohan kellään intoa käydä joku aamu (=0600) lyhyehköllä polkuajelulla?
Rautapelto
04.04.2011, 11.11
Ei mitään, bashi löytyy itseltä kyllä. Katellaan jossain välissä.
Olisikohan nimi ollut Jori?
Foreca lupailee aamupakkasia
Jori oli kyseessä. Ikää ei tosiaan ollut paljon, mutta pyörä
liikkui ja asenne oli kohdallaan.
Katos vaan, pakkaset jatkuu (ainakin yöllä). Eihän sitä tiedä vaikka
päästäis vielä pulkkamäkeen. Josko se mäki lopulta saa niskalenkin.
Su oli pyörä(t) jo yht'äkkiä poikittain, mutta pystys pysyttiin. Alhaalla kyllä uppos useempikin etupyörä....
edit. 06.00 aamulla en pääse, mutta ajattelin että vkl saattaa vielä päästä mäkeen.
FillaRilla
04.04.2011, 18.13
Koska emme ole mikään rekiskisteröity yhdistys tms., ainoa sponssi jonka voimme paitajutussa saada on liityttävä paitaan; esim. paidan myyjä voi antaa siitä alennuksen. Tai koska siihen lie painettava se Timben suunnittelema logo, voisi paidan myyjältä saada siihen painatukseen sponssin; meidän logo+myyjän mainos, jonka se myyjä maksaa. Näin jäisi meille vain paidan hinta, joka on sitten mikä lie.
Yksi mahdollisuus on, että joku firma sponssaa paidan, tai osan sen hinnasta, ja hankkii paitoja tilauksiemme mukaan omaan lukuunsa, mutta se voi olla jo vaikeammin hankittava sponssi, ellei jollakulla sitten ole suhetta jonnekin...??
Asiaan pitäisi saada vikkelästi selvyys, koska esim. Lohja 24h on varmaan nopeammin kuin huomaammekaan.
Eli kannanottoja asiaan tarvitaan. Itse en kysele mistään mitään, ennenkuin on selvää, että asia on yhdessä sovittu.
Eikös se oikeastaan kannattaisi kysellä eri paikoista erilaisia vaihtoehtoja ja tarjouksia paidasta? Äänestellään sitten se suurinta osaa miellyttävä vaihtoehto. Kiinnostaiskohan Lundbergiä tai ehkä jopa Chebiciä painatuksen sponssaaminen?
Minulle ei merkkaa oikeastaan muu kuin paidan laatu, koska p*skaa paitaa ei tule pidettyä... Onko kellään käsitystä, missä hintaluokassa painatus pyörii? Siinäkin voisi mielestäni sen verran panostaa laatuun, ettei teksti ihan muutamassa pesussa katoa.
Timbe(r)man
04.04.2011, 22.04
Tai koska siihen lie painettava se Timben suunnittelema logo
Hei minähän vain sanoin tekeväni oman ehdotukseni. Älkää nyt sitä itsestäänselvyytenä alkako pitää.:seko:
Mulle on ihan sama maksaako paita 20 vai 70 euroa, jos on hyvä.
Sellainen ongelma siihen nähdäkseni liittyy, että paidan näkyvin ja paras paikka logolle on selässä. Mutta maastoajajilla siinä on useimmiten juomareppu päällä. Rinnan puolelle mahtuu vain pieni kuten hihoihinkin.
Ei muuta kuin esityksiä kehiin :) On muuten pikkusen tylsää tää kotona istuskelu, kävin tänään toisella lääkärillä ku se eka ei tuntunut tietävän mistään mitään. Nyt on fyssarille lähetä ja tehokkaammat lääkkeet. Onko väri päätetty?? Mulle käy kaikki värit.
FillaRilla
04.04.2011, 22.45
Eikös se oikeastaan kannattaisi kysellä eri paikoista erilaisia vaihtoehtoja ja tarjouksia paidasta? Äänestellään sitten se suurinta osaa miellyttävä vaihtoehto. Kiinnostaiskohan Lundbergiä tai ehkä jopa Chebiciä painatuksen sponssaaminen?
Minulle ei merkkaa oikeastaan muu kuin paidan laatu, koska p*skaa paitaa ei tule pidettyä... Onko kellään käsitystä, missä hintaluokassa painatus pyörii? Siinäkin voisi mielestäni sen verran panostaa laatuun, ettei teksti ihan muutamassa pesussa katoa.
OK. Voin kysyä Lunbergilta sitä niiden paitatarjontaa ja tarjousta. Ja tietty noita painatuksia. Sanoit, että sulla oli yksi- se pitkähihainen- niistä Nike-paidoista. Onko se sen verran laadukas, että itse sen kelpuutaisit? Itellä on Niken ja Adidaksen paitoja 20€:lla ostettuina, ja kelpaavat mulle. Ovat ihan OK, kun en paremmasta tiedä. Muut on natsi-Siwasta. Ja nekin on ihan OK.
Silkkipainotekniikalla olen n. 10v. sitten teettänyt painatuksia kerralla yli 100:aan paitaan kerralla ja joku 5x30cm:n kokoiset painatukset oli silloin kai joku 12€/kpl? Emmuista varmasti. Olisko nyt 15-20? Lisäksi tulee silkin valmistus, jonka silloistakaan hintaa en nyt muista. On kuitenkin meidän määrässä iso osa/ paita. Eli kallis paita onkin hiton kallis. Siksi olis hyvä saada painotyöt sponssina. Nykyään on muitakin, tulostamalla tapahtuvia tekniikoita. Niitten hinnoista ei tietoa.
Reppu aina paidan päällä; Totta!! Pitiskö hommata reput painatuksella?
OK. Voin kysyä Lunbergilta sitä niiden paitatarjontaa ja tarjousta. Ja tietty noita painatuksia. Sanoit, että sulla oli yksi- se pitkähihainen- niistä Nike-paidoista. Onko se sen verran laadukas, että itse sen kelpuutaisit?
Kysele ihmeessä. Interwebsissä ei varmasti ole kaikki, mitä heiltä löytyy ja saattaisivat olla valmiit tilaamaankin jotain. Niken pitkähihainen on riittävän laadukas kyllä. Tosin olen käyttänyt sitä vasta yhden kauden, mutta sen se on kestänyt hyvin. Istuu minulle ja tuntuu mukavalta päällä. Niken t-paidasta ei ole kokemuksia, mutta eiköhän sekin siis jees ole.
Reppu aina paidan päällä; Totta!! Pitiskö hommata reput painatuksella?
Kyllä minulle reppu kelpaisi. Vai haalitaanko kypärät? Tai viirit fillareihin? Tai hankitaan hihattomat paidat ja tatuoidaan logo olkavarteen? Tai ajetaan ilman housuja ja otetaan tatuointi pakaraan! :p Jaa, olisiko järkevää laittaa painatus paidan alareunan liepeille niin, että se näkyisi repun alapuolelta? Kyseleppä huviksesi reppumahdollisuuttakin, minulle ainakin sekin kelpaisi. Tai miten olisi joku reppuun liimattava tarra?
Rautapelto
05.04.2011, 20.34
Tai miten olisi joku reppuun liimattava tarra?
Tahi ommeltava?
FillaRilla
05.04.2011, 21.34
Tuli poikettua Lundbergilla ja tilanteeksi osoittautui seuraavaa: Tarjouspaidat on alkaneet käydä vähiin. Määrästä riippuen sitä harmaata Nikee vois olla setti porukallemme, mutta kokojen riittävyydestä ei ole takeita. Painatukseen Jani sanoi, että eeii oikein, kun heille on tulossa Shimanon paitoja firman mainospaidaksi. Projekti on ollut jo vireillä pitkään, mutta hän lupasi paneutua asiaan ja tarjota sitä meidän tiimipaidaksi. (vaatii tietty sen meidän logon painamisen lisäksi) Lupasi kiirehtiä asiaaja soitella mulle, kun asiaan tulee selvyyttä. Suas nähä...:p
Eli muutkin ideat vaan eteenpäin, niis saatetaan jotkut paidat kesäksi saada. Luulen, että kiire asialle tulee, jos tänä kesänä MTB- Jpää paidoissa meinataan mehtässä rymytä.....
Lidlissä olis torstaista lähtien tämmöttis: http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_13607.htm :rolleyes: Olis komeeta kun joka toinen sporttinen perheenisä hurauttais vastaan järvenkierroksella Mtb Jpää- paidassa. Ja siinä olis oikeen leukasuojuskin.;):rolleyes:
tässä juomarepussa olis logolle tilaa :p
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_13589.htm
Jotain enduraa vois saada halvalla esim. crc:stä, jos lähdetään ulkomailta paitoja tilaamaan. Aika nopeesti ne sieltä tulee.
Nike on kyllä ok ja shimano käy kans. Mielellään just jonkinsortin laatua vaikka hinta olisi hieman korkeempi.
Yks ihan kuningasidea tuli mieleen. Painetaan paidan selkään hirveä banderolli ja pidetään reppu etupuolella?
Tai sitten ajellaan ilman paitaa ja joku tatuoi selkään keskisormen pystyyn. Tällä tavalla otamme pisteet kotiin ja näkyvyys on taattu.
ja sitten tuli vielä mieleen.......
Tai miten olisi joku reppuun liimattava tarra?
Tahi ommeltava?
Nerokasta! Toteuttamiskelpoinen, vai häh?
Kyl tuossa on ideaa :) Ei varmaan kovin kalliskaan toteuttaa?
Petterii
06.04.2011, 14.21
Tänään 90-120 minuuttiselle peekoolle mukaan lähtijöitä. Cyclolla märkää tietä pitkin...
Tänään 90-120 minuuttiselle peekoolle mukaan lähtijöitä. Cyclolla märkää tietä pitkin...
Lähdössä olen, mutta 16:30 pitää jo lähteä. Seiskalta pitää olla kotosalla..
Fourtour
06.04.2011, 22.14
Jaahas! Muut olivat varmaan ottamassa niitä tatskoja selkiin, kun yksin sai ajella... No, eipä ollut kehuttavat kelitkään mettän puolella - vähän aikaa jaksoin yrittää, ja sit ajelin siirtymää.
Näin:
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Fourtour/30qnp7vj3fetp878
Kunto puntariin! Vierumäki 19.4 olis testaus..
Petterii
07.04.2011, 21.59
Hitto mä otin yhteyttä eilen ja vapaata oli vasta kesäkuun alussa...?
Niin siihen missä tulee se hengityskaasukin. Ite otin sen epäsuoran testin. Muuten kuulemma sama, paitsi naamari puuttuu. En jaksanut venata, pitää saada alueet ja hapot selville:D
Olisiko huomenna innokkaita lähtijoitä maantielenkille.
Itse olen ajellut nyt näitä välikelin lenkkejä "hybridillä".
Koden tapasin tänään rattaita työntelemässä ja hän oli kiinnostunut 4 tuntisesta maantielenkistä, tosin iltapäivällä.
Reittiehdostus: nummenkylä-kellis-mäntsälä-pornainen-hinthaara-nikkilä-mikäliekyläpahanen-kaskelantie-nummenkylä.
Kahvitauko pornaisissa STykösellä.
Kiinnostaako?
Vauhti on rauhallinen, mutta jokaista kottaraista ja kiurua ei jäädä ihmettelemään :)
Petterii
09.04.2011, 19.21
Mä lähen aamusta hetmittään matkaan. Pitää olla kotona 11 jälkeen, kun formulat alkaa ja heti perään tulee Pohjoinen Helvetti. Siis Let´s go-luokan telkkupäivä huomenna.
Huomen menossa olen. Aikaa en tiedä, kun vaimoke on jossain hevos jutuissa tänään. Kotiinkin tulee vasta huomenissa. Joten ite lähden sitten kun mahdollista..
Kunto puntariin! Vierumäki 19.4 olis testaus..
Minäpä kävin Vierumäellä jo perjantaina! Duunipaikan ryyp...koulutusreissu :rolleyes:. Pelattiin curlinkia ja ammuttin joutskareilla. Sitten otettiin olu..oppia. Yhden sortin kuntotesti sekin, ei oikein vieläkään ole olo normaali. Kunto on huono.
Petterii
10.04.2011, 12.51
Sain epäsuoran testin hapoilla uupumukseen asti sovittua 18.4. Jäähän tosta kaasut pois. Suoran testin otin jo marraskuun alkuun.
Kovin oli autiota maalikaupalla. Kiertelin siinä maalikaupan mettää ja hautausmaan läpi. Muuten oli polut kunnossa mutta joku oli kaivanut jo
mopon esille :( Lähdin sitten maantielle 2.5h rauhallista menoa. 1+2 toveria
tuli vanhankylän tietämillä vastaan, muttei ollu kyllä jäken porukkaa...
Nythän se näyttää siltä, että Rajamäen maraton ja Keravan Kevätpolkaisu ovatkin peräkkäisinä päivinä. Sehän mahdollistaa osallistumisen molempiin tapahtumiin :D. Onkos porukkaa näihin lähdössä?
Petterii
12.04.2011, 20.01
Rajamäelle kyllä. Polkasuun en.
Rajamäelle kyllä. Polkasuun en.
Sinäpä sen sanoit. Rajamäelle.
Onko innokkaita mastolenkille lähtijöitä lauantaina?
Onko joku käynnyt jo katselemassa mankelinsa rapakoissa?
Hei sulla on uus peli. Ei sitä voi kurata:rolleyes:
Timbe(r)man
13.04.2011, 23.02
Juuri tulin tutkimuslenkiltä. Maata eli polkua on paljon paljaana, mutta on myös pitkiä lumisia/jäisiä pätkiä, joista osa kantoi, osa ei. Olipa autuas tunne pomppia juurten ja kivien yli, pitkästä aikaa:cool:
Su-lenkkiin mennessä varmaan loistopolut, etenkin jos yöllä pakkasta.
lauantaina menen maantielle jos jaksan minnekään.
Rautapelto
14.04.2011, 06.43
Kyl mää lauantaina. Keksitään vielä joku aika niin mennään.
Kyl mää lauantaina. Keksitään vielä joku aika niin mennään.
Juu keksitään huomenna joku aika varmaan iltapäivästä?
Yritän ibiksen huomenna värkätä radalle, piiiitkästäääää aikaa :D
Pari viikkoa ja sitten radalle vasta... :( Viikonloppuna vois kaivaa kellarista pyörän, pyyhkiä siitä pölyt ja alkaa sitä ajoasentoa hieman katsastelemaan.
Juuri tulin tutkimuslenkiltä. Maata eli polkua on paljon paljaana, mutta on myös pitkiä lumisia/jäisiä pätkiä, joista osa kantoi, osa ei. Olipa autuas tunne pomppia juurten ja kivien yli, pitkästä aikaa
Sama havainto. Kävin kans pellonkulman maisemissa. En usko, että vkl pääsee, mutta eihän tämä uskon asia ole. Päivässä tapahtuu ihmeitä.
Juurten yli kans ajelin ja tuntui että ne on vain pieniä lumimöykkyjä. Pitäiskin
muistaa että kivet ja kannot on vain kovaa lunta ja jättää se aristelu taka-alalle :D
Lihaskunto! Minulla ainakin paska, tein muutamia keskivartalo liikkeitä. Tulos todella hälyyttävä. Nyt pitää treenata muutenkin kuin vain ajamalla..
Petterii
15.04.2011, 07.54
KODE: mulla on tollanen kiva voimistelijoiden keskivartalo-ohjelma. Sen saa mailiin, jos halajaa.
KODE: mulla on tollanen kiva voimistelijoiden keskivartalo-ohjelma. Sen saa mailiin, jos halajaa.
Hyvä tänne vaan.. koski@rokki.net
Morjens kaikille maantiekuskeille:)
Nyt on aika siirtyä hybridiajasta pois ja hypätä täpäriin.
Hierottu on nyt viimeiset säädöt kohilleen, mutten enään jaksa lähteä kokeilemaan. Huomenna kylläkin.
Jos rautapelto ja kumppanit on huomenna ajokunnossa niin lähetään kokeilemaan minkälaisessa kondiksessa maastot on
Mihin aikaan? vai 1000 maalikaupalta?
Rautapelto
15.04.2011, 21.13
Mihin aikaan? vai 1000 maalikaupalta?
Mulle käy toikin aika. Iltapäivä on siis pois kuvioista...
Mulle käy toikin aika. Iltapäivä on siis pois kuvioista...
Jepulis. 1000 maalikaupalta. Tämä on se oikea kevätpolkaisu:D
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=903&pictureid=5795
jonnekin oli kaveri häipynyt, ei näkynyt enää kun kävin paikalla.
liekö hypännyt pyörän selkään ja lähtenyt kylmempiin maisemiin.:)
Tänään maastolenkillä oli kolme urhoollista. Metsässä oli paikoin paljon lunta joten lenkkejä joutuu soveltamaan. Jäätäkin oli ihan riittämiin.
Huomenna sunnuntailenkille 10.00 maalikaupalta.
Rautapelto
16.04.2011, 21.17
Siellä sitten
Huomennahan on palmusunnuntai, joten fillarivalinta lienee:
http://www.chicagofreakbike.org/bikes/witchbroom.jpg
Olipahan kerrassaan hauska sunnuntailenkura :). Tämmöinen jälki jäi:
http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/3ipt52r9cm1mdpp7
Kyl nyt loppu tää lepuuttelu, kun noita kuvia katteli tuli kauhea hinku ajelemaan :) Pitää ens viikolla käydä kokeilee että kuinka homma toimis. Vois jopa sunnuntailenkillekin tulla hetkeksi ajelemaan :)
Huomen Vierumäki ja testit:D
Petterii
19.04.2011, 18.26
Huomen Vierumäki ja testit:D
No oliko kivaa?? :)
No oliko kivaa?? :)
No kyllä oli. Tuloskin oli odotettua parempi. Kuulemma kehtaa huudella toreilla.
Vähän kyllä jäi harmittaa, kun oli tavalliset lenkkarit jalassa. Olishan niihin pedaaleihin käynnyt SPD klossitkin. No ens kerralla sitten..
Petterii
19.04.2011, 21.01
Paa vaikka yksärillä tulosta ihan mielenkiinnosta, jos et kuitenkaan viitti huudella toreilla. :D Otettiinko sulta myös hapot samalla?
Edit: ajelin tollasen palauttelu peekoon tänään http://connect.garmin.com/activity/80206460
onneks on litkurenkhaat kun tämmöisiä rupiaa näkymään
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=903&pictureid=5816
mä oisin kyllä ajanut päältä mutta oli tarkkasilmäisempi mukana
Timbe(r)man
20.04.2011, 12.22
Javal, sun lainalasit jäi tietenkin vahingossa päähäni viime lenkillä. Itselleni kävin jo ostamassa kahdeksalla eurolla seuraavat yritelmät, josko kestäisivät pidempään kuin puoli vuotta. Eli voisin tuoda lasit takaisin.
Tänään iltalenkille?
Petterii
20.04.2011, 12.47
Tänään Kaskelan Tempoon.
Javal, sun lainalasit jäi tietenkin vahingossa päähäni viime lenkillä. Itselleni kävin jo ostamassa kahdeksalla eurolla seuraavat yritelmät, josko kestäisivät pidempään kuin puoli vuotta. Eli voisin tuoda lasit takaisin.
Tänään iltalenkille?
Juu eipä mitään. Eipä nuolla ole ollut tarvetta. Ota mukaan tänään. Lähden
lenkille, jos ei sada vettä.
Petterii
21.04.2011, 08.54
Tänään tunin mittainen maantie peekoo. Anyone, KODE?
Timbe(r)man
21.04.2011, 20.29
Onpas täällä hiljaista! Milloinkas pitkänä viikonloppuna ajellaan? Vai pitääkö mennä maantielenkeille, jotka perinteisesti ovat pääsiäisviikonloppuna joka päivä?
Tänään tunin mittainen maantie peekoo. Anyone, KODE?
Tuli tehtyä 120min keskisyke 117. Oli muuten hauskaa, kun yritti rauhallisesti mennä. Sunnuntaina vois tehdä kolmetuntisen peekoon..
Onpas täällä hiljaista! Milloinkas pitkänä viikonloppuna ajellaan? Vai pitääkö mennä maantielenkeille, jotka perinteisesti ovat pääsiäisviikonloppuna joka päivä?
No sitä minäkin ihmettelen. Tuijotellaan vaan mittareita ja peekoillaan. Kuulostaan ihan persujen touhuilta:D.
Olen suunnitellut että pyhinä jokapäivä ajelen. Tänä iltana harjoittelen kolometuntisen ihan omissa oloissani jotta osaisin ajaa tuolla juurakossa. Keskiviikkona ajaminen tuntui niin kulmikkaalle että nyt on helpon talven jälkeen keskityttävä perusasioihin.
Ehdotan että viimeistään lauantaina tehdään pitempi turnee rekolan suuntaan, niin ja maastoissa tietty. Vai olisiko parempi että odotellaan loppujen lumien sulamista sunnuntaille. Lunta varmasti on notkopaikoissa niin että saa varmasti tunkata.
Olen budjetoinut koko pääsiäsinen treenaamiseen ja uuden fillarin kasaamiseen:) johon viimeiset osat tuli eilen.
Petterii
22.04.2011, 12.47
^Ihanko VK:na meinasit sen 180km kiertää siellä Tahkolla... ;)
http://connect.garmin.com/activity/80707997 Sateessa persuilin tollasen pätkän.
Olen suunnitellut että pyhinä jokapäivä ajelen.
Vastaavaa voisi tavoitella, mutta se edellyttäisi, että heräisin huomennakin kuudelta :rolleyes:. Aamulla lähdin seitsemältä liikkeelle ja nyin pari tuntia Pellonkulman ja Lemmenlaakson poluilla. Peekoota tietenkin: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/1ndjh25ahbj4b4uh
Ehdotan että viimeistään lauantaina tehdään pitempi turnee rekolan suuntaan, niin ja maastoissa tietty. Vai olisiko parempi että odotellaan loppujen lumien sulamista sunnuntaille. Lunta varmasti on notkopaikoissa niin että saa varmasti tunkata.
Olen budjetoinut koko pääsiäsinen treenaamiseen ja uuden fillarin kasaamiseen:) johon viimeiset osat tuli eilen.
Minä ehdotan sunnuntaita, huomenna kun en pääse. Paitsi jos lähdetään ajoissa, eli yhdeksäksi kotiin... Jokos sunnuntaiksi meinaat saada uutukaisen alle?
Sulla alkaa olla persulenkin keskari aika kova :eek:.
Tarttis varmaan alkaa treenailemaan Tahkoa varten. Toisaalta kun mielessä on käydä katsomassa muutamat enskaskabat ja keskittyä enempi trial-pöörän pomputtamiseen, ei jotenkin maantienlaidan kuluttaminen yhtä maratonia varten tunnu kovin mielekkäältä... Enskassa tosin jonkinlainen aerobinenkin kunto olisi kyllä tarpeen :o.
Fourtour
22.04.2011, 13.44
Kovaa olet suihkinut menemään... KurSkin ja parin muun kanssa ajeltiin tämmöinen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/Fourtour/5mv4g5utt4l0k2vb
Itselle meinasi olla "imussakin", eli vesisuihkussa, liian kovaa vauhtia.
Ehkä tässä vielä tämän vuoden puolella kammet kääntyy taas rivakamminkin...
ARJ:lle: huomenna voisi kyllä maastossa käydä - sillain rauhallisesti. Ja vaikka sunnuntainakin. Aikatauluehdotuksia?
Lauantai menee itellä muissa jutuissa, mutta sunnuntaina ei oo väliä
mitä K:ta ajellaan. Jos pidempi lenkki niin voidaan lähteä vaikka aikasemminkin liikkeelle....
No mulle passaa La, SU ja Ma.
Meinasin nyt lähteä kattastaa Keravan suunnat. Ainakin hyrylän katson josko siitä pääsisi sunnuntaina "läpi". Eppäilen sillä ladunpohjat ovat tuskin sulaneet.
Olisiko Fourtour joku 1500 Lauantaina hyvä aika?
Sunnuntaina normiaikaan 1000.
On tämä kuule loistavaa elämää. Emäntä ja tytär ei ole jaloissa pyörimässä ja koko eteinen on vallattu vain fillaria varten :) Fillaria kasatessa voi kuunnella vaikka kotiteollisuutta tai trio niskalaukausta (lumessakahlaajaa) eikä kukaan valita tai puhelin pirise lakkaamatta.
Alurungon olen jo aiemmin myllyttänyt rättilaikalla ja kiillotustahnalla suht kiiltäväksi. Nyt runko on vahattu 100:n kertaan jotta se ei niin vikkelästi hapettuisi. Kammet, keula, takaiskari, jarrut sekä vaihteet on viritetty kohilleen. Mitään huippukeveyttä en tähän hae vaan pomminvarmaa pakettia kestävyyden ja painon suhteen. Arviolta 10,3 kilonen ehken vähän päälle.
En saa ajokkia vielä kasaan sunnuntaiksi sillä jarruletkut on niin pirun pitkät. Niiden lyhentämisen teen ensviikolla työpaikalla.
Turaaminen jatkuu ja rokki soi.
Fourtour
22.04.2011, 21.08
No mulle passaa La, SU ja Ma.
Meinasin nyt lähteä kattastaa Keravan suunnat. Ainakin hyrylän katson josko siitä pääsisi sunnuntaina "läpi". Eppäilen sillä ladunpohjat ovat tuskin sulaneet.
Olisiko Fourtour joku 1500 Lauantaina hyvä aika?
Sunnuntaina normiaikaan 1000.
Aikataulu ja suunta kelpaa. Koukkaan klo 14.50 teidän pihasta, lopetetaan Niskalaukaukset, ja klo 15 ollaan Maalikaupalla.
Aikataulu ja suunta kelpaa. Koukkaan klo 14.50 teidän pihasta, lopetetaan Niskalaukaukset, ja klo 15 ollaan Maalikaupalla.
Jep joo 1500 maalikaupalta. Hyrylässä oli niin kuin arvata saattaa lunta jäätä ja mutaa. Sekä yksi uusi hakkuualue Keravalla. Ajellaan sellainen kolmetuntinen, rauhallisesti.
Ihmettelen noita Ponssekuskeja kun aina se ajoura pitää ajaa mukavalle polulle. Esim mannissa on sellaiset urat että kaikki on ajettu ihan tuhannen paskaksi. Keravalla "suolla" missä oli se mukava ojan ylitys missä oli muutama parru ojan yli jonka pysty ajamaan niin nyt Ponssekuski on sen ajanut palasiksi.
Lohjan porukka! Pitäisi varmaan pitää palveri. Majoitus ja muutkin asiat pitää suunnitella. Onko ehdotuksia milloin tavataan?
Lohjan porukka! Pitäisi varmaan pitää palveri. Majoitus ja muutkin asiat pitää suunnitella. Onko ehdotuksia milloin tavataan?
Maanantai iltana joko meidän teranssilla tai ABC:llä.
Molemmissa on kahvitarjoilu.
Mulle kävis Arton terassi klo 18:00 pitää ottaa pikkunen mukaan. Lyhyt matka tulla:)
Tämmöistä kohlausta tänään: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/phqphuf4tle9se7t
Alusta puuttuu kieppi hautausmaan takana, koska Sports-Tracker oli kaatunut. Hyppyristä hyppiminen oli kivaa, kunhan se lähti vähän kulkemaan :)
Mulle kävis Arton terassi klo 18:00 pitää ottaa pikkunen mukaan. Lyhyt matka tulla:)
Huomenna on maanantai:p. Onko sinne lohjalle lähössä muita kuin kode ja minä? Olen huomenna ajamassa maastoissa joten kello 18:00 tai myöhempi aika käy minulle.
Huomenna on maanantai:p. Onko sinne lohjalle lähössä muita kuin kode ja minä? Olen huomenna ajamassa maastoissa joten kello 18:00 tai myöhempi aika käy minulle.
Onhan sinne muitakin lähössä. Tulen siihen teille, niin sovitaan raamit kuntoon. Niillä sitten mennään mitä keksitään..
Petterii
25.04.2011, 08.55
Lähden noin tunnin sisään matkaan muutamaksi tunniksi. Jos joku halajaa mukaan niin tekstaria vaan tulemaan. En varmaankaan enää kurkaa tänne topikkiin.
onhan sinne muitakin lähössä. Tulen siihen teille, niin sovitaan raamit kuntoon. Niillä sitten mennään mitä keksitään..
ok.
Huomenna on maanantai:p. Onko sinne lohjalle lähössä muita kuin kode ja minä? Olen huomenna ajamassa maastoissa joten kello 18:00 tai myöhempi aika käy minulle.Tulossa ollaan pitää pirauttaa Timpalle ja kysästä kerkeekö sekin. Sitten vain osoitetta mihin voi pyörällä rullailla :)
Petterii
25.04.2011, 14.33
Olipa mahti sää mennä. Tämmöinen persu & mittariin tuijotuslenkki maastoisissa olosuhteissa. http://connect.garmin.com/activity/81416032
Tulossa ollaan pitää pirauttaa Timpalle ja kysästä kerkeekö sekin. Sitten vain osoitetta mihin voi pyörällä rullailla :)
Yrittäjänkatu Nummenkylä, numeroo en muista. Jos Arto ei ehdi tarkempia koordinaatteja antaa, niin soita 050 3660975 Kode. Kuudelta sitten siellä..
Pirauttelen sit ku olen lähempänä. Timo ei kerkeä mukaan joten tulen ittekseni.
Olipa mahti sää mennä. Tämmöinen persu & mittariin tuijotuslenkki maastoisissa olosuhteissa. http://connect.garmin.com/activity/81416032
Niin oli. Olisin lähtenyt roikkumaan mukaan muutta en hoksannut että olit oikeasti maasturilenkillä. Itse tein normaalia pidemmän lenkin tänään maksimoiden polut järvenpää-kerava-hyrylä-mätis-rekola-palanut talo-keinis. Keiniksestä rullailin teitä nummenkylään. Melkein viis tuntia siihen meni yhdellä lyhyellä mutta pakollisella välitankkauksella. Kuuma keli kylmän talven jälkeen tuntu kyllä aika lailla.
Palaneelta talolta ajelin vain haastavia polkuja pitkin eli en oikaissut kesken sille hiekkatielle mikä menee keinikseen. Tässä pätkässä on oikeasti haastetta vaikka kenelle niin korkeuserojen kuin teknisyydenkin suhteen.
Aivan loistava pääsiäinen pelkästään maastopyöräilyn ehdoilla.
Petterii
26.04.2011, 11.54
Sunnuntaina voisi ajella maastoa pidemmän pätkän. Joku 4 tuntinen ja matkatavoite sellaisen 70 km. ARJ lähdössä mukaan? Tuo palaneen talon pätkä olisi kiva saada omalle kartallekkin.
Timbe(r)man
26.04.2011, 12.10
^Jep. Mutta tuossa on tavoitteena hirmuinen nopeus, 17,5 km/h, jos ajetaan maastossa eikä metsäteillä.
Petterii
26.04.2011, 13.16
Kyllähän tuollaiseen matkaan menee myös siirtymät joilla nopeus sitten nousee.
Timbe(r)man
26.04.2011, 14.38
Jos MTB Järvenpään logo olisi tällainen?
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5847
Ja jo mainostamani kuolemattoman monimerkityksisen sloganin kera tällainen:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5846
Väri riippuisi kankaan väristä. Vaalealla kankaalla musta tai muu tumma väri, mustalla kankaalla vaikka tulipunainen, keltainen tai ihan mitä vaan. Kultavärillä mustaan paitaan!
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/album.php?albumid=448&pictureid=5844
Tuo alempi on todella hieno noilla väreillä. Kannatetaan!
Tuo alempi on todella hieno noilla väreillä. Kannatetaan!
+1
jk ajotaukoa, antipioottia syöty viimeaikoina liian kanssa :(
Sunnuntaina voisi ajella maastoa pidemmän pätkän. Joku 4 tuntinen ja matkatavoite sellaisen 70 km. ARJ lähdössä mukaan? Tuo palaneen talon pätkä olisi kiva saada omalle kartallekkin.
Mukaan olisin kanssa lähdössä, jos ei iske lapsen hoito nakki..
Fourtour
26.04.2011, 20.09
Eikös sunnuntaina ole joku Vappu? Mutta jos on kiva keli (ei ole kyllä luvattu), niin tokihan sitä voisi vähän ajella...
Tuo Timberman:in logo -ehdotus on hieno!
Hyvä timbermanni. Loistava juttu.
Tämä paita-asia laitetaan nyt jalalle.
Kuka kysyy tarjoukset? Minä voin olla touhussa mukana.
T-paita ja ajopaita(lyhythihainen) joka on "virallinen" ajopaita.
Yritetään saada jotain aikaiseksi (muutakin kuin kuluja) ennen Tahkoa jossa lanseeraus :)
Sunnuntaina voisi ajella maastoa pidemmän pätkän. Joku 4 tuntinen ja matkatavoite sellaisen 70 km. ARJ lähdössä mukaan? Tuo palaneen talon pätkä olisi kiva saada omalle kartallekkin.Mulle vähän liian kova reissu vaikka tuo reitti kiinnoistais. Taidan jäädä sunnuntaina nurkille ajelemaan, mut sen näkee sit sunnutai aamusel et mikä meno :)
Timbe(r)man
27.04.2011, 01.17
Tässä vielä pari vaihtoehtoista muunnelmaa logosta paitaa ajatellen:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5850
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5849
Tai sitten voitaisiin laittaa tällainen paidan selkään, jos on neliväripainatus käytössä. Eikö olis hieno:D:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5851
Tai näin:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5852
Olisiko muita "lomalaisia" lähdössä huomenna päivälenkille? Rautapelto? Aikataulu on tiukka, eli yritän lähteä viimeistään klo 12 ajelemaan ja jo kahden maissa pitäisi taas olla kotona. Voi olla, että pääsen jonkin verran aikaisemmin liikkeelle, mutta en uskalla luvata...
Löytyisikö ketään opastamaan hyville maastoapajille tulevaa uusasukasta? Lähtisin mielelläni ensi sunnuntaina (vappu on paha rasti, mutta jos löytyy muita tällaisia kaheleita, niin mikäs siinä) puolen päivän aikoihin.
Asustan Satumetsässä siinä Lallanpuutarhan vieressä, joten jos lähtö voitaisiin sopia johonkin siihen lähelle, niin olisi mahtavaa, kun ei tarvitsisi eksyillä lähtöpaikan etsimisen suhteen. Olen aika perusajaja eli enemmän intoa kuin taitoa, joten mihinkään erityisen vaikeaa maastoon ei tarvitse heti viedä.
FillaRilla
28.04.2011, 00.24
Löytyisikö ketään opastamaan hyville maastoapajille tulevaa uusasukasta? Lähtisin mielelläni ensi sunnuntaina (vappu on paha rasti, mutta jos löytyy muita tällaisia kaheleita, niin mikäs siinä) puolen päivän aikoihin.
Asustan Satumetsässä siinä Lallanpuutarhan vieressä, joten jos lähtö voitaisiin sopia johonkin siihen lähelle, niin olisi mahtavaa, kun ei tarvitsisi eksyillä lähtöpaikan etsimisen suhteen. Olen aika perusajaja eli enemmän intoa kuin taitoa, joten mihinkään erityisen vaikeaa maastoon ei tarvitse heti viedä.
Pane vaikka eniron reittipalveluun alotuspaikaksi Himminkuja järvenpää ja päätepisteeksi Jäppilänkatu Järvenpää, niin saat reitin Varastomaalille, josta sunnuntaiaamuisin klo 10 ja keskiviikkoiltapäivisin 17.30 startataan ilman eri sopimusta. Saattaan näistä joku sut tulla hakemaankin. Näät on niin joviaaleja pärsoonia.:)
Ihan muuten jänskättää:seko:, että josko meikäläinenkin lähtis nuorten urhojen matkaan ekan kerran tämän vuoden puolella. Siis jo su- aamuna. Viimeistään ens viikolla kuitenkin. Maantiemankelilla on jo tullu sotkettua kolmisen viikkoo.
Pane vaikka eniron reittipalveluun alotuspaikaksi Himminkuja järvenpää ja päätepisteeksi Jäppilänkatu Järvenpää, niin saat reitin Varastomaalille, josta sunnuntaiaamuisin klo 10 ja keskiviikkoiltapäivisin 17.30 startataan ilman eri sopimusta. Saattaan näistä joku sut tulla hakemaankin. Näät on niin joviaaleja pärsoonia.:)
Ihan muuten jänskättää:seko:, että josko meikäläinenkin lähtis nuorten urhojen matkaan ekan kerran tämän vuoden puolella. Siis jo su- aamuna. Viimeistään ens viikolla kuitenkin. Maantiemankelilla on jo tullu sotkettua kolmisen viikkoo.
Kiitokset tiedosta. Täytyy hakeutua sunnuntaina tuohon suuntaan, koska kiinnostaisi tietää mistä ne hyvä ajopaikat löytyy.
Rautapelto
28.04.2011, 08.36
Aikataulu on tiukka, eli yritän lähteä viimeistään klo 12 ajelemaan ja jo kahden maissa pitäisi taas olla kotona.
Mitä aikaisempi, sen parempi. Jos sitä vaikk akävis ensin kaupoilla...
Juu, kaupoille ensin ja jotain ruokaakin pitäisi ähertää. Eiköhän tästä jo yhdeksitoista taivu. Sais vaan nuo likat tuolta jo heräillä, että pääsisi liikkeelle... Laittelen vaikka tekstaria, kunhan alan oikeasti olemaan lähtökuopissa.
Topolino
28.04.2011, 13.59
Onko metsässä vielä paljon lunta :seko: märkää ainakin... :(
Onko metsässä vielä paljon lunta :seko: märkää ainakin... :(Lemmenlaakso oli ainaskin ihan ajettavassa kunnossa ku viikko sitten kävin siellä pyörähtämässä. Vähän oli lunta varjosissa kohdissa mutta muuten aika kuivaa ajella.
Onko metsässä vielä paljon lunta :seko: märkää ainakin... :(Kävimme eilen Hiihtomajan maastossa. Siellä ei lunta ollut enää lainkaan eikä pahasti vettäkään. Hyvin pystyi ajamaan. Tukkeja oli poluilla poikittain mukavasti loikkimisharjoituksia varten. :D
Timbe(r)man
28.04.2011, 18.49
Eilisen lenkin pituus oli 32 km ja keskinopeuus 13,5, joten ei minun koivillani ajeta 70 km neljässä tunnissa. 70 km 10:n keskarilla voisi toimia:).
No mites on toi logo- ja paitahomma? Kiinnostaako?
Valitaanko tähti- vai Cycles Gladiator -malli? Jos joku ei tykkää, niin senkin saa ja pitää sanoa suoraan.
Tällainen, hintoja ei tietenkään netissä:
http://jettaset.asiakkaat.sigmatic.fi/l%C3%A4mp%C3%B6siirto
Puuvilla-t-paita:
http://www.camerashop.fi/tilaa.html?pnp_pd=13
Eilisen lenkin pituus oli 32 km ja keskinopeuus 13,5, joten ei minun koivillani ajeta 70 km neljässä tunnissa. 70 km 10:n keskarilla voisi toimia:).
No mites on toi logo- ja paitahomma? Kiinnostaako?
Valitaanko tähti- vai Cycles Gladiator -malli? Jos joku ei tykkää, niin senkin saa ja pitää sanoa suoraan.
Tällainen, hintoja ei tietenkään netissä:
http://jettaset.asiakkaat.sigmatic.fi/l%C3%A4mp%C3%B6siirto
Puuvilla-t-paita:
http://www.camerashop.fi/tilaa.html?pnp_pd=13
Kiinnostaa toki. Toi teepaitajuttu voisi olla minun puolesta toi minkä ehdotit.
Voin kysyä ajopaitatarjouksen sieltä mistä sitä joskus aikaisemmin ehdotin. Mikä väri ajopaitaan?
Miten painatukset. Tulisiko hihoihin mitään?
Painatus tietysti etupuolelle.
Noi timberin ehdotukset ovat kyllä mykistävän hienoja. Vaimo kommentoi että tuo naisen kuva on jostakin kansallisromattiselta kaudelta Gallen gallelaa eppäili.:D
Tämä on sen luokan korkeakulttuuria että en siitä mittään ymmärrä. Ne jotka minut tuntee niin ovat varmaan kanssani samaa mieltä.
Kommentoikaa nyt. Tämän paitajutun perään on pidetty meteliä ja nyt kun se on lähempänä kuin koskaan niin kommenttia kehiin niin laitetaan homma eteenpäin.
Ehdotukseni on että noita t-paitoja otetaan molemmilla painatuksill (painatus selassä) ja ns virallinen ajopaita tähtikuviolla.
Kiitokset timpalle hienosta suunnittelutyöstä.
@Rautapelto (+ mahd. muut kiinnostuneet) huomenna pääsisin lenksulle aamupäivästä. Klo 9:00 ajattelin lähteä liikkeelle ja puolilta päivin kotiin.?.
Alempi tähtikuvio miellyttää minun silmääni. Cycles Gladiator taitaa olla alunperin jonkun muun käsialaa, vai :seko:
Lumet on lähtenyt eikä metsässä mitenkään kovin märkääkään ole. En edes viitsinyt pyörää tämän päiväisen jälkeen pesaista, vaikka olisi ehkä ollut syytä :o.
Mun ääni tulee tälle. Jos pitää perustella niin yksinkertainen ja selkee.
Muutkin ehdotukset on kyllä hienoja ja jos joku muu valitaan niin pidän päällä kyl :)
Mun ääni tulee tälle. Jos pitää perustella niin yksinkertainen ja selkee.
Muutkin ehdotukset on kyllä hienoja ja jos joku muu valitaan niin pidän päällä kyl :)
Mun ääni myös tälle..
Timbe(r)man
28.04.2011, 23.16
Alempi tähtikuvio miellyttää minun silmääni. Cycles Gladiator taitaa olla alunperin jonkun muun käsialaa, vai[/SIZE]
Se on ranskalainen polkupyörämainos viime vuosisadan alkupuolelta.
Mun ääni myös tälle..
Mä annan ääneni kans alemmalle suorakulmiolle. Ääni siksi, että
sopisi paremmin tumman paidan kanssa. Tummapaita miellyttää ehkä
enemmän.
Varapaikalle pääsee alempi tähtikuvio. Ehkä tämä ei yltänyt kärkeen, koska
tämän logon näen ainoastaan vaaleassa paidassa...no tämä on tämmöstä
maallikon näkökulmaa :rolleyes:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5849
Jep, ylempi on parempi. Minäkin olen tumman paidan kannalla, mutta musta teksti hukkuu tummaan paitaan...
Rautapelto
29.04.2011, 08.55
Klo 9:00 ajattelin lähteä liikkeelle ja puolilta päivin kotiin.
Käy mainiosti. Olisko sama paikka?
Käy mainiosti. Olisko sama paikka?
Käy mainiosti. 9:00 Hautausmaan parkkis.
Timbe(r)man
29.04.2011, 10.20
Hei maallikot! Paidan väri määrää kuvan värin, joten ei se vielä rajaa vaihtoehtoja pois. Nyt olisi valittava ensin paita. Muutkin asiat siinä vaikuttavat sijoitteluun, kuten onko vetoketjua edessä ja onko maastossa turhia taskuja takana.
Itse tykkäisin tuosta tähtihommasta ajopaidassa vaikka näin, jos saataisiin painatus eteen ja taakse:
Edestä, mallina punainen paita:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/picture.php?albumid=448&pictureid=5861
Takaa, mallina musta paita, jossa värilliset raidat:
http://www.pelagus.fi/muitakuvia/Musta_paita_takaa.jpg
Se pyörällä lentävä daami olisi kyllä hieno kuva, mutta ehkä meitä pidettäisiin vähän epäilyttävinä setinä sen kanssa? Vai sopisiko se t-paidan selkään?
Topolino
29.04.2011, 10.51
Eikös tuota Keravan 50/60 porukkaa sanota "pahoiksi sediksi",
J:pssä sopisi hyvin epäilyttävät sedät...
nooh, tämmöinen sivukommentti
Ylempi punainen paita näyttää pirun hyvälle! Vetoketju ois hyvä kyl, juuri tuollanen pelkkä ylävetskari. Takataskut varmaan aika turhat ku reppua pidellään. Mut ei niistä haittaakaan oo jos ne siellä on :) Yks mikä tuli mieleen ku paidan mallia kyselit, niin otetaan sellanen mis on pitkä selkäosa :)
Vieläkö mielessä pitempi retki? Vois kans intoutua mukaan. Mites lähtöaika, normi 10 vai..
Vieläkö mielessä pitempi retki? Vois kans intoutua mukaan. Mites lähtöaika, normi 10 vai..
Sunnuntaina vois ajaa pidemmän lenkin. Petterii on kiinnostunut ajamaan ainakin. Reitti on mulla hallinnassa.
Vauhti on varmasti normaalia reippaampi ja maasto vaikeutuu pikkuhiljaa kun saavutaan keinukalliolle. Viime juannuslenkkiin verrattuna se viimeinen maastoerikoiskoehan jäi ajamatta, kun porukka oli jo niin väsynyttä:p. Mitenkähän käy nyt.
Jaetaan sunnuntaina porukka kahteen osaan eli ne jotka haluaa ajella vappuviuhkat viritettynä jeesusteipillä ja nippareilla stongaan kiinni "nurkilla" ja niihin jotka niin no muuten vaan fyysisesti raskaamman päälle.
Ylempi punainen paita näyttää pirun hyvälle! Vetoketju ois hyvä kyl, juuri tuollanen pelkkä ylävetskari. Takataskut varmaan aika turhat ku reppua pidellään. Mut ei niistä haittaakaan oo jos ne siellä on :) Yks mikä tuli mieleen ku paidan mallia kyselit, niin otetaan sellanen mis on pitkä selkäosa :)
Takataskut pitää olla ehdottomasti..
Sunnuntaina vois ajaa pidemmän lenkin. Petterii on kiinnostunut ajamaan ainakin. Reitti on mulla hallinnassa.
Vauhti on varmasti normaalia reippaampi ja maasto vaikeutuu pikkuhiljaa kun saavutaan keinukalliolle. Viime juannuslenkkiin verrattuna se viimeinen maastoerikoiskoehan jäi ajamatta, kun porukka oli jo niin väsynyttä:p. Mitenkähän käy nyt.
Jaetaan sunnuntaina porukka kahteen osaan eli ne jotka haluaa ajella vappuviuhkat viritettynä jeesusteipillä ja nippareilla stongaan kiinni "nurkilla" ja niihin jotka niin no muuten vaan fyysisesti raskaamman päälle.
Tulossa näillä näkymin olen, viuhka on ja pilli:D
Paitapuolella 2 värinen saa mun äänen. logopuolella ei paha tuo takapuolella oleva tähtihässäkkä, kuis mahtaa kestää repun hankausta?
Miltähän näyttäisi jos punaiset raidat oiskin vihreitä ja tähti ja?
Etupuolelle ehkä mm Ertsin suosima logo ilman tähteä vai miltähän se tähti näyttäisi siinäkin? 2 erilaista logoa, sopiiko samaan paitaan?
Vetoketjun päässä ois hyvä olla "kaulasuoja" IMO.
"loppusuoralle" jos sais vaikka pari paitaehdotusta kuvineen niin oispa helppo ja kiva niistä valita ja äänestää. Timbelle jo tässä vaiheessa "peukkua" vaivannäöstä.
Timbe(r)man
29.04.2011, 21.08
Yritän kangeta itseni sunnuntaina pitkälle lenkille, mutta jos vauhti on minulle liikaa niin jään ajelemaan omilleni tai tulen kestopäällysteitä kotiin. Vapulla ei ole mitään merkitystä elämässäni jos pitkälle maastolenkille kerran pääsis.
Minä voisin ajella tässä nurkissa, jos muitakin kiinnostaa. Tietysti jos vedetään se pitkälenkki läpi kolmessa tunnissa, niin mukaan lähden. Mulla on synttäri juhlat tiedossa klo 15 kuulemma pakko mennä. Nurkka lenkki sitten mummo pk kyytiä..
Ilmottautuu vappuviuhka ajoon :) Pitää varmaan pyöräyttää pari kierrosta serpenttiiniä runkon ympäri. Olivat sitten hiihtomajan runnoneet ihan tohjoksi metsäkoneilla :(
Petterii
30.04.2011, 07.42
Huominen on 95% varmuudella lukittu. Lähtö vaikka ennen kymppiä. Aamuihmisiä kun olen. Mutta kaipa se kymppikin käy...
Nyt puurot nassuun ja maantielle kv-reenille.
Rautapelto
30.04.2011, 09.34
Olivat sitten hiihtomajan runnoneet ihan tohjoksi metsäkoneilla :(
Et oo selvästikään mannissa käynyt:mad:, jos hiihtomaja näytti susta pahalta. Tänään lähtiskö kukaan aamupäivästä, vaik kympin aikaan?
Hiihtomajallahan pääsi ihan hyvin eteenpäin, jos mannin ottaa vertailukohdaksi... Tänään iski lapsenlikkavuoro, mutta huomenna olisi tarkoitus taas ajella. Aikaa on rajoitetusti ja pitkähköä lenksua tekisi mieli, joten koitan lähteä ajoissa liikkeelle. Mikä on ajoissa, riippuu tästä päivästä: alkuviikon laivareissu sekoitti muksun unirytmin pahemman kerran :mad:. Tosin kyllä se nukahti semiajoissa eilenkin.
Petterii
30.04.2011, 12.52
http://connect.garmin.com/activity/82404681 tommosen persuilun tuolla sadekuurojen ja vastatuulen kanssa tuli ajeltua maantien laitaa. Ei kyllä vk:tä voinut ees ajatella. Jalat on jäänyt torstaina salin takakyykkytelineeseen. Toivottavasti huomiseksi palautuu.
Ennustelee sateita huomenna siten että klo 12 on 20% , klo 13 35%, klo 14 50%, klo 15 62% sateen mahdollisuus.Pitäiskö pitkän matkan lähtö aikaistaa 9:iin, ois tunti tod.näk kuivempaa?
Petterii
30.04.2011, 17.37
Tänään menee kuitenkin vähän myöhempään (vaikka ittelle muuta kovin väittää) niin epäilen itselläni jopa tuota kympin lähtöä. :D Kyllä tarkoitus on kympiksi maaliputiikille kyllä tulla.
Normiaika jepulis
Normiaikaan tietysti. Jos sattaa niin sitten katsellaan miten ajellaan.
Juoksin tänään puolikkaan maratoonin Haminassa ihan limitillä max 156 avg 148, mutta huomenna katsotaan miten kauan ukko viihtyy metsässä.
Ai niin ottakaa rahaa mukaan sillä Rekolassa on pakollinen tauko. Kaljaa ei nyt jäädä kittaamaan, mutta jos vaikka kahveet ja metrin mittanen viineri sattus jolekkin maistumaan.
No vetäkeehän kitusiinne viimestään nyt se sima ja keskenkäynnyt kilju että huomenna jaksatte rellestää
Mieli tekee ajella pitkähkö lenksu, mutta jo puolilta päivin pitää olla kotona. Täytyy siis lähteä ajoissa liikkeelle. Koitan startata klo 8:00 tai ehkä jopa aiemmin. Ajelen hissukseen vailla kilometritavoitteita, mutta koitan pitää pyörät pyörimässä mahdollisia pötköttelytaukoja lukuunottamatta. Muita "aamuvirkkuja"?
http://4.bp.blogspot.com/_hYIPjRFCakw/TAAlZG31wnI/AAAAAAAAANA/UlP8Aa07v6o/s1600/akuiso.jpg
Loistopläjäys tänään. Omaan mittariin 78km, pyörät pyöriny 4:53, 15,8km/h, reilu 6h reissussa. Arj:lle kiitokset vedosta, muille muuten vaan.
St:n käppyrä jäi vajaaksi kun ei satelliittia ollukkaan lähtöpaikan päällä? Joku muukin taisi tallentaa.
Fourtour
01.05.2011, 19.26
Tällainen Vappu -ajelu tosiaan tehtiin, ja pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä, että se oli ihan kivaa...
http://www.sports-tracker.com/#/workout/Fourtour/d02f9e0l9joorog5
Tuosta 5.22 ajasta kun miinustaa 15 ekaa minuuttia (ennen yhteislenkin lähtöä) ja 35 minuuttia hampurilaistaukoa Rekolassa, niin aika lähelle 4.30 aikaa päästiin.
Hyvä lenkki tänään. Pikkusen oli kylmä keli mutta vauhtia pitämällä lämmöt saatiin kuriin. Loisto juttu se K-raudan kallionousu "vastakarvaan". Vielä jäi harmittamaan kun puhdas nousu jäi 10 centistä kiinni. No sitten seuraavalla kerralla.
Missäs se petteri oikein lymyää. Et ollut sitten mukana?
Niin jäi vielä mainitsematta että varsinkin tahkon kiertäjät otetaan tuo sama reissu uudelleen jotta kroppa tottuu pitkällä lenkillä vauhdinpitoon.
Timbe(r)man
01.05.2011, 20.13
^Joo otetaan otetaan.
Joskus vois käydä ajamassa sen seitsemän veljeksen reitin. Autolla tai junalla sinne pitäs kait mennä. Onko kiinnostusta?
Joskus vois käydä ajamassa sen seitsemän veljeksen reitin. Autolla tai junalla sinne pitäs kait mennä. Onko kiinnostusta?Mukana ollaan siitä oli hyvä juttu fillarilehdessä.
Timbe(r)man
01.05.2011, 22.21
Mukana ollaan siitä oli hyvä juttu fillarilehdessä.
MIssä numerossa? Tämähän on meidän pikkujouluissa sovitussa virallisessa kausiohjelmassa. Suunnitelma oli ajaa rauhassa asvalttia Palojoelle, siitä reittiä Hyvinkäälle. Käydä kahvilassa/ravintolassa ja sitten rullailla rauhassa asvalttia kotiin. Päivän retki.
MIssä numerossa? Tämähän on meidän pikkujouluissa sovitussa virallisessa kausiohjelmassa. Suunnitelma oli ajaa rauhassa asvalttia Palojoelle, siitä reittiä Hyvinkäälle. Käydä kahvilassa/ravintolassa ja sitten rullailla rauhassa asvalttia kotiin. Päivän retki.
Numero 1/2011 seitsemän sivun juttu. Mukana myös tarkat ohjeet ja vinkit..
Niin jäi vielä mainitsematta että varsinkin tahkon kiertäjät otetaan tuo sama reissu uudelleen jotta kroppa tottuu pitkällä lenkillä vauhdinpitoon.
Ehdottomasti. Minulta jäi viime vuonnakin tuo reissu väliin :mad:.
Aamuvirkkujen jaos ajeli tälläisen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/5l6p4l6fqvhflqdk. Kolme myöhäisherännyttä jatkoi vielä Lemmenlaaksoon, kun varhaisherännyt kurvasi jo kotiin.
@KODE: se Messilän enduro on 28.-29.5. eli vissiin justiinsa missaat sen.?.
Jpää-Palojoki-7Vreitti-Hyvinkää-Jpää nn 90-100km, mistä todellista polkua
nn 35 km max, jos alku- ja loppusiirtymät teitä pitkin.
hyvinkin ajaa pvässä.
Hiihtomajallahan pääsi ihan hyvin eteenpäin, jos mannin ottaa vertailukohdaksi... Missäs päin siellä Mannissa on niitä raiskioita? Eilen ajelin kaatopaikan takaa kulkevalta polulta poikittain maaston keskellä olevan pellon reunaan ja siitä Kaakkolan kentälle. Polut olivat loistokunnossa :)
Petterii
05.05.2011, 15.47
Rajamäen maran maksu maksettu. ARJ lainaatko pyörätelinettä katolle? Toki kyydissä pääset. Katolle menee kaksi pyörää.
Lähdetään varmaankin ARJ:n kanssa sunnuntaina ajelemaan hieman pidempää ja rankempaa lenkkiä. Ajatus on, että alkuun kolme tuntia rauhallista menoa, jonka jälkeen seuraava tunti hieman kovempaa. Viimeinen eli viides tunti mennään jo sitten sellasta vauhtia, kun taidot ja kunto antaa myöten. Tauot on viimeisen kahden tunnin aikana nollassa. Ajopaikka on avoin.
Missäs päin siellä Mannissa on niitä raiskioita? Eilen ajelin kaatopaikan takaa kulkevalta polulta poikittain maaston keskellä olevan pellon reunaan ja siitä Kaakkolan kentälle. Polut olivat loistokunnossa :)
se mettä missä ajelit lienee nimeltään Kaatopaikan mettä ja Mannin mettä on Jokelaan menevään tiehen rajoittuva mettä. noin oon kuvitellut mettien nimien menevän :seko:.
eli noitten mettien välissä on pelto. kyllä Mannin mettässäkin suurin osa poluista lienee ihan ajokunnossa.
toissa pvnä tuli retkeiltyä:
http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/cfpnigdf1jb4mvr4
http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/eg0sae4ktddjp8fg
ja tänään tutkailtua maastoreittiä TJn ympäri.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/enpli9n340jb2s46
Rajamäen maran maksu maksettu. ARJ lainaatko pyörätelinettä katolle? Toki kyydissä pääset. Katolle menee kaksi pyörää.
Lähdetään varmaankin ARJ:n kanssa sunnuntaina ajelemaan hieman pidempää ja rankempaa lenkkiä. Ajatus on, että alkuun kolme tuntia rauhallista menoa, jonka jälkeen seuraava tunti hieman kovempaa. Viimeinen eli viides tunti mennään jo sitten sellasta vauhtia, kun taidot ja kunto antaa myöten. Tauot on viimeisen kahden tunnin aikana nollassa. Ajopaikka on avoin.
Hitsi mukaan ei pääse, pitää juhlia Äiteetä..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.