Näytä tavallinen näkymä : 50/60 Tasajako
mutanaama
12.08.2012, 11.45
Nii ja tää ateisti ei edes anna.
Shimaani
12.08.2012, 18.37
Jep, vaikkei sieltä munkkeja saakkaan. :( Kui?
Kuntoilija
12.08.2012, 18.46
Kui?
Noko mä luulin niiden olevan kesälomalla vielä. Keula hajosi siirtymällä m-koskelle ja en päässyt Mutiksen kanssa kaatuilemaan. V-käyrän ollessa
tapissa kävin M-koskella kääntymässä, mutten ostanut munkkia.
mutanaama
12.08.2012, 19.19
Me käytiin marcon kanssa liki parituntinen laiskan miehen tunkkauslenkki ilman tunkkausta. Takavaihtajasta on tullu ny automaatti, tarvii huomenna hiukan päivitellä osia.
Jes, perinteistä mukavaa setäpöljäilyä metsäsäsä vajaa pari tuntia hyvässä kelissä. Uudestaan lähiaikoina.
Kuntoilija
12.08.2012, 21.52
Sedät niin kauniisti puhuvat jousikeulasta ja onhan mullakin omaa kokemusta jousi Sektorista, niin panin semmoisen DPC Sektorin tilaukseen. Olisi
ollut Kyllikki vai Lyrikki se viralinen setäkeula mulle ja Turskalle turhan hurja. Kohta on Turneri uudistettu keulalla, ohjaamolla eli lähes uusi pyörä
on kohta alla.:) En mää mitään uutta joustopyörää tartte, kun en osaa enkä uskalla edes ajaa tällä nykyisellä oikeaan Setätyyliin.
ps. Apa nähty pe iltapäivästä salaharjoittelemassa Hiekkaharjussa.
Mitäs sellanen Kyllikki bungaa.?ja mistä tilasit. Mitäs siinä on joustoa kun on täydessä erektiossa.:rolleyes:
Kuntoilija
12.08.2012, 22.29
Täydessä vedossa Sektorissa on perusmiehekäs 15 cm erektio ja semi-erektio on 120 cm. Saksalaisessa erotiikkasupermarketissa (B-C) nyhtivät siitä multa 315,-.
Tuon pitäisi olla ihan soiva värkki mun ajeluun.
Mä en osaa kyllä auttaa tossa Kyllikki asiassa.
mutanaama
14.08.2012, 00.44
Automaattiselle vaihdolle tais olla kolme osasyytä: Ketju kulunu reilusti yli prosentin, ajettu joku 1500km, koskahan sitä muistais vaihtaa ajoissa. On ketjua, on tulkkia ja löytyy työkalut. Mutta ei vaan muista. Vaihtajan rissan lakru paskana ja yks hammas poikittain ja sitten takarattaan pakka oli hajonnu ja joku väliprikka oli menny murusiksi. Ilmankos rattaat tuntu vähä irtonaisilta.
Uutta saintia en sitten millään saa osumaa ysipakalle. Olkoot prkele.
sakuvaan
14.08.2012, 10.09
No ylläri. Uus saintti on Dyna-Sys eli 2:1 vetosuhde, tehtävä mahdoton. :D
mutanaama
14.08.2012, 16.00
Varmasti vartin tappelin ennenkuin annoin periksi.;)
Shimaani
14.08.2012, 22.20
....Uutta saintia en sitten millään saa osumaa ysipakalle... Ehhehee, kyllä setälaumassa jollakulla on niitä vanhoja Saintteja orkkislaatikoissaan odottelemassa joskö isäntä kääntäis liian likeltä kiveä ja pääsis päivittelemään....
mutanaama
14.08.2012, 23.23
Oli mullakin vielä eilen. Nyt on omat varastot ehtyneet meediosainteista, yks uudenmallinen shortti olis.
Kuntoilija
14.08.2012, 23.52
Voi mahoton mikä säkä kävi mulla. Hesalainen setämies Juminy kutsui maalaisserkun Hesaan ajamaan ja kun kuuli Kuntoilijan murheen, että peli on rikki enkä voi tulla, niin lyötiin käteen uuden karhea Titus El Guapo. Juminyn vedossa kierrettiin koko Laajasalo. Oli kuulkaa kamalaa tekniikkapolkua ja semmoisia hurjia laskuja, joissa Kuntoilija oman terveytensä vuoksi tunkkasi, mutta Juminy vaan reteesti laskia alas. Lisäksi näytti ulkopaikkakuntalaiselle vielä uskomatoman hienoja näköalapaikkoja. Oli mainio lenkki ja El Guapo oli oiva peli, kiitos Juminy pyöräntestiajosta ja hienoista poluista.
Kilkuttimessa ainakin taisi olla uudet S-jarrut joten kysytään täältä:
Olikos noissa uusissa Shimanon levyjarruissa jotain erikoista tuon ilmaamisen kanssa? En ehtinyt eilen vielä kokeilemaan ilmausta mutta erehdyin lukemaan ohjeet, oli jotain ihmekippoja ja plungereita ilmauksen apuvälineinä.
Kuvittelisin ettei tuossa mitään merkillistä ole vaan tökätään ruisku + letku satulan nippeliin ja ruisku kaffaan kiinni ja aletaan huljuttelemaan aivan samaan tapaan kuin aikaisemminkin?
edit: vitosen näkyy tuo ihmekuppi maksavan että ei ole kuin laiskuudesta kiinni.
Ja naapuri S:n kanssa pitäis ehkä keulailusta keskustella kun ehtis.
^ nuissa mun äksteeärrissä tuli matkassa pussi, jossa oli satulan päähän vaihtoehtonippa kans (semmonen johon
saa kierteellä letkun pään kiinni). Isompaa ilmausta en oo tarttenu tehdä, mut lyhensin kummankin pään letkut
ja silloin testasin et ihan normisyteemillä ilmautuu. Käytössä oli hienostuneesti reverbin ilmaussetti.
Mulla(kin) on toi ihmekuppi jos lainaan tarttet.
On kovaa tavaraa nuo orkkisletkut sisätuubiltaan - säätämöstä ei löytyny kun formulan inserttejä ja meinas
mennä sormi suuhun sitä paikalleen nuijiessa kun letkuosastoa lyhentelin.
Marsusram
15.08.2012, 16.26
Shimanon ohje (http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Deore-XT/SI_0116A/SI-0116A-001-00-Eng_v1_m56577569830746864.pdf)
Uusissa näyttää olevan kuppi lisätarvikkeena, o-renkaalla tiivistettynä, joku stopparitikku ajaa venttiiilin virkaa.
Eiköhän tuon voi hoitaa oman mielikuvituksen avulla. (miten ruiskun saa kiinni kahvaan?)
Jarruletkun lyhentäminen onnistui ilman ilmaamista kun ennen katkaisua puristi kahvoista öljyä mäntiin ja liittämisen jälkeen sieltä kahvoihin.
SLX:ien mukana tuli insertit, helmet ja muut asennusroinat mukana mutta ei varanippoja. Letku oli tosiaan kestävää tawaraa sekä leikata että asentaa mutta kyllähän sekin totteli woimaa. Ilmausta ei toki tarvis jos se letku ei olis lipsahtanut kädestä kriittisellä hetkellä mutta nyt ei oltukaan Strömsössä.
Shimanskin ohjeet on periaatteessa fiksut mutta pitäisi olla vähän reilummin tuota mehua täyttöä varten kuin mitä tuossa minipullossa on.
Eiköhän tuosta takajarrusta saa hyvän ilman noita lisäkilkkeitäkin ja jos ei saa niin sitten luetaan ohjeet uudestaan ja hommataan oikeat työkalut. Rouvan pyörässähän ne on muutenkin. Kiitokset kommenteista.
Tehoa ainakin on ihan kiitettävästi jo vajailla sisäänajoillakin.
...Eiköhän tuon voi hoitaa oman mielikuvituksen avulla. (miten ruiskun saa kiinni kahvaan?)
Jarruletkun lyhentäminen onnistui ilman ilmaamista ...
Aineskin noissa mun kaffoissa on ilmauskorkille samanlainen sisäkierre kun mitä mullon ruukannu noissa
muissakin olla. Formulan pruutta kävi, samoin nuo reverbin matkassa tulleet. Liekö muissa tuoreissa shimanskeissa
toisenlaiset viritykset?
Emmä noiden erinomaisuudesta vielä oo vakuuttunu. Mahtaneeko nuo kahvojen plastiikkimännät talvee kestää?
Tehoa noisson älskisti - hyvin pärjää onelle vertailussa ja normipaloilla myös hiljaiset ovat - helpommat keskittää
kun vormulan vehkeet; toleranssit ei oo yhtä ahtaat.
Mut enempi tykkäsin formulan onen tuntumasta, tuo kaksvaiheinen liike hiukan närästää.
Tiedä liekö herrat noteeranneet, mut larstaina on taas mtbcf:n perinteinen 4K- rullailu. Reitti mahtanee olla liki
männävuotista eli Campolta starttaa, pohjoista kohti kurvaillen ja kuusiksen kautta kaakkooseen. Ryhmiä ei
liene lukuisia joten laumakoot kasvavat - lystiähän noissa ain on.
Onks tonne suuntaamassa ken vai kiinnostaisko vähempiväkinen semi-eeppinen ekskursio jostain jonnekin
päin? Arpominen käynnissä täälläkin jotta mitä tekis, mut jos innokkaita löytyis niin voisin eksyttää halukkaita
vaikka ässkorven tai willin lännen suunnissa sopuisaksi katsottavan ajan. Niih?
Kuntoilija
15.08.2012, 21.50
Pahiksella on aina hyviä ideoita, mutta passaan silti a) filo rikki b) marja- ja sienimetsä kutsuu.
mutanaama
15.08.2012, 21.58
Tää vielä arpoo mitä tekee. Saattaa olla että aika-avaruuden vääristymän takia ei tunteja hyrräilyyn vaan ole riittävästi. Langon säätämön rakentamisen auttaminenkin lienee melko tärkiää hää kun oli mua kovasti auttamassa aiemmin.
Mää meen ainaskin jos jaksan ja wiittin kun on niin läheltä lähtökin vaan 10-11km noin linnuntietä jos menis niinqu lentäen.
Hesalainen setämies Juminy...Sentään setä ole.
kiitos Juminy pyöräntestiajosta ja hienoista poluista.Tän Laajasalon Shaitseeing-reitin on valitettavan moni joutunut kokemaan, hyvä ettei ihan pieleen menny tällä kertaa. Ja kiitos vaan itelles ajoseurasta, jos Alpinea haluat testata, niin ruuvataan ne 520:t siihen joku kerta. Kävin tänään taas Guapoa retuuttamassa ja kyllä haaskoo olj. En osaa sanoa kumpi olis mieleisempi, Apina vai Guona. Molemmissa puolensa.
->PaH
Lauantai on varattuna ulkoiluun ja mulle oikeastaan kaikki vaihtoehdot noista esitetyistä on hyviä. Päätösprosessi käynnistettäköön.
Talvikenkä: http://singletrackworld.com/2012/08/45nrth-launches-real-winter-boot/ ?
mutanaama
16.08.2012, 10.36
Taas yksi joulupukin konttiin tilattava tuote.
Tää lähtee Rullaan neloskoota,mukaan kaikki satulaan kykenevät!
Talvikenkä: http://singletrackworld.com/2012/08/45nrth-launches-real-winter-boot/ ?
Noi vois olla hyvät,ei mene lumet kenkään sisälle.:cool:simpasissa 45 mulla,mitkä olis sitte tollasissa?
Mielenkiintoinen kenkävinkki Marcolta. Thnx hänelle.
En tiiä sitten enempää noista kengistä, omista Celssiuksista vaarassa pohjat tippua tämän talven aikana joten pitää katsella vaihtoehtoja.
äSLXät ilmattu perinteisellä menetelmällä onnistuneesti, business as usual, ei mitään merkillistä.
Mites tuon lauantain kanssa, vähäväkisten oma reissukin alkaa ehkä pikkuhiljaa houkuttaa eniten.
Mites tuon lauantain kanssa, vähäväkisten oma reissukin alkaa ehkä pikkuhiljaa houkuttaa eniten.
Juuh. HeikkiKoo vahvisti klupin sivuilla et vetäjiä / ryhmiä on neljä joten mun matematikka sanoo et nou_gou.
Vähäälyisten retkueeseen taitais olla tulollaan vaan met. Ainakaan mulla ei oo muuta tietoo.
Mulla olis aikaa approks kolmeen. Aiemmin tarjotuista vaihtoehdoista molemmat käyp, ässkorpeen jos mennään niin
voisin noukkia ja palauttaa sut teiksin huudeilta. Jos länteen suunnataan niin sit vois startata munkkikselta.
Kilauttele vaiks.
9:30 Munkkikselta muistaakseni etelän kautta länteen tms. Muutaman tunnin setti oli suunnitelmissa, valkoinen ratsu edellä ja puolimusta perässä ainakin lähtee.
Shimulla oli uusi tarra autossa, en nähnyt mitä musta hahmo esitti...
Shimaani
17.08.2012, 22.11
Se bokkerinpäätä esittävä tarra on ollut siinä niin pitkään että on jo haalistunut.:o
HC Andersen
17.08.2012, 22.43
Mä taidan huomenna ajaa rälläkällä uria betonilattiaan:mad::mad::mad::mad:
9:30 Munkkikselta muistaakseni etelän kautta länteen tms. Muutaman tunnin setti ...
Tnx marcolle. Nasta lenkura. Paikoin ihan u*tun pliukasta - siellätäällä oli sadellu enemmänkin.
Tais olla eka kerta tänä suvena et pääs kaffelle leppävaaran krtanon liepeillä olevaan kaffelaan.
Onnistuin loppulenkuralla vielä puhkomaan Ikonin. Oma moka.
mutanaama
18.08.2012, 19.16
Mä kävin vaan mulkuttelemassa parituntisen via haltiala/kaatuilukalliot ja pakenin takas kotiin.
Shimaani
18.08.2012, 21.20
Tää ei tnn polkenna metriäkään kun Mokkanokalla™ on saattohoito peällä.
*puuhmio*
Tnx marcolle. Nasta lenkura. Paikoin ihan u*tun pliukasta - siellätäällä oli sadellu enemmänkin.
Tais olla eka kerta tänä suvena et pääs kaffelle leppävaaran krtanon liepeillä olevaan kaffelaan.
Onnistuin loppulenkuralla vielä puhkomaan Ikonin. Oma moka.
Kiitos issellenne, minä vaan läähättelin siellä perässä hyvin katsotuilla poluilla. Liukasta oli paikoittain.
Ja uppista tällekin ketjulle :)
Varmistaakseni, ettei keskustelun laatu ei pääse liian korkeaksi, lisään määrällä korvatun kotivideon
http://www.youtube.com/watch?v=eOZKPJ_tIlU&feature=g-upl
mutanaama
20.08.2012, 22.45
Heh, hyvähän tuo oli.
Taas yksi joulupukin konttiin tilattava tuote.
Heti mulle tollaset kengät ensi talveksi.
mutanaama
20.08.2012, 23.13
Jos niitä joku vaan jostain löytää, niin laitetaan vaikka kimppatilaus.
Kuinkas moni olis mukana.
Heh, back from the dead ainakin väliaikaisesti:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8395&d=1345490494
jämäosilla, keula ja takakiekko lainattu muista vehkeistä. Ruma som fan mutta kai tuolla vieraileva tähti ajella illan tai kaksi.
Jos joku näillä linjoilla roikkuva haluaa vaihtaa normaalin Motion control -pötkylän ilman kaukosäätöä tuohon kaukosäädettävään Blackbox -pötkylään niin yv:tä kehiin...
Kenkäfetissit riippuu vähän lopullisista hinnoista, Lakea on muistaakseni saanut välillä tuota selvästi halvemmalla jostain lähempääkin. Lämmin ehkä.
Kadonnut setämies?
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8396&d=1345491547
1999 oli aika mainio ajoreissu tuonne ylemmäs:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8397&d=1345492105
Chainsuckin sijaan iski forksuck. 160mm pumputin muuttu huollossa 145mm joustavaks. Sama huoltosetä sit
avas yhtä ruuvia ja psiuuh - pumputin kasvo pidemmäks kun uutena, nyt 167mm. Kuka se väitti ettei SKF:n
tiivisteet oo tiiviitä ?
muoks: käykää altaanvarressa ennen talven tuloa, vuotava kulma niin kuiva ettei saa ees renkaita likaseks
Kuntoilija
21.08.2012, 10.03
Minäkin saan Turnerin ehjättyä kunhan kerkiän hakea viimeiset palikat postista ja säätää ne paikalleen. Tänään pitää
kyllä mennä maantielle, kun keli on vielä hyvä ja huomenna sataessa on hyvä kellarin hämärässä otsalampun keilassa
osat laittaa paikalleen.
Kävin sitten aamulla vaa'alla ensi kerran sitten toukokuun, kun tuntui vähän paita navan seudulta olevan pinkeä.
Ja kas kummaa, on noissa makkaroissa ja jäätälöissä ihan oikeasti energiaa, kun roppaan on jäänyt niistä varaenergiaa
peräti neljän lisäkilon verran. Toivottavasti syksy on lämmin ja kuiva niin helpottaisi kovasti tuota minun kevennysprojektia.
mutanaama
21.08.2012, 16.59
Erittäin hyvää ja innostunutta ajoseuraakin olis varmaan jossain tarjolla, itse ajattelin tarjoutua toisenlaiseksi vaihtoehdoksi tiileriltä lähtien kello 18:00.
Taidan päästä aikaisintaan puoli ysiltä metsään. Joku vois muistuttaa puuttuvista etujarrulaikan pulteista jos olen kevytversiolla liikenteessä...
Editzö: fok. Ilta-ajeluksi yksin
Chainsuckin sijaan iski forksuck. 160mm pumputin muuttu huollossa 145mm joustavaks. Sama huoltosetä sit
avas yhtä ruuvia ja psiuuh - pumputin kasvo pidemmäks kun uutena, nyt 167mm. Kuka se väitti ettei SKF:n
tiivisteet oo tiiviitä ?
Höh! mulla sama jutska mutta selkärangassa,kävin kiropraktikolla ja se hiplaili selkäruotoa niin awot ja harashoo...
Nyt pelittää selkäruoto ja niskan camperit niksautettiin 10 astetta liikkuvuutta lisää vasempaan ja oikeelle.
Tässä taisi olla 4-k:n hyytymisen syy kun ei oikeen latu riittänyt maastossa.:rolleyes: no pariviikkoa ny huilitaan...
mutanaama
21.08.2012, 21.57
Tackbra ajoseusta tai jotain. Kaiken kaikkiaan 3h hyrräilyä pitkin pikitietä ja maastoa.
Kuntoilija
22.08.2012, 22.57
Turneri on taas ehjänä, joten jos huomenna pääsisi testilenkille.
Kyllä eilen hymyilytti maantielenkillä. Rusutjärven lähellä oli maantiepyörä ojassa yksin ja minä siinä hidastamaan, että mikä on homman nimi.
Siinä oli näköjään neidolle tullut hätä ja siinä hän töyrään päällä puskan vieressä värkki tiellä päin helpotti oloaan.
Käytiin eilen ajelemassa Ö-polkuja uudella miehityksellä ihan hyvällä menestyksellä.
Vinkki vuotavan kulman kuivuudesta piti kutinsa, tosin siitä vierestä ylös länteen ja alamäkeen oli puu katkennut hartioiden korkeudelta polun päälle. Nyt se on siitä korjattu pois ja ilmeisesti mustelmilla selvittiin.
Shimaani
23.08.2012, 18.34
Turbonuuskun™ kera hiffattiin se perin uittumaisella korkeudella (ja ketkussa paikkaa) ollut puu eilisehtoolla ja meinasin tänään käydä sahan kera paikalla vaan eipä siis tarvihekkaan. :cool:
Pitää varmaan alkaa harkita lajinvaihtoa. Alkaa nuo ampparinpistokset hiljalleen kyrsiä; eilisen saldo oli kolme kappaletta.
Kaikki samaan aikaan parin sentin hajonnalla sukan läpi akillesjänteen yläpään kohdille. --ttu, mikähän noita riivaa???
Kiinnostaako ketään keskipitkä pliukastelusessio puskissa huomenissa? Sellainen ap-ip-jutska?
mutanaama
24.08.2012, 09.07
Tää kysyy hallitukselta lupaa poistua hetkeksi residenssistä
Lähtö vahvistetaan illasta jos päikkärit pelastaa tilanteen. Hevi viikko. (http://www.youtube.com/watch?v=l5dJ94LJyzY)
mutanaama
24.08.2012, 10.07
Lupa heltyi hetken ruinauksella. Sopisko lähtö kello 10:00, ei tarvis viikonloppuna kukonlaulun aikaan heräillä.
..Sopisko lähtö kello 10:00, ei tarvis viikonloppuna kukonlaulun aikaan heräillä.
10:00 ok. Ässkorpeen, williin länteen vai k-puisto-äskseetä?
mutanaama
24.08.2012, 11.15
Josnyssitte vaikka munkkikoskelta lähtään setämäiseen reitinarpomistyyliin. Olis se askiston kalliopaanakin joskus nähtävä.
Munxista vois ehkä päästä Aksistoon tai takaisin M-laakson vesitornin kautta jolloin puolet klv-siirtymistä olisi jonkinlaista polkua / hiekkatietä. Pitänee käydä tarkistamassa joskus, huomiseksi ei ehdi.
Tai mtokk taitais kyllä tietää vastauksen valmiiksi?
Kari Hoo
24.08.2012, 15.13
Tulen mukaan kokeilemaan...
mutanaama
24.08.2012, 21.48
Tervetuloa
Shimaani
24.08.2012, 21.54
Hoosee ja mää löydettiin herkkusiirtymä Petikon aabeeseeltä askistoon joskus alkukesästä, vieläköhän sille osuisis? Jos herään aamusella ajoissa niin olen eksyilemässä mukana vaikka meillä onkin 10-v synttäripippalot.
Kivaa oli jottain viis ja puolituntia, kiitos! Kyllä tämä oli kesäpäivä eikä mikään syyslenkki.
Shimua ei näkynyt 3yli kymmenen.
mutanaama
25.08.2012, 18.05
Ei ajokeli tuosta paremmaksi olis voinu tulla. Hiukan yli 4Mcal hukkui metsiin ja siirtymille, että nyt saa taas mättää.
Kari Hoo
25.08.2012, 18.42
...keskipitkä pliukastelusessio puskissa ...QUOTE]
Olipa Pahu(i)ksen hyvä lenkki! Kiitokset!! Kaikki oli ennenajamatonta -tai ainakin olin unohtanut, jos lienen joskus ajanut noita reittejä.
Meressä uimisen jälkeen voin odotella palautumista...
Shimaani
25.08.2012, 19.10
...Shimua ei näkynyt 3yli kymmenen.Juuei. Mokkanokan™ sünttärit meni yli kaikesta - eka bokkeri kun täytti tässä taloudessa kympin. Setälauman tyhmäpyöräjaos™ meinaa kaakutella huomenissa hitaasti mutta rauhallisesti, suunta on selvä (Jekkula/Lottala) mutta lähtöaika Uantaankosken pisserialta vielä auki.
Kiitokset matkaanlähteneille! Jokunen puhjennut / burbbinu kumes, puolenkymmentä(?) ooteebeetä muttei
yhtään ampparinpistosta - kiva sessio hienossa kelissä. Tää laittaa ittellen muikkarin et jos lähtee märkään mettään
jollahii kakspyöräisellä, kattoo ettei takana oo millinkorkuisilla nystyillä varustettu semisliksi.
Muok: kyseenalaistettavaa todistusaineistoa -
https://lh3.googleusercontent.com/-RFIOlnTlCOA/UDjvF0pb5AI/AAAAAAAAAjs/Q3HjOYXB6d4/s640/IMG_0048.JPG?gl=FI
Tarina ei kerro miks myssyssä kasvaa heinää
https://lh5.googleusercontent.com/-lFWV7_e3FJc/UDjvJXY77ZI/AAAAAAAAAj0/Qet4qTR07nA/s800/IMG_0049.JPG?gl=FI
Kahvetta ja hyvettä
https://lh5.googleusercontent.com/-D6GCsL-xrDI/UDjvM14RZ1I/AAAAAAAAAj8/N29Ihg9_NA4/s800/IMG_0050.JPG?gl=FI
Askistoa, kipeitä nilkkoja ja läjä.
Setälauman tyhmäpyöräjaos™ meinaa kaakutella huomenissa hitaasti mutta rauhallisesti, suunta on selvä (Jekkula/Lottala) mutta lähtöaika Uantaankosken pisserialta vielä auki.
En tunne paikkoja mutta pikagoggeloinnin perusteella toinen on Himoksella ja toinen Porin lähellä. Ei helvetissä.
Shimaani
25.08.2012, 20.22
No ei me paskakuntoiset ny mnnkn hevonkuuseen olla menossa vaan maali on joko Järvenpään Kulumakondiittoria tai Tuusulan Lottakaffila. Marssi etenee hitaasti mutta tahmeasti huonoa huumoria viljellen ja valokuvia napsien.
Kari Hoo
25.08.2012, 21.05
... maali on joko Järvenpään Kulumakondiittoria tai Tuusulan Lottakaffila. Marssi etenee ..???... napsien.
Oeskoon lähtöpaekasta ja alottamismeenigeistä jottae tarkempoo tietoo, passoesko änketyvä teejä völjyyn?
Rölli Peikko
25.08.2012, 21.21
Kiitoksia lenkkiseuralle. Mukavoo oli vaikka pitikin jättää lenkki vain 4,5 tuntiseksi kramppaamisen takia.
Kuntoilija
25.08.2012, 21.27
Mahtava ja upea oli tämän päivän kesäpäivä lenkki. Kylkimyyry ja otb tuli taas otettua haltuun. Kunto loppui puolivälissä ja piti siirtyä klv:n vietäväksi, mutta silti tuli 55 km mittariin. Raskasta niin raksasta oli, mutta mukavaa.
Mitenkä pitkä on huominen muovipyörälenkki ja milloin startti ? Voisin tulla matkaan mukaan.
Shimaani
25.08.2012, 22.00
Oho.
Tyhmäpyöräily siis kiinnostaa setämiehiäkin:D
... passoesko änketyvä teejä völjyyn? Aina mahtuu.:)
Lähtöpaikka on se Uantaankosken pisseria mutta -aika on vielä auki, romukuntoiset veli Hc ja mää ei o vielä keksitty koska pinnkaistaan takomaan kampea suoraksi. Vauhti ei tule päätä huimaamaan ettei mene TdH ylikunnon taatta pilalle....
Lottakaffilassa kaffi on ilmaista kolmannesta kupista alkaen:cool:
Kari Hoo
25.08.2012, 22.56
Oho.
Hc ja mää ei o vielä keksitty koska pinnkaistaan takomaan kampea suoraksi. ..
No olokoon, minä mään huomenna muuvalle, katotaan joku toene kerta.
mutanaama
25.08.2012, 22.56
Voisko pitää paikkansa, että tän päivän lenkillä olis nousua tullu joku 2,2km. Kyllähän se siltä jaloissa tuntuis, mut silti???
HC Andersen
25.08.2012, 23.04
Mun puolesta voidaan startata V:koskelta @ 14-15
mutanaama
25.08.2012, 23.24
G-formin polvisyndejä saa siis tuolta
http://www.ebay.co.uk/itm/G-Form-Skate-BMX-MTB-Mountain-DH-Downhill-Protective-Knee-Guards-Pads-/270962901998?pt=UK_Cycling_Clothing&var=&hash=item3f16a5c3ee
Kuntoilija
25.08.2012, 23.31
Tosta pikkuisen halvemmalla rapakon takaa 56 taalaa posteineen.http://www.ebay.com/itm/G-Form-Knee-Pad-Black-Protective-Gear-for-All-Sports-New-/300748644269?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4606041fad#shId
Klo 15 maantiestartti on no go, koska silloin syödään. Meen omaksi iloksi sitten aamusta.
Shimaani
26.08.2012, 09.54
Mun puolesta voidaan startata V:koskelta @ 14-15 Ja arvontakoneen viisari pysähtyi numeroihin yksi, neljä, nolla ja nolla. Tuohon aikaan lähtiessä luulis Lottalaankin jo mahtuvan
HC Andersen
26.08.2012, 10.21
Juu, kl.14.00 C U there.
Shimaani
26.08.2012, 19.59
Hyvin oli Lottalassa tilaa ja matkalla hupaa mennen tullen.
Tää oppi tänään ettei kannata kaatua pöörän päälle niin että tasapainoa hakiessaan potkaisee takakiakosta UST-venan poikki.
Raskauttavana tekijänä mainittakoon etten ees ajanu, tunkkasin siinä kohti. Mut hyvejä oli epsoon polut muuten.
Minä taas opin että pitää käyttää näköaistia pyörää telineeseen ripustaessa... pikku lipsahdus ja Reverbin letkusta insertti poikki. Varatolpan olin pistänyt kiertoon keskiviikkona ja uusi oli vielä hommaamatta. :rumasanasanotaanniinkuseon: :p
Shimun uudet gummit (http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/downhill_freeride/KaiserRammstein/kaiserrammstein_en.html)?
Shimaani
29.08.2012, 19.18
Shimun uudet gummit (http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/downhill_freeride/KaiserRammstein/kaiserrammstein_en.html)? Ja sit nupit kaakkoon....:D
Sunnuntaina 2.9 Olem lähdossä ajamaan Lopelle Lähtö Luutalammen parkkikselta n. klo 10 tai njos ei osaa paikalle niin klo 9.00 Hyrylän Shell taikka Läyliäisten oisko fiinoilin hyuolto asema oikealla puolella tietä samassa påaikassa on tienristeys vasemmalle,tarkoitus ajella ilvesreittiä, Paaranpatikan reittiä ja pikku samoa.aikaa kuluu lenkkeihin n.kolme-neljä tuntia + matkat.
Onkos tuo linkki (https://maps.google.com/maps?q=Komiontie,+Loppi,+Suomi&hl=fi&ll=60.678044,24.305663&spn=0.008585,0.019763&sll=60.696376,24.44458&sspn=0.274568,0.632401&oq=komio&t=m&hnear=Komiontie,+Loppi,+Suomi&z=16) lähelläkään tuota Luutalammen parkkista?
Harkintakone käynnistetään, ilmoitan huomenna illalla tuloksen...
Osuit oikeaan tuo googlen kartta vaan tuppaa piirtelemään vähän omiaan, Tie luutalammelle kääntyy vasemmalle metsän reunasta tuolta pilpalan -lopen tieltä,läyliäisistä kun käännytään vasempaanvanhan vahinkopalvelun ohija käännytään Pilpalaan ja pilpalasta Lopellevieväätietä 2-3km vasemmalle tulee kuitenkin avonaista peltoa ja sen päässä metsäalkaa niin siitä vasemmalle ja noin kilometri hiekka tietä niin oikealla on Luutalampi ja oikealla opastaulut ja parkkipaikka.
Shimaani
30.08.2012, 18.11
No höh.
Suntaiksi on ohjelmassa paksupyörähulluttelua maantienlaidassa.
Kari Hoo
30.08.2012, 20.22
Lähden lenkille huomenna klo 17.30 (tai aikaisemmin, jos joku ehdottaa) Laajasalon Nesteeltä. Nyt on vielä kuivaa ja löytämälläni reitillä ei ole ryteikköjä eikä risuja enää kovin paljon. Reitti on kuivaa, viikonloppuna ehkä sataa. Silti siellä on ainakin yksi paikka, josta en pääse yli.
Tervetuloa mukaan!
Olikos se toveri Ellmeri joka ajeli mua vastaan Kulosaaren sillalla tänään puolenpäivän maissa? Minä vasta kohtaamisen jälkeen havahduin että oli jotenkin tutun oloinen habitus. Olin nääs neitsytlenkillä uusilla kiekoilla ja ajamisen kiihko oli silkkaa mahtavuutta :)
Olikos se toveri Ellmeri joka ajeli mua vastaan Kulosaaren sillalla tänään puolenpäivän maissa?
Nou!:( sängynpohjalla maataan,kuumeen kourissa...
Kaksiviikkoa tulee huomenna kun ei oo pyörät pyöriny.
Ajoja olis mutta pomoni on luvannut pitää minut töissä koko viikonlopun
Kuntoilija
31.08.2012, 12.39
Tänään ajetaan ja vielä arvotaan metsän ja tien väliltä. Huomenna on perinteinen urheilupäivä, vieläköhän roppa on paremmassa iskussa kun tämän päivän keskiverto varusmiehen. No huomenna sen näkee. Illalla saunotaan Suomen
suurimmassa haloilla lämmitettävässä saunassa ja syödään hyvin. Ilmeisesti perinteitä noudattaen kumotaan muutama
napsu, joten sunnuntaina ei välttämättä olla ajokunnossa tai saas nähdä.
Sunnuntain reissu kiinnostaa ja sopii kuvioihin. Haahuilen sinne parkkipaikalle ajoissa, kyytiin mahtuu vielä 6hlöä ja 2 pöörää.
mutanaama
31.08.2012, 20.37
Meth lähethän Pahiksen kanssa munkkikoskelta kello 10:30 jonnekin päin etsimään kuivaa ajettavaa. Arviolta 2-6h lenkki tiedossa.
Kari Hoo
31.08.2012, 22.15
Meth lähethän Pahiksen kanssa munkkikoskelta kello 10:30 jonnekin päin etsimään kuivaa ajettavaa. Arviolta 2-6h lenkki tiedossa.
Onkohan päivämäärästä tarkempaa tietoa?
mutanaama
31.08.2012, 22.31
Huomenna larstaina.
Shimaani
31.08.2012, 22.53
... jonnekin päin etsimään kuivaa ajettavaa... Mieluummin kosteaa ellei peräti aivan märkää.
*punas2*
Eikunprhn. Larstaina ei pysty eikä kykene ja suntaina ei kerkiä. Däng.
Äsken ainakin oli hyvinkin kuivaa Rio Bravon eteläpuolella kun juniorin kanssa käytiin ajelemassa.
Ehkä. Jos en ole näkösällä 10.30 niin älkää ootelko.
St0neyNut1
01.09.2012, 11.01
Nonii ny on päästy Malorcan auringosta Suomeen takas. Ei kannattais näköjään tämmösellä suomi iholla mennä noin kuumaan maahan. Toises käsivarressa törkeet aurinko ihottumat( juu tuli allerginen reaktio liiasta auringosta) :eek:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8461&d=1346482765
Oli muuten törkeen hyvät pyörä "kaistat" sielä. Tässä kuva tollasesta pyörä "valtatiestä" :)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8460&d=1346482192
Sukkis kuskien määrä oli valtava. Maastopyöräilijöitä näin kolme koko reissun aikana. Iteku yritettiin tuon naiseni kanssa vuokra pyörillä polkea pitkin paikkoja ni ei kyllä pitkälle päässyt kun +32 lämpötila vei mehut saman tien. Muut päästiin sentään parissa nähtävyydessä käymään.
Maanantaina alkaa duuni, ni sit alkaa taas rankat MTB ja sali rääkit.
mutanaama
01.09.2012, 11.02
Kortisoonia vaan tuohon, sillä se ohi menee. Itsellä keväisin sama vaiva, joskus on syypääksi epäilty aurinkovoidetta.
St0neyNut1
01.09.2012, 11.44
Kortisoonia vaan tuohon, sillä se ohi menee. Itsellä keväisin sama vaiva, joskus on syypääksi epäilty aurinkovoidetta.
Juup sitä käytiin paikallisesta apteekista hakemassa ja on jo paranemaan päin. On mulle tullu tota joskus Suomessakin(atooppinen iho kun on). Sitä itekin mietin et jospa olis tuo rankka aurinkovoiteen käyttö mikä laukas reaktion. Tänää pitäs häihin mennä, kiinnostaa ku kasa p*skaa :)
mutanaama
01.09.2012, 15.07
Siellä on kuitenkin ilmaista viinaa. Oo juovinas ja ala rähjää. Nopeesti pääsee pois
Kiitos hyvästä vedosta @Pahis ja muille ajoseurasta. Oli mulle ihka uutukaista pätkää paljon. Pitää mennä uuwestaan ajelemaan kohti Epsoota.
Mieluummin kosteaa ellei peräti aivan märkää.
Sitäkin löyty kun tarpeeks pitkään etti. Tnx seurueelle.
Vierailevan tähden kanssa jatkettiin kuppilasta karakallioon ja viherlaaksoon ja takaisin,
kurvattiin sit pohjoista kohti pöllökallion kautta hämeenkylään. Jatkoin vielä sateessa askistoon jne.
Jalat kulu ihan loppuun ja kastumaankin pääsi. Oli kurjaa.
Hyvä lenkura vaikkei ihan kuutta tuntia pystyny kykenemään.
mutanaama
01.09.2012, 18.14
Onneks tuli lopetettua ajoissa, nytkin on olo kun hakatulla, vaikkei päässy edes kylmenemään. Alka lentsu hiljalleen puskea päälle.
Siellä on kuitenkin ilmaista viinaa. Oo juovinas ja ala rähjää. Nopeesti pääsee pois
"Juovinas"? Mitä neuvoja täällä oikein jaetaan.. pää täyteen vaan niin on hauskaa.
Kiitos, hyvä päivä. Jotenkuten ehdinkin takaisin , ajoaikaa oli pari tuntia mutta ei oikein äly riittänyt siihen että jos menee kaks tuntia johonkin suuntaan niin sitten ei olekaan yht'äkkiä lähtöpisteessä....
Nimimerkki Wasserträger löytyi tällä lenkillä, paljastui herrasmieheksi.
Kiitos mukanaolleile, oli kivva lenkura tosin tuntui että muutama ylämäki on kasvanut entisestään pituutta ja jyrkkyyttä , taukopaikalle osuttiin hyvin kun paikalla oli tulet palamassa kun pariperhettä olivat juuri lopettanut makkaran syönnin ja tulet paloivat vielä hyvin niin paistu omatkin makkarat. Sään jumalat oli meidän puolella koska ei kastuttu sateesta aurinkokin paistoi,Niin olihan meillä mukana mäkikunkkukin Zippo on se vaan kone ylämäissä ei voinut kuin katsoa kun kiipes kuin orava.
Jes, tänäänkin oli kiva ajopäivä uusilla poluilla. Kiitos.
Pitkospuut oli paikoin liukkaat mutta niitähän ei ollut paljon ja joka tapauksessa nekin olivat TDH:ta turvallisempaa ajettavaa...
St0neyNut1
02.09.2012, 21.02
Kiitos mukanaolleile, oli kivva lenkura tosin tuntui että muutama ylämäki on kasvanut entisestään pituutta ja jyrkkyyttä , taukopaikalle osuttiin hyvin kun paikalla oli tulet palamassa kun pariperhettä olivat juuri lopettanut makkaran syönnin ja tulet paloivat vielä hyvin niin paistu omatkin makkarat. Sään jumalat oli meidän puolella koska ei kastuttu sateesta aurinkokin paistoi,
Kiitoksia kyydistä ajopaikalle. Enpä muuten olisi päässyt mukaan tuohonkaan reissuun. Mukavaa maastoa oli ja nyt on jalat menossa jumiin. Sen siittä parin viikon ajo tauosta saa :) Huomenna voisi mennä salille, et Tiistaina on sit ylävartalo jumissa ;)
Kaikkee ne poijjaat keksii:-)
Tandem puksutin:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8510&d=1346785082
^Kaikki on mahdollista.
Kelien väitetään huonontuvan ja vielä on tekemättä kesän tikkilistalta Deepditch adventure (hmmm, kuulostaa siltä itseltään) ja ehkä joku iistimpi (http://www.youtube.com/watch?v=DFlrbKjcKWs) vaikka Hallainvuoressa voisi olla paikallaan jos ei kelit pahasti kastu. Sitten ehkä joku palaneenhiihtomajanlenkki vaimikäsenytoli.
Ei vaan pysty pitämään tangosta kiinni nyt, arkihiireily konttorilla ja muutama päivä ajohommia putkeen oli näköjään liikaa.
->Mutis
Loppukuun keikauksesta jäi vähän epäselväksi että olisko siellä sitten ollut esim. sunnuntai käytettäväksi ajohommiin? Oma lähtö harkinnassa vielä eikä kuitenkaan ihan huonoja ajohommia olis tarjolla.
--
Hämmästyttävästi "se mikä tapahtuu Lopella jää Lopelle". En vasikoi.
mutanaama
05.09.2012, 00.52
Mulle sopii näillä näkymin mikä vaan. Ollaan roissa 25-27.9 eli viikonloput on melko vapaita.
HC Andersen
05.09.2012, 01.07
Kaikkee ne poijjaat keksii:-)
Tandem puksutin:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8510&d=1346785082
Tommonen me tilattiin jo Jäsen TimoW:ltä ens vuotta varten.
Shimaani
05.09.2012, 07.02
^Ja mukana kulkee G-juomapullo:D
St0neyNut1
05.09.2012, 12.25
Sitten ehkä joku palaneenhiihtomajanlenkki vaimikäsenytoli.
--
Hämmästyttävästi "se mikä tapahtuu Lopella jää Lopelle". En vasikoi.
Meinaat varmaan palaneentalon lenkkiä? Lahdentien varressa?
Eihän Lopella mitään tapahtunu :)
Meinaat varmaan palaneentalon lenkkiä? Lahdentien varressa?
Se ja sitten jossain Järvenpäässä jonkun majan pihalta oltiin joskus Z:n perässä roikkumassa.
St0neyNut1
05.09.2012, 20.48
Se ja sitten jossain Järvenpäässä jonkun majan pihalta oltiin joskus Z:n perässä roikkumassa.
Nii nii se on taas sit hiihtomajan lenkki se :)
St0neyNut1
06.09.2012, 08.45
Ai mannin mettä...kö?
Joo sielähän se taitaa olla. Mut en ole varma käsittääkö mannin mettä vielä laajemman alueen kuin vaan tuon hiihtomajan alue.
mutanaama
09.09.2012, 21.34
Tälle viikonlopulleha tuli ihan mukavasti syväojanajelua. Käytiin tänään parisen tuntia pyörimässä pitkin mäkiä Kapun kanssa. Hyvin säilyttiin niin kalusto- kuin miehistötappioilta.
Kari Hoo
09.09.2012, 22.46
Tälle viikonlopulleha tuli ihan mukavasti syväojanajelua.
Ajelua tuli meillekin mukavasti:
Pyörimme Apan kanssa yli 3,5 tuntia Laajasalon maastoissa. Testasimme entisten mestojen ohella uusia "löytöjäni". Käytimme valtaväyliä ja asfalttia mahdollisimman vähän. Ei kaatumisia (horjahteluja ei lasketa) eikä kalustovaurioita. Useita onnistumisia molemmille. Sanoin eräässä kohdassa, että tuosta olen yrittänyt sata kertaa ja päässyt vain kerran. Apan kannustamana pääsin siitä tänään, joten suhde on nyt 2:101.
Kiitokset Apalle seurasta ja kannustamisesta!
Kiitos Karille hienoista poluista. Sää suosi ja meno oli vallan mainiota :cool:
Sunnuntaina 16.9 olis ohjelmassa palaneen talon lenkki . Lähtopaikkana Zipon piha keravalla , Hyviä spotteja tiedossa keravalta keinukalliolle jne.Lisätietoa lähempänä ajankohtaa.
Ruma sana, hyvä reissu tulossa mutta ikävä lentsu päällä eikä sunnuntaiksi toipuminen ole ollenkaan varmaa.
Sunnuntaina 16.9 olis ohjelmassa palaneen talon lenkki . Lähtopaikkana Zipon piha keravalla ,
Hyviä spotteja tiedossa keravalta keinukalliolle jne.Lisätietoa lähempänä ajankohtaa.
Onko valistunutta arvausta oletettavasta starttausajankohdasta?
En pysty kykenemään sherwoodiin kun vasta puoliltapäivin kun ap menee itsensä sijoittamiseen
takas maalikyliin.
St0neyNut1
13.09.2012, 08.55
Sunnuntaina 16.9 olis ohjelmassa palaneen talon lenkki . Lähtopaikkana Zipon piha keravalla , Hyviä spotteja tiedossa keravalta keinukalliolle jne.Lisätietoa lähempänä ajankohtaa.
Meitsi ilmottautuu mukaan. Lauantain luvattu vesisade voi tehdä reitistä mielenkiintoisen :)
Tuoreena Keravalaisena lähtisin mielelläni mukaan spottailemaan paikallisia polkuja, ne kun ovat itseltäni vielä löytämättä. Eli ilmottaudun mukaan jos kyytiin mahtuu kuski jolle porukkalenkit ovat täysin uusi juttu.
Tarkennetaan vähän tuota kutsua sunnuntaille. Lähtö paikka keravalla Liesiti 1 parkkis ja aika 10:00 takaisin tullaan kun keritään, reitti on sikäli mukava ettei voimien vähetessä Tielle njoka vie keravalle on koko ajan lähitunumassa, reitillä saattaa olla paikoin märkää jos lauantan sateet tuovat vettä paljon.
@kyprok rohkeasti mukaan vetäjä on ainaskin sellainen joka tuntee Keravan lähiymäristöt hyvin.
St0neyNut1
13.09.2012, 22.48
^
Mää tuun perän vahdiksi ni ei eksy peräkään, jos sattuu vähä jäämään jälkeen :)
Kari Hoo
15.09.2012, 03.51
Yritän tulla mukaan -
(Multa tuli jo, sanoi puutarhurin vaimo)
Jep, mä olen huomenna mukana.
mckollaa
16.09.2012, 01.59
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558761_419639438083581_640944172_n.jpg
Mä tulen ja tuolla.
mckollaa
16.09.2012, 02.04
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/563936_419761031404755_202805332_n.jpg
Leepu touhus meille iskarin testipenkin :D
oikein mukavaa lenkkiä jengille, itte ei taas pääse.
Marsusram
16.09.2012, 21.46
oikein mukavaa lenkkiä jengille, itte ei taas pääse.
Toiveesi toteutui. Oli oikein mukava lenkki.
Kari Hoo
16.09.2012, 22.34
Oli oikein mukava lenkki.
Niinpä oli!
Lähdössä oli kymmenen, lähtöpaikkaan palasi kolmen jälkeen Zipon lisäksi Marsusram ja minä.
Kiitokset Zippo!
Hinoja spotteja on Zipon varastossa. tais polla lähtiessä .koko lenkin ajoi vissiin kolme,4ajoi jokivarresta tietämyöten takas ja kaks käänty vanhalta latupohjalta,ja 1 heti alkumatkasta. "kyprok toivottavasti sait hengityksesi kuntoon.
Kuulostaa aikamoiselta lenkillä. Tänään astma löi keuhkot lukkoon ja sitten ei voinut muuta kuin himmailla kotiin kun kunto loppui kesken. Porukka vaikutti mukavalta, uskallan lähteä mukaan jatkossakin. Kuntoa pitää vain kehittää ennen sitä :)
St0neyNut1
17.09.2012, 08.28
Mukavaa oli koko reitin edestä. Aika tasasesti joo porukkaa hävis matkan edetessä :) Kyprok: Siihen voi mennä tovi että samanlainen määrä porukkaa kokoontuu Keravalle.
Kyprok: Siihen voi mennä tovi että samanlainen määrä porukkaa kokoontuu Keravalle.
Joo, tää on selviö. Mutta halua ois lähteä porukkalenkeille muuallekin ja löytää uusia ajomaastoja sekä uutta ajoseuraa.
@Prestige laitappa yv,nä sähköposti osoitteesi , niin lähetän sulle muutaman kuvan sunnuntain lenkiltä.
jaahas, uutta espanjalaista uusilla sydeemeillä http://www.mondraker.com/13/eng/bikes/DUNE-XR/328
http://www.mondraker.com/13/imagenes/bikes/DUNE_XR_1_foto_.jpg
https://picasaweb.google.com/115240260277480389342/TapioKymaloinen
Tuossa muutama kuva Tapsasta sunnutain ajoista
Tornimäki by apa ja kapa
http://vimeo.com/48664704
^^nolo xc-stemmi tuossa M-rakerissa, tarvis varmaan lyhyemmän...
Koitan itse tehdä semmosta ennätystä että olis eka flunssa muutamaan vuoteen joka ei menis rööreihin ja antibiootteihin jne.
Hieno keli olis kyllä ollut sunnuntaina.
mckollaa
19.09.2012, 00.21
https://picasaweb.google.com/115240260277480389342/TapioKymaloinen
Tuossa muutama kuva Tapsasta sunnutain ajoista
Mites muut kuvat onnistui?
St0neyNut1
19.09.2012, 09.59
Koitan itse tehdä semmosta ennätystä että olis eka flunssa muutamaan vuoteen joka ei menis rööreihin ja antibiootteihin jne.
Hieno keli olis kyllä ollut sunnuntaina.
Toivottavasti onnistut, itelkin yrittää vähä pitkästä aikaa flunssaa tulla.
Mites muut kuvat onnistui?
Juu lisää kuvia? :seko:
https://picasaweb.google.com/115240260277480389342/5060Porukkalenki1692012
tuon linkin takaa löytyy lisää kuvia viikonlopun lenkistä.
Niin joo, se tölkki vois tosiaan kiinnostaa.
Kai sitä on vielä toipilas kun reilun tunnin takapihaneppailun jälkeen nukahtaa istualtaan soffalle. :p
Viikonloppuna ehkä jotain puolikevyttä vois kuiten ajella.
^ check. Infoan jahka silmälääkärissä käyty.
HC Andersen
26.09.2012, 18.04
Marco nähty eilen reenaamassa Y-tien varrella.
Marco nähty eilen reenaamassa Y-tien varrella.
En reenaa. En ainakaan pyöräilyä pyörällä.
Hassua että minut nähtiin eikä inkvisitio (http://www.youtube.com/watch?v=Tym0MObFpTI&feature=youtu.be&t=54s) ehtinyt todeta toisen rikoskumppanin kerettiläistä varustusta...
:eek:
mutanaama
27.09.2012, 23.51
Tilasin lisää noita g-formin kilkkeitä. Paita tulla tupsahti lapin reissun aikana. Hyvin tehty tuote, ja mun hoikkaan uumaan koko L on melko lailla passeli. Kuvasta poiketen otin räikeän mustan.
http://g-form.com/wp-content/uploads/2012/01/CompressionShirtYellowShop.jpg
HC Andersen
27.09.2012, 23.53
Paistaako sun vatsalihakset myös samalla tavalla läpi?
mutanaama
27.09.2012, 23.57
Tuossa mun paidassa ei ollu muotoiltuja vatsalihaksia jostain syystä.
sakuvaan
28.09.2012, 20.03
pitää jättää oktoberfesti väliin, banditti remontissa ja kauhee flunssa. :(
Jossain väitettiin et 50/60 ajelee k-puistossa useesti. En usko.
Onks Lohjalle kenkään huomenna lähdössä?
Jossain väitettiin et 50/60 ajelee k-puistossa useesti. En usko.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä internjetissä väitetään. Minä ainakin olen tehnyt kaikkeni tuon huhun kumoamiseksi.
Onks Lohjalle kenkään huomenna lähdössä?
Kelpo keliä luvattu mutta en taida olla sitä vertaa ajokunnossa että lähtisin. Lähikaltsilla puoli tuntia junnun kanssa riitti.
mutanaama
28.09.2012, 21.11
Mun meno tyssäs kellariremppaan. Meinaan kyllä huomenna KESKUSPUISTON tuntumassa hetken ajella.
Kuntoilija
28.09.2012, 21.17
Puristaako Mutis tuo uusi ihqu paita sopivasti oikeista paikoista ?:eek:
Koko sotisopa päällä olet ihan kuin ne teinimutanttikonnat.
Jaa niin lLohjalle on ainaskin Markus ,Pakarisen Hannu ja mää.
Mää meinasin ja ajella keskuspuistossa mutta sade tuli vastaan ja ajelin mätiksellä vähän...:eek:
Kuuteen viikkoon oli toinen lenkki mulla,olihan mukavaa.
mutanaama
29.09.2012, 16.01
Puristaako Mutis tuo uusi ihqu paita sopivasti oikeista paikoista ?:eek:
Koko sotisopa päällä olet ihan kuin ne teinimutanttikonnat.
Mä olen tälläinen mutanttiteini.
Kovin oli kosteata paikoitellen, kun kävin pikaisella kaupunkiturneella. 40km lenkillä näky tasan 2 maastofillaria, joista toinen oli kovin vitivalkoinen commenkaali.
Nyt on tehty lohjan lenkki,hienotpolut ajettiin ensin osuttiin G pisteeseennoin tunnin kiertelyn jälkeen tulia vasta ruvetiin suunnittelemaan joten jatkettiin kivoja kallioita pikkutarkkoja paikkoja ylä ja alamäkiä piisas. kello tais ollaliki 3 kun ehittiin makkaran paistoon ja siitä oikaistiin yritys portaat alaspäin kohti urheilu kenttää oli makee polku tuli mieleen 60 luvun enskareitit,niin ajettiin tai yritettiin niitää yritys portaita ylöskin päin , ainut puhdas suoritus oli Koistisen Arilla muita ei pokein voinut laskea ylös ajoiksi.Lenkin jälkeen saunaan ja uimaan sen päälle vesihierontaa. Hyvä lenkki myös mukana olleitten mielestä.
St0neyNut1
30.09.2012, 16.37
Nonii nyt on vaihdettu Commencalista linkun laakerit. Olihan projekti, 6 X 6000 - RS2 ja 4 X 6805 - RS2 laakereita sisälti pyörän linkusto. Hommassa meni se 10tuntia ja monta mietintä tupakkaa :) Olivat kaikki 6000 laakerit niin törkees kunnossa et ilmasko oli klappia takapäässä. Tästä eteenpäin osaapahan purkaa ja kasaa ton Supremen linkuston.
Pitäiskö kehitellä lamppu ajoja
mutanaama
03.10.2012, 00.51
Pitäis, yksin koluaminen pelottaa.
Kuntoilija
03.10.2012, 16.26
On niin pimeää ja märkää, jotta kaivoin lenkkarit kaapista ja toivon, että karkea asfaltti hio kilometrien karttuessa
kotletista atleetin :). Tavoite joulukuun alkuun mennessä seitsemän kiloa pois.
ps. niitä Onni Wannin halpisläskejä saa tilata ennakkoon parin viikon päästä.
On-off pöpö vasta 50/60% parantunut. Jos ei lauantaiksi tilanne parane niin taidan lähteä nojailemaan pyörään ja katselemaan kun kisaajat kaahaa Hallainvuoressa.
Kalliobaanat 13.10 kiinnostaisi hiukkasen, jos päättää lähteä niin ehkä se karkoittaa taudin?
Kalliobaanat 13.10 kiinnostaisi hiukkasen, jos päättää lähteä niin ehkä se karkoittaa taudin?
Suosittelen faffasti. Tainu tänä kesänä ajella nuo baanat viidesti läpi erilaisina variaatioina eikä nuo vielä
tylsi. Tuolla ei isosti ees tään suven monsuunit haittaa.
On-off pöpö vasta 50/60% parantunut. Jos ei lauantaiksi tilanne parane niin taidan lähteä nojailemaan pyörään ja katselemaan kun kisaajat kaahaa Hallainvuoressa.
Samoin mun niskat 50/60 rosenttisesti notkeat,hallainvuoren reitti lauantaina mullakin mielessä.:D
St0neyNut1
04.10.2012, 18.03
HEH eipä menny Zipon takametän kallio lasku iha niinku leffoissa. ;)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=8805&d=1349358999
Yhtään ei ole kipiä :) Tää viikko lepoa(töissä oon kumminkin) ja seuraava viikko päivystystä nii saa myös sen lepoa. Kerettiin enne tuon jäljen tuloa pyöritellä joku 30min :p
Oliks toi se lasku joka vie kävelytielle?
Komia on mustelma..:cool:
Tulin justiinsa ajamasta Pivot cupin reittejä, Aivan mahtavan hienoja settiä, tiedä vaikka heittäytyisn hulluks ja lähtis kisaamaan.
Tulin justiinsa ajamasta Pivot cupin reittejä, Aivan mahtavan hienoja settiä, tiedä vaikka heittäytyisn hulluks ja lähtis kisaamaan.
tuliskos susta sitten vihdoinki numeroitu h..... :rolleyes:. tuli vaan PMTn puheet mieleen muutaman vuoden takaa .:)
jk toi kalliobaana on näköjään aika useiden mielessä, myös ittellä. on siellä joskus tullut ps-kisoissa ajeltua.
Alternative Saturday. 10:00 ja munkkis. Aikomus ajella länteen, pohjoiseen ja lopulta takas ~6h. Ainakin 4K.
Enimmäkseen ylämäkeä. Väliltä pääsee oikomalla takaspäin. Lähtijät pe 21:00 mennessä huudelkoon hep täällä.
Ugh.
St0neyNut1
04.10.2012, 21.26
Oliks toi se lasku joka vie kävelytielle?
Komia on mustelma..:cool:
Sepä juuri. Saas nähä kuinka komea tuost viel tulee :rolleyes:
Sepä juuri. Saas nähä kuinka komea tuost viel tulee :rolleyes:
Wiimex qu siitä vetäsin niin yx mummo siinä kyykki ja keräs marjoja,meinas tulla kiirus jarrulle.
Nähdäänkö huimia irtautumisia ja muistilevyn pyyhkiytymisiä reitillä...:rolleyes:*peukkuwa* yritykseen,otan ensiapulaukun messiin.
Jumankekka et sitten kaahaa siellä kakaroiden seurassa.:D
St0neyNut1
04.10.2012, 21.46
Wiimex qu siitä vetäsin niin yx mummo siinä kyykki ja keräs marjoja,meinas tulla kiirus jarrulle.
Itel oli ainakin tarpeeks takajarrua. Muut hei ei tullu kalustovaurioo.
mutanaama
04.10.2012, 22.03
Hep lauantaille
[QUOTE=heccu;1917989]tuliskos susta sitten vihdoinki numeroitu h..... :rolleyes:. tuli vaan PMTn puheet mieleen muutaman vuoden takaa .:)
sepä musta näköjään tulee, mut en voinut kiusaukselle mitään ,kun vaimo kysy multa että mitäs sulla oli lauantaina niin kerroin meneväni katsomaan enskakisaa niin hän vastasi ai menet ajamaan kilpaa. Eiks tuo ollu selvä kehoitus!
^ kohta varmaan löytyy v60 sarja enskakisoistakin :seko:
Kyllähän tuossa Heccu on ihan asiaa mutta kun en oo tuolla metsissä nähnyt noita yli 60 vuotiata liiemmion liikkuvan. ja kohtahantäytyy laittaa yli 70 vuotiaat mutta kun ei sielläkään olejust ajajia.
sakuvaan
05.10.2012, 14.41
Mut sillähän sais helposti win-by-default? :)
Kyllähän tuossa Heccu on ihan asiaa mutta kun en oo tuolla metsissä nähnyt noita yli 60 vuotiata liiemmion liikkuvan. ja kohtahantäytyy laittaa yli 70 vuotiaat mutta kun ei sielläkään olejust ajajia.
marakisoissakaan ei oo kun 50 vuotiaat. 60v sarja voisi tuoda muutaman osallistujan lisää. harrastesarjaan voi tietenki osallistua jos ei viitti "virallisesti" kilpailla.
marakisoissakaan ei oo kun 50 vuotiaat. 60v sarja voisi tuoda muutaman osallistujan lisää. harrastesarjaan voi tietenki osallistua jos ei viitti "virallisesti" kilpailla.
PMT ei harrastesarjaan varmaankaan mene,sellainen ralli-miäs autollakin, että mutkat suarax ja silleen...:rolleyes: nyppy,vasen oikee,kirraa...
Mää tuun tsemppaa toweria!!:D
mutanaama
05.10.2012, 23.53
Aikataulullisista syistä johtuen, lipsunkin eeppiseltä koko päivän ajoretkeltä paksupyörien matkaan noin 11:00 munkkikselta.
Shimaani
06.10.2012, 17.13
Hirmumäärä rapaa kertyi paksuttimiin pikku lenkuralla ja vastaantulijat oli kovin hyväntuulisia. Paikoitellen oli enemmän kuin melko pliukasta ja meno mutkittelevaa mutta jättihupaa.
Nyt se on sitten tehty, ajettu Pivot cupin päätös kilpailu, reitti oli tosi kiva enkä jäänyt viimeiseksi sehän oli ainut tavoite, Ajo seuranaa oli sellainen maailman tähti Juha Salminen ,joka oli saanut päähänsa lähteä myös mukaan, ajettiin kaikki siirtymät yhdessä ja juttua tuli. hävisin n.10 minuuttia Juhalle. Mukava tapahtuma hienon reitin kera kruunasita pahtuman.
twentyniner
06.10.2012, 19.01
Näin se mailma muuttuu... :)
Alternative Saturday. 10:00 ja munkkis. Aikomus ajella länteen, pohjoiseen ja lopulta takas ~6h. Ainakin 4K. Enimmäkseen ylämäkeä ...
Osanottajien paljouden takia lähtöä joutui porrastamaan et kaikki mahtu jonoon. Eka starttas jo puoli ysi. Lännessä kääntöpiste kauniaisissa ja pohjoisessa kalajärvellä. Örkkiniityssä törmäsin klubin viikkoajon molempiin osanottajiin, ketään muuta ei poluilla näkyny. Reilu 6h ja ~70km.
Pari uuttakin pätkää löyty. Vettä paikoin ihan u*tusti.
Kaimalle iso peukalo!
Näin se mailma muuttuu... :)
Jep,PMT meni qu viitapiru tutuilla poluilla,hienoa oli seurata porukoiden menoa.
Kattelin willarikuwia niin sun ransutin oli näytillä,tolppa satula ja tupit samat qu mulla...:D
mutanaama
06.10.2012, 19.53
Järviylängöllä tapahtuu kummia.
https://lh5.googleusercontent.com/-rBSUdJkn--0/UHBS-c9TQPI/AAAAAAAABKM/9v_6RY6H7bE/s600/P1040574.JPG
Nyt se on sitten tehty, ajettu Pivot cupin päätös kilpailu, reitti oli tosi kiva enkä jäänyt viimeiseksi sehän oli ainut tavoite, Ajo seuranaa oli sellainen maailman tähti Juha Salminen ,joka oli saanut päähänsa lähteä myös mukaan, ajettiin kaikki siirtymät yhdessä ja juttua tuli. hävisin n.10 minuuttia Juhalle. Mukava tapahtuma hienon reitin kera kruunasita pahtuman.
HYVÄ PMT, tervetuloa numeroitujen joukkoon :cool:. valitettavasti oli tänään sovittua menoa ehkä päässyt tätä ihmettä todistamaan.
Laskeskelin tuossa että edellisestä Enduro kisasta ois enskuussa 44 vuotta, niin se aikavaan kuluu, setään oon viimeisen autokisan ajanut jokamiesluokan kisan 12.10.99 ,onhan siitäkin jo toistkymmentä vuotta. Eikä oo muuta kuin hyviä muistoja kiikkustuolissa istuessani.
Kari Hoo
07.10.2012, 17.40
Upea pyöräilysuoritus PMT!
Palautumiseen kävisi vaikka 50/60-sopiva leppoisa "sulkapallopeli", josta on juttu tän päivän Hesarissa sivulla F2. Sinä olet nähnyt sen luonnossa käydessäsi mökillämme.
Iso peukku PMT:lle!
Minulle riitti kevyet pihatyöt viikonlopun hienoissa keleissä, ei tartte vielä liikkumisesta haaveilla....
Näin jo unta ajamisesta mutta en tiiä onko se hyvä vai huono merkki.
Kävin Kari Hoo,n kanssa kolmetuntisen lenkin Laajasalon haskan vaativilla kallioilla. On kari taas kaivanut hienoja polkuja esiin ja yks uusialamäki reitti jonka huomasin vahiingossa ja testattiin voikosen ajaa, vielä jäi koko jollaksen pää ajamatta. kyllä tuolle pienelle alueelle taitaa saada helposti 6 tuntisen lenkin jos vetäjä tuntee paikat niinkuin Kari.Kiitos Karille mukavasta aamu päivästä
Kari Hoo
09.10.2012, 18.07
Kävin Kari Hoo,n kanssa kolmetuntisen lenkin Laajasalon haskan vaativilla kallioilla. On kari taas kaivanut hienoja polkuja esiin ja yks uusialamäki reitti jonka huomasin vahiingossa ja testattiin voikosen ajaa, vielä jäi koko jollaksen pää ajamatta. kyllä tuolle pienelle alueelle taitaa saada helposti 6 tuntisen lenkin jos vetäjä tuntee paikat niinkuin Kari.Kiitos Karille mukavasta aamu päivästä
Jees, hauskaa oli.
Ajoin Pekan löytämän alamäen, siis vielä uusi ajettava pätkä löytyi lisää. Myös Aittasaaressa ajoimme useita uusia "MikkiHiiri"-pätkiä. Ajamatta jäi Tullisaari/Kaitalahti, Kruunuvuori, Tahvonlahdenniemi Haakoninlahden perinteinen "luoto-/kalliolenkki" (olen siivonnnut sen mönkijän jäljiltä) sekä Hevossalmen polut ja kaikki Jollaksen reitit. Ajamatta jäi myös mm Degerön, Reposalmen, Yliskylän, Killingholman, Opiston seudun, Tullisaaren kalliot ja reitit
Täytyy olla hyväkuntoinen, jos pystyy kiertämään nuo kaikki (nyt ajamattomat mukaanlukien) kuudessa tunnissa.
Kiitokset Pekka,
kun seuraavan kerran tulet tänne, ajetaan nyt koskemattomiksi jääneet, riittääköhän neljä tuntia kohtuullisella vauhdilla ilman suurempia taukoja?
Tänään käytiin Kari,n kansssa katsastamassa näitä mulle tutumpia reitterjä,Paloheinästä enskareittiä , oisko kuninkaan tammen tielle ja edelleen pitkäkosken kautta altaan reunaa seuraten ylästön reiteilla sieltä vakkarit kalliot ja Anssin uusi reitti joka oli mukavan haastava muutamasta paikasta sieltä ylästön majan kauttaaltaan reunalle ja kassipuron kautta Pitkäkosken majalle kahville josta jatkoimme kohti paloheinää ja sieltä vanhoja enska pätkiä kierrellen takas paloheinää. Aikaa kului n 31/2 tuntii. keli hieno kuten seurakin. Kiittos Karille !
^ Jaa teittin jälkiä ne sit olivatkin?
Kari Hoo
11.10.2012, 20.23
Tack så mykky! Se ajo, jol ol kykky! (esim Kassipuro ylös)
Pekka näytti hieman paikkoja, joista olisi mentävä voidakseen sanoa, että osaa maastopyöräilyä. Ja munkkikahvitkin vielä lisänä kruunaamassa hienoa päivää! Nyt on pyörän voimansiirto korjattu, ketjut ja rattaat uusittu, vielä kun saisi voimaa, jota siirtää.
Kahtooteha tännään tulleesta VILLARISTA, mittee ihmettä Iisalamelaiset ovat suaneet aekaan. Lehessä sanotaan, että poeketkee ohimännessänne Palosvuoren lenkillä.
Minnoon sitä mieltä, että mänkee vartavaste ja asijoekseen. Palosvuoren taeval on sen verra lystikäs, jotta monta paekkoo männöö aluks iha tyhjännuljuuks. Usseemman kerran suap kokkeella enneku piäsöö koko reetin ilima jalan muahanpanemista. Jos ee yhtenä päevänä opi, ehtikee yöks matkamiehen/-naesen kievar ja koettoo toesena uuvestaa. Ee siellä aeka kää iha het jonniijootavaks. Esmerkiks Volokinpoloku on siinä vieressä Sonkajärvellä.
Onkohan muita paikkakuntia, joissa maastopyöräreittejä on tehty vapaa-aikapalvelukeskusten tai vastaavien viranhaltioiden myötävaikutuksella?
Kiitos KariHoo Iisalmen reitin mainostamisesta!
Tuossahan tuo Paloisvuoren reitti on takapihalla odottamassa. Tyhjännuljuutusta soppii tulla testaamaan. Varsinnii sykloreitin ossuus on messevä.
Täätyy varmaan kesällä käävä jos sukulaiset, Vienäset majoittaa ja tarjoo ruuwan.:rolleyes: Vuan on niien tyttärellä rawintola jossa vois syywä ja juuwa.
mutanaama
13.10.2012, 00.41
Mitenkäs sunnuntaina. Oliskos huonokuntoista ja taitamatonta ajoseuraa maastomokailua silmälläpitäen tarjolla kello 10:00 tai 11:00 alkaen munkkikselta kohti ääretöntä ja sen yli. Ei aikarajoitusta.
Tohtorin mukaan piti ottaa viikko varovaisesti mutta emminä jaksa montaa päivää putkeen juoda ja lääkekuuriakin olis vielä muutama päivä jäljellä.
Ehkä silti vois osa-aikaista settiä huonossa seurassa harkita huomenna.
Tänään vähän kurvailin ja BONK-väsy iski:eek: ei jaksa ei.....
HC Andersen
13.10.2012, 16.50
Mulle ei sunnuntai sovi koska mulla on tekosyy.
Shimaani
13.10.2012, 17.29
.. Oliskos huonokuntoista ja taitamatonta ajoseuraa ... Kuvaus istuu tähän kuin nenä päähän joten harkihten asiaa vakavasti.
Kuvaus istuu tähän kuin nenä päähän joten harkihten asiaa vakavasti.
Samoin tänne,mutta tällä kunnolla siirtymä käy jo lenkistä,tänään totesin sen.:(*uittu*
kolistelija
13.10.2012, 19.02
Mä voisin taas vaihteeksi ilmoittautua mukaan... Tavan mukaan saan varmaan pahan flunssan kun edes harkitsen asiaa. Ehkä tulen, ehkä en. Olisi hauska nähdä millaista setää siellä nimimerkkien takana lymyää...
sakuvaan
13.10.2012, 19.58
Tammikuussa Tenelle maastoajelemaan?
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-routes
hintoja
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-packages
tohon lennot päälle.. yks kiinnostunut on jo, mun lisäksi
Kivahan olis lähtee,lomaa olis ja rahhaa mutta ei kielipäätä eikä hirveetä kanttia ajaa pahoissa mestoissa...:eek:tämmöttinen arkajalka.
sakuvaan
13.10.2012, 20.09
Ei noi Tenen reitit etelä suomessa ajaneille tekniikalta pahoja paikkoja ole, ellei paria DH ränniä lasketa mukaan.. pidempiä tietty ja nousut kestää pidempään.
Käytihin tänään Pahiksen kanssa ajamassa Kaliobaanaa ,olihan hienot polut puhti meinas niihin mäkiin välillä loppua. Reitissä oli hyviä laskuja sekä paikoin jopa teknillistäkin ajoa. kympiltä oli lähtö ja takas oltiin neljän aikoihin eli ajo aika vähän veny kun oli muutama teknillinen , ja Pahiksen jalka otti itteensä tais nivelsiteet vähä saada pipiä, mutta kaikki kuuluu lajin varjopuoliin .Hauskaa oli ja vois vaikka lähtee uudestaankin noille lenkeille.
mutanaama
13.10.2012, 21.08
Huomenna lähtö munkkikselta olis sitten kello 11:00.
Joujou. Junnuosasto tsekkas suomen kabulin kalliobaanat. Hyvejä olivatten vaikka märkyysaste tuolla oli vielä pks-seutua isompi.
Kaiman POC-merkkinen servispipo jäi auton takapaksiin, kuriiri toimittanee sen huomenissa omaajalleen.
Klappi otti snadisti ihteensä kun satuin astumaan hyvin saranoidun kiviplintin päälle, mut jahka toi lakkaa turpoomasta niin eiköhän siitä vielä ihan toimiva peli tule.
hmm, tässä vaiheessa herää kysymyksiä lajivalinnan järkevyydestä... Kiitos kuitenki sedille huolenpidosta.
mutanaama
14.10.2012, 14.24
Vähän me funtsittiin, että jos jättäis sut sinne metsään, kun oli lenkki niin pahasti vielä kesken, mutta päätettiin kuitenkin hoitaa sut ambulanssiin asti.
no olis kai tuon matkan päässyt itsekin, siinä on pelkästään säären molemmat luut poikki.
Olis itse asiassa kannattanut kontata Vanukkilan puolelle se muutama sata metriä koska nyt olen väärän kaupungin lasaretissa odottamassa kyytiä oikeaan paikkaan.
Ja ehkä olis voinut kuunnella kroppaa kun jo siinä hiekkatiellä yskitti mutta ajattelin kiepsauttaa kikkakallion kautta kotiin.
sakuvaan
14.10.2012, 15.09
Lipat? vai joku/muu/mikä?
Elossa näemmä ollaan kuitenkin kun viestejä pukkaa vielä :)
Selkäytimestä lähtee vielä viestejä vaikka aivotoiminta on jo lakannut.
Otin jalalla tukea, olisko johonkin jalka tarttunut kun vääntyi ja rusahti.
sakuvaan
14.10.2012, 15.26
Kuulostaa, kivuliaalta. Paranemisia.
mutanaama
14.10.2012, 15.49
Ai saatana, että noin kivasti. Tuli vaan mieleen, että vakuutuksien ollessa kunnossa, ei tarvitse odotella kummallisen arvauskeskuksen hoitoja. Eikös tuon voisi hoitaa dextrassa, ja sieltä sitten lähetteellä jonnekin jos tarvitsee. Käytän itse ja suosittelen muillekin.
St0neyNut1
14.10.2012, 15.51
Selkäytimestä lähtee vielä viestejä vaikka aivotoiminta on jo lakannut.
Otin jalalla tukea, olisko johonkin jalka tarttunut kun vääntyi ja rusahti.
Vai jalan paskoit :( Just ite totesin tänää et on oma jalka siin kunnos et vois lähtee huomen pyörittelemään. Noo tää on tosiaan tätä lajin huonoa puolta.
Ei muutaku parantele ja sopivaa lääkitystä et pysyy aivotoiminta rauhallisena :)
Eikait willarille sattunu mitään :rolleyes:? Ei vaan,Marcolla kyllä huonoo tuuria*huokaus*vaikee sanoa että parane pian kun noi ei päivässä parane.
No jotain positiivistä täältä että tänään kurvailin maatietä ja pelastin yhen rengasrikkojan antamalla sisärenkaan ja asentamalla sen paikoilleen,ei ollu kaverilla vitosta heittä kun oli köyhä niin menköön sitten ilmatteex sanoin sille.
Juu täytyykin käydä huomenissa hankkimassa sisureita taas rekolan willarikaupasta.:)
D-miehet ei leikkaa kuin suunnitellusti, hätäsemmät hoidetaan vaikka täällä Korsossa ensin alta pois.Sitten kuntoutetaan vaikka siellä D:ssä.
Paranen pian, ehkä.
Shimaani
14.10.2012, 17.43
... säären molemmat luut poikki..... Ej prkl.
Karmea karma tai sit on joku katsonut Markoa tosi pahalla silmällä. Woimia toipumiseen.
Kuntoilija
14.10.2012, 17.49
Huonoa tuuria Markolla ja todella ikävä loppu tulos. Paranemisia sinne suunnalle. Taitaa muutama kirja tulla luetuksi ajankuluksi kipsiaikana.
...siinä on pelkästään säären molemmat luut poikki....
No helevetti. Toipumisia Markolle!
Marsusram
14.10.2012, 18.32
Huonolla tuurilla voi näköjään yllättää tuttukin paikka, kovaa luutumista vaan jotta paranee.
Tuntuu olevan viikon loppu kun ei sais jalkaa laittaa maahan ollenkaan, eilisellä lenkillä jalan maahan pisto pisti Pahjksen linkkaamaan ja tänään Marcon jalan maahan pisto katko luita, Marcolle kestämistä ja paranemisia.
sakuvaan
14.10.2012, 23.51
Mulla ei hajoo paikat, vaan pyörät, lisää kieroutta löydetty, huoh.
sakuvaan
15.10.2012, 23.20
Noin. Nyt ei oo yhtää konkelia kasassa, pitää varmaan ajaa lainapyörillä.
Oli muuten SRAMin GXP lakrut kuin uudenveroiset, mistä olin yllättynyt.
Täällä olis 2,5 ajokuntoista pyörää ja 1,5 ajokuntoista jalkaa - harkitaanko vaihtokauppaa?
sakuvaan
16.10.2012, 17.19
Juhan AF Gran melepatisoimaan murtuma koivesta toiseen?
Jos sais edes Pat Moritan tekemään sivisivu lämpöliikkeen joka vie vaivat pois?
Shimaani
16.10.2012, 18.13
Eiku maagisia taikapiirroksia kipsiin paranemista nopeuttamaan. Kuinka pitkää paranemisennustetta veikkasivat tarjota?
Eihän mulla ole edes sitä kipsiä vielä...jotain pahvia ja vanuja vaan. Arvauksena 6-7 vkoa saikkua kipsin laitosta. Kunnossa lienee joskus vuoden päästä...
sakuvaan
16.10.2012, 19.45
Muista pyytää carbon-fiber kipsi, kyllähän hiilaria pitää olla.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.