Näytä tavallinen näkymä : 50/60 Tasajako
Odottakaa
26.06.2016, 11.40
Tää kävi aamuneljän ja -kuuden välillä fillarilenkittämässä haukut ennen hellekeliä, loppupäivän voi vallan hyvin harrastaa relaamista.
Sori offari, mutta mä alan kanssa suosimaan KMV:n ajoaikoja. Joku v**un aivopieru meillä porukalla Klaukkalassa. Lähdettiin klo 13.oo liikenteeseen ja sademetsä tappo menot kahdessa tunnissa. Ihan hyvin voisi alkaa hakkaamaan halkoja ja lyödä sillä kirveellä vaan suoraan sääreen.
... oliskin hyvä aika käydä paikkaamassa pari märkää kohtaa vakiopoluilta.... Käytiin (liki kolmetuntisella tepastelulenkuralla) haukkujen kera tarkistamassa siltain tila ja nehän oli vielä ehjinä ja paikoillaan. Kuivatut rutakotkin oli edelleen kuivina.
Mahtihyvä lomasää (http://www.govtedu.com/wp-content/uploads/2014/04/winnie-the-pooh-rain-dancing-wallpaper.jpg)- ei pala nahka eikä hüttüset kiusaa... :-D
La / Su noux ~5h ?
Matkaan vaihteellisella, jotta speksit semmottiset.
Jepjepit larstain lähtöön huomenissa 18 mennessä, tnx.
Noup.
Pyyn lomanalustarkastuksessa iskari semi-dööd, keskiö puolittain dööd, keulan liukuputkessä melkein reikä. Satula naksuu.
Kuski kitisee voimakkaasti eli lienee vielä hengissä.
Jarrupaloja, renkaita ja vaihdevaijereita onneksi riittää :)
^ jummarran tuskan.
Pahis-marketista löytyy iskareita sopivassa koossa; voi valita BOS / Fox / CC / Avalanche - tsois is joors. Keulojakin joutavana jokunen 150-160mm,
kaulaputkia tosin vaan <180mm kussakin - ei tainnu passata sun kiraffipöörään?
Juustohärveli alko naksua männä viikolla kans. Jussinseudun ajoissa kabulin kalliolla ynnä raumalla fengshuit oli v-tullaan, samoin täällä omilla huudeilla
sen jälkeen. Kaikki totutut naksunnan lähteet check, nou prokrez. Joutu jo sarvisrungon strippaamaan ja ettimään runkkomurtumaa - ei löytyny.
Eilen sit vaihdoin amuliinispeiserit muovisiin keskiökuppien ja runkkosen välissä, tasan samat momentit kupeissa mut parin testilenkin jälkeen on uskottava
et taas on hiljasta. Flow must gou on.
Ääh, huomen o mustikanpoiminta-ajelut frouva kans Pirttimäki-Karjakaivo alueel ja vkl menee kummipoja rippijuhlajutskis =grounded.
HC Andersen
30.06.2016, 22.58
Tyhmäpyöräilyä su-la
La / Su noux ~5h ?
Matkaan vaihteellisella, jotta speksit semmottiset.
Jepjepit larstain lähtöön huomenissa 18 mennessä, tnx.
Los mä! Joko vastarannankalailen tai sitten käytän sen arveluttavan muovipussin sisällön, eli monipuolistan vaihdevalikoimaa. Ratsu sama.
Minkälaista keskiötä naaapurimmiäs tarvii? Vyöhykeeltä löytyy HTII leekerei sihimanolta, houpilta, ee13 ja oliskohan kunkuaki. Octalinkkiä ja nelikanttiakin on mutta mitään Campaan sopivaa ei oo, eikä tuu.
Kunto ei anna periks mtn monituntista nuuskela sessiota vaikka salaattikuuri tuntuu toimivan. Varovaista lähiliikuntaa ehkä.
Los mä! Joko vastarannankalailen tai sitten käytän sen arveluttavan muovipussin sisällön, eli monipuolistan vaihdevalikoimaa. Ratsu sama.
No vot. Lähemmä luukista kynpän maissa.
Arvomme paikanpäällä suunnan.
HC Andersen
01.07.2016, 20.39
Petjala tähtää 9.45:n
Petjalalla on myöhästymissakkoja sen verran pohjalla, et se tietää kohtalonsa seuraavassa myöhästymisessä.
Perseen tervaukseen on varattu kivihiilitervaa, sivelyyn levee teräsharja ja XXXL- kokoinen pinkki balettihame on odottamassa.
Antaas ny kattoo.
Hmm. Olis se performanssi, tai perforoitu arse 😁
Petjalalla on myöhästymissakkoja sen verran pohjalla, et se tietää kohtalonsa seuraavassa myöhästymisessä.
Perseen tervaukseen on varattu kivihiilitervaa, sivelyyn levee teräsharja ja XXXL- kokoinen pinkki balettihame on odottamassa.
Tämä täytyy nähdä. Voin tuoda höyhenet tervan seuraksi.
mutanaama
01.07.2016, 22.05
Tämä täytyy nähdä. Voin tuoda höyhenet tervan seuraksi.
Juueipidä, ei sitten ikuna.
No eihän siitä tottapuhuen minun osaltani mitään tulisikaan. Siinä vaiheessa, kun minä pääsisin sinne, mistä pojat lähte(/ti)vät he olisivat jo teillä tietymättömillä ja saisin leikkiä höyhenillä keskenäni. Ideana silti kannatan. Tosin ehkei kannattaisi, kun on itsekin taipuvainen myöhästelyyn. :rolleyes:
mutanaama
02.07.2016, 00.46
Ei ne mihinkään karkaa kun lenkin speksit on sovittu. Jopa minäkin oon joskus pysynyt mukana. Mutta se petjalan tervattu perse höyhenöitynä tuskin koskaan häipyisi verkkokalvolta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Juu, on sekin varmaan joku päivä pakko kokea. Onhan mulla jo tota kokemusta perässä rämpimisestä, kun yhden kahelin perässä kaatuilin Marlinilla keskuspuiston läpi. Nämä tuntimäärät (sekä tietysti nämä niihin sisältyvät kilsat) vaan on meitsille vielä avaruustiedettä.
Kyllä minä sinne joku kerta silti pyllähdän.
Minkälaista keskiötä naaapurimmiäs tarvii?
Ei semmosta löydy edes Vyöhykkeeltä. :)
PF92 24mm-akselille. Tuo Enduroforksealssin härveli saattaa olla huollettavissa mutta jos ei oo niin ehkäpä se on "riskingit" laitettava tilaukseen.
... ja XXXL- kokoinen pinkki balettihame on odottamassa....Mää voin ottaa sen tylliunelman käyttöön, oli niin prkl tönkköistä se maantienlaidassa tyhmäpyöräily ettei mtn rajaa. Nyt pitäis paskarrella tuo aivan p1run nätti GB jakkara kiinni tompsuniittiin ja Rammpussiin.
Hip Lai Lee
Emmä saanu sitä. Menin vahingossa minuuttia vaille 😑
Ei vissiin olluna ihan kylymää kyytiä...?
Yhdistettiin rinnakkaisesta lähtöpisteestä toinen poppoo kyytiin. Uimatauko tuli kans. Ja taktinen harvan jonon tokan eksymimen pari kertaa. Siinä sai hengähtää :-P
Hmm. Olis se performanssi, tai perforoitu arse ��
Petjala paikalla 09:59. Oli jo välineistö viritetty.
Lähtöruudun vierestä bongattu jokunen oikeakin maastopyöräilijä, joukolla sit kantelimme pyöriä olemattomilla polkusilla.
Ei tullu kylmä.
Itte opin tänään kaks asiaa.
Vaihtajan vaijerin kuoresta lähtee hassunhauska ääni kun se kihnaa takakumin reunanappuloihin. Ääni arkistoitu ennen uuden
nipparin asennusta. Ja reppua ei tauolla kannata sijoittaa keltamuurahaisten pesään. Paidan alta bongattu seitsemän viriiliä yksilöä.
Veli Petjala osoitti siviilirohkeutta vähillä välityksillään; väitteistään huolimatta se ei kuollu kun pari kertaa.
muoks: sitäpaitti olimma tissiposkia, ei ajettu viittä tuntia
^ eli speksit oli vaihepyörä ja viis tuntia, mä osannu kumpaakaan.
Mun Cane Creek 40 ohjainlaakeri naksuu. Tilalle Reset? Acros? Chris King? Joku muu pahoinpitelyä sietävä hökötys?
Mun Cane Creek 40 ohjainlaakeri naksuu. Tilalle Reset? Acros? Chris King? Joku muu pahoinpitelyä sietävä hökötys?
kanekriikit on alapäästään p*skasti suojattuja, sulla on se alalakru entinen.
Reseteistä kokemusta vain keskiöleekereistä, hyvejä mut tarkkoja asentaa. Acroksille ehdoton plussa, mulloli aikanaan sekä nicolaissa että knollyssä
koko ajan acroksen ohjain- ja keskiöleekerit ja luotto 100% - ei yhtään vaihtoon ja noille ajoa tuli kummallekin yli 1500h.
Mulla varmaan on hyllyssä joutavana jokusia mulkuttimeen käypiä acroksen ohjainleekereitä. Ei tosin vihreetä.
Kingit on hyvejä.
Jos tääällä sais mainostaa niin sanoisin että semmottinen äijjämäisen pinkki (http://www.avt.bike/WebStore/graphics/00000001/CK_HS_NTS_PINK-SV.jpg) se olla pittää.
Editorin prkl kuttuilee.
Pinque on kiva väri. Kingissä nahistaa toi hintapolitiikka. Se on epäilemäti hyvä, mutta liki kakssataa on aika karvas hintalappu...
@PaH: joo jatkoajalla menossa jo toi alalakru. Käänsin sitä jossain kohti eri asentoon ja rasvasin uudelleen. Meni vähän matkaa naksumatta, vaikkakin rohisten eteenpäin.
Marsusram
02.07.2016, 19.59
Jos tääällä sais mainostaa niin sanoisin että semmottinen äijjämäisen pinkki (http://www.avt.bike/WebStore/graphics/00000001/CK_HS_NTS_PINK-SV.jpg) se olla pittää.
Pahus kun tämäkin on väärää kokoa (http://www.peerkesbikeshop.com/Rocky-Mountain-Element-999RSL-Frameset-Specialpaint.html)..
Oho.
Onneksi on tuo on miulle iso.....
Saas nähdä joutuuko Pinkutttimen (http://ep1.pinkbike.org/p4pb1346608/p4pb1346608.jpg)laittaa takaisin ajoon.
Viirituuli...
Acroksille ehdoton plussa, mulloli aikanaan sekä nicolaissa että knollyssä
koko ajan acroksen ohjain- ja keskiöleekerit ja luotto 100% - ei yhtään vaihtoon ja noille ajoa tuli kummallekin yli 1500h.
Hmm, oli käsitys että Acros olis kevennyspalikkaa mutta jos on kestäväksi koettu niin tuommoista voisi kokeilla seuraavaksi. Hintaa ~ puolet CK:n härvelistä ja myös alle tuon EnduroFS:n PyySpecialin.
^ eli speksit oli Joku muu pahoinpitelyä sietävä hökötys?
Älä käännä sitä pyörää aina etujarrulla.:)
Mä vaihdoin 3 lenkkiä ajetut mulle ybeerhifi RF Next sL kuitukammet aluturpiineihin jos uskaltaisi ajella roheemmin röykkypoluilla.
Eikä heti hajottaisi jotain....vapari paukahteli enteellisesti hellepäivän kruiseilla borgoon bärtseillä.
btw,Suosittelen ko.puuhamaa mestoja.
Anyway.Eipä onnistu 32 ovaali/ 30/spideri/bash tsydeemi 9.8:iin.Ratas nappaa kiinni CS:ään,
Orkkis setupissa Rf:ät 30dm flipattuna 170 cinch akselilla.Onnistuiskohan jos vaihtaisi 190 akselin.Meniskö ketjulinja ihan kuralle?
Noku emmä nää ku eturenkaan, ni takasen pitäis olla pahassa paikassa ilmassa. Silloin se ei voi takertua mihinkään ;-)
^^ kuis lähellä tai kaukana se ois että mahtuis?
sulla on se laakerin välyksenpoisto nutikka säädettynä melkein tappiin, se tarkottaa että siitä pystyy shimmaamaan ainaki 1.5mm ulommas rattaita.
Mulla tuo riitti Lokissa kun 32t ratas ei muuten olis mahtunu.
Onkohan näissä nykyhärpättimissä liikaa standardeja?
Kohta mikään ei enää sovi mihinkään ainakaan oikeenpäin. :)
Standardeja liikaa?Emmä ny tiää koska fillarigendrejä on monia.Sellasen oikein hyvän konkelin rakentaminen olisi melko mahdonta samoilla peruspalikoilla nykypäivänä.
Rengaskoko,joustot,geot,vällärit, jne kyl te tiedätte.
Sopivuuksista?Pitää tietää mitä haluaa ja tehdä sen mukaisia valintoja,kompromissithän johtuu pelkästään tilisaldoista.
Kyllähän esim kampispeksi luettelo on melko kattava.Fyffee tiskiin niin kaikki hoituu.
http://www.raceface.com/media/Crank_Q-factors_and_chainlines.pdf
@B 2mm menis cl ulospäin orkkiksesta jos tyrkkää 190mm akselin/2xspiderin.
Mun mielestä ei ole mahiksia orkkisakselilla käyttää muuta kuin flippinä max 30 piikkistä
Ei se nyt eilisen perusteella ihan surkee ollut ajaa ns.teknisimmissä spoteissa,vaatii vaan tunteja että oppii löytämään sopivat vällärit vastapatteihin.
Eniten huolettaa kun ei ole ratassuojaa kämmien varalta.Fear to fail.
Sun pitää mennä leipomaan kuitupajalle semmonen trialtyylinen pohjapanssari. Sen sais hartsilla suoraan rungon jatkeeksi, niin ei tarvii laikkea teipillä kiinnittää ;-) Sit vois postailla kivien nokassa järkkymättömällä tasapainolla.
Jotain tollastahan suunniteltiin silloin, kun mulla oli Beargrease ehkälistalla.
Niimpä.Hah nyt on pakko taluttaa koska muovi hajoo jos ei osaa.Boustailua ja muuta kiven nokassa töröttämistä tartte aina tehdä.
Varovaisempi ajotapa toimii luonnollisena siirtymänä sähkiksiin.Lelu pohjapanssareilla tuskin kaahotetaan kivikkopätkillä kovin pitkään apumotori ehjänä.
Speksailin muovipöörän tsydeemit ja hinnat valmiiksi mutta taidan sittenkin tunkata pahimmat esteet yli koska jalkautimisella/paha este pääsee ihan palkoille tänä kesänä.
srämpylöillä meneillään olosihteiden pakosta,vaikka vannoin jo kertaalleen ettei niitä meitsin pyöriin tule.
Onkos ne teräksiset directmount -rattaat sitten jo niin jämäköitä että joku muu hajoaa osumasta?
Voittoarpa sadetutkalotossa. Aamusta sateenraja solvallan kohdalla ja ip hanat aukes kun phillarin nostin auton katolle kattilassa.
Ilmankosteus oli kaseikossa silti noin 108%. Puujalkapohjekin anto ajaa ihan erilailla ku eilen. Päivän jännitysannoksen takas alla olleet
peisstaariset roketronit; eessä 3" ja takana 2.8" - juures&kives-flipperissä pärjäs kun piti vauhtia.
https://lh3.googleusercontent.com/-_4UlcM-OiNQ/V3kTxa1raGI/AAAAAAAADCc/MtQrHzZsEU4mmp0fXYlHG2cDfMIvuwyWACCo/s800/DSC00246.jpg
Jopa aurinko näyttäytyi lakisääteisen tauon aikana.
https://lh3.googleusercontent.com/-SChHGSnp6j0/V3kTwjxJY4I/AAAAAAAADCY/WaaLcWx0ukg3LYnYafnU6Z_uTkPDz158QCCo/s800/DSC00244.jpg
Kuntoilija
03.07.2016, 22.45
Ostajan puutteessa menee kesä osin Hangossa. Pyörähän siellä pitää olla ja retro rautatakajäykkä pitää sinne kasata. Kaikki muut palikat on tallessa, mutta Avidin jarrusatulan kiinnityspultin yksi "kuppiprikka"-pari on kateissa. Onko jollakin setämiehellä moinen ylimääräisenä miljoonalaatikossa, josta voisi luopua. ?
^Löytyy molemmille käsille. Laita privaa niin sovitaan toimitus.
Anyway.Eipä onnistu 32 ovaali/ 30/spideri/bash tsydeemi 9.8:iin.Ratas nappaa kiinni CS:ään,
Orkkis setupissa Rf:ät 30dm flipattuna 170 cinch akselilla.Onnistuiskohan jos vaihtaisi 190 akselin.Meniskö ketjulinja ihan kuralle?
Törmäsin samaan ongelmaan ekan riibin kans. Löysin jonkun kintsirattaan (oliskos ollu wolftooth tai nsb) jossa on RF:ää isompi offsetti ja
joka toimi flipattuna. Ketjulinjasta en sit tiedä, eiks se oo ratkastavissa sillä et kasaa itte pakan vaikka vähemmillä rattailla sen linjan mukaan
mitä etupää sallii. Kattelen kun kerkeen markettiin penkomaan hyllyjä.
@petjala - laita mulle ne mulkuttimen headsetin strategiset mitat, niin katson mitä acrosta löytyy
... Löysin jonkun kintsirattaan (oliskos ollu wolftooth tai nsb) jossa on RF:ää isompi offsetti ja
joka toimi flipattuna...
Tosa on kuva noista offseteistä - vasen on wolftooth, keskellä rf ja oikeella nsb.
https://lh3.googleusercontent.com/-2kmNr7X9dPY/V3qGtVsZfZI/AAAAAAAADCw/gbTPGPzH1jw3VLaYgHH9yyjmX0QCHOU3gCCo/s1024/flipatut1.jpg
Wolftoothilla pääsee millin-kaks etäämmälle cs:stä kun rasefasella. AB on ihan rf:ää vastaava. Nsb:llä eroa liki 3mm.
Mut sit alkaa hauskuus - Affectiin menee kaikki noi flipattuna, Next SL:ään ja SixC:en ei nsb mahdu käännettynä.
Turpiineja ei ollu testimateriaalissa.
Toi wolftooth ei sit oo se normaali wolftooth, vaan RD / reverse dish- malli. Siitä normaalista en tiedä.
Tommosia olivat -
https://lh3.googleusercontent.com/-3jLmL7SUPak/V3qGt_AC4dI/AAAAAAAADC8/w-opyNhoAKchtGKoT-4QrlynJQqB14wEACCo/s912/rattaat.jpg
Tolla saa siis pari milliä väljyyttä (jos nextit) ja jos ei_vetopuolen kampi ei ala rahnata putkeen niin epäkeskiöimällä kammet ehka saman verran lisää.
No jopas.Mä luulen että vaihdan 190mm akselin jos muutan vällärit .Spider/bash kuitenkin se Paras vaihtoehto..... paitsi jos wolfilta tulee RF:n DM specifikki steel ring/bash yhdistelmä.Sram passelihan on jo ollut saatavilla ihan koto Suomesta.
Mitkäs jarrut on 50/60 approved?
Itsellä nyt Xt 785. Uudet palat ja levyn puhdistus niin kestää yhden Lenkin kun alkaa ulisemaan ja teho häviää. Ilmeisesti jarrusatulasta jostain menee jarrunestettä paloille.
Lähetetty minun HTC 10 laitteesta Tapatalkilla
Marsusram
06.07.2016, 00.51
Ei kai siinä ole kuin männäntiiviste sökönä. Tehokkaat yksisormijarrut muuten.
Itse olen tykästynyt ulisemattomiin nelimäntäisiin, XT 755, Saint, Zee, Magura, Grimeca, Hope, Guide.
Ei sedät varmaan mitään kevennysjarruja suosittele.
Kuntoilija
06.07.2016, 08.09
Zippo mulla on ylimääräisenä RF:n 190 akseli ilman kiinnityspultteja, jos haluat testata ja tosta voin kyllä luopuakin.
Shimanolta saa uudet jarrusatulat siihen hintaan että tiivisteiden vaihto taitaa olla turha haikailla. Halvimmat alta neljäkymppiä mit Beläge.
Larstai & nuuksela?
Startti ysi-kynppi ja sad_end viim. kolmelta ip.
Alustavasti kattila, sieltä ku pääsee poluille jotka ei virtaa.
Semmonen medium-plus alustava plan.
Will be expired 08.07.2016 19:00.
@P&K
Thnx.Koitan oppia ajamaan 9.8.Rekin inssien spekseillä,heti kun ehdin.
Palaan asiaan jos menee surkeaksi sätkimikseksi ...upgrade osat on jo tiedossa.
mutanaama
07.07.2016, 23.07
La Su Mörkö
Ja tax free ostokset mennen tullen
https://pbs.twimg.com/media/BwEP8oKIYAAiXe8.jpg
Larstai & nuuksela?
Waltaisan kinostuksen takia slotti suljetaan jo nyt. Palaamme asiaan syksymmällä.
Päädyin sitten ostamaan yläfemmasta Zeet. Hinta sama kuin saksan halvimmissa tarjouksissa. Jarrut on asennettu ja testiajo suoritettu.
Todella hyvät jarrut.
Milloin olisi porukkalenkkejä tarjolla?
Terveiset nimerkille Pah tätäkin kautta. Mynämäen kalliobaanat toimii.
^^Meinasin alkavalla viikolla ajella parin tunnin settejä aamupäivisin todella epämääräisiin aikoihin, viikko-yh:n tekemistä rytmittää kätevästi kotirempat, pyörärempat ja Hesacup...
Kököt kelit olleet siellä(tm) ja vissin täällä(tm) myös.
J.Kottenberg
11.07.2016, 20.31
Tuota peltotietä pitkin pääsee: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=4000&text=Peltotieta+pitkin&srs=EPSG%3A3067&y=6687926&mode=rasta&x=377539&lang=fi
Kävin tänään vaimon kanssa pyöräilemässä Pyymosan megamyllerryksen tienoilla. Nyt on sen valtaojan, joka aiemmin esti ajamisen Odilammen suuntaan, yli rakennettu tie josta pääsee toiselle puolelle ja metsään poluille. Vähän mutaista oli mutta pääsee sieltä polkuja pitkin Odikselle ja vaikka sinne uimarannalle.
Työmaatoimistokopin ystävällinen leidi antoi luvan pyöräillä keskellä päivää kunhan pysyy kuorma-autojen ja koneiden tieltä pois joten ei tarvi välttämättä illalla tai viikonloppuna ajella jos paikan haluaa nähdä ja em reittiä ajella.
Ensi vuonnahan siellä luultavasti saa pallon päähänsä jos sinne fillarilla eksyy joten kannattaa tänä suvena käydä.
Terveiset nimerkille Pah tätäkin kautta. Mynämäen kalliobaanat toimii.
Aika monta lenkkiä tuolla sai ajella ennenkun oikeita maastopyöräilijöitä bongas. Taispas olla eka kerta 5-6 kesään.
Kalliobaana toimi nyt noissa olosuhteissa vaan ~45km - kuski alko kitisemään kun eväänä ei ollu kun 1ltr vettä.
Onneks paikallisesta äss-marketista sai kostuketta.
Kumma homma että Reverbiä ilmaamalla ei saa katkennutta nappia/mäntää korjattua. Enpä viitti tässä kertoa kuinka montaa kertaa (5) tuli yritettyä ilmausta ennenkuin tajusin purkaa tuon vekottimen.
Larstai & nuuksela?
Updated version.
Larjantai 16.7 / sunstai 17.7 / njuuqsela?
Startit kynppi plusminus 1h, 4-6h, ei kotiintuloaikaa.
Lähtöruudut luukki/velskola/kattila/tms.
Medium jotain - mätömärimmät pätkät skipaten.
Larstain lähtöön hep-huudot huomiseen pe 19:00 mennessä.
Sunstain lähtöön hep-huudot la 19:00 mennessä.
Askelmerkit pariin seuraavaan viikonloppuun lyöty lukkoon. Nyt kamojen kasaus ja pyörän purku menossa. Viikonloppuna kumijalka junan kyytiin ja viikoks pohjoseen :)
Updated version.
Larjantai 16.7 / sunstai 17.7 / njuuqsela?
Startit kynppi plusminus 1h, 4-6h, ei kotiintuloaikaa.
Lähtöruudut luukki/velskola/kattila/tms.
Medium jotain - mätömärimmät pätkät skipaten.
Larstain lähtöön hep.
Larstaina olkoon mätisäkkipolut hyvejä. Kattila? Kynppi vai aikasen pi?
Hiito.
Mää missasin tän dedlinen päikkärien taatta. :)
Mut kerkes siihen joku vastata. Pakko kai PaHin on lähtöpaikka julkasta :) Tai sit ei?
Otamma huomenassa lähdön siittä velskolasta. Toimintakeskuksen alaparkki. KVG.
Kymmenen on hyvä. Matkaan mahtunee kaffepaussi.
Kattokaa kummiskin aamulla vielä mahdollinen apdeitti.
Jos tarttee lähtee kyynärvartta tikkauttamaan viel tänään niin skipannen. Jos kestää teipillä kasassa niin ei kelvanne tekosyyks.
Silokalliot on aikas limasia ny, todettu sillai emppiirisesti.
Elämmä jännityksessä. :)
Vähän niinku pitääkö eilen litkutetut pinkit kieakot ilimaa sisällään, edessä Jättiknardi on jo aika pehmoisa.
24min tarjoaa e-Niro ajoaikaa sinne jonnekin. Mihinkähän se mun Muuli jäi mörköilyn päätteeksi.....
Ihme verukkeita. Mullon raaja irtoomassa, ei voi muka ajaa...
... ja onneks ei tullu osumaa esim. päähän. Ilmota jos.
Ihme verukkeita. Mullon raaja irtoomassa, ei voi muka ajaa...
... ja onneks ei tullu osumaa esim. päähän. Ilmota jos.
Elä muuta sano. Mut mää oonki tämmönen herkkis.
Ei tuo isosti enää vuoja joten erkkarilinjalla mennään.
Huh. Vararulla erkkaa mulla repussa.
Trooppiset kelit. Huominen starttipaikka ei taida olla tarpeeksi kaukana minulle, muutenki koko ajotouhu kuulostaa joltain mitä jotkut toiset harrastaa kun viikko on kulunut kuskin ja kiinteistöhuollon hommissa.
Markettivierailutkin jääneet välistä vaikka noi romut ei korjaannukaan itsestään. :D
Aj vattu.
Tv kyynärpäävarsi paranoo tai alkaa edes pitää nestettä. 8h ventin saamisesta on aikaa tikkaa, sit ei enää ompeleet pidä.
Ai mistä tiiän?
Muok:
onko se nyt go vai no go
Nysse sviippi on oikeesti oma.thnx.
Hyviä flavonoideja ja reittejä,Flou hakusessa ,johtu varmaan camppiksen nevesistä 11v ketjuista.
4 ja 5 rattaalla pyki vastamäessä mutta muuten eivät rohisseet tms.
Tsyge snadisti skeidassa,fabu snyge sundis kledjuissa.
Muok:
onko se nyt go vai no go
Tais olla sekäkäettä. Sielunkaapparista löyty mm. tälläisiä kuvatuksia metsämörrien kesäretkeltä -
Joku vois sanoo että värikoodaus on viety maaliinsa; kehät ja posket sävy-sävyyn. Oikealla petjalan per*se.
https://lh3.googleusercontent.com/-jeRQBe2n9qk/V4pE65reVGI/AAAAAAAADFA/LNl0QF5uq3APPNa2p5FneWbT1ECcax6LwCCo/s800/DSC00257.jpg
Ku nöösit ei osannu, setä korjas. Pilkut Z:n pyhäajohousuissa ei oo kuraa, ne on muurahaisia.
https://lh3.googleusercontent.com/-FdMPJ9Ghf4Q/V4pE7WM0u9I/AAAAAAAADFU/DIGwWnFGUDQX2-5j-fbtDw_y1F8CKPJQQCCo/s800/DSC00258.jpg
Tommosia siel oli palajo.
https://lh3.googleusercontent.com/-S5pvR29t4N0/V4pE8LaUuWI/AAAAAAAADFU/MDn2mIXgF0ATfoSYJDLBIzOywdR4Lui-gCCo/s800/DSC00259.jpg
Ei me oikeesti tunkattu suossa koko aikaa. Eikä korjattu pyöriä muurahaispesissä.
https://lh3.googleusercontent.com/-V-HH_ktReVA/V4pE8u_BnFI/AAAAAAAADFc/9vTGAcZ1nZQugc1j2_2ePxNZ03WdoVHxQCCo/s800/DSC00261.jpg
Tnx. Huomenna uusiks.
Tank Driver
16.07.2016, 18.55
Anteeksi kun mä käyn täällä aina vaklaamassa ja stalkkaamassa, mutta on teillä aika lailla paras meininki niinkö ikinä ja mihnään.
Saathan sää stalkkaa, ku myö käyään välillä haisemassa teiän keittiössä :p
tämän langan arvo on kasvanu eksponettiaalisesti kun stalkkareina sekä nana että itse tankki
@petjala - repetitio et studiorum - tehtävälista
- 6pack
- yli yhden menevät vaihteet ja niiden hallintaan käytettävät vipstaakit partsin lattialle - 32x20 tai 32x19 sallitaan
- logistiikkapläänin sopiminen ajomies z:n kans
- kattila huomenna 10:30
Olihan varsinainen VMS lenkki eli *ittu *itä *äätöä.
Ensin tuli instant kinkula ku vimputtimenvaijjeri nasahti juntturaan ja sit alkoi *ituttaan kun Nate ei prkl halunnu leikkiä onnistunutta tubelesseeraantumista. Sit hiiipui kunto ja asennekin alkoi loppua muttta onneks hiekkatietä riitti. Kotomatkalla pyörähdin Motunetissä osallistumassa Monkuusin arvontaan ostamalla liiderpatukan ja tuubillisen nuuhisteltavaa.
Nyt on sit *ittu Bostikkia kyynärvarret ja kehät täynnä mutta eipä ole paineeet vajunu takanakkerossa. Pesumakkinakin on täynnä rätei kun on viritetty pilaantuneeen kuoleman lemulla josta tv pääsee eroon.
Kaliaa?
Kyllä kiits.
*glu glu glu*
Eikun siis hyvä päivä. :)
Muok:
Ja Tankille halihali, joskus me vielä viiään sut näihin täkäläisiin mettiin. Tompereen rantakivikot on pientä nuihin tänpäiväisiin tunkkaamioihin verrattuna.
;) Mä oon vasta käyny suihussa, tehny ja syöny kaks kukkuralautasellista pekonipaprikapastas ja öö kahvin kans mursin puolikkaan kääretortun.
Nyt pyörän pesuun ja *uglug* asentamaan.
^^^
Mitäs ootte niin hauskoja, hurmaavia ja vielä kaikenlaista hienoa kuvamatskuakin laitatte. Eihän täältä malta pysyä poissa.
^^^
Mitäs ootte niin hauskoja, hurmaavia ja vielä kaikenlaista ....
PETJALAA!!!!! täällä puhutaan susta
.... ja *uglug* asentamaan.
Hyvä alku.
Hyvä poika.
34x20 "accepted".
Jatkakaa samalla linjalla.
Reebbi modattu zippo-styleen; koetin ottaa kuvan mut kamera ei suostunu laukeemaan.
Eessä ny 29" plussapuusti 130mm voksi 3" bridgerillä. Ihan kamala.
@Shimu,Bstikki wörkittänyt jo monta vuotta ,ei sitä tartte lotrata.
Sellanen singlespeed rules sunnuntai ja Reebistä moto sinkula?
No toi moto kokeilu maksa mitään paitsi ehkä maineen.Mä en kerro kelleen mitään.
Nohöhprkl.
Jos sitä myydään tuubeittain niin sitä käytetään tuubeittain.
Emmä *piip* jätä asennuskaliastakaan loppuja odottaan seuraavaa säätöä....
Ehkä tuli lievä OD mut seuraava on sit jo siistimpi. Kai.
PaH - kutita sitä kameraa... :-D
HC Andersen
16.07.2016, 22.04
Ens viikonloppuna saattas koipi olla siinä kunnossa että sillä vois tunkata suossa, täytyy tulevana viikolla ajaa pari kertaa duuniin niin saa vähän pohjii. Mut voihan niitä pohjii ottaa juamallaki.:)
Kuntoilija
16.07.2016, 22.30
Täällähän on taas ihan ihquja posteja. Mää olen retromaasturilla hiukan eteläkärjen polkuja ja lähinnä tarmakkia nuuskinnut. On se vaan kauhea rimpula tollainen 2,1 tuumainen gummi. Ei se piru Santalan ja Hangon hienossa sannassa etene kun kunnon läski. Sitten vielä jänskättää kun 1*9 systeemissä ilman plussia yms tai ohjuria ketjut tippuu aina silloin tällöin, jotta se ei tapahdu just kauhiassa kallio nousussa, sillä vanhan polvet on arat. KaljaA on muuten kitattu täälläkin, juuri nytkin tuossa vierässä on lähes tyhdä Stadin panimon Apa ja taidan sen jatkoksi vielä nauttia joko Vanhaa invaalidiä tai sitten sinkula vissyä.
Nimimerkki. Setälenkille syssynmällä ???
Tank Driver
16.07.2016, 22.39
Kauhee miälenkiinto ois lähtee teitin jouselle nääs, muttem mää niin tiäräk kun noi teitin ajomiähet on tommottia oikeita ajomiähiä sano. Ja sis siä on kaikemmaaliman kiviä ja murkuloita ja roppia ja rappusia. Mää nin tiärä.
Kinkkivinkki: o-ou, uudestaan!
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160716/f4a9c892c84ca9e6fbe5b538ef12fa9c.jpg
Early bird.9.30.
Ohjeistus näemmä toteuttu.2.lla lenkillä katellut tota P:n vaihdepööräilyä.Joo melko turhat vipastaakit jos muutaman kerran nöyrtyy keventämään välläreitä.
10 pakka toimii myös coasterina.
@Tankki,kyl sä meiät tiäät.Höh, ei nää urbaanit polut niin ihmeellisiä ole,paitsi nox ,södikkä,landis jne. siel on hienoa maisemaa ja polkuakin.
Paikko [emoji4]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160716/5444811de66aa3d1180501afe584c9bd.jpg
Niistä kivistä sun muista pultereista mutku jäi ne kanttarellit matkalle....
Kanttarellit on kyllä mainioita.
Niitä karttanellejä on kylymäkaapissa mut kärestorttua ei sitninku yhtään. Ehkä mä vaan otan sen asennuskalian ja meen kuistille bongailee lepakoi.
Twerk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160717/cff1ad9ab586aa3efc6c4e9fd811cd23.jpg
Kumotut
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160717/4e87304f08d3f82f9e172ffe2d260418.jpg
Tnx hämmentävän laajasta osanotosta Metsämörrien kesäretki II:een.
Flow-polkuja (ja plums- polkuja) oli enempi kun tilattiin, et niiltäkin osin speksit petti.
Sillai hassu reitti et ajettiin pelkkää alamäkee, koko ajan.
https://lh3.googleusercontent.com/-yR9eayLwGpg/V4ujV5uuO5I/AAAAAAAADFw/eaONKqrhu_soe38sbi_giBZf232Iw3vqACCo/s720/DSC00263.jpg
Plumps- polut on välillä tommosia. Nielevät yksivaihteisia. Kaaressa fillaristaan erkaantunut stunt-kuski on
kannettu tapahtumapaikalle reksvisiitaksi kun ei muuten mahtunu kuvaan.
https://lh3.googleusercontent.com/-h90694ITqnY/V4ujWTr_lyI/AAAAAAAADFw/f8TpyrTD_m4v85REiLLcHY5D3oqzB9ZCACCo/s800/DSC00266.jpg
arkiston kätköistä löyty vanha otos samasta paikasta, tais olla lauffin ekoja testilenkkejä -
https://lh3.googleusercontent.com/-qedvmGH1a0A/VdiOGS4I9GI/AAAAAAAACe8/1y29nnBagwsus_LNqGOJjkbSKcQfIbWzgCCo/s720/P8220524.jpg
Näppärästi otettuja kuvia kun toi 27.5+ joustokeulaviritys fatbikessä ei erotu huonolla tavalla.Frankenbike gendessä kaikki on sallittua jos sillä kehtaa/voi ajaa.
Ei se Laufikaan kaunista fillareita mutta sillä ajetaan mikä toimii.(Harkinnassa)....toisaalta mä olen ajellut halpis maniskalla 10 kk:tta....Blutolla muistaakseni about kymmenen lenkkiä ennen hyllyttämistä.
Kauhian painava Marsusramin Les Fat,mitälie pakannut relevaten satulabäksiin.Parkkispyörittelyn perusteella mainion tuntuinen mutta sama vika kuin omassa muovipyörässä,sniidusti tilaa eturattaalle.32 ovaali tuskin mahtuu Lesfattiin?
Mustikat skä flourullailu kohdat hyviä eikä fillaritkaan renannu Thnx.
Marsusram
18.07.2016, 11.38
Revelatelaukku oli aika täynnä kun ei tiedä miten korjausverstasta tarvittee. Eipä nuita kiekkojakaan ole köykäsiä tuohon, DT navat tilattu.
e13 kammet (http://lh6.googleusercontent.com/-3gidhObORao/V4yC_0b16YI/AAAAAAAAHbQ/ePnd8imHDVAPM82sSRW3i-j45VKUsr_JQCL0B/w600-h800-no/IMG_4105b.jpg) on runkoon tuolle ketjulinjalle 30T rattaalla speksattu, voi olla 32T ovaalilla tiukkaa. RF kammilla ketjulinja tulee ulommas, ymmärtäisin.
Olikos noista 110 buustinapaisista haarukoista useimmat ovat 27.5+/29 ja manitu (http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/manitou-magnum-pro-forks-15mm-2016/rp-prod134144)on ainoita 29+ . Jäykkiäkään (https://best-bike-parts.de/Kubis-29er-Gabel-Boost-Carbon-Fork-15/110mm-29-tapered-PM-495mm-770g-incl-15mm-Achse-UD-MATT)ei tahdo löytää.
Onneksi en lähtenyt moisille retkille.
Mutta mulla on kyllä hintalappu Rokkarin hissitolpan huollolle:
- Reverbin turha ilmaus: 2h
- Reverbin kaukosäätimen sisälmykset: 43€
- Reverbin ilmaus: 28min
- Nippusiteitä letkun kiinnitykseen (normikiiinnityksen ulkopuolelle, helposti tolppa vaihdettavissa): 7,90€
- Reverbin kaukosäätimen kiinnityspultin unohtaminen 1000km päähän: priceless
Näppärästi otettuja kuvia kun toi 27.5+ joustokeulaviritys fatbikessä ei erotu huonolla tavalla.Frankenbike gendessä kaikki on sallittua jos sillä kehtaa/voi ajaa. Ei se Laufikaan kaunista fillareita mutta sillä ajetaan mikä toimii.(Harkinnassa)....toisaalta mä olen ajellut halpis maniskalla 10 kk:tta....Blutolla muistaakseni about kymmenen lenkkiä ennen hyllyttämistä...
Frankenbike-tarina ei ollu pitkä. Päädyin sit tommoseen setappiin.
https://lh3.googleusercontent.com/-7aiG2VPtm14/V4zlmtcjxLI/AAAAAAAADGA/M7fI6RfFdZMD9qBCHS6SbWO_SCdUUib4gCCo/s800/2016-07-18_16-57-05_HDR.jpg
Olis siittä saanu toimivan jos olis laittanu asteen loiventavan worksin änglesetin kiinni ja vaihtanu sentin lyhkäsempään
stemmiin, mutten alkanu. Paitsi stemmin lyhensin. Frankenmoodissa etu- ja takapää oli vaan eri paria, mii not laik.
Tuli muutenkin summer edition - totesin kiakolla olleen muhkumman junbojimin kyljet entisiks ja korvasin sen epämuodikkaalla
hodarilla.
Kiitos vaan nKsion lenkistä. Oli kosteeta, mutaista ja hätäistä, ei kerenny kuin 5 mumstikkaa syömään.
Marcokin on päässy hyrrauliikan makuun ;) ,on se ihanaa. Siks en suostu uskomaan että tuossa täysmustassa keulassa olis hyvä vaimennin.
katoikko Pahis sen 30.9mm hissitolpan mallin?
Eiks se just oo hyvä, kun ei liike-energiakeijuja muuteta lämmöksi shimmipakassa, vaan energia palautuu systeemiin samassa muodossa. Suunta voi tietty joskus olla outo ;-)
No emmää nyt ihan tiiä. Kitkaanhan tuokin perustuu, ja sittenku alkaa lämmöt haitata niin epoksi sulaa. Hupsis
okei, ei se helposti käy. Mut joo, onhan näitä jousia.
Tottapa. Jos siinä ei yhtään olisi vaimennusta, niin ei se keinuminen pysähtys ikinä ilman ulkopuolista vaikutusta asiaan.
Ei tuo lauffi millään kitkalla toimi. Islantilaiset on uuttanu padoissansa noihin lasikuitulattoihin superpallo-esanssia, sen takia ne myötää toiseen suuntaan
ja palauttaa vastakkaiseen. Kompressiovaimennus ynnä riipaundi säädetään tursottamalla sopiva määrä liquid-solea lamellien väliin.
Hassunhauska hyppykeppi se vaan on.
@bässi - Turbo LP, tuoreempi malli jossa vaijerinkuori lähtee poispäin putkesta. Ehtoolla katson tarkemmat speksit.
R&D -osasto ei oo saanut vielä testattua vaahtokarkkeja tuonne Lauf- liuskojen väliin? :)
Mondraker Forward Geometry ei taida olla meikäläisen juttu, puoli päivää ei riittänyt totutteluun.
^^ kaimmää sen voisin ostaa, kun se on näköjään 900% vahvempii kuin vanha malli. http://gravitydropper.com/gravity-dropper-turbo/
mä luulin että Lauffissa on monta jousta kosketuksissa toisiinsa, niinku lehtijousessa.
en minäkään osaa forward geometriasta nauttia tavallisilla poluilla.
^^ kaimmää sen voisin ostaa, kun se on näköjään 900% vahvempii kuin vanha malli. http://gravitydropper.com/gravity-dropper-turbo/
mä luulin että Lauffissa on monta jousta kosketuksissa toisiinsa, niinku lehtijousessa.
30,9 / 400mm / 125mm / vaihdettu just uus vaijeri jota ei viel liippasimen päästä katkottu kun kuori on entinen, l-size bronson adjusted, eli aikas lyhyt.
Testattu et futaa. Löyty myös pussi varaosia - liipasinpää x2 + jokunen ylim. vaijerin kirrausruuvi avaimineen. Tarjouksia voi laittaa yv.
R&D -osasto ei oo saanut vielä testattua vaahtokarkkeja tuonne Lauf- liuskojen väliin? :)
Nope. Testattu vasta ruskeella ja vihreellä rahkasammalmössöllä, sinisellä savella, parilla erilaisella lumi- ja sohjulaadulla sekä erikokoisilla pikkukivillä.
Sou faar vihree rahkasammal on tuntunu omimmalta.
edt: myös jonniin elukan puuppa kokeiltu. Ei hyvä.
Aavistuksen alamäkivoittoisemmat polut kyseessä mutta ei tuo silti oikein tuntunut taipuvan mutkiin. Liekö 27.5" kiekosta johtuvaa vai eikö setä taivu nyyskuuliin... :)
Alustavaa tiedustelua josko la/su Noux jotakuta inspirois?
Speksit semmoset kun sattuu, osapuilleen entisenlaiset.
muok: k-puisto on turhan mutainen joten ässkorpi kans nougou kunnes kuivahtaa vähän
mutanaama
21.07.2016, 11.54
Tää vois harkita asiaa silleen vakavasti, totisella naamalla
Sent from my iPhone using Tapatalk
HC Andersen
22.07.2016, 00.06
Kiinnostais ihan vitusti mutta työkiireet ja arka sklabi
mutanaama
22.07.2016, 18.56
Larstai sopii, speks?
Velskolan alaparkkis. 10:00. Ekaks länteen, sit etelään. Sieltä luoteeseen ja aikanaan kaakkooseen. Jossain vaiheessa itäänkin päin.
Ottanee jokusen tunnin tuo - 4 -5 h.
Jätämmä pidemmän session sunstaille.
@hc - sulle on jotain punasta nyt joutavana
https://lh3.googleusercontent.com/-xkl-e7ed2Rc/V5I1R257xlI/AAAAAAAADGc/zDXHc3pQV3sxCL5gXIXx4h1X7KeCfMLzwCCo/s800/2016-07-22.jpg
muoks: siis leppoisaa yksvaihdepööräilyä huomenna
Jesh! Nyt on orjallinen reittisuunnitelma :-D
Liftailee,meitsin parkkis 09.15.Thnx .Kyyti järkätty.
HC Andersen
22.07.2016, 23.25
Velskolan alaparkkis. 10:00. Ekaks länteen, sit etelään. Sieltä luoteeseen ja aikanaan kaakkooseen. Jossain vaiheessa itäänkin päin.
Ottanee jokusen tunnin tuo - 4 -5 h.
Jätämmä pidemmän session sunstaille.
@hc - sulle on jotain punasta nyt joutavana
https://lh3.googleusercontent.com/-xkl-e7ed2Rc/V5I1R257xlI/AAAAAAAADGc/zDXHc3pQV3sxCL5gXIXx4h1X7KeCfMLzwCCo/s800/2016-07-22.jpg
muoks: siis leppoisaa yksvaihdepööräilyä huomenna
Mä tulen huomenna duunin jälkeen n. 20.30 hakemaan, mukana tuppo rahaa.
HC Andersen
24.07.2016, 16.24
Oisko aika ostaa kyynärsyndit :rolleyes:
http://uppaa.fi/images/2016/07/24/DSC_1353602ad.jpg
Mitvit ja kukany (https://youtu.be/SECVGN4Bsgg?t=178)? Moisesta oli just viikko sit lauvantaina Nuuskelassa juttua, pienestäkin kinkamasta saa hyvin sen muutaman tikin vaativan ventin aikaan. Ja multahan se onstuu ku intoa on enempi ku osaamista. :)
Oisko aika ostaa kyynärsyndit :rolleyes:
Tv ei käyny pahemmin?
Nii. Tai alkaa edes käyttää niitä. Sattuneista syistä miettiny samaa viimeisen vkon aikana.
Tänään oli bad karma day. Popot oli just siinä mihin aamusta sijoitin. Olis ne voinu kassiinkin nakata... Sorry.
https://lh3.googleusercontent.com/-pphzm-6NCro/V5S1K_CTb9I/AAAAAAAADGw/8jPfnNLnhEE5_hhln5ye1Nja3PaU3xzGQCCo/s640/2016-07-24_10-25-02_HDR.jpg
Ton jälkeinen saldo oli sit lonksuva akseli-insertti fättikammissa (kesti se liki 3 kk... one more warranty issue..),
kaks maa-ampiaisen pistoa kainaloon ja mutaspottiluisun jälkeisessä selkääntymisessä tehokkaasti muussattu
pussi karttanelleja.
HC Andersen
24.07.2016, 19.22
Taidettiin selvitä n.10cm edestä erimittaisia vekkejä kyynärpäässä, puujalalla, kipeellä peukulla ja risalla kapulalla. Onneksi pyörä säily ehjänä...
Joo alkaa olla lenkit oldschool meinikiä,mistä lie johtuneekaan? hienot polut yllyttää pitkien lenkkien loppupätkille xtra kikkailua?
@Petjala,Etsin sen clampin ja korvakkeen askarteluprkkista varten.
Joo kyllähän toi mun tänpäivänen katolleenmeno oli ihan ostettua töhöilyä. Oli avovaimon kaa hempeetä kotona, kun hän kaivoi kotona pinseteillä ja tongeilla kiviä ulos kyynärvarresta. Sai miehen herkistymään :p
G-Form kyynärsuojat oli kotona, koska iho ei kestä sitä silikoninauhalla hautomista (ei kutita tai ärry, tulee vaan olkavarren ympäri kiertävä vesirakkularivi). Täytyy ruveta bongailee jotain samanoloisia kyynärsuojia, kuin zipolta saadut Fox polvarit. Ja ko. polvareihin puuhata uudet remmit.
Apteekissa kävin ostaa sidontatarpeita. Sillä tädillä luki rintataskussa erikoisalana eläinlääkintä. Spot On!
Painovoiman voiman kyseenalaistaminen on isompaa uhkapeliä. Hjuva ettei pahemmin. Jos veli P:n G-kyynärsyndit jonniinjoutavat niin voin lunastaa poies.
^HC kerkes sovituksen varata päivällä. Asiaan palajan, jos ei hälle sopivat.
HC Andersen
24.07.2016, 23.29
Ostitko Petjala eläinfarmaseutilta maksan makuisia särkylääkkeitä? Ainakin meijän koirat tykkää
HC Andersen
24.07.2016, 23.32
https://lh3.googleusercontent.com/-pphzm-6NCro/V5S1K_CTb9I/AAAAAAAADGw/8jPfnNLnhEE5_hhln5ye1Nja3PaU3xzGQCCo/s640/2016-07-24_10-25-02_HDR.jpg
Hieno esillepano, arvostan suuresti. Muut voisi ottaa oppia tästä asetelmasta omiin kuviin.
Tämä. Kuinka modernihkot (muovisiimalla sidottavat) todennäköisesti kamalan hajuiset töppöset saadaan näyttämään eleganteilta, vaikkeivat ole edes puhdistetut saati kiillotetut.
Joo kyllähän toi mun tänpäivänen katolleenmeno oli ihan ostettua töhöilyä. Oli avovaimon kaa hempeetä kotona, kun hän kaivoi kotona pinseteillä ja tongeilla kiviä ulos kyynärvarresta. Sai miehen herkistymään :p
Tohon on kikka. Käyttää pidempää hihaa. Sillai elegantisti kyynänpään alle kerittynä.
Maakontaktin jälkeen repii vaan kankaan irti vekeistä, tulee yleensä irtokikkareet mukana.
Tested.
Hieno esillepano, arvostan suuresti. Muut voisi ottaa oppia tästä asetelmasta omiin kuviin.
Kaksi asetelmaa metsämörreistä siltä päivältä kun kengätkin tuli mukaan
https://lh3.googleusercontent.com/-dl6NGoYcjog/V5Tbv9xR1AI/AAAAAAAADHQ/T0VxH1FzhzcmrvofNS5xDtnsGe5aLWZ9QCCo/s800/DSC00267.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-H27raE0NaBQ/V5TbwQgwFqI/AAAAAAAADHQ/9u-F0THg5Fs_WJgqo724ehpCEs1c4MFvwCCo/s800/DSC00268.jpg
HC Andersen
25.07.2016, 09.59
Yks toinen hyvä kikka on ettei huosujen taskuissa pidä muuta kuin kädet sillä aikaa kun kaivelee munia. Näin ei puhelimet pirstoudu eikä tartte kaivaa Abloy avainta reidestä.
Askartelua varten löytyi ihka uusi etuvaihtaja,korvake ja parit turvavarusteet.
Mä luulin että mulla olisi ollut vanha modattu ohjuriclamppi mutta heitetty roskiin edellisessä inventaarissa.
Vaihdetaan THE fillarilippikseen jonkun autosiirtymä metsäpyöräilyn starttiruudussa.:)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=18274&d=1469430175
Sorry.Kuvan asetelma.
Alustavaa tiedustelua josko la/su Noux jotakuta inspirois?
Speksit semmoset kun sattuu, osapuilleen entisenlaiset.
Uudistamme utelun tulevalle viikonvaihteelle.
Toisena pvnä ajan keskenäni, mut toinen vois olla sosialistilenkura.
Kiinnostuksenilmaisut huomiseen pe klo 19oo mennessä.
edit: määpäs näin munkkiksen välittömässä läheisyydessa tänään kaks oikeeta maastopyöräilijää
Harkitaan jos saan aikaiseksi putsata auton katolla ilmakuivatun Pyyn kuntoon. Vastaukset speksien mukaan.
Tunkkausta oonkin harjoitellut viime aikoina riittävästi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/attachment.php?attachmentid=18283&d=1469725019
"Tänne tunkkasin enkä jaksa tästä enää yhtään mihinkään"
Photo by ass
Mää bonggasin Pastun, Mutiksen ja jokusen muun ihmettelemässä sulki olevia kaffilan ovia Munkkikoskella kun siitä ohi kotimatkuttelin. Laitoin Mutiksen pyörähtää kapianakkisella kinkulalla pienen testirenkulan, saas nähä käykö niinku Petjalalle joka kokeili tuota kikotinta Toikkalan likellä. Ja silloin siinä oli vielä vimputtimet kii.... :evil:
HC Andersen
29.07.2016, 00.06
Viikonloppuna tekemässä anopille pårtaita, ajan ittekseni jos ajan:(
mutanaama
29.07.2016, 02.49
HC ajelee vaan anopin parran, vai mitä sä tossa yrität selittää. Mä voisin roikkua mukana lauantai aamusesta jonkun 4h
...Uudistamme utelun tulevalle viikonvaihteelle...
... Mä voisin roikkua mukana lauantai aamusesta jonkun 4h..
Jos meininki o ajaa jossain itäreunal, ni mäkin voisin koittaa pysyskö kyydis.
...mut toinen vois olla sosialistilenkura.
Kiinnostuksenilmaisut huomiseen pe klo 19oo mennessä.
Tällä aikavyöhykkeellä klo on jo 19.
Startti 10oo luukin parkkikselta. Ekana parisen tuntia alamäkeä isompia polkuja myöten ja siitä vähitellen sit trad. työntö/ kanto-osastolle
ja melkein_poluille ylämäkiosuudelle. Ennen pimeetä takas. ~ 3h kohdilla oikomismahd. alkupisteeseen.
Arvon aamuun lähdenkö tyhmäpyörällä vai vaihteellisella.
mutanaama
29.07.2016, 20.45
Sees i lookki klokkan 10 ten
Kotijoukkojen kannustuksesta huolimatta ("mee nyt prkl johonki lenkille ettei tarvi kotona kiukutella") kuuntelin ruumista joka totesi että ei ainakaan pööräilyä huomenna...
Kuuminta hottia - puhuva ruumis :)
Ehkä päivällä jtn lähiliikuntaa jlln villarilla akkavapaaviikonlopun kunniaksi.
Ensin toki kaffia
Puhuva ruumis oli kaukaa wiisas. Kolme pulskaa ei olleet.
Hiukan kosteahkoksi kääntyi keli kun erehdyimme vihdintie väärälle puolen.
Tosa ei vielä satanu.
https://lh3.googleusercontent.com/-dKnU-ZZsNQA/V5ylPi0w_CI/AAAAAAAADHc/fgE-72nXZ_oRCtVcxMiqqDBVc-_y52wyACCo/s640/DSC00271.jpg
Tosa sit jos sato.
https://lh3.googleusercontent.com/-5raWVrPS9AI/V5ylQJqlPFI/AAAAAAAADHg/sZ7zuzKHvM8PX82TXWoUSCtxu-N9muxfwCCo/s800/DSC00272.jpg
Kesän märin sessio. Tnx.
mutanaama
30.07.2016, 17.23
Dänks itelles, vajaa tunti ennen jälkimmäistä kuvaa katoin yr:n ja forecan ennusteet auringonpaisteisesta leppeän tuulisesta kelistä.
Joo. Iha surkee reissu. Ekaks tuli kuuma ja sit tuli hiki. Onneks jäti autos klasit raollee, ettei lämmöt nousis iha taivaisiin. Sit rupes sataa ja tuli märkä ja kylmä. Eikä ollu autos yhtää liia kuuma ku ruuvvasi lasei ylös. Tänks :p
mutanaama
30.07.2016, 17.33
Hyvää tos oli se, että se alkumatkasta lasit kastellu suolavesi laimeni, eikä jääny laseihin tahroiksi. Huonoa taas se, että sitä vettä oli lasien molemmin puolin ja huurteen taki ei nähnyt sitä vähääkään.
Mut jotenkin tuli mieleen yks lenkki pahiksen kanssa ylästössä vuosia sitten, nytkin polut muuttu puroiksi.
Joskus kauan aikaa sitten joku taikoi veden viinix ja venytti redueväät isohkolle porukalle. Just ku sain itäreunan kuusiaidan kuosiin taivas aukesi ja se olikin sit enempi ku räväkkä sadekuuuro. Suamen kesä on melko ihmeellinen :)
Nuuskiossa polut on ihmeellisen rankkoja vaikka ne on suoria ja tasaisia vs ne Syväojan pitkät loivat alamäet.
Marsusram
30.07.2016, 20.24
Skorvessa oli kuivaa, suhteellisen. Mutakot olivat kutistuneet. Vatelmia ja kanttarelleja löytyi sekä puolukka, juolukka ja mustikka.
Immersbyn Sikurisydän kesäkahvila oli laittanut lapun luukulle.:(
mutanaama
30.07.2016, 21.10
http://www.henkselit.fi/ :)
Suomalainen, ruotsalainen ja venäläinen olivat turistimatkalla Niagaran putouksella. He katselivat putousta mietteissään, kunnes venäläinen totesi:
-Putouksesta tulee mieleeni kuolema. Vesi menee alas, eikä enää tule ylös. Koskaan.
Suomalainen nyökkäili ja sanoi:
Minulle tulee mieleen elämä! Vesi virtaa, eikä lopu. Uutta tulee koko ajan!
Ruotsalainen nyökytteli päätään ja jatkoi:
-Minulle tulee mieleen perse!
-Miten perse tähän liittyy, kysyivät suomalainen ja venäläinen.
-Ei kai mitenkään, mutta perse mulla on aina mielessä, vastasi ruotsalainen.
Tällä alustuksella sitten siihen kiinni että mitäs satuloita olikaan nyt porukoilla ajossa? Tarttis pari uutta ja entuudestaan tuttuja ei enää saa. Ergonia tais olla aika monella mutta ei se oikein minulle passannut pikatestillä eikä tarttis olla ranskalaista härkääkään... Prologo Kappa ollut suht hyvä mutta malli on jo muuttunut, ei prkl -lista on pidempi mutta vaatisi pidemmän naputtelun.
mutanaama
30.07.2016, 21.26
No ei ole muuta kuin ranskalaista härkää
SDG Belair on vanha ja tän hanurille tuttu mettäjakkara. Fissikin Arione toimii silosemmillla reiteillä mut ne ranskalaisen lehmän nahasta tehdyt on liian leveitä tän kaposen hanurin alle jopa kuntopyörässä.
HC Andersen
30.07.2016, 23.40
Selle Italia Yutaak:ia löytyy ja Mutiskarpåånia
Kesän märin sessio.
Tänään märempi.
Riittävän varhaisella startilla ~3h kuivaa, sit äkkipikainen monsuuniukkonen puhkes veikkolan p-puolella.
Tään vuoden penkkitesteissä olleet SQLabs, SelleItalian Novus ja tuoreimpana SelleSMP:n forma.
Kaikki hyvejä, kun pööriä vain kaks niin sqlabs lepää.
Kiitoksia satulavinkeistä. Foorumityyliin tilasin tietysti pari semmoista satulaa jota kukaan ei maininnut ja joita itsekään en ole edes nähnyt. Ei voi mennä pieleen.
Kuntoilija
01.08.2016, 21.10
Päin persettä menee ainakin heti alkuun, mutta lopputulema voi olla joku muu.
Mun olo loppuu Hankoniemellä, kun emännän tilus meni kaupaksi.Samalla "klassikko" Rock Lobster Reiskan 853 teräkseksestä tuli ongelmaksi, kun sille ei ole enää tilaa.
Jos jollakin on tarve moiselle koossa 17,5 niin tuosta luovun edullisesti. Hinta on sellainen, jotta sitä ei tarvitse laittaa tuonne yhteen säkeeseen taivasteltavaksi.
tämmönen nopee kysely - will expire in next few beers - kukaan huomenna nuukselaan?
entiset speksit, starttiruutu kattila ellei joku muuta vältsysti vaadi ja joskus kympin maissa plusmiinus tunti tms
siellä ei niin pahan märkää; koko viime yön kuulemma sateli snadisti mut tänään vaillekympin startilla sai vaan ekan tunnin aikana
hanskat ja hihat kosteiks, sen jälkeen hiki oli ainoa kosteuttaja.
päivän saldoks tuli vajaa viistuntinen ja 2.5* 3ltr minigrippi karttanellejä - ergoni ei vetäny enempää
HC Andersen
06.08.2016, 21.57
Jag är i Lappi
mutanaama
12.08.2016, 21.31
Huomenna larstaina petikko kello 11:00. Käyn nappaamassa Määtän ABC:ltä ja tuun parkkikselle jos nyt joku haluaa lähteä mukaan ajelemaan suht rauhallista lauantaiajelua.
"säävaraus*, näyttäis tulevan päivällä vettä oikein reilusti
mutanaama
17.08.2016, 17.45
18:15 pikalähtö kivistön aseman liityntäparkkikselta hämeenlinnantien länsipuolelta. Pari tuntia petikossa tjsp rauhallista menoa
Ei näkynyt porukkaa tai siis kuulunut Petikossa noihin aikoihin... Retropyöräilemässä alueen hiekkateitä pitkin kun maastossa ei nyt pysty ajamaan.
Koirankesyttäjiä oli kaikki paikat täynnä mutta hyvinhän tuonne mahtuu.
mutanaama
17.08.2016, 22.47
kyllä me kovasti siellä touhuttiin, mutta pysyttiin aika tiukasti metsän puolella ,ja käväistiin vain pikaisesti petikon hiekkatiellä
Aamulenkit ihan pöhelöitä kun kaffilatkaan ei oo ennen 1100 auki. En ota tavaksi.
Kun sattui Akkavapaa ja keli samaan aikaan niin tuli pihasäätämössä ährättyä Harmaavaarasta astetta rumempi.
http://ep1.pinkbike.org/p5pb13844378/p5pb13844378.jpg
Ei kukaan tartteis Magura Thoria?
Fox:in Floattikin olis joutilaana ja Vanilla rlc. Mistä noita oikeen kertyy...?
Liikuva shikaani
21.08.2016, 13.54
Äkkiä katoin että Lauffi mutta eipä ollukkaan, tai sitten se on Lauffi ilman jousia..:seko:
Tuossa on samanlainen laikka edessä kuin se mikä on odottanut satusetää mun tallissa viime syksystä asti... :)
Varastossa suhisee täälläkin, löytyi osia lokakuussa 2010 myymääni autoon... Ja extrabonuksena 2006 ostetut uudet alajalat Foxin Float -keulaan, ko keulaa en ole omistanut sitten 2008 enkä kerro kellekään että maksoin noista 200egeä. V-jarrutapitkin löytyy. :eek:
Näillä sanoilla onkin sitten hyvä aloittaa päivän tubeless-projektit.
Kun kerta oli asennusinspiraattio päällä niin vaihoin Harmaavaaran ohjastintankon - Titecin ElNorte korvautui onvanin pehmoisella Knuckleballilla (http://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOKNUCK/on-one-knuckleball-carbon-handlebar). Testilenkuran perusteella ei lainkaan huano vaikka se onkin vain 747mm kaponen. Nuita raaskii ostaa vielä toisennii :)
Tuo kaffeli on semmoinen wonnabii Lauffi, aika kiva. Ainoa puute on ettei 29x3" nakkero mahdu pyörimään ellei se ole ihan luotisuora mut esim 2,4" Ardentti menee heittämällä ja tilaa jää vielä mutakuraryönälle. Tästäkin eläinkokeesta saa kiittää veli Iglua :)
Litkutus onnistui, pitääpä lähteä Pet ik koon testaamaan... Siellä on saatu litkut pihalle ennenkin.
Nuuxiosa ihan **tusti hirvikärpäsiä, en oo moista määrää tavannu sit -90luvun alun ja itärajan.
Vielä kotona reppua purkaessa toistakymmentä riitti tapettavaks tekstiileistä. Päivän saldona viitisen litraa mustaa torvisientä ja
liki saman verran karttanellejä. Ja ennätys yhdellä kädellä ajamisessa, toisen tartti kärpiäishäätöön.
Litkutus onnistui
Onnistuixe jos vaan kerran burppas.. Once burped twice shy.
On se laskettava onstumiseksi :)
Viittaus oli toki Ian Hunterin alkuperäiseen eikä puudeliversioon.
Tubless-venoista pitäisi muistaa missä merkissä oli isoin kumiklöntti vanteen puolella, stanislawilla vähän tiivistymisongelmia kikkailuista huolimatta. Ja pitkä varsikin pitäisi olla.
mutanaama
21.08.2016, 21.45
Mulla olis kohta 44mm venoja jos jaksaa venailla.
Mää tiärän että mulla on niitä 44mm pitkiä venttiileitä mutta just nyt en tiedä missä ne on. Pitää vissiin pitää semmottine vakava keskustelu varastovastaavan kanssa :)
On mullaki noita Stanin pitkiä mutku sitku niinku vähän vaikeaa niillä.
Jollain valmistajalla on semmoinen hiivatin iso kumiklöntti siellä vanteen puolella, ei ole Mavic eikä Stans vaan jokin muu.
Joes:illa on aika iso, ja Tunella kans. Nyt kunne vielä löytysis.....
Mulla Nate päästi pihalle ilmaa ja litkua tänäpänä. Täällä joku joskus jostakin korjauslangasta(?) postaili. Mikäs se semmonen ja mistä saa? Vai muistanko ihan omiani?
Olisko toi (http://www.motonet.fi/fi/tuote/451332/Tubeless-renkaan-paikkaussarja)?
mutanaama
22.08.2016, 03.05
Mulla on vastaavaa himassa
Olikos lauantaille jotain? Ehkä joku Munkkis-Espoo-Munkkis tai joku vastaava setti tai jos ne tilatut kattotelineet tulisi viimein niin ulkoilumahdollisuudetkin laajenisi huomattavasti.
Olikos lauantaille jotain? Ehkä joku Munkkis-Espoo-Munkkis tai joku vastaava setti tai jos ne tilatut kattotelineet tulisi viimein niin ulkoilumahdollisuudetkin laajenisi huomattavasti.
Kevaralla olis klupin retkiajoa, mut oon itte alustavasti ajatellu kumminkin nuukselaa. Sekaan mahtuu, tarvittaessa yks härvelikin kulkee katolla.
No ehkä se N kuitenkin. Lukitus pe-iltana, yksi extrakuski mahdollisesti mukaan (sitä ei tarvinne odotella, toisin kuin minua).
... mut oon itte alustavasti ajatellu kumminkin nuukselaa. Sekaan mahtuu...
osallistujatulvan puutoksen vuoksi perutaan tää - meen omine aikoineni
Hola, osallistujatulvalla luuri oli vaan hukassa :). SMS:llä tavoiteltu.
Hyvät kelit huomenna luvassa, käytetään pois.
Yleisöryntäys (ja jarrumees ) ainakin nautti päivästä.
Aiwan kelpo lenkura saatiin aikaiseks. Tnx.
Hirvikärpäsiä promille männä vkl:sta, poluilla mutaspotteja öbaut tuplasti.
muoks: tommonen tuli talouden neljännestä vihreestä pöörästä, päheesti kulukee se
https://lh3.googleusercontent.com/cK7ok8XRuXZV3M_7hHl9dKLhEQgL215r7jVZAsxFYIXpPCc98s wCKV381cQfxGbw7wcmt0PyIr8A_g=w1920-h1080-no
Vaihteet?Köli?Hieno rispekt.
Jani Mahonen
27.08.2016, 21.08
Ihana venttaaja.
^^Ei kiva, kulkee keveästi kaukana edessä... :)
Vihreä sopii Pahikselle :) On komia
Olitte kuitenki pyöräilemässä ;) http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001248994.html?utm_source=facebook.com&utm_campaign=fb-share&utm_medium=social&utm_content=android.iltasanomat.fi
kuvassa vasemmalla on lokki.... Täh
mutanaama
28.08.2016, 02.14
aina oppii uutta, "sikurirouskua ei tarvii ryöpätä"
Kuntoilija
28.08.2016, 09.55
Punkkitarkastus on ainakin helppo tehdä retken jälkeen kanssavaeltajalle ��
Pahiksella vaan butiikki-raamien ympärille kasattujen filojen määrä kasvaa kuin sienet sateella.
Vaihteet?Köli?Hieno rispekt.
Tilapäistä, niinkus kaikki. Vaihdeosasto hyllystä löytyneistä osista, emmä tommosta skaalaa tartte. Sinkulana ton kasasin
ja siksi se päätyy. BB-mountti taco vaatii hiukka modausta, en ottanu iscg-tabeilla tälläkertaa. Otin sen sijaan sileen 46mm keskiömuhvin,
pitäähän muotipöörässä semmonen olla. Praxiksen 30mm kierteellinen hylsy-ThruBB vaikuttaa olevan hyvinkin jees, mut optiona eccentric
sikäli kun haluaa keskiökorkeutta säätää. Tosa muodikkaan matala. Takakumilla 89mm tilaa, taka-akseli liikkuu 48mm. Syö 29+ kiekkoa.
Perä sivusuuntaan tönkkö, mut joustaa zeniittiä kohti. Smuuthein lelumiinirunko mulla koskaan.
@kuntsari - mullon ollu viimeiset 1½ vuotta tasan kaks fillaria ajossa, juustopyörä ja tyhmäpyörä. Knollyn runko tosin roikkuu seinällä,
mut muut on aikaa sit menneet kiertoon.
Hassua,
portille ilmestyi tuommottine säikyttämään mun bokkerin:
http://ep1.pinkbike.org/p5pb13868712/p5pb13868712.jpg
ja sit sen kuski lähti koeajolle tolla jonka sain just ite koeponnatttua:
http://ep1.pinkbike.org/p5pb13868718/p5pb13868718.jpg
Aika jänskä jäykkis ajettavaksi, molemmilla testikuskeilla oli palatessa naama virneessä.
Ommuute eto peli toi Onniwannin uusin ikarnaatio. Ach miten hyvälle tuntuu runko - varsinkin kun isommalla eturattaalla (khyljoo, 2 eturieskaa. Old skuul, he.s my nigger) polkaisee vauhtii. Täysii on jo kovempaa ku mun omaatäysii. Vastaavan tarve on vahvistunut.
Olin sattumalta Piantsilla ohiharhailemassa. Sillä eniten ajoa 2016. Vapari oli keväällä, mut nyt näin. Takana flipflop 17/15, edessä 46t. Pari vuotta sitten Epulta tuli ja hyvin sovimme toisillemme. Oon pähkäillyt jtkn more hipsexy-runkoa, Rolleri, Genesis, Pelago, yms, mutta saisinkohan parempaa pyörää? Specialissima on muhvirunko laatuteräksestä ja maksoi aikanaan reilusti yli duunarin keskikkpalkan. Orkkisosat & kiekot on tallessa, mut jatkan mielumin yksinkertaisemmin. Vaihtajat viä niin kaukana alhaalla ettei sinne yllä :)
Uiikonloppuna tuon kanssa hissutellessa kävi jo mielessä että josko kolmannen eturattaimen laittasis... Sais rekku sit välillä isommaltikin kyytiä :)
Rva Stenun Orlowski on 3x9. Eipä muodikkaan tai seksikkäin mut oliha mukava nousta tieltä Kikkakalliolle con 22t.
Kesäkuusta asti ajanut 24/32 edessä ja kaikki vanhat moitteet pitää paikkaansa mutta noilla minä voin ajaa siihen asti kun jaksan eikä siihen asti kun polvet sallii.
Nyt vaan kun yritin kaatuessa tätä temppua
http://legendarystrength.com/wp-content/uploads/2010/04/fingertip-handstand-212x300.jpg
peukaloilla niin ei meinaa saada vaihdettua isommalle takaisin.
Ehkä pitää tilata Abs Blackin uusi vinkeä 30t soikio 104bcd:lle...
^ Marcoperkule. Viis viikkoo sitten ite kämmäsin vasemman peukalon ja vielä juilii. Kestää kyllä jo ajaa, muttei innosta hölmöilyyn...
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
27,5 fläsiä lisää tyrkylle.
http://images.singletracks.com/blog/wp-content/uploads/2016/08/DSC06008-1098x1200.jpg
J.Kottenberg
01.09.2016, 11.27
^Hieno fillari. Siinäkin mielessä hyvä uusien 27.5" valmistajien tulo että pikkuhiljaa 27.5" läskirengasvalikoima lisääntyy.
Joku muistaakseni ennusti että em koko katoaa, mutta ainakin tällä hetkellä ei näytä siltä.
Perjantaina 2.9. talkoot Ylästössä linjojen alla n. klo 18. Tavataan Pukkivuorentiellä linjojen luona ja ryhdytään raivaamaan kurattomampaa reittiä syksyn varalle. Nyt ainakin kaikki ne paikalle, jotka ko. alueella fillaroivat! Jos saadaan kunnon porukka kasaan, niin homma valmistuu pikaisesti! Jo tunninkin jeesi auttaa.
mutanaama
01.09.2016, 17.47
Övitsbolen linjojen alla huomenna pe kello 18:00, polkujen uudelleenkoulutusta tarjolla. Mä tuun raivaussahan kanssa kokeilemaan saanko mitään aikaiseksi, pukkivuorentiellä powpow ennen ku tehdään mitään.
Ketunvatunhattu ja ärkele.
Perjantaisin on koirien koulutuskenttä varattuna ja etukäteen maksettuna 1900 - 2100 koko loppuvuoden. Mä yritän saaha ens vuodelle sen jollekin muulle päivälle että pääsis joskus mukaan after work -meininkiin.
muok: Pukkivuorentietäkö (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=siis+tossa+vai+kui%3F&srs=EPSG%3A3067&y=6685592&x=384779&lang=fi)meinattiin?
mutanaama
01.09.2016, 20.00
Jåå, just siinä
Toisten tekemisen kattomiselle nougou - sitä saa tehdä viikolla ihan tarpeeks.
Larstaina kellänsä hingua nuukselaan?
Normijotain speksit, halukkaat ilmoittautukoot ennen kasia huomenehtoolla.
Lähtö o93o viiva 1o3o, lähtöruutu akkunan sulkeuduttua.
^Hingu (https://www.youtube.com/watch?v=1-6IoLfxKKE) olis kova mutta taitaa olla pakottavampi tarve viettää la ja su tekonurmen vieressä nuorison urotekoja katsellessa.
Katotaas josko takapihan talkoisiin ehtisi, taitaisi olla jemmassa lautaakin jokunen pätkä. Kilautan VW-miehelle jos löytyy järkevä määrä noudettavaksi.
Kumimuumit kankaalla
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160901/56543988fc3ac4dc12b1e3b5207c1572.jpg
Lähetetty omasta päästä
^nuin paljon jäkälää! Ootteko eksyneet Norjan (tai Venäjän?!) puolelle poroaitaa?
HC Andersen
02.09.2016, 10.10
Tultiin etelään.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
... halukkaat ilmoittautukoot ennen kasia huomenehtoolla.
Lähtö o93o viiva 1o3o, lähtöruutu akkunan sulkeuduttua.
Akkuna kiinni.
Meen keskenäni.
HC Andersen
02.09.2016, 22.39
Myö ollaan Mäntyharjulla
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Aikataulusitoutumiset ei onnistu, I'm not number I'm a free man...
Eiku en ollutkaan, jossain ajan huomennakin mutta ei vielä tiedä missä ja milloin.
Ja tulikos eilisestä poluntuhosta boxer-approved?
Ei oo sinne vielä ehditty, aamusta juoksutin Kierrätyskoiraa Haltijalaan ja takasin auringonnousun aikaan. Olipa läntinen taivas aivan käsittelemättömän upea kun päälle vyöryvän pilvirintaman pohjat hehkui punaisena ja yläosa oli sinistä.
Eikä ketään missään.
Meen keskenäni.
Tais olla parempi noin. Starttasin sit jo ennen kasia.
Luukki-Kattila-Luukki liki puoliksi ittellekin uusien polkupätkien kautta. Pähee reitti, mut ei äksseetä ei.
Hirvikärpiäisiä u*tusti, niitä karkuun ajaessa ajoin vahingossa itteltä jalat alta.
https://lh3.googleusercontent.com/_NmQ0sCcQB4L1dNpkwCebhS8N2jb-TDWbrM14Vox7jpZao6L9roTprbjDX35paIYirKiwC_ERJL_ew= w1920-h1080-no
Taisin sattua taas nuuksio classicin reiteille, tosin eri aikaan kun juoksijat.
https://lh3.googleusercontent.com/Huko-NtLLnuffIIuJVWLKm_Vg7_V8Djuq_ESNbVH2ePbEp-EMUMnsuPM0382gvcZTiTxf9-Pk0mP-A=w1920-h1080-no
Omat aikataulut yhtä hanurista kuin arvelinkin. :)
Tuli kuiten kokeiltua väärää vauhtia ajossa ja näköjään sitä saa ittensä konttauskuntoon 52min aikana.
Linjojen alla on näköjään käynyt Kivikeijju, Polkukeijju ja Siltakeijju, mui bien :)
Kunnallistekniikkakeijju vois kans käydä siellä, ei Haixin varsi enää riittänyt puropoluilla.
*plums*
Nii joo. Nyt tuli varmaan koeponnistettua viritykset viime yön tulvissa...
Hmph. Päässä rattaat pyörii ja prosessoi eilisen koeajon jäljiltä mutta toisaalta ranteet kaipailee mobilaattia jne tänään aika kovasti. Huima laite joka tapauksessa.
Urbansetti kertoo pyörän ominaisuudet melko tarkkaan,1 tunti lisää valoisaa aikaa niin dropit ja jyrkänteet olisi ehditty kokeilla.
Sitten olis pitänyt laittaa jo polvisyndit... En eilen laittanut suojia kun oppaallakin oli vaan freeride kypärä. :)
Paras koeajo ikinä, kiitoksia! En ole kyllä yhtään viksumpi tai vilmaattisempi asian suhteen tänäänkään.
No worries,taidan pitää talvipyöränä.Niissä ei tartte olla pakosta bash ja eikä just tarkkoja välläreitä joten mennään tuleva talvi 9.8:lla Ja btw, Mikäs rekin tilalle tulisi?
Sähköfläsä vähän houkuttaa mutta mitens se luotettavuus jokapäiväisessä käytössä ,eikä ole edes lämmintä varastotilaa/latauspistettä fillarille.
Irrotettava akku. Pakkasella ei pysty lataamaan.
Bulssi on kyl pelittäny hienosti, ei kyllä jokapäiväisesti lähellekkään. Kymmeniä akullisia kuitenki.
saldona katkenneet ketjut. Yks rääkäsy moottorista, kun polkasin mun täysillä voimilla ja oli hirvee pito(oisko vetohihnassa joku jousikuormitettu rulla) Lisää rohinaa moottorista kun upotin sen kampien yli ulottuvaan plätäkköön.
Soveltuu esim...
-Papoille jotka haluis porukkalenkkeillä muttei uskalla/halua hidastaa letkaa.
-vauhdista pitäville papoille
-muuten vaan väsyneille
-ihan vaan eksyville ja eksyneille sieluille
-vammoittuneille kehoille
-
-
-
^ loistava lista :-D
Lähetetty omasta päästä
^Komppaan Weli Petjalaa ja tuon listan"miksi-hommata-e.bike" 1.vaihtoehto olisi ykkös-syy meiqällä sellaisen hankintaan mutta kuka sitten olisi kimppalenkkien ankkuri??😉
Ajotaidon lisääntymistä ei näy lupauksissa? Sen kun jostain sais, voi sekin toki tulla jos joskus saa sopivan kokoisen pyörän. Rekki oli kyllä lähellä...
http://www.fiskarsvillagetrailcenter.fi/ajankohtaista/ tuonne just lähdössä, mahdollinen setä/täti -prospekti kuumottelee Kanjoneita. Itselläni kyllä noin isot festivaalit ahistaa mutta mennään nyt kun periaatteista on luovuttu (jopa 2 fillaria koeajettu kahden viikon sisään).
Mitäs mieltä Rotkosta?Siihen ainakin mahtuu 32 ovaali.
Mä luin B.n listauksen läpi ja prkl.kaikki natsaa. Lisäilin ihan omiakin .
Zyitä fat ZähköZygeen
-Koska mä haluun .
-Ylämäetkin voi olla kivoja
-Saa pidettyä Flown päällä
Speksauksen alla:
Huollot,varaosat?
Kokonaishinta/käyttötunti/vuosi??
Talvikelin toiminta?
Ei me löydetty sitä kanjonien esittelypaikkaa siellä ja oltiin ihan tyytyväisiä pelkästään polkuihin. Ihme keli kun oli ihan suihkumärkä hiestä kahden tunnin kohdalla.
Polut oli ihan napakat ainakin tuolla punaisella reitillä, muutamasta rakennetusta kohdasta vielä puuttui flow mutta se paranee varmasti kun ajojälkiä tulee enempi. Ikon ei ollut oikein hyvä takarenkula tuonne mutta sinänsä oli kuivaa ja kuskista kiinni
... Ihme keli kun oli ihan suihkumärkä hiestä kahden tunnin kohdalla...
Läntisemmässä suomessa samaa oli havaittavissa laajemminkin. Kolmesti piti stopata ihan vaan vääntämään paidasta vettä,
ajo oli kyllä aja-sarjaa - tais tulla joka sekmentille omat pohjat.
Liekö koskaan olleet kabulin kalliosetit yhtä kuivia ku eilen. Hirvikyrpiäisten vainajasaldokin jäi muutamaan. Bliss.
https://lh3.googleusercontent.com/L9GV4J7nsOOch2CAAdSeJKZ9_eBlrptBAvER2sCrGlZjDWQ3hD g3w3yVl0iiuvRL2zQIB1CJWnvo4Q=w1920-h1080-no
Peränvenytystauolta
https://lh3.googleusercontent.com/Z2LHtbFmzahQG65bFpTO2nopBO0hwYzu2u0p-is_4hZM2XBhgigl5R1VC8xeHET09lJuhVDH1_e_gg=w1920-h1080-no
Ventanassa onkin makoisat vaijerin kiinnitykset. Onko siinä kuin levee bb?
Mulle tuli samanmoiset ilman alinta paikkaa ja käytän juomapullon reikiä kanssa.
http://i301.photobucket.com/albums/nn61/luupaa_kuvat/IMG-20160912-WA0003.jpeg
Ventanassa onkin makoisat vaijerin kiinnitykset. Onko siinä kuin levee bb?
Mulle tuli samanmoiset ilman alinta paikkaa ja käytän juomapullon reikiä kanssa.
Noissa ohjureissa on lovet neljälle piuhalle. Takana on chainstayssä jarrupuolella ohjurit rohlovin letkuille,
vaikken niitä pyytäny. Bb on 73mm.
Aattelin että ois 83, kammista päätellen. Sellanen taitaa tulla kun joskus saan plussan rakennettua. Tuo mukavasti tilaa.
mutanaama
15.09.2016, 15.38
Nyt pääsee vihdoin rakentelemaan Reppanaa (https://lh3.googleusercontent.com/Hx7nQigt18gkIiCdcdHvS9h5mono7nAhoE98cfJaQfq9oxNpWW s8rSsqPb7HhM9GY4ZiJOwihXKn=w1920-h1200-rw-no)
https://lh3.googleusercontent.com/Hx7nQigt18gkIiCdcdHvS9h5mono7nAhoE98cfJaQfq9oxNpWW s8rSsqPb7HhM9GY4ZiJOwihXKn=w1020-h1200-rw-no
^Bängbängwhiskyjoe!!
Lähetetty omasta päästä
T.U.L.O ollut jäähdytettävänä tähän asti?
Kuivista ajokeleistä huolimatta mun pyörät kuulostaa niinkuin ajaisi suossa koko ajan. Buuuurp-kuuluu-joka-prkl-gummista :mad:
Ehkä noita renkaita pitäis raskia heittää roskiinkin joskus :D
Reppanaa (https://lh3.googleusercontent.com/Hx7nQigt18gkIiCdcdHvS9h5mono7nAhoE98cfJaQfq9oxNpWW s8rSsqPb7HhM9GY4ZiJOwihXKn=w1920-h1200-rw-no)
Siisti ku sika pienenä, myös irl.
mutanaama
15.09.2016, 22.47
Juu, siitä tuli parempi kuin odotin. Ruosteen syövyttämiä kohtia ei ainakaan pikaisella vilkaisulla huomaa.
Yllättävän musta, olisin kuvitellu että kuultoa olis jonki verran.
hieno kyllä, ootan että sen näkee livenä vkl. Äkkiä laskettuna sen pitäis kuitenki olla kasassa/ajossa jo nyt :)
mutanaama
16.09.2016, 03.40
Hyllyssä kaksi paria vääriä keskiöitä... attana
Mun paksissa viel kolmas? Eli se viime viikonlopun väärä kampisarja
Lähetetty omasta päästä
Hyllyssä kaksi paria vääriä keskiöitä... attanaTommosta se asentaminen on :)
Nähdäänkö reepula jo Lojolla?
Kuvassa hieano *peukio*
mutanaama
16.09.2016, 10.32
Ei ehi nakertaa siitä valmista millään, kyllä muuten, mutta kun työtä yötä myöten.
HC Andersen
18.09.2016, 15.39
Kivat oli kiemurat Luukissa, sää oli mainio ja seura oli mitä oli. Kiitos asianosaiselle.
Juu kyllä toi kotiolot voitti. Tnx.
Seura jos ei muuta ollu, nii aineskin vajaakuntoinen. Välillä jopa kaipas paria vaihdetta.
Jotain on ny nuukselassa rikki, siellä missä on aina märkää oli nyt kuivaa ja ainakuivat mestat oli kosteita.
jälkikaneetti. vain 1 hirvikärpiäinen takatukassa, et silleinki väärin ajettu
mutanaama
18.09.2016, 21.55
Onko nyt niin, että reppanassa olis valmiit paikat 160mm levyille, ja jos isompaa kaipaa niin täytyy laittaa väljyytin väliin??
Onko nyt niin, että reppanassa olis valmiit paikat 160mm levyille, ja jos isompaa kaipaa niin täytyy laittaa väljyytin väliin??
20mm PM adapterit kummaankin päähän jos 180levyjä käyttää. Mullon noita nippu.
mutanaama
19.09.2016, 09.24
Helistän iltapäivästä
Tämmösen laittoivat CCG-mulkerot mulle synttärilahjaksi. On ne hienoja kus'päitä.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160919/1231537ec143e4d2bb5c1bf4d81eda6d.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160919/1a655fed0e705dd02a2fd9d705b3c080.jpg
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.