PDA

Näytä tavallinen näkymä : Chainreactioncycles

Sivut : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15

poppeli
08.09.2009, 16.01
Tilasin CRC:ltä kolme tavaraa suomalaisella luottokortilla. Asuinpaikkani on tätänykyä Kööpenhamina. Kaksi päivää tilauksesta sain sähköpostin, jossa CRC pyytää minua lähettämään faksilla tai sähköpostilla todisteen siitä, että toimitusosoite Tanskaan on oikea. He haluavat varmistaa, ettei luottokorttiani ole varastettu.

Soitin CRCn verkkosivun antamaan asiakaspalvelunumeroon ja varmistin, josko ao. putiikki on tuon viestin lähettänyt. Näin herra vahvisti, joten ryhdyin puuhaan.

Otin Tanskan maistraatin lähettämän kirjeen, jossa näkyy nimeni, osoitteeni ja heidän yhteystietonsa. Kirjeen päälle sijoitin luottokorttini, josta peitin kortin numerot viimeisiä neljää lukuunottamatta. Tästä kollaasista otin valokuvan, jonka lähetin CRC:lle sähköpostilla selityksen kera.

Saa nähdä, kelpaako rakennelma ja tavarat tulevat Tanskaan. Vai oliko kyseessä paremmin suunniteltu luottokorttivarkaus...:(

nakkje
08.09.2009, 17.00
Lähetys kuppaa Tanskassa, ollu nyt siellä perjantaista asti (tein itse lähetyksen viime keskiviikkona) :( Toivottavasti löytää perille kohta.

Edit: Jee, nyt lukee että paketti on tullut Suomeen. Ilmeisesti foorumiä luetaan Parcelforcenkin toimistolla :)

Teemu
08.09.2009, 17.27
Tänään tuli seitsemäs paketti CRC:lta ja ensimmäinen reklamaation paikka. Tilauksesta puuttui yksi takanapa. Sähköpostiini vastattiin 15min sisällä ja pyysivät kuvaa kuitista. Lähetin ja noin 1,5 tunnin päästä ensimmäisestä sähköpostista tuli ilmoitus, että napa on lähetetty Royal Maililla. Erittäin esimerkillistä toimintaa. Toivottavasti lähetetty napa on vaan oikean värinen, sillä tilaamani navan nykystatus oli "Special Order Only", kun se tilaushetkellä oli "On Stock".

Tänään tuli tuo napa jälkitoimituksessa. 3 työpäivää Royal Maililla. Erinomaisesti ja nopeasti siis hoitivat mokansa. Joku hyvityslahja olisi tietty ollut ihan jees...

hannupulkkinen
08.09.2009, 17.36
Paaskat:( Lähetin tänään sopimattomat kengät ja housut takaisin CRC:lle.
Postimaksu 53 euroa eli enemmän kuin mitä kengät maksoivat.
Saas nähdä korvaavatko maksun. Housut tilasin xxl kokoa ja tulivat xl.
Sanoivat sähköpostilla korvaavansa A1 postiluokan kulut, jos vika on heissä. Maateitse olisi ollut 10 euroa halvempaa. Kenkien vääryys oli minun syyni.

Mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu. Järkevää olisi ollut pitää kengät.:)

kyprok
08.09.2009, 20.11
Tilasin CRC:ltä kolme tavaraa suomalaisella luottokortilla. Asuinpaikkani on tätänykyä Kööpenhamina. Kaksi päivää tilauksesta sain sähköpostin, jossa CRC pyytää minua lähettämään faksilla tai sähköpostilla todisteen siitä, että toimitusosoite Tanskaan on oikea. He haluavat varmistaa, ettei luottokorttiani ole varastettu.

Soitin CRCn verkkosivun antamaan asiakaspalvelunumeroon ja varmistin, josko ao. putiikki on tuon viestin lähettänyt. Näin herra vahvisti, joten ryhdyin puuhaan.

Otin Tanskan maistraatin lähettämän kirjeen, jossa näkyy nimeni, osoitteeni ja heidän yhteystietonsa. Kirjeen päälle sijoitin luottokorttini, josta peitin kortin numerot viimeisiä neljää lukuunottamatta. Tästä kollaasista otin valokuvan, jonka lähetin CRC:lle sähköpostilla selityksen kera.

Saa nähdä, kelpaako rakennelma ja tavarat tulevat Tanskaan. Vai oliko kyseessä paremmin suunniteltu luottokorttivarkaus...:(

Todella omituista, olin juuri postaamassa aivan vastaavaa tapausta tänne. Tilasin eilen illalla töistä tullessani useamman tavaran nopeimmalla mahdollisella kotiinkuljetuksella ja lounaalla oli sähköpostiini tullut vastaava viesti jossa pyydetään lähettämään faksilla tai sähköpostilla skannattu todiste siitä että pankkikorttini toimitustiedot ovat todellakin minun (kutakuinkin noin). Todisteeksio pyydettiin "utility bill or credit card statement"

Itse en kovin lämpene omien yhteys- tai henkilötietojen lähettämistä toiselle osapuolelle jonka tunnen lähinnä sähköpostiosoitteen perusteella. Yhteydenotto pankkiin ei tuonut mitään lisäinfoa, totesivat kylläkin että tällaisten "todisteiden" lähettäminen on aika harvinaista joskaan he eivät olleet kuulleet mitään hälyyttävää kyseisestä puljusta. Lisäksi viestin aloittanut lause "Your order has been chose for a random security check" ei herätä itsessäni luottamusta vaan itselläni tuli välittömästi mieleen että kyseessä on huijaus ennen kuin luin viestin loppuun. Pankissa totesivat sen myös kuulostavan epäilyttävältä.

Lähetin postia lähettäjän osoitteeseen replynä, sekä samantien erillisenä viestinä sales(at)chainreactioncycles.com (ainut sähköpostiosoite crc:n sivuilta jonka kiireeseen löysin) jolla koitan hieman varmentaa lähettäjän oikeaa alkuperää.

Ainakaan toistaiseksi ei ole sähköpostin lähettäjästä tai crc:stä kuulunut mitään.

edit:

Viestissä tosin mainittiin että tilaus on käsittelyssä (Processing) niin kauan kunnes olen toimittanut kyseisen asiakirjan heille ja viesti oli kyllä aika vakuuttavan näköinen. Oma tilaus on ollut aamusta saakka statuksella "Processing", joten mene ja tiedä. Aikaisemmin kaikki lähetykset ovat lähteneet varsin ripeään postin kyytiin.

Mr C
09.09.2009, 08.28
Lähetin postia lähettäjän osoitteeseen replynä, sekä samantien erillisenä viestinä sales(at)chainreactioncycles.com (ainut sähköpostiosoite crc:n sivuilta jonka kiireeseen löysin) jolla koitan hieman varmentaa lähettäjän oikeaa alkuperää.

Se vastaanottajan osoite (reply) oli mikä ? Erosiko crc:n osoitteesta ?

Onko antamasi toimitusosoite eri kuin luottokortin laskutusosoite ? Se selittäisi tarkistusvaatimukset. Selitys (random check) voi olla vain jokin vakioselitys.

kyprok
09.09.2009, 10.02
Se vastaanottajan osoite (reply) oli mikä ? Erosiko crc:n osoitteesta ?

Ei eronnut, vaas posti tuli osoitteesta Charging(at)chainreactioncycles.com ja tähän osoitteeseen replysin. Itse en halua lähetä mitään sensitiivistä informaatiota itsestäni tai mitään minkä avulla voidaan käyttää minun tietojani väärin ja ilman että pystyn varmentumaan vastaantottajasta ja täten pyrin aina varmentamaan kenelle tietoja pitäisi lähettää.

Sähköpostin väärentäminen on muutenkin triviaalia. Lisäksi katsomalla sähköpostin tiedoista selvisi heti että gmailin sähköpostipalvelin ei ole saanut sähköpostia chainreactioncycles.com:lta vaan joltain company.com:lta joka tuntuu oleilevan irlannissa. Toki he voivat olla vaikkapa crc:n alihankkijoita, mutta sitä suuremmalla syyllä en aio tehdä asian eteen mitään ennen kuin sales@ -osoite voi varmentaa että charging@ on todellakin validi chainreactioncycles.com domainin alle kuuluva osoite.

Toki molemmat postit lähtivat @chainreactioncycles -domainiin, ja saatan yliampua, mutta itse olen mielummin paranoidi näissä asioissa kuin että sokeasti laitan menemään mitään sensitiivistä tietoa itsestäni.

Onko antamasi toimitusosoite eri kuin luottokortin laskutusosoite ? Se selittäisi tarkistusvaatimukset. Selitys (random check) voi olla vain jokin vakioselitys.Ei, vaan käytän aina toimitusosoitteena luottokortin laskutusosoitetta, kuten olen aina käyttänyt, ja ne ovat molemmat joka tapauksessa samat.

poppeli
09.09.2009, 10.05
Koko sähköpostiviesti oli seuraava. Olen poistanut muutaman itseeni liittyvän tiedon.

"From: Charging@chainreactioncycles.com
To: xxxxxx
Subject: order ###### (Thread:######)
Date: Tue, 8 Sep 2009 11:13:35 +0100

Thank you for your order.

Your order has been chosen for a random security check, and we must confirm that we are sending the order to the registered card holder. This is necessary due to an increase in internet card fraud and we take the issue of card security very seriously.

Can you Fax or e-mail an official document such as a recent utility bill or credit card statement (with the purchase information removed if you wish) or another form of ID that clearly shows the link between the card details and your address.

Fax Number +44 (0) 2893 324868

If you are unable to fax your proof of identification and prefer to use email, please do not send the attachment as a .zip file since, for security reasons, these will be rejected by our email server.

Once you have supplied these details and we are satisfied that the order is genuine we will immediately ship your order.

We would like to apologise for the extra inconvenience to yourself but I'm sure you can understand we need to take steps to protect both yourself and Chain Reaction Cycles from potential card fraud.

If you have any question feel free to e-mail me or phone on ++ 44 (0) 2893 345504.

Kind Regards,
Fraud Prevention Team

Tel: 0(044) 2893 345504 Fax: 0(044) 2893 324868
Chain Reaction Cycles Ltd.
Kilbride Rd, Doagh, Ballyclare, BT39 0QA, United Kingdom The World's Largest Online BikeStore"

SHole
09.09.2009, 10.24
Itselleni tuli myös aikoinaan kyseinen viesti. Haluavat vaan oikeasti varmistua, että tavarat tulevat oikeasti maksun tehneelle. Eivät kuitenkaan tarkista tietoja kuin yhden kerran, ettei joka tilauksesta joudu lähettelemään tietoja.

Itse otin muistaakseni puhelinlaskusta kuvan kameralla ja lähetin sen sähköpostilla. Tavarat lähtivät liikkeelle muistaakseni vielä samana päivänä.

kyprok
09.09.2009, 19.56
Otin luurin käteen ja aloin soittamaan CRC:hen selvittääkseni tilannetta, koska sähköposteihin ei vastattu (en tosin siitä yllättynytkään). Vaihteen jälkeen puhelu yhdistettiin asiakaspalvelijalle joka kysyi minulta muutaman korttiini liittyvän turvakysymyksen ja vakuutti asian olevan sillä selvä. Hän myös lupasi paketin olevan perillä viimeistään perjantaina. Juuri tuli sähköposti vahvistaen että paketti on matkalla.

Hämmentävää, mutta isohko vitutus kaikkosi sen siliän tien.

poppeli
09.09.2009, 20.09
Täällä ei ole tapahtunut mitään... :mad:

kyprok
09.09.2009, 20.26
Täällä ei ole tapahtunut mitään... :mad:

No tuo ei tunnu reilulta :( Tosin kyllä mä sinne muutaman perustellun sähköpostin laitoinkin. Loppupeleissä tuntuu kuitenkin että kysessä oli enemmänkin arpapeli että asiakaspalvelija oli hyvällä tuulella ja sen kanssa sai homman selvitettyä.

Asian hyvä puoli kuitenkin on ettei tarvi enää epäillä kyseessä olevan huijausyritys.

greenman
10.09.2009, 11.33
Huh. Tein eilen tilauksen, johon laitoin toimitusosotteeksi työpaikan. Tänään tuli viesti, että on toimitettu.

Arpaonni ei tainnut osua omalle kohdalle tai sitten työpaikan osote on riittävän lähellä (eri kaupunki kuitenkin).

elasto
10.09.2009, 11.37
Huh. Tein eilen tilauksen, johon laitoin toimitusosotteeksi työpaikan. Tänään tuli viesti, että on toimitettu.

Arpaonni ei tainnut osua omalle kohdalle tai sitten työpaikan osote on riittävän lähellä (eri kaupunki kuitenkin).

Olenko mä ainoa jolle ei tämän viestin sisältö oikeen aukea?

greenman
10.09.2009, 11.47
Olenko mä ainoa jolle ei tämän viestin sisältö oikeen aukea?

Eikö noilla kavereilla juuri ollut ongelmia kun oli eri toimitusosoite kuin laskutusosoite? Vai liittyikö se mitenkään tohon kortin varmistus systeemiin?

elasto
10.09.2009, 12.43
Varmaan johtu siitä kun oli toimitusosoite ihan eri maassa. Mulla ei ole ollut ongelmia muuta kuin sillon jos kortin omistajan nimi on eri kuin se jolle tilaus tulee. Toi varmennussysteemi on kyllä tosi vanha CRC:n periaate eli siitä ei kannata huolestua. Tuskin on mitään huijausta. Joskus melkeen 10 vuotta sitten kun junnuna ekaa kertaa tuolta tilasin mutsin Visalla, niin vaativat samanlaista varmennusta. Kerran kun selvitti asian, että on lupa käyttää kyseistä korttia niin sama visa kelpasi jatkossakin.

drop
10.09.2009, 12.58
On ihan normaalia että halutaan varmistus jos toimitusosoite on eri maassa kuin luottokortti. Jos joskus joudut työskentelemään kansainvälisessä yrityksessä joka toimii lukuisissa maissa ja hyväksyy luottokortteja ymmärrät miksi. :D

greenman
10.09.2009, 13.02
Jaa, jaa. Hjyvä homma. Asiakkaiden parhaaksihan toi systeemi tietty loppupelissä on.

Nopeasti ne kyllä aina pakkailee nuo "in stock" kamat. Eilen illalla noin kymmenen aikaan tilasin ja tänään jo ennen klo 11 oli paketti lähtövalmiina. Sitten vaan jännityksellä seuraamaan minkälaista maailmanmatkaa lähetys pääsee tälläkertaa tekemään GLS:n toimesta. :)

poppeli
10.09.2009, 13.49
Soitin tänään CRCn asiakaspalveluun ja kysyin tilannetta. Veijari sanoi asiaa käsittelevän sankarin olevan tauolla, mutta otti sentään tilausnumeroni ylös.

Sanoin soittavani tunnin kuluttua uudestaan tiedustellakseni asiaa.

55 minuutin kohdalla sähköpostiini putkahti kaksi viestiä, molemmat CRCltä, mutta eri osoitteista. Toisessa sanottiin, että henkilöntunnistus on hyväksytty ja tilaus siirtyy käsittelyyn. Toisessa sanottiin, että tilaukseni on siirretty käsittelyyn, pahoittelemme viivästyksestä aiheutunutta vaivaa. :o

Puhelu, jossa ainoastaan patistin heitä, sai heidät laittamaan junan liikkeelle. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua?:seko:

CRCn sivustolla tilauksen status ei sen sijaan ole muuttunut miksikään. Processing.........

drop
10.09.2009, 15.33
Jaa, jaa. Hjyvä homma. Asiakkaiden parhaaksihan toi systeemi tietty loppupelissä on.

Nopeasti ne kyllä aina pakkailee nuo "in stock" kamat. Eilen illalla noin kymmenen aikaan tilasin ja tänään jo ennen klo 11 oli paketti lähtövalmiina. Sitten vaan jännityksellä seuraamaan minkälaista maailmanmatkaa lähetys pääsee tälläkertaa tekemään GLS:n toimesta. :)

Itseasiassa kauppiasta tuossa nimenomaan suojellaan. Esim. suomessa luottokunta suojaa ostajan, eli jos luottokortin tiedot on varastettu on todella harvinaista että joutuisi itse siitä vastuuseen. Sen sijaan jos kauppias on jo lähettänyt tavarat eteenpäin on erittäin epätodenäköistä että hän ikinä näkee niitä uudestaan (tai rahoja).

- Kauppa saa tilauksen voimassa olevalla luottokortilla (rahat tulee paljon myöhemmin)
- Kauppias lähettää tavarat eteenpäin
- Kortin omistaja ilmoittaa ettei ole niitä tilannut, veloitus poistetaan kortilta
- Kauppias ei saa rahojaan, ja voi tehdä rikosilmoituksen kohdemaan poliisille joka rupeaa tutkimaan asiaa (että saisko niitä osia vielä jostain takaisin)

CRC'n tapauksessa ostosten arvo on sen verran iso että heidän on tod. näk. pakko pitää jonkinlaisia mekanismeja perseensä suojelemiseksi, muuten luottokortilla maksettujen ostosten hävikki kasvaisi niin suureksi että katteet häviäisivät.

Brentian
10.09.2009, 17.01
Itse ostin Samsoniten sivuilta omissa nimissä, puolison visalla maksaen tavaraa niin, että toimitus oli New Yorkkiin henkilölle jonka nimi on peräisin Lähi-Idästä. Aikani odottelin josko olisi tullut varmistussoittoja visalta tai Samsonitelta mutta ei. Sinänsä kohtalaisen yllättävää.

CRC:stä on opittu se, että ensi kerralla panostan 20 punnan UPS-palveluun enkä sekoa ParcelForceen, joka on aivan kädestä.

greenman
10.09.2009, 21.41
Itseasiassa kauppiasta tuossa nimenomaan suojellaan. Esim. suomessa luottokunta suojaa ostajan, eli jos luottokortin tiedot on varastettu on todella harvinaista että joutuisi itse siitä vastuuseen. Sen sijaan jos kauppias on jo lähettänyt tavarat eteenpäin on erittäin epätodenäköistä että hän ikinä näkee niitä uudestaan (tai rahoja).

- Kauppa saa tilauksen voimassa olevalla luottokortilla (rahat tulee paljon myöhemmin)
- Kauppias lähettää tavarat eteenpäin
- Kortin omistaja ilmoittaa ettei ole niitä tilannut, veloitus poistetaan kortilta
- Kauppias ei saa rahojaan, ja voi tehdä rikosilmoituksen kohdemaan poliisille joka rupeaa tutkimaan asiaa (että saisko niitä osia vielä jostain takaisin)

CRC'n tapauksessa ostosten arvo on sen verran iso että heidän on tod. näk. pakko pitää jonkinlaisia mekanismeja perseensä suojelemiseksi, muuten luottokortilla maksettujen ostosten hävikki kasvaisi niin suureksi että katteet häviäisivät.

Juu tiedän kyllä miten tuo homma menee, mutta keneltähän se kauppias mahtaa kerätä rahat korvaamaan mahdolliset menetetyt tulot? :rolleyes: Ettei vaan maksavilta asiakkailta.

drop
10.09.2009, 22.09
Just näin. Vaihtoehdoksi siis jää että:

- Jättää rahat keräämättä (katteet pienenee)
- Laskuttaa enemmän
- On tarkkana tapausten kanssa jotka täyttävät luottokorttirikoksen yleisimmät tunnusmerkit

Mäkin olen kerran joutunut lähettämään sinne tietoni, uudestaan ei ole pyydetty (ehkä parikymmentä tilausta takana). Samoin Thomann.de on pyytänyt vastaavassa tilanteessa jotain henkkarin kopiota. Ikäväähän se on kun odottaa kuumeisesti tavaraa, mutta omalla kohdalla onneksi kaikki meni sujuvasti läpi (sähköposti, faksasin, tunnin kuluttua viesti että on hyväksytty).

poppeli
11.09.2009, 12.11
Kurkistin tilaukseni tilaa. CRCn sivu sanoo: "unknown". :eek:

crcm
11.09.2009, 14.14
Tilaus tehty 4.9 (pe) Halvin postitus
Lähetetty 7.9 (ma)
Paketti perillä 11.9 (pe)

kyprok
11.09.2009, 22.22
Loppu hyvin kaikki hyvin. Soitto keskiviikkona klo 18 luottokorttiasian selvittämiseksi ja torstaina klo 13 aikoihin lähetti soitteli pakettia tuodakseen. Tilaus nopeimmalla mahdollisella kuriiritoimituksella.

Oma tilaukseni jäi tarkastukseen vaikka itselläni laskutusosoite on sama kuin toimitusosoite, olen aina suoraan valinnut toimituksen suoraan laskutusosoitteeseen.

kyprok
11.09.2009, 22.24
Onko kenelläkään muuten kokemusta jos tilaa crc:stä mitään elektroniikkaan liittyvää (kuten akullisia valoja) niin tuleeko tuotteet englantilaisilla vai international -tyylisillä pistokkeilla/töpseleillä?

Qvintos
13.09.2009, 19.13
Aikaisemmin kuvatun kaltainen kysely tuli myös minulle. Skannasin kortin ja laskun yhdessä, ja laitoin liitetiedostona menemään. Tilauksen tein sunnaina, kysely tuli maanantaina, maanantaina oli myös mennyt veloitus kortilta. Aika erikoinen järjestys, koska pyydetyn selvityksen lähetin vasta tiistaina. Eli ilmeisesti paketti on lähtövalmiina. No eipä jää vielä tähän, perjantaina oli tullut vastaava kysely uudelleen, tällä kertaa syynä oli se että olen uusi asiakas, joten tiedot pitää varmistaa. Ja uusi asiakas en todellaakaan ole, olen kahdesti ennenkin tilannut sieltä tavaraa, ja perille on tullut viikossa ilman mitään selvityksiä. Ainoa mitä keksin sekoilun perusteeksi on se, että olen muuttanut edellisen ja tämän tilauksen välissä, ja tämän vuoksi pitävät uutena asiakkaana. Mutta jännityksellä odotellaan, tuleeko vermeet koskaan, kun kahdesti pitää tietojen oikeellisuutta kysellä...

Iglumies
13.09.2009, 19.23
Onko kenelläkään muuten kokemusta jos tilaa crc:stä mitään elektroniikkaan liittyvää (kuten akullisia valoja) niin tuleeko tuotteet englantilaisilla vai international -tyylisillä pistokkeilla/töpseleillä?
Riippuu laitteesta, mutta kaikkin löytynee adapteri täältä kotomaastakin.

poppeli
13.09.2009, 20.02
Sunnuntai-illan tarkastus CRCn sivuilta. Tilauksen tila on muuttunut "Completed":iksi.

ParcelForce:n sivusto kertoo paketin olleen 12.9. kansainvälisessä keskuksessa. Viimeisin "tracking event" on "Emergency data capture".

Onko siis pyöräni datatiedostot otettu talteen, koska keskuksessa on ollut hätätilanne?:cool:

kyprok
13.09.2009, 20.52
Riippuu laitteesta, mutta kaikkin löytynee adapteri täältä kotomaastakin.

Totta, adapterillahan se hoituu, joskin ilman on aina helpompaa.

Iletys
13.09.2009, 21.20
3. päivä tehty tilaus on "processing" tilassa edelleen vaikka kaikki tavara piti olla varastossa. Tämän tilauksen jälkeen tehty tilaus on jo kuitenkin postitettu??? :)

Jaa-a tulikin tänään tilaus perille. :)

A_K
14.09.2009, 12.08
Terve kaikki!

Onko kukaan hurjapää koskaan kokeillut toimitusosoitteen muutosta tilauksen lähettämisen jälkeen?

Jos on, onko kukaan onnistunut siinä?

Saati, onko moinen manooveri edes mahdollista?

terkuin

-Antsu-

hannupulkkinen
14.09.2009, 12.41
Sunnuntai-illan tarkastus CRCn sivuilta. Tilauksen tila on muuttunut "Completed":iksi.

ParcelForce:n sivusto kertoo paketin olleen 12.9. kansainvälisessä keskuksessa. Viimeisin "tracking event" on "Emergency data capture".

Onko siis pyöräni datatiedostot otettu talteen, koska keskuksessa on ollut hätätilanne?:cool:
Mullla oli samanlainen hätätilanneilmoitus, mutta ei sillä näyttänyt mitään vaikutusta toimitukseen olleen.

dILETANTTI
15.09.2009, 12.10
24.8. tilaus, jossa mukana custom-kiekon kasaus.
3.9. paketti käsissä.

Muuten hyvin, mutta paketista puuttui yksi kehä ja vannenauhapaketti. Pääsee taas reklamoimaan. Tällä kertaa ei tullut mitään ilmoitusta lähetyksestä, eikä seurantanumeroita. Mielestäni suht nopea toimitus, kun sisältään kiekon kasaamisen. Käsissä kiekko vaikutti hyvin kasatulta.

CRC:stä taitaa olla nyt 4 tilausta tehtynä ja 2:ssa on ollut reklamaation tarvetta. Ainakin edellisellä kerralla virheet korjattiin hyvin.

Puuttuvat tavarat tuli 14.9. Pyysivät lähettämään s-postilla kopion paketissa tulleesta lähetyslistasta. Kun tämän olin tehnyt, ei kestänyt kuin hetki ja tuli vastaus, että tavarat lähtee välittömästi. Reipas viikko meni paketin kulkiessa.

dILETANTTI
15.09.2009, 12.12
Terve kaikki!

Onko kukaan hurjapää koskaan kokeillut toimitusosoitteen muutosta tilauksen lähettämisen jälkeen?

Jos on, onko kukaan onnistunut siinä?

Saati, onko moinen manooveri edes mahdollista?

terkuin

-Antsu-
Olen kyllä yrittänyt vaihtaa esim. DHL:n asiakaspalvelun kanssa toimitusosoitetta, mutta huonolla menestyksellä. Tämä nyt ei kyllä vastaa kysymykseen, mutta tulipahan sanottua.

kanttiinin tollo
15.09.2009, 12.19

Brittiä on ollut kaikki kolme eli adapterillahan tässä hyvinkin pelaillaan.

p bonk
15.09.2009, 18.58
Tilaus sisään 7.9. ja kamat kotona tänään. Ihan sillä halvimmalla kuljetuksella. Kaikki niin kuin pitikin.

hannupulkkinen
15.09.2009, 19.03
Mulle lähettivät vääränkokoiset housut ja itse tilasin sopimattomat kengät.
Lähetin lentopostina takaisin, eivät luvanneet maksaa postimaksua.
Nyt pitää neuvotella. Housujen osalta kuulemma voivat maksaa, mutta vain osan postimaksusta. Lähetin tänään vastinetta, mutta ei ole vielä tullut vastausta.

poppeli
16.09.2009, 09.02
Paketin tulo kestää, kestää.

Tilasin tavarat 7.9.2009. Luottokortin tarkistustemppuilun takia kolli lähti liikkeelle vasta 11.9. ParcelForce:n seurannan mukaan paketti on kulkenut Belfastista kansainvälisen keskusvaraston kautta Kööpenhaminan (keskus)varastoon, eli roippeet ovat todennäköisesti naapurikadulla odottamassa jatkokuljetusta (asun Kööpenhaminassa). Mutta nyt paketti on jäänyt seilaamaan kansainvälisen alueen ja maan rajan tuntumaan... :(

15-09-2009 20:26 Delivery Agent - DENMARK Parcel in warehouse
15-09-2009 15:10 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
15-09-2009 09:30 Delivery Agent - DENMARK Insuffuicient / ncorrect address
15-09-2009 06:40 Delivery Agent - DENMARK Out for delivery
15-09-2009 06:00 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
14-09-2009 23:01 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
14-09-2009 22:59 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
12-09-2009 01:28 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
12-09-2009 01:28 International Hub Export item accepted into network
11-09-2009 11:16 Belfast Central Depot On route to hub

perttime
16.09.2009, 09.17
Tanska näyttäisi olevan se paikka, jossa tavara usein makaa useammankin päivän.

Lokomo
16.09.2009, 09.50
Minulla väärän etuvaihtajan vaihto kävi kivuttomasti. Tein palautuksen 3.9. ja 14.9 postipoika oli tuonu kupongin, että oli yrittänyt laittaa pakettia luukusta. Kamat hain päivää myöhemmin postista.

tässä oli kyseessä ns oma moka, kun ruksasin epähuomiossa väärän tyyppisen vaihtajan. olen ihan tyytyväinen crc:n toimintaan myös tässä.

J.F
16.09.2009, 11.21
Siis jumankekka...

Eilen aamulla tilasin vähän pikkurompetta CRC:stä ja tänään klo 11.10 tuli tänne duuniin perille. Eli pikkasen päälle vuorokauden kesti.:D
Aivan uskomattoman ripeää toimintaa. Pistin kyllä vaihtoehdoksi sen "UPS express saverin" joka maksoi pari euroa enemmän kuin normaali UPS.

Evansilta tilasin 3 viikkoa sitten kamaa jota Royal Mail ei ole saanut perille vieläkään...:mad:

poppeli
16.09.2009, 11.22
Nyt jurppii. Metsästin käsiini ParcelForce:n käytämän paikallisen toimijan, GLS:n. Soitin sinne ja annoin odottamani paketin lähetysnumeron.

Heidän mukaansa paketti on saapunut Tanskaan Kolding:in varastoon, josta se on lähetetty Taastrup:iin. Siellä paketti on pudotettu jakelun kyytiin ja lähetys on saapunut ovelleni.

Mutta...

Talossamme on ovipuhelinjärjestelmä, jonka tietotaulussa on asunnon omistajan sukunimi. Tämä nimi on eri, kuin minun nimeni. Koska kuljettaja ei ole löytänyt minun nimeäni alaovelta, hän on nostanut paketin takaisin kyytiin ja ajanut pois?!:eek: Tämä kaikki minun ollessani kotona!!

Minkä ihmeen takia tilaustietoihin annetaan puhelinnumero, jos jakelu ei siihen tarvittaessa soita? Nyt minä asiakkaana soittelen logistiikan yritykselle (jolle kuljetuspalvelusta on maksettu), annan ohjeita toiminnasta ja sovin uusia jakeluaikoja viikon päähän.

Pöh. Kuten englantilainen sanoisi "Common sense it not too common".:rolleyes:

J.F
16.09.2009, 11.24
Käytä UPS:sää... ;)

SammyB
16.09.2009, 17.11
29h tilauksesta tavarat kotiovella. :)
Taas kerran mahtavaa ja edullista palvelua.

Qvintos
16.09.2009, 17.50
Tilaus sisään 7.9, sitten varmistettiin aiemmin kuvatulla tavalla kortin tiedot & haltijan osoite kahdesti. Nyt Pascal Forcen seuranta näyttää että tavarat ovat alkaneet matkanteon eilen. Eli toiveita on että pienten vastoinkäymisten jälkeen paketti joskus tulee tänne asti.

A_K
17.09.2009, 10.36
Terve kaikille,

Mites käy/onnistuuko mitenkään tilauksen seuranta CRCstä Suomen rajojen sisällä?

Näyttää tällä hetkellä tilauksen statukseksi P-F:n sivuilla:
Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country

Kyseessä on siis Parcel Forcen matkustusmuoto.

Pitääkö minun nyt pyytää sitten sitä GLS-Holdingin numeroa CRCn asiakaspalvelusta?

Vai onnistuuko mitenkään tietää tarkemmin, että millon on saapunut kotikaupunkiin?

BTW, tuleeko paketti siis lähimpään postiin vai miten tämä menee?

yst. terkuin

-Antsu-

---------------------------------------
Edit:

Näköjään GLS-Holdingin sivuilla näkee myös CRCn Parcel Forcen koodilla missä paketti menee, mutta
en oikein ymmärrä tuosta GLS:n sivujen ilmoituksesta mitään:
16/09/2009 21:51 FI2020 , Finland 2.0 Inbound to GLS location
Saako tätä väännettyä Itellan pakettiseurantaan mitenkäänpäin?

t: antti

drop
17.09.2009, 11.14
Itella käyttää omia numeroitaan. GLS'n (suomen) asiakaspalvelusta saa Itellan seurantakoodin.

A_K
17.09.2009, 11.19
Itella käyttää omia numeroitaan. GLS'n (suomen) asiakaspalvelusta saa Itellan seurantakoodin.

Kiitokset dropille! :)

pitääpä alkaa heti kokeilee.

-antsu-

dILETANTTI
17.09.2009, 12.18
Itse itseäni lainaten. Muistelinkin, että tästä oli joskus puhetta, mutta olipas se kyllä hautautunut syvälle ketjuun.

GLS on luovuttanut paketit postille jaettavaksi, joten postin toimipisteestä olen hakenut tavarat kuittausta vastaan.

Tämä löytyy tuolta edeltä, mutta laitetaan tähän, jos siitä olisi iloa:
ParcelForcen seurantatunnus toimii GLS:n seurantatunnuksena, kun PF:n kohdalla näkyy, että paketti on kohdemaassa. GLS:n seurantapalvelu generoi uuden tunnuksen (11 numeroa), joka toimii sitten postin seurantanumerona, kun siihen alkuun liittää JJFI612515. Näin omalla kohdallani on asiat toimineet.

Toimisiko vieläkin näin. Tämä siis Jyväskylään tulevilla paketeilla. Onkohan tuo JJFI... koodi sama kaikkialle Suomeen tuleville paketeille?

A_K
17.09.2009, 12.35
Itse itseäni lainaten. Muistelinkin, että tästä oli joskus puhetta, mutta olipas se kyllä hautautunut syvälle ketjuun.

Toimisiko vieläkin näin. Tämä siis Jyväskylään tulevilla paketeilla. Onkohan tuo JJFI... koodi sama kaikkialle Suomeen tuleville paketeille?

Juurikin näin tämä toimi.

ja vielä lisähuomautuksena tuohon, että Itellan koodin saa todella nopealla vastauksella GLSn asiakaspalvelusta myös GLSn yhteydenottolomakkeella. (vastausaika alle puoli tuntia)

Myös GLSn puhelimesta koodin sai saman tien.

Mutta sinänsä jännä, että kaikilla tulee tuo sama 6125... koodi eteen ,nytpähän tietää jatkossa että ei tarvitse kysellä GLSltä sitä enempää.

Onpahan opettavaista touhua tämä ulkomailta tilailu :D

Deve
17.09.2009, 16.22
Kyllä tuli nopeasti paketti kun valitsi ton UPS Expressin. Eilen tilasin ja tänään tuli kamat.

Mr C
18.09.2009, 02.26
Myös GLSn puhelimesta koodin sai saman tien.

Mutta sinänsä jännä, että kaikilla tulee tuo sama 6125... koodi eteen ,nytpähän tietää jatkossa että ei tarvitse kysellä GLSltä sitä enempää.

Ei tule. Siis sama koodi kaikkialla suomessa siihen eteen. Riippuu missä päin on vastaanotto osoite.

A_K
18.09.2009, 10.06
Parcel Forcella pikkupaketti viikon ja yksi päivää matkalla. Nyt onnellisesti tassussa.

poppeli
22.09.2009, 13.56
Murinaa- murinaa...

Kolme pakettia ovat olleet matkalla Chainreaction:ilta UKsta Tanskaan jo jonkin aikaa. Kaksi pakettia on tilattu 7.9. ja nyt kalenteri näyttää 22.9. päivää.

Ovikello soi ja paikallisen kuriiriyritelmän GLSn sankari toi paketin. Yhden paketin. Kaksi muuta ovat edelleen jääneet matkalle kahteen eri varastoon ympäri Tanskaa.:mad:

Olin soittanut männäviikolla kyseiseen fakiiriyritykseen ja nimenomaan sopinut, että kaikki paketit tuodaan samalla kertaa tänään 22.9. Vaan kun ei. Rähjäsin intialaisressukalle, joka ajoi autoa. Vaan minkäs hän mahtaaa, kun vain yksi paketti oli annettu kyytiin.

Puhelin käteen ja soittamaan asiakaspalveluun. "Juu, meillä on käynyt pieni erehdys. Käykö, että tuomme huomenna?", sanoo naikkonen sen jälkeen, kun minua on pomputeltu henkilöltä toiselle 4 kertaa! No kun ei käy! Olen kotona tänään, en huomenna. Vaan antautuahan sitä pitää, kun ei muu auta.

Huomenna tuovat molemmat puuttuvat paketit, jos luoja suo ja GLS antaa. Kunhan nyt keräilevät ne eri varastoistaan samaan (?) autoon ja ajelevat tänne. Minähän odotan toki, ei tässä mitään. Mitäs sitä muuta tekemistä aikuisella miehellä olisikaan...?

Jos tapanani oli kiroilla, niin nyt päästelisin ärräpäitä. Voihan sitä pidellä kädessään uutta pyörän lukkoa ja suunnitella, miten sen kiinnittää siihen uupuvaan pyörään...

poppeli
23.09.2009, 16.42
Tämä ei voi olla totta...!?

Olen odottanut koko päivän kotona uupuvia CRCn paketteja saapuvaksi GLS:n tuomina. Paketit ovat olleet matkalla 12. ja 16.9. lähtien.

Kun alkoi näyttämään huonolta, kurkistin seurantajärjestelmään. Toisen paketin kohdalla lukee "Stored" and toisen "Inbound to GLS location".:eek:

Jos ne olisivat tulossa, tilan pitäisi olla "Out for delivery on GLS vehicle "

Soitin heille ja hups, juu, olivat taas jääneet varastoihin. Kahteen eri varastoon... Mutta tuovat kyllä huomenna.

Niin varmaan, mutten voi enää odottaa kolmatta (!) päivää kotona heidän rikottuja lupauksiaan. Olin hieman pahana, koska tämä oli toinen kerta peräkkäisinä päivinä, kun sopimuksesta huolimatta jakelua ei tehdä.

Vaan minkäs mahtaa. Koettavat saada jakelun suoritetuksi ensi viikolla maanantaina.

Korvauksista he eivät suostuneet keskustelemaan, joten lähetin pitkän mutta tiukanystävällisen viestin CRClle. Valitin heidän palvelutarjoajansa onnettoman huonoa suorituskykyään ja kysyin, miten CRC aikoo tulla vastaan.

Saa nähdä, mitä kirjoittelevat. Tästä riippuu, tulenko koskaan käyttämään tätä yritystä pyöräilytarvikeostoihini...:mad:

Minua ei kiinnosta, onko logistiikkatoiminnot ulkoistettu vai ei. Minua kiinnostaa palvelutaso, josta olen maksanut CRClle. He hoitavat asiat eteenpäin.

Huh, johan helpotti... :o

SammyB
24.09.2009, 09.40
Uskokaa jo hyvät ihmiset, että se muutaman euron lisäsijoitus UPS:iin kannattaa.

poppeli
24.09.2009, 10.53
Uskokaa jo hyvät ihmiset, että se muutaman euron lisäsijoitus UPS:iin kannattaa.

Uskon, uskon... :cool: Vaan tähän tilaukseen ei kielilläpuhumisestakaan taida olla enää apua.

Auttaisikohan, jos te veljet, uskossanne vahvat, tekisitte puolestani esipyyntöjä yläkertaan?

kyprok
24.09.2009, 13.09

Tämä tuli koettua itsekin kantapään kautta ja suosittelen samaa.

poppeli
24.09.2009, 15.47
Tarina jatkuu...

Tänään Tanskan posti toi kirjeen General Logistics System Denmark A/S:ltä (GLS). Kirjeessä kerrotaan, että he ovat yrittäneet tuoda yhtä paketeistani, mutta jakelu on epäonnistunut. Minun tulee otaa yhteyttä heihin uuden jakeluajan sopimista varten. Erityisesti huomatetaan, että jakelua yritetään vain kaksi kertaa... :eek:

Soitin GLS:lle, taas, ja kysyin kirjeen todenperäisyyttä. Nainen ilmoitti, että jakelussa on ollut osoitehäiriö, joten tietokoneen mukaan paketti tuodaan ensi viikon maanantaina. Aivan, kuten eilen puhelimessa sovin... Hyvä näin. Mutta kysyin, "Mikä ongelma osoitteessa voi olla, kun teidän kirjeenne tulee samaan osoitteeseen perille?". Vastaus oli epämääräistä mutinaa ja hyminää. :D

Kuka haluaa lyödä vetoa siitä, tulevatko paketit perille maanantaina? Vai päätyykö toinen paketti takaisin UK:hon? Tai molemmat paketit tuodaan, mutta ne ovat väärät? Tai, tai, tai...

Tästä saisi kafkamaisen tarinan, jota ei todeksi usko.

SammyB
24.09.2009, 16.31
On kyllä melkoinen selviytymistarina. :)

defeat
24.09.2009, 18.13
Itse tein elokuussa tilauksen, joka käsitti tekstiilikamaa ja pyörän osia. Kaikkien tuotteiden tuli sivujen mukaan olla varastossa. Tein tilauksen 16.8. Tästä kolme päivää eli 19.8. sain sähköpostin, jossa kerrottiin että erästä tuotetta ei ollutkaan varastossa, vaikka sivusto toisin väitti. Vaihdoin tuon tuotteen sitten toiseen vastaavaan ja sain hyvityksen paypal-tililleni, jolta olin tilauksen maksanut. Toimitus lähti CRC:ltä 21.8. ja saapui perille vajaassa viikossa.

Kokonaisuuten positiivinen kokemus, vaikka vähän harmittikin että tavaraa, joka sivujen mukaan on varastossa, ei lopulta löytynytkään.

psk
25.09.2009, 21.00
Aikaisemmin ei ole kyseisen kaupan kanssa ollut ongelmia, mutta viime tilauksesta puuttui kampisarja ja takavaihtaja. Mailasin kaksi kertaa CRC:lle, mutten saanut vastausta. Puuttuvat osat saapuivat kuitenkin viikon päästä. Voipi tosin olla että Welhon spammisuodatin luulee Chainreactionilta tulevia viestejä ketjukirjeeksi... :rolleyes:

poppeli
28.09.2009, 09.18
Maanantaiaamun tila: "Out for delivery on GLS vehicle". Molemmilla puuttuvilla paketeilla... :cool:

xs2jammu
28.09.2009, 13.55
Keskiviikkona tein tilauksen ja tänään posti oli jättänyt laatikkoon lähetyksen. Nopeemmin tuli mitä Saksasta.

poppeli
28.09.2009, 15.15
No niin. Kaikki paketit ovat tulleet perille asti. :D

Jatkan vielä CRCn kanssa vääntöä siitä, oliko tämä heidän käsityksensä hyvästä logistiikkapalvelusta...

JaT
28.09.2009, 16.22
Keskiviikkona tein tilauksen ja tänään posti oli jättänyt laatikkoon lähetyksen. Nopeemmin tuli mitä Saksasta.

Sunnuntaina 20.9 tilaus sisään, maanantaina kyseltiin luottokortista ja laskusta kuvaa, jotka sain lähetettyä vasta illalla. Tiistaina tuli maili, että homma ok tavarat lähtee piakkoin. Keskiviikkona ne sitten vihdoin lähti -- klo 10 aamulla tuli viesti, että osa tavaroista on lähtenyt ja klo 15, että loputkin lähti. Tänään saapui tuo ensimmäinen osa eli polkimet Royal maililla.

Loput roinat onkin tulossa surullisen kuuluisan Parcel Forcen/GLS:n kuljettamana. Ja ei kovin lupaavalta näytä, jos huomenna tai viimeistään keskiviikkona pitäisi paketin olla täällä ns. palvelulupauksen mukaan:

25/09/2009 20:55 GB0100 , United Kingdom 0.0 Data transferred to GLS System
25/09/2009 20:55 GB0100 , United Kingdom 1.0 Outbound from GLS location
24/09/2009 19:23 GBNOPC , United Kingdom 2.0 Inbound to GLS location
23/09/2009 12:04 GB0035 , United Kingdom 1.0 Outbound from GLS location

Jännittyneenä odotan, mitä tulevan pitää. Toivottavasti ei samanlaista säätämistä kuin poppelilla...

rhubarb
28.09.2009, 19.45
Tilasin eilen, tänään tuli sähköpostilla tämä täysin käsittämätön vaatimus kortin kuvasta ja laskusta. Ei paljon vähemmän turvalliseksi voisi mennä.

Pyysin peruuttamaan tilauksen ja ohjeistin turvallisuusvaihtoehdoista tulevaisuuden varalle.

xs2jammu
28.09.2009, 21.31
Vaikuttaiskohan tohon mun tilaukseen mitenkään se että maksoin Paypallin kautta. Meinaan ei multa kysytty mitään luottokortista ym...

scf_
28.09.2009, 23.18
Vaikuttaiskohan tohon mun tilaukseen mitenkään se että maksoin Paypallin kautta. Meinaan ei multa kysytty mitään luottokortista ym...
Todennäköisesti.

CRC ja PayPal maksuna + halvin toimitustapa saa täältä ainakin isot plussat. Ei ole kyselty luottokortin kuvia/laskuja tai muita varmennuksia kertaakaan vaikka useampia tilauksia on tehty. Toimitus on ollut luokkaa viikko, joka on mielestäni oikein hyvä.

ot: Shimano tuntuu vaan olevan crc:ssä aika kallista edelleen vrt. saksan kauppoihin.

esim. Shimano XT 175mm kampisetti

bike-components (http://www.bike-components.de/products/info/p16418_XT-Kurbelgarnitur-FC-M770-Hollowtech-II-two-piece.html): 119e
crc (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20679): 152,75e

kyprok
29.09.2009, 11.51
Tilasin eilen, tänään tuli sähköpostilla tämä täysin käsittämätön vaatimus kortin kuvasta ja laskusta. Ei paljon vähemmän turvalliseksi voisi mennä.

Pyysin peruuttamaan tilauksen ja ohjeistin turvallisuusvaihtoehdoista tulevaisuuden varalle.

Itse laitoin vastaavaa palautetta kun sain tuon kuvapyynnön kuvasta ja laskusta. Oma pankkinikin hieman ihmetteli että tällainen toimintatapa on aika vanhanaikaista ja mahdollistaa kortin identiteettivarkauden jos pyynnön lähettäjä ei olekkaan kuka hän väittää olevansa.

Ainakin osa luottokorttiyhtiöistä tarjoavat digitaalisia verifiointipalveluita (käsittääkseni ainakin visa, pankin mukaan muutkin), joiden avulla kortin omistaja tunnistetaan kahdesti. Ei välttämättä toimi kaikkien korttien kohdalla ja todennäköisesti ne maksavat, mutta luulisi niiden maksavan itsensä takaisin jos ne huijauksia vähentävät.

En ikinä saanut vastausta kysymyksiini. Omalla kohdallani onneksi pelkkä soitto asiakaspalveluun ratkaisi tilanteen. Ainakin puhelimessa asiakaspalvelu oli ystävällistä ja nopeaa.

Olen tosin tilannut CRC:ltä kamaa tämän jälkeenkin, ongelmitta.

rhubarb
29.09.2009, 13.28
En ikinä saanut vastausta kysymyksiini. Omalla kohdallani onneksi pelkkä soitto asiakaspalveluun ratkaisi tilanteen. Ainakin puhelimessa asiakaspalvelu oli ystävällistä ja nopeaa.
Mistään en itse pidä yhtä vähän kuin puhelimessa asioimisesta. Vältän sitä viimeiseen asti, siksi netistä tai paikan päällä tavarat ostankin :)

Tuo PayPal olisi varmaan onnistunut - se ei teknisesti ole yhtään sen turvallisempi, päinvastoin - mutta luulen että yrityksen vastuu on noissa tapauksissa pienempi.

Olen tosin tilannut CRC:ltä kamaa tämän jälkeenkin, ongelmitta.
Kaikki muut osa-alueet kyllä tuntuivat olevan kohdallaan.

Jekyll
29.09.2009, 16.51
Kaukana nopeesta...

Order Placed: 09 September 2009 08:15:15

Parcel tracks http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif
Date Time Location Tracking Event http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif
29-09-2009 10:53 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
24-09-2009 23:45 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
24-09-2009 23:43 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
24-09-2009 01:46 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
24-09-2009 01:46 International Hub Export item accepted into network
24-09-2009 01:31 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
23-09-2009 04:45 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
18-09-2009 19:35 Belfast Central Depot On route to hub
18-09-2009 00:00 WDM Online

janneko
29.09.2009, 17.26
Todennäköisesti.

CRC ja PayPal maksuna + halvin toimitustapa saa täältä ainakin isot plussat. Ei ole kyselty luottokortin kuvia/laskuja tai muita varmennuksia kertaakaan vaikka useampia tilauksia on tehty. Toimitus on ollut luokkaa viikko, joka on mielestäni oikein hyvä.

ot: Shimano tuntuu vaan olevan crc:ssä aika kallista edelleen vrt. saksan kauppoihin.

esim. Shimano XT 175mm kampisetti

bike-components (http://www.bike-components.de/products/info/p16418_XT-Kurbelgarnitur-FC-M770-Hollowtech-II-two-piece.html): 119e
crc (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20679): 152,75e

Shimanon komponentit nyt alennuksessa. Aika paljon -40% -50% tavaraa.

kyprok
29.09.2009, 19.20
Mistään en itse pidä yhtä vähän kuin puhelimessa asioimisesta. Vältän sitä viimeiseen asti, siksi netistä tai paikan päällä tavarat ostankin :)

Kuin myös, mutta tällä kertaa arvioin että se oli vitutuksen minimoimiseksi helpoin ja nopein keino ratkaista ongelma koska sähköposteihin ei vastattu. Tällä kertaa se toimi.

VPR
29.09.2009, 21.47
Nyt tuli maili että hanskat ovat in stock, lähtisköhä huomenna tuleen.

poppeli
30.09.2009, 14.34
CRC ilmoitti sähköpostilla, että ovat iloisia pakettieni saavuttua lopulta perille. Sanoivat, että anteeksi. Ja se sitten siinä... :eek:

Kirjoitin pitkähkön viestin takaisin, jossa kysyin paljonko he katsovat vaihtoehtoiskustannuksen olevan, kun vietin 2 työpäivää kotona turhaan odottaen luvattuja kuljetuksia? Tämä tarkoittaa 2 x 8 tuntia menetettyä työaikaa. Jos työnantajani myy työaikaani ulos, tuolta ajalta menetetty laskennallinen tulo on noin 2 200 euroa!

Kehoitin heitä miettimään vielä kerran, miten he, tai GLS, aikoo korvata töpeksimisensä. Pallo on heillä, haluavatko pitää vanhan asiakkaan vai lähteä metsästämään uusia...:mad:

Kerron myöhemmin, tuliko minusta entinen, ja hyvin vihainen, asiakas. Vai entistä lojaalimpi asiakas, joka on vastoinkäymisen korjaamisen kautta kasvattanut luottamustaan ao. yritykseen.

masuh
30.09.2009, 14.39
Itse tuli tehtyä tilaus tossa eilen puolenpäivän aikoihin. Varsinaisesti tarvitsin ajopaitaa mutta tulihan siinä kaikkea muutakin tilattua mitä ilman olisin ehkä selvinnyt :D Noh, tänään tuli yhden aikaan meiliä että ajopaitaasi ei ole sen kokoisena enää vaikka netissä niin lukikin. Laittelin justiinsa tossa meiliä takaisin jossa vaihdan sen toiseen, nyt vain sormet kyynärpäitä myöten ristiin että ei tulisi muuta hämminkiä.... Toivotaan parasta pelätään pahinta.

PaH
02.10.2009, 15.17
vaihteeksi positiivinen kokemus - tilaus in_stock- tavarasta ke sisään, lähti to tännepäin ja tänään pe aamulla soi känny -
"xx UPS:ltä terve - olis tulossa sulle paketti ip:llä osoitteeseen yy, oletko paikalla?"
Jaa - taidan päästä, työmaalla nyt kyllä olen ...
"voidaan me se muuallekin toimittaa pääkaupunkiseudulla ... "
No p-hana- tuokaa se tänne työmaalle, osoite on ...
"okei, tuodaan. Kiitos. Hei!"

Pari tuntia niin aulasta hain paketin. Kaikki oli mitä piti. UPS Saver tälläkertaa.
Eipä ole ennen moista vastaan tullut - ei seeärseen kanssa eikä muiden :D

poppeli
02.10.2009, 16.02
CRC lähetti sähköpostia, jossa pahoittelevat kuriirin toimintaa.

Kädenojennuksena tarjoavat 20 punnan lahjakorttia. Otan toki vastaan.

Näin pitääkin toimia. Kyse ei ole niinkään korvauksen suuruudesta, vaan siitä, että yritys ottaa asiakkaan valituksen vastaan ja kohtelee häntä asiallisesti.

Hyvä CRC. :D Ja edelleen, huono GLS!!:mad:

makkeli
02.10.2009, 17.26
Kuriiri jätti kiekkolähetyksen postiin, kun en ollut kotona. Viimeksi soitti, että sai sovittua uuden toimitusajan.

Uudesta kiekosta sain vahvistuksen epäilylleni, että edelliset CRC:n kiekot olivat löysästi kasattu. Tässä uudessa on pinnat aivan eri kireydellä. En aikaisemmin ollut uskaltanut kiristää pinnoja, kun en ollut varma miten ohennetut pinnat soivat puristeltaessa, nyt sen tein kun oli referenssi.

flugfiske
02.10.2009, 17.59
Tilaus sisään 27.9.2009 klo 23:30, maksu visalla. Pakettu kourassa 1.10.2009 n. klo 12:00. Kuriirina UPS ja Standard lähetys. Suosittelen muillekin

Ei töki niinku se perustoimitus, jota käytin viimeks... Kaks viikkoa kesti ja seiso neljä päivää tanskassa tyhjänpanttina. Suomessakin oli kolme päivää, ennenkuin neljäntenä päättivät toimittaa sen.

JaT
02.10.2009, 23.11
Tuli se tavarakin perille GLS:n kautta. 20.9 tilaus, 23.9 ilmoitus tuotteen postittamisesta. GLS:n seuranta ilmoittaa noutopäiväksi 25.9, tapahtumia paketille on kyllä 23.9 alkaen. Kuitenkin 28.9 paketti saapui Tanskaan ja lähti sieltä eteenpäinkin heti. Kaksi vuorokautta myöhemmin, illalla 30.9 paketti Turussa ja 1.10 minulla.

Olisi se nyt nopeamminkin voinut tulla, mutta CRC viivytteli tuon lähettämisen kanssa, kuten tuolla yllä kirjoitinkin jo. Eli kyselivät Visa-laskua todisteeksi ja senkin toimittamisen jälkeen kesti vielä vuorokausi ennen kuin saivat tavaran liikkeelle.

Supermario
03.10.2009, 10.47
CRC lähetti sähköpostia, jossa pahoittelevat kuriirin toimintaa.

Kädenojennuksena tarjoavat 20 punnan lahjakorttia. Otan toki vastaan.

Näin pitääkin toimia. Kyse ei ole niinkään korvauksen suuruudesta, vaan siitä, että yritys ottaa asiakkaan valituksen vastaan ja kohtelee häntä asiallisesti.

Hyvä CRC. :D Ja edelleen, huono GLS!!:mad:

Ota huomioon myös että Tanska = Pohjolan Italia, eli kaikki mikä voi kusta, aika usein kusee ja huolella.

Offtopic: missä päin kaupunkia majailet? vieläkö ajelet? ainakin juuri nyt sää on melko "haastava" :eek:

poppeli
03.10.2009, 12.00
Ota huomioon myös että Tanska = Pohjolan Italia, eli kaikki mikä voi kusta, aika usein kusee ja huolella.

Offtopic: missä päin kaupunkia majailet? vieläkö ajelet? ainakin juuri nyt sää on melko "haastava" :eek:

Pohjolan Italia? Se selittääkin nuo lukuisat tummatukkaiset paikalliset naiset... :p

Asun aivan Fredriksberg:in pohjoispuolella Assistens- kalmiston vieressä.

Vielä ajan: päivittäin yliopistolle ja pari kertaa viikossa joko itse tai sitten duathlonjoukkueen kanssa. Tosin tänään voi ajo jäädä väliin, kun sataa niin innokkaasti.

Oletko itsekin kaupungissa?

Supermario
03.10.2009, 19.48
Pohjolan Italia? Se selittääkin nuo lukuisat tummatukkaiset paikalliset naiset... :p

Asun aivan Fredriksberg:in pohjoispuolella Assistens- kalmiston vieressä.

Vielä ajan: päivittäin yliopistolle ja pari kertaa viikossa joko itse tai sitten duathlonjoukkueen kanssa. Tosin tänään voi ajo jäädä väliin, kun sataa niin innokkaasti.

Oletko itsekin kaupungissa?

Asuinpaikkasi selittääkin melko hyvin miksi katukuvassa vilisee italialaisia ;) Esim Nørrebronxin asemalle matkaa ei ole hirveästi. Asun itse asiassa aika lähistöllä :D (järvien rannalla).

Miten tästä enää päästään aiheeseen? No vaikka näin: kävin tänään hakemassa Limarin 104:sen hintaan 699,- Frederiksbergin Bikebusterista - hyvä pieni kauppa, mm. mukavahko Scott- ja Wilier Triestina -valikoima. Köpiksenkävijä voi sovitella siellä vaikka Highroadin tai Lampren trikoita, mikä lienee harvinaisempaa herkkua kotipäädyssä.. Samoja voi sitten tilata CRC:stä. :D

jojo^^
05.10.2009, 19.57
Mahkujaa...

masuh
06.10.2009, 11.08
29.9 tilaus, 30.9 tilauksen muuttaminen, tänään 6.10 klo 10:30 paketti kädessä.
Halvimmalla mahdollisella postituksella otin, mielestäni homma toimi hyvin, suosittelen.

VPR
06.10.2009, 22.15
1.10. lähti ja tänään yritettiin toimitusta, huomenna haku postista.

janneko
07.10.2009, 09.45
GLS on sitten mennyt muuttamaan tuon itellan pakettien toimituksen joksikin hiton Express city palveluksi johon kuuluu kaksi toimitusta. Siis *****. Paketti siis ei mene toimipisteeseen epäonnistuneen toimituksen takia vaan se odottaa autossa tai jossain varastossa yön yli ja menee uudestaan seuraavana päivänä taas toimitukseen.

poppeli
07.10.2009, 11.37
GLS = Gigantly Lousy Service

Mr C
07.10.2009, 18.29
Ei ihan mennyt toimitus Royal Mail tavalla niin kuin olisi pitänyt. Lähetyskin venyi, kun tilaus tehty perjantaina ja samana päivänä oli korttia laskutettu. Paketti lähti kuitenkin vasta maanantaina.

Sitten suomen posti venytti toimitusta vielä viikonlopun yli. Ei tullut perjantaina pakettia, eikä ollut postinjakaja jättänyt ilmoitusta isosta kirjeestä. Olisin sitten voinut hakea asiamies-postista. Ilmoitus tuli maanantaina ja siinä oli että saapunut postiin perjantaina :(
Saisivat pitää mukanaan niitä infolappuja, ettei tarvitse erikseen lähettää muutama päivä myöhemmin.

J-M
07.10.2009, 21.07
Maanantaina tilasin vähän tavaraa, mm. custom -kiekot, joille luvattiin 2-5 päivän valmistusaika. Siitä huolimatta koko paketti lähti matkaan heti tiistaina. Saa nähdä koska se pääsee perille...

VPR
07.10.2009, 23.12
1.10. lähti ja tänään yritettiin toimitusta, huomenna haku postista.
Ei ollukkaan CRC:n vaan yhen toisen jenkkipuljun jonka paketti oli lähtenyt samana päivänä.

ilkkaluukkonen
08.10.2009, 21.04
Tein tilauksen 30.9, petosepäilyjä hoitava tiimi otti yhteyttä samaisena päivänä ja tarvittavat tiedot lähetin melkein heti takaisin. Tilauksen hyväksyivät 1.10. Ja tilaus lähtikin liikkeelle jo 2.10.

Parcelforcen seurannan tilastot:
08-10-2009 14:28 Delivery Agent - FINLAND Parcel delivered
08-10-2009 13:53 Delivery Agent - FINLAND Out for delivery
07-10-2009 19:54 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
06-10-2009 05:58 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
03-10-2009 01:39 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
03-10-2009 01:39 International Hub Export item accepted into network
03-10-2009 01:35 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
02-10-2009 00:00 WDM Online

Kivasti kävi niin, että hain juuri pyörän postissa ja posteljooni oli juuri pihassa tämän paketin kanssa :) Jos olisi postissa mennyt 5 minuuttia pitempään, niin paketti olisi jäänyt odottamaan myöhempää ajankohtaa!

Ihan hyvä toimitusaika siihen nähden, että tavaraa oli jonkin verran matkassa.

Supermario
10.10.2009, 16.30
Noin viikossa tuli paketti, GLS toimitti vielä työpaikalle, josta en antanut kuin firman nimen ja paikkakunnan! Eli tällä kertaa erittäin tyytyväinen. :cool:

Curvex
11.10.2009, 18.51
Joo eli pitäs tilata vähän osia ja mietin uskaltaakohan täältä tilata.
Tarviaisi tilata tanko,stemmi ja tupit.
Mikä olisi se paras toimitusvaihtoehto?
Jos täältä ei uskalla tilata niin pitäisi varmaan tilata kai sitte hi5bikesiltä paljon kalliimmalla :<
heittäkääs kommenttia uskallanko tilata täältä vai pitääkö maksaa enemmän ja tilata hi5bikesiltä.
EDIT: niin ja onnistuukohan stemmin vaihtaminen ilman mitään momenttiavaimia :D
OHO! löysin sellasen paikan kun Bike-mailorder.de onkos se luotettava paikka?
Saisin noi kamat halvemmalla sieltä kun crc:stä.

Cubbe
11.10.2009, 19.35
Joo eli pitäs tilata vähän osia ja mietin uskaltaakohan täältä tilata.
Tarviaisi tilata tanko,stemmi ja tupit.
Mikä olisi se paras toimitusvaihtoehto?
Jos täältä ei uskalla tilata niin pitäisi varmaan tilata kai sitte hi5bikesiltä paljon kalliimmalla :<
heittäkääs kommenttia uskallanko tilata täältä vai pitääkö maksaa enemmän ja tilata hi5bikesiltä.
EDIT: niin ja onnistuukohan stemmin vaihtaminen ilman mitään momenttiavaimia :D
OHO! löysin sellasen paikan kun Bike-mailorder.de onkos se luotettava paikka?
Saisin noi kamat halvemmalla sieltä kun crc:stä.

Bike-mailordelta olen tilanut mototavaraa, toimitukset ovat tulleet ihan ajoissa eikä jälkitoimituksia ole ollut. Voin suositella

Curvex
12.10.2009, 09.01
Tulee varmaan sit tilattua tuolta, KIITOS vastauksesta!
Niin ja sit vielä niistä toimitustavoista, mitäs suosittelisitte tuolda bike-mailordelilta?
(sori taitaa mennä vähän offiks :S)

VPR
13.10.2009, 17.26
Paketti tuli torstaina ja kaikki oli kyydissä, tilaan toistekin mutta vain in stock -tavaraa.

Terwis
15.10.2009, 19.47
Tässä parin viikon sisällä olen kahdesti tuolta tilaillut. Olisihan nuo voinut hommata kerralla, mutta toisen tilauksen tarve tuli hieman nurkan takaa.

Kummassakin tapauksessa paketti oli 23 tuntia tilauksen jälkeen kädessä.
Toisessa ei ollut kuin muutama jarrun osa, mutta toisessa oli sitten enemmänkin kamaa, kuten kengät, kammet yms yms.
Tuo on jo melkein uskomatonta. Noh onhan ne postit sen 20 puntaa UPS:lla, mutta isommassa tilauksessa tuo on hyvin pieni hinta.

X-terra
20.10.2009, 11.11
Tänään tuli crc:stä paketti jossa piti olla fillari osaa ja Hope Vision 4 lamppu. No lamppuhan puuttui paketista vaikka luotokortilta olivat sen muistaneet veloittaa. Jännä homma, kun eihän mulla ole mitään todistetta ettei lamppua ole paketissa ollut. Lähetin meiliä crc:een, katsotaan kuinka tämä ongelma ratkeaa. Kyllä juilii, kun 340€ valo on jossain muualla kuin pitäisi. Muutoin kyllä tilaus meni kuten pitikin.

dILETANTTI
20.10.2009, 14.32
Tänään tuli crc:stä paketti jossa piti olla fillari osaa ja Hope Vision 4 lamppu. No lamppuhan puuttui paketista vaikka luotokortilta olivat sen muistaneet veloittaa. Jännä homma, kun eihän mulla ole mitään todistetta ettei lamppua ole paketissa ollut. Lähetin meiliä crc:een, katsotaan kuinka tämä ongelma ratkeaa. Kyllä juilii, kun 340€ valo on jossain muualla kuin pitäisi. Muutoin kyllä tilaus meni kuten pitikin.

Älä huoli, pyytävät lähettämään kopion paketin mukana tulleesta lähetyslistasta. Skannattu käy s-postilla. Puuttuvat tavarat tulee sitten ajallaan. Näin kävi omalla kohdalla.

X-terra
20.10.2009, 15.21
Ongelma on siinä, että kävin katsomassa CRC:n sivulla omassa accountissa että lamppukin oli "Complete". Sen sijaan pakkauslistassa sen kohdalla ei ole mitään merkintää kuten muiden tuotteiden kohdalla on esim. B11 tai A10. Sen sijaan se on vedetty yli keltaisella yliviivauskynällä. Toivottavasti homma menee hyvin, pitäisi uskaltaa tilailla osia täysjoustoprojektiinkin tuolta. Mutta kai ne rahat tai lamppu tulee aikanaan.

X-terra
21.10.2009, 17.20
Älä huoli, pyytävät lähettämään kopion paketin mukana tulleesta lähetyslistasta. Skannattu käy s-postilla. Puuttuvat tavarat tulee sitten ajallaan. Näin kävi omalla kohdalla.

Näinhän se taitaa mennä, ainakin pyytävät nähtäväkseen pakkauslistaa ja kuvaa paketista.

Saattaa olla että saan maksamani lampun, syksyllä sitä tarvitseekin.

Asiointi CRC:n kanssa sujuu ongelma tapauksissa näköjään aika hyvin. Sales advisor kertoi että lampun pitäisi olla matkalla jo kohti Suomea.

28.10. odottavan aika on pitkä.....

aris
22.10.2009, 11.34
Tilaus sisään 19.10. custom kiekot, housut, kengät, ym. pikku sälää. Tilaus oli eilen lähteny liikkeelle. Saas nähä kui kauan menee ku pacelforcella tulee ja toivottavasti kaikki on paketissa mitä on tilattu.

jussi66
22.10.2009, 15.52
Tilasin tuolta CRC:stä kaksi viikkoa sitten GT avalanchen ja pari irto-osaa kun ajattelin kohottaa kuntoa pyöräilemällä kun juoksiessa revähtänyt pohje tuntuu sietävän fillarointia juoksua paremmin.

Tänään tulivat kurakaaret ja renkaat mutta pyörää ei. Osasin tosin varautua siihen että fillari uupuu kun UPS:llä paketin painoksi oli merkitty 1.8 kg..
Lähetin viime viikolla CRC:lle kyselyn josko kaikki tavarat on todella pantu matkaan kun paketin paino ei oikein vastaa tilattua. Tähän mennessä ei ole vastausta kyselyyn kuulunut.

No äsken UPS toimitti tilatut osat kotiovelle muttei odotettua pyörää.
Lähetyslistasta oli pyyhitty yli fillari ja muihin oli sitten merkitty B5 ja G10 koodeja.
Lähetyslistassa näkyvään hintaan ei pyörän poisto näytä vaikuttaneen.
UPS:n pakettikuittaukseen laitoin merkinnän "for receipt only" ja otin tietysti lähetin nimen talteen sekä kuvasin paketin. Luottokunnasta varmistin miten menetellä jos lasku tulee ennen fillaria.

Nyt on sitten lähetetty CRC:lle sähköpostilla reklamaatiota ja kuva lähetyslistasta. Jään jännityksellä odottamaan kuinka homma etenee. Ketuttaa muuten suht ankarasti kun ei päässy tänään lenkille uudella pyörällä. Toivottavasti tästä tulee lyhyt asiakassuhde enkä joudu odottelemaan/selvittelemään tilausta viikkokausia.

Perugia
24.10.2009, 22.09
Tilauksesta viikko kun kamat olivat noudettavissa lähipostista. Hyvää toimintaa CRC:ltä.

HJS
24.10.2009, 22.20
Tilaus keskiviikkona about 22 aikoihin ja UPS toimitti tavarat perjantaina 10:30 kotiovelle. Eli nopeeta toimintaa sekä CRC:ltä että UPS:lta.

jussi66
25.10.2009, 14.36
Dodii!
Torstaina tulivat tarvikkeet ja perjantaina aamulla soitettiin UPS:ltä että pyörä on tullut. Olisi tietysti ollut kiva saada tieto siitä että se on tulossa. Nyt joutu elään pari viikkoa epävarmuudessa koko ajan tilauksesta toimitukseen kun mistään ei saanut tietoa onko fillari matkalla.
Odotan edelleen myyntiosaston vastauksia sähköposteihin.

malinen.ville
25.10.2009, 17.20
Tilasin rungon, kiekot, XT osat,jarrut,lokarit yms. Tilauksen laitoin maanantaina iltamyöhään, kiitos työnantajan, tiistai-iltapäivällä tuli securityteamiltä varmistusviesti, keskiviikkona eka osapaketti postiin, ja toinen paketti osien puutteen vuoksi - josta ei ollut mainintaa sivulla- postiin. Seuraavan viikon keskiviikkona oli ensimmäinen ja torstaina toinen paketti kotona olohuoneessa. Painoa 16,5kg ja 0,7kg ehjänä toimitettuna, toimitustapana tämä perustoimitus UPS standard mail. Tuli kaikki se mitä tilasin ja minulle riittävän nopeassa tahdissa. Asiakaspalvelutoiminta todella asiallista ja nopeaa minun kohdallani, muilla olkoon eri kokemuksia! Suosittelut.

dILETANTTI
25.10.2009, 17.28
Dodii!
Torstaina tulivat tarvikkeet ja perjantaina aamulla soitettiin UPS:ltä että pyörä on tullut. Olisi tietysti ollut kiva saada tieto siitä että se on tulossa. Nyt joutu elään pari viikkoa epävarmuudessa koko ajan tilauksesta toimitukseen kun mistään ei saanut tietoa onko fillari matkalla.
Odotan edelleen myyntiosaston vastauksia sähköposteihin.

Minulla on ollut muutama noita reklaamaatioasioita, joissa s-posteihin vastataan nopeasti ja korjaukset tehdään nopeasti, mutta sitten s-postiliikenne CRC:n suunnasta tyrehtyy. Kaikki on kuitenkin tullut ajallaan, vaikka mitään tietoa lähettämisestä tai seurantakoodeja ei ole reklamaatiotapauksissa lähetetty, eikä niitä ole pyynnöstäkään saanut. Luotan kuitenkin CRC:n toimintaan ja tilaan sieltä uudestaan, jos ja kun tarvetta ilmenee.

Nappulakenka
27.10.2009, 14.48
Ensimmäinen tilaus takana :) Tilaus tehtiin 21.10 ja tänään(27.10) tuli paketti ilmeisesti aamupostin mukana.. En paljoa tilannut, mutta kaikki mukana http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/icons/icon14.gif

pettier
28.10.2009, 10.56
Hinnat ovat olleet kohdallaan ja palvelu on toiminut kohtuullisen hyvin. Tilauksen peruuttamisiin on, ainakin minun kohdallani, reagoitu nopeasti (yleensä saman päivän aikana) ja viallisten tavaroiden kohdalla (nousukahvat, joita paketissa oli 2 saman puolen kahvaa) rahat hyvitettiin luottokortille nopeasti.

Eilen (tiistai 27.10) saapui perille 2 lähetystä, joista toinen tuli normaalin postin mukana ja toinen kuriirilla. Postin mukana tullut lähetys tilattiin torstaina 22.10 ja sen lähetyskulut olivat vajaat 6 euroa. Kuriirin toimittama paketti tilattiin maanantaina 19.10 ja se tuli perille ilman lähetyskuluja. Postin mukana lähetetyt paketit ovat tulleet perille aina kohtuullisen nopeasti, mutta kuriirin toimittamat ilmaiset lähetykset ovat yleensä kestäneet reilusta viikosta kahteen viikkoon.

aris
28.10.2009, 16.08
Oman lähetyksen statsit
27-10-2009 22:03 Delivery Agent - FINLAND Arrived at destination country
23-10-2009 23:30 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
22-10-2009 22:14 International Hub EMERGENCY DATA CAPTURE
22-10-2009 22:14 International Hub Export item accepted into network
22-10-2009 22:09 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
22-10-2009 20:57 National Hub Sorted in hub
21-10-2009 19:26 Belfast Central Depot On route to hub
21-10-2009 00:00 WDM Online

tällä hetkellä paketti on turussa lajittelussa ja saapuneen huomenna... toivottavasti.
http://www.parcelforce.com/images/common/blank.gif

Jazman
29.10.2009, 13.21
Perjantaina 23.10 klo ~12 tilattu Shimanon kengät ja pyörälaukut ja tänään 29.10. klo ~11 paketti ja oikeat tavarat saapuivat työpaikan postitukseen.

Noilla hinnoilla ja toimitusajoilla asioin varmasti uudestaan liikkeessä. :)

aris
29.10.2009, 14.26
Paketti saapui tänään ja customi kiekoista puuttui vannenauhat! Kaikki muu oli oikein ja oikean kokoiset oli housut ja kengät. Varmasti tilaan uudestaa vaikka toi nauhojen puuttuminen ketuttaakin

JackOja
29.10.2009, 14.48
Paketti saapui tänään ja customi kiekoista puuttui vannenauhat!...

Olitko varmasti tilannut kiekot vannenauhoilla? Jos olit, niin valita. Varmasti saat ne postissa.

aris
29.10.2009, 15.24
Olitko varmasti tilannut kiekot vannenauhoilla? Jos olit, niin valita. Varmasti saat ne postissa.

Juu olin ja olen myös valittanut asiasta.

makkeli
29.10.2009, 15.52
Palvelu oli nyt huonontunut sen verran, että itse sain vanneteippini laittaa (rulla laatikossa), aikaisemmin oli valmiina ja rullan jämät lisäksi laatikossa.

X-terra
29.10.2009, 16.36
Tänään tuli tuo paketista puuttunut ajovalo, 9 päivää kesti reklamaatiosta siihen että valo oli täällä. Reklamaation hoito oli mielestäni vähintään kohtuullisesti hoidettu. Tilaan varmaan jatkossakin CRC:stä tavaraa, vaikka 2/3 tilaksistani on joutunut reklamoimaan. Ilmeisesti isossa puljussa sattuu ja tapahtuu.

oka
30.10.2009, 20.48
Maanantaina illalla tilasin ja torstaina aamulla tuli lappu "ylisuuren kirjeen" saapumisesta. Postitusmuoto "Royal mail international".

eupa
06.11.2009, 13.36
Maanantaina 2/11 tilaus sisään ja tänään perjantaina 6/11 lappu isosta paketista postilaatikossa. Menispä ton DX-valon kanssa yhtä nopeesti:p

JackOja
06.11.2009, 14.08
Juu olin ja olen myös valittanut asiasta.

Auttoiko huomautus?

xtrainer80
10.11.2009, 11.50
Tilasin lauantaina suhteellisen paljon tavaraa CRC:ltä, lamppua, vaatetta, pyörän osia, jne. Tietenkään en tajunnut valita sitä UPS:ia toimitustavaksi, vaan sen perusvaihtoehdon. Nyt sormet ja varpaat ristissä että kaikki kamat saapuisivat edes kohtuullisessa ajassa. Visalla maksoin, eikä vielä ole kyselty mitään kopioita kortista tai laskusta, kuten joiltakin. CRC:n sivuilla tilaukseni tila on "processing" eli käsittelyssä tjsp.

t.j.k
10.11.2009, 13.13
Tilasin lauantaina suhteellisen paljon tavaraa CRC:ltä, lamppua, vaatetta, pyörän osia, jne. Tietenkään en tajunnut valita sitä UPS:ia toimitustavaksi, vaan sen perusvaihtoehdon. Nyt sormet ja varpaat ristissä että kaikki kamat saapuisivat edes kohtuullisessa ajassa. Visalla maksoin, eikä vielä ole kyselty mitään kopioita kortista tai laskusta, kuten joiltakin. CRC:n sivuilla tilaukseni tila on "processing" eli käsittelyssä tjsp.

Aina olen tilannut tuolla perusvaihtoehdolla, ja hyvin on tavarat perille löytäneet, n. viikossa. Vasta tilasin isomman läjän tavaraa, sunnuntaina tilaus sisään, viikon päästä maanantaina paketti kotona.

xtrainer80
10.11.2009, 14.02
Aina olen tilannut tuolla perusvaihtoehdolla, ja hyvin on tavarat perille löytäneet, n. viikossa. Vasta tilasin isomman läjän tavaraa, sunnuntaina tilaus sisään, viikon päästä maanantaina paketti kotona.

No nyt tuli sähköpostiin ilmoitus että lähetys valmiina ja lähtenyt matkaan. Oletan siis että kaikki tilaamani jutut löytyi varastosta, kuten sivuilla luki tilausta tehdessäni. Harmi vaan että lähetys saapuu todennäköisesti ensi viikolla, jolloin olen ulkomailla. :(

E.T.
12.11.2009, 20.55
Viime sunnuntaina tilaus sisään. Kamat sai hakea tänään. Toimitus perusvaihtoehdolla. Nopeaa..

xtrainer80
12.11.2009, 21.10
Viime sunnuntaina tilaus sisään. Kamat sai hakea tänään. Toimitus perusvaihtoehdolla. Nopeaa..

Todella nopeaa, oma tilaukseni taitaa mennä ensi viikkoon. Postiko nuo muuten suomessa tuo perille, vai miten homma etenee täällä kotimaan kamaralla?

elasto
12.11.2009, 21.13
Todella nopeaa, oma tilaukseni taitaa mennä ensi viikkoon. Postiko nuo muuten suomessa tuo perille, vai miten homma etenee täällä kotimaan kamaralla?

Itella/GLS toimittaa Parcel Forcen paketit perille.

SuperD
12.11.2009, 22.42
Postiko nuo muuten suomessa tuo perille, vai miten homma etenee täällä kotimaan kamaralla?

GLS soittaa ovikelloa (ennakkoon ilmoittamatta), näin ainakin meillä tällä viikolla. Saattaa se paketti päivän verran postia nopeammin tällä keinoin tulla, tosin tulivat tiistaina keskellä päivää joten työssäkäyvällä voi olla tiettyjä haasteita postata kotona puolisen viikkoa... :rolleyes:

xtrainer80
13.11.2009, 08.29
GLS soittaa ovikelloa (ennakkoon ilmoittamatta), näin ainakin meillä tällä viikolla. Saattaa se paketti päivän verran postia nopeammin tällä keinoin tulla, tosin tulivat tiistaina keskellä päivää joten työssäkäyvällä voi olla tiettyjä haasteita postata kotona puolisen viikkoa... :rolleyes:

Voi p.... puoliso on kotona, no nyt se sille selviää että ukko on mennyt tilailemaan kasan pyöräilykampetta tai "romua" kuten hän asian ilmaisee... Toivottavasti laatikon kyljessä ei ole hintalappua!

Muko
13.11.2009, 08.44
Sen verran vielä GLS-toimituksista, että meidän kerrostaloasuntomme ovelle ei ole ainoatakaan kertaa tullut kuriiri soittamaan ovikelloa, vaan he ovat kääntyneet takaisin lukitulla alaovella. Kerran reklamoin tästä käytännöstä, ja vastaus oli ettei kuriireilla ole talojen avaimia, eikä palveluun kuulu puhelinsoitto, vaikka paketissa numero olisikin. Käytän nykyisin aina kun mahdollista UPS-kuljetuksia.

Itse kaupasta: olen tilannut useamman kerran, ja palvelu on aina ollut nopeaa. Tuotteet ovat lähteneet samana päivänä, jos ne ovat olleet varastossa.
Yhdellä tilauskerralla tilasin renkaat, joita ei ollut varastossa. Kun niitä ei ollut parin viikon kuluttua tullut lisää, lähetin sähköpostia ja pyysin vaihtamaan rengastyyppiä. Samana päivänä tulikin viesti "tilauksesi on lähetetty".

SuperD
13.11.2009, 21.39
Sen verran vielä GLS-toimituksista, että meidän kerrostaloasuntomme ovelle ei ole ainoatakaan kertaa tullut kuriiri soittamaan ovikelloa, vaan he ovat kääntyneet takaisin lukitulla alaovella. Kerran reklamoin tästä käytännöstä, ja vastaus oli ettei kuriireilla ole talojen avaimia, eikä palveluun kuulu puhelinsoitto, vaikka paketissa numero olisikin.

Nämä lienevät sitten kuskikohtaisia variaatioita. Ovikoodi kun meilläkin ulko-ovessa tervehtii tulijaa, kaveri oli kuitenkin päässyt sisälle jollain keinolla. Mielestäni kuskin vaatteet oli GLS merkkisiä. Sanoi tosin itsekin tilanneensa CRC:stä romppeita, ehkä se tiesi että odottavan pyöräilijän aika on pitkä :p
Paketti oli melko rivossa kunnossa, sisältö virheetön. Eli kannattaa ottaa muutama kuva pakkauksista jos on syytä epäillä että jotain on hajonnut/hävinnyt matkalla.

JaT
14.11.2009, 08.32
Itella nuo GLS:n paketit ainakin pääosin Suomessa toimittaa. Kannattaa myös huomioida, että niihin kuuluu 2 jakeluyritystä. Tämä ei kuitenkaan varmaan työssäkäyviä lohduta, kun ne jakeluyritykset saattavat olla esim. keskellä päivää peräkkäisinä päivinä tai saman päivän aikana, kuitenkin pääsääntöisesti molemmat ennen klo 16:a -- riippuen hieman, miten alueella kuskeja liikkuu.

Tuossa jo todettiinkin, että soitto ei kuulu palveluun, vaikka jokaisella vuorolla työpuhelin kyllä on. Ovikoodin tullessa vastaan pitäisi siitä kyllä sisään päästä, tai ainakin jollain koodilla ne perusjakajatkin menevät niistä sisään. Löytyy kyllä vanha lista osan rappujen koodeista, mutta kun tuo lista on ajalta miekka niin ei ne oikein tykkää enää toimia. Muutamat tiedossa olevat yleiskoodit yleensä kyllä toimii...

Ps. SuperD jos satuit tiistaina saamaan pakettisi ja asut jossain keskustan ja sataman välimaastossa niin taisi olla allekirjoittanut, joka paketin toi...

lansive
19.11.2009, 12.18
CRC:ltä taas nopeaa palvelua. ParceFarce puolestaan näytti parastaan ja sai paketin taas lomailemaan Tanskassa muutaman päivän.

Tilatusta satulatolpasta puuttui toisen puolen pultti kokonaan.:( Laitoin kuvan kera postia ja katsotaan nyt miten hoitavat jatkon. Toivottavasti saavat laitettua puuttuvan pultin postissa, niin ei tarvitse säätää palautuksen kanssa.

Jazman
19.11.2009, 12.41
Erä pyörälaukkuja lähti tilaukseen taas, katsotaan miten sujuu toimitus tällä kertaa :)

IncBuff
20.11.2009, 20.56
10% alennus tilauksen loppusummasta tämän viikonlopun.

lansive
20.11.2009, 20.58
Tilatusta satulatolpasta puuttui toisen puolen pultti kokonaan.:( Laitoin kuvan kera postia ja katsotaan nyt miten hoitavat jatkon. Toivottavasti saavat laitettua puuttuvan pultin postissa, niin ei tarvitse säätää palautuksen kanssa.

Tänään tuli mailia, että ovat laittaneet puuttuvan pultin postiin.

tienlaita
21.11.2009, 01.02
Tietääkö kukaan toimiiko PayPal maksu oikeasti tuolla? Sen logo on etusivulla jonossa luottokorttien kanssa, mutta eihän se aina totuutta kerro.

(Entä Visa Electron?)

Tilde
21.11.2009, 01.52
Tietääkö kukaan toimiiko PayPal maksu oikeasti tuolla? Sen logo on etusivulla jonossa luottokorttien kanssa, mutta eihän se aina totuutta kerro.

(Entä Visa Electron?)

Paypal ainakin toimii, Electronista ei tietoa.

elasto
21.11.2009, 01.56

(Entä Visa Electron?)

Kyllä se PayPal ainakin toimii tosiaan... Itse olen maksanut Nordean Visa Electronilla PayPalin kautta.

tienlaita
21.11.2009, 02.05
Tattista tärkeästä tiedosta! Kun saisin paketin vaan koottua kasaan, niin tilaus lähtee. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=37186

Kuin tilauksesta, sattumalta, siellä on vielä 10% alennus.
10% alennus tilauksen loppusummasta tämän viikonlopun.

EsaJ
21.11.2009, 07.50
Eipä tullut CRC:ssä 170€ yksin tilatessa väkisinkään täyteen (155€ tilauksen hinta) ja piti saada kamat viikonlopun ajoihin, koitin nopeinta toimitusmuotoa, UPS Express Saver 22.32€ maksoi toimitus.

tilasin tiistaina 10.11.2009 n. 9:00
saapui keskiviikkona 11.11.2009 13:34

TOIMII ;O) ja voin suositella, jos on kiirus....

Esa

micoz
21.11.2009, 11.06
Tämän viikonlopun ajan CRC:ssä 10% lisäale kaikille tuotteille.

vin
21.11.2009, 16.55
Minun pitäisi tilata kypärä crc:stä, mutta en tiedä kannataako, koska päähäni ei sovi kaikki potat. Miten palautus onnistuu, onko kokemusta?

janneko
21.11.2009, 18.30
Minun pitäisi tilata kypärä crc:stä, mutta en tiedä kannataako, koska päähäni ei sovi kaikki potat. Miten palautus onnistuu, onko kokemusta?

Mittaa pään ympärys mittanauhalla. Kyllä niissä sen verran säätö varaa on että ihme jos ei sovi, ellei pää ole mallia coneheads.:D

http://img291.imageshack.us/img291/2598/coneheadtz0.jpg

tienlaita
22.11.2009, 18.57
Tämän viikonlopun ajan CRC:ssä 10% lisäale kaikille tuotteille.

Se on kahteen asti yöllä Suomen aikaa. Piti oikein tarkistaa, kun pitäisi saada pakettia kasaan. Ei sen puoleen, että 10% olisi kovin suurena syynä, kun kyseessä on erittäin harvinainen tilanne eli sattuu vaan otolliseen ajankohtaan.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?p=1286150#post1286150

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=37186

Deve
22.11.2009, 20.10
Piru kun on näitä alennuksia niin joutui taas pistämään tilaukseen sälää..halvalla kun lähtee..

jtt
22.11.2009, 21.50
Alennuksen myötä ja tuosta varustepuolen suojakeskustelusta inspiroituneena pistin tilauksen sisään polvi- ja kyynärsuojista. Jäin vain ihmettelemään tuota peruskuljetusta, mitenkäs kuriiri(/postimies?) toimii, jos en ole paikalla pakettia toimitettaessa? Eli onko paketti haettavissa postista vai pyörittääkö joku kuriirifirma tuota toimitusta, ja pakettia yritetään toimittaa myöhemmin uudestaan?

Ja mitenkäs tuo osoitteen muutos toimii tai on toiminut? Yritin itse ainakin käydä samantien vaihtamassa toimitusosoitteen työpaikan osoitteeksi, mutta tuo change the delivery address of your order -linkki heittää vain tuohon view order -tilaan, eikä osoitetta pääse muuttamaan. Johtuuko tämä siitä, että tilaus on vielä processing-tilassa vai onko systeemi rikki?

No, eiköhän kamat löydä kotiin ennenmin tai myöhemmin, mutta tietenkin sitä haluaisi testaamaan uusia vermeitä mahdollisimman pian...

jessev
22.11.2009, 22.27
Mihin aikaan crc:n tilauksenne on mennyt? Itse koitin juuri 5min sitten tilailla pakettia, mutta ruutuun napsahtaa seuraava ilmoitus: There are items in your basket which are unavailable to purchase at this time. Please update your quantities and try again.
Quantitiessien pitäisi olla kunnossa, enkä ole tilaamassa mitään loppuunmyytyä, keksiikö joku mitä voin tehdä väärin, vai onko crc:n päässä bugitusta?

edit: tyhjensin WishListin, nyt skulaa.. :eek::seko:

drop
22.11.2009, 23.07
Alennuksen myötä ja tuosta varustepuolen suojakeskustelusta inspiroituneena pistin tilauksen sisään polvi- ja kyynärsuojista. Jäin vain ihmettelemään tuota peruskuljetusta, mitenkäs kuriiri(/postimies?) toimii, jos en ole paikalla pakettia toimitettaessa? Eli onko paketti haettavissa postista vai pyörittääkö joku kuriirifirma tuota toimitusta, ja pakettia yritetään toimittaa myöhemmin uudestaan?

Ja mitenkäs tuo osoitteen muutos toimii tai on toiminut? Yritin itse ainakin käydä samantien vaihtamassa toimitusosoitteen työpaikan osoitteeksi, mutta tuo change the delivery address of your order -linkki heittää vain tuohon view order -tilaan, eikä osoitetta pääse muuttamaan. Johtuuko tämä siitä, että tilaus on vielä processing-tilassa vai onko systeemi rikki?

No, eiköhän kamat löydä kotiin ennenmin tai myöhemmin, mutta tietenkin sitä haluaisi testaamaan uusia vermeitä mahdollisimman pian...

Muistaakseni parina päivänä koitetaan kotiin, ja sitten vasta viedään postiin. Osoitteenmuutos toimii helpoiten puhelimitse, tosin veikkaisin että puhelimet voi tämmöisen viikonlopun jälkeen olla tukossa (tai sitten ei).

tienlaita
23.11.2009, 16.08
Olisiko minun pitänyt tehdä uusi tilaus perään ja toivoa että ne yhdistetään, kun tein virheen tilatessa. Laitoin perään sähköpostia vaan. No, oli siellä myös yksi vikaostos, jota pyysin myös peruuttamaan.

Olisiko tilauksen yhteydessä ollut paikka kirjoittaa toiveita myös?

Myöhään illalla tialaus, ja heti perään sähköpostia. Ei ole vielä tullut vastausta. Automaatti kertoi mahdollisen lähetyspäivän olevan jo tänään.

Deve
23.11.2009, 17.51
Oli mullekin laitettu täksi päiväksi lähetyspäivä..ei sieltä mitää oo vielä kuitenkaa lähetetty. Onko ollu sitten niin paljon tilauksia viikonloppuna..

Teemu Kalvas
23.11.2009, 19.13
Täytyy sanoa, että nykyään CRC:stä tilaamisen intoa on vähentänyt tuo kuinka kosmisen huonosti niiden veppisaitti toimii. Muutama sivu saattaa tulla ihan hyvin, ja sitten kauhea jumitus. Jos kilpailijan kauppa samaan aikaan toimii, se ei ole sitten ihan parista sentistä kiinni.

drop
23.11.2009, 19.40
Mulla on kyllä toiminut sivut ihan moitteettomasti ja olen selannut viime päivät ahkerasti... Tosin tilaus myöhästyy viikonlopun tarjouksesta.

Deve
23.11.2009, 19.40
Täytyy sanoa, että nykyään CRC:stä tilaamisen intoa on vähentänyt tuo kuinka kosmisen huonosti niiden veppisaitti toimii. Muutama sivu saattaa tulla ihan hyvin, ja sitten kauhea jumitus. Jos kilpailijan kauppa samaan aikaan toimii, se ei ole sitten ihan parista sentistä kiinni.
Oon tämän itsekin huomannut, liekö liian paljon käyttäjiä samaan aikaan sivuilla niin menee mateluksi kaikilla. Aika mielellään tilailen ite kuitenkin CRC:stä kun tuolta voi valita UPS Expressin toimitustavaksi, tulee tavarat tosi vikkelään kun saavat ne lähetettyä.

Ja tietty heti kun manaili täällä niin olivat lähettäneet paketin :D

Deve
24.11.2009, 16.02
Sunnuntaina tilaus sisään ja nyt tuli kamat tänään, loistavaa.

Pave
24.11.2009, 16.12
Vähän tässä jännittää, jotta joko kohta taas floodataan urakalla, kun ovatten vetet olleet Jossain Tual Ulkona normaalia korkiammalla viimoisina aikoina... ;)

Tombba
24.11.2009, 19.46
Vähän tässä jännittää, jotta joko kohta taas floodataan urakalla, kun ovatten vetet olleet Jossain Tual Ulkona normaalia korkiammalla viimoisina aikoina... ;)

Kattelin just säätiedotuksesta samaa, vesi on käyny korkealla saarivaltiossa. Siellä on varaston ukot nostelleet kamoja kiiressä ylemmille hyllyille... :)

Voishan sieltä esm. jotain kastunutta Shimanoa ostella "pukinkonttiin"...

Teemu
24.11.2009, 20.30
CRC:lla on alettu koettelemaan meikäläisen asiakasuskollisuutta oikein urakalla. Edellisestä tilauksesta (2-3kk sitten) puuttui yksi napa, joka tosin tuli jälkitoimituksena kohtuullisen nopeasti. Tänään saapui seuraava tilaus ja taas puuttui tavaraa. Tällä kertaa puutteena oli satula, joka muodosti kuitenkin 2/3 koko tilauksen arvosta, eli ei ihan nappiin mennyt. Lisäksi tilaus toimitettiin pienessä kuoressa, johon ei satula edes olisi mahtunut. Edellisestä kerrasta viisastuneena nappasin samantien kuvat paketista ja toimitetuista kamoista, sekä kuitista ja panin sähköpostia. Ilmeisesti viikonlopun jäljiltä tuolla on vähän sähköpostilaatikko täynnä, sillä mitään vastausta ei ole vielä kuulunut, kun taas viime kerralla koko jälkitoimituksen sopiminen kesti about tunnin ja 3 sähköpostia.

Toivottavasti kuittaavat tällä kertaa yhtä mallikkaasti mokansa kuin viimeksi, tai meikäläinen kohdistaa rahavirrat johonkin muuhun putiikkiin jatkossa. Olisikin tullut edes väärää tavaraa, niin virheen osoittaminen olisi helpompaa, mutta nyt joutuu "todistelemaan", että tavaraa ei todellakaan tullut, eikä kyseessä ole mikään vedätys.

brankkari
25.11.2009, 09.09
Paljonkos tuolta crc:ltä tilatessa tulee veroja ja tullia päälle, entä postituskuluja

elasto
25.11.2009, 09.42
Paljonkos tuolta crc:ltä tilatessa tulee veroja ja tullia päälle, entä postituskuluja

Veroja ja tulleja ei EU:n sisällä tule ja postikulut näet lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin.

Brunberg
25.11.2009, 10.00
Voi kehveli kun tuli toimitustavaksi tuo parcel force joka kestää ja kestää ja kestää, royal mail on tosi hyvä ja varmaan euroopan nopein toimittamaan tavallisia paketteja. No eipä se lastenistuin olisi kirjeeseen edes mahtunut.

JiiPee
25.11.2009, 15.40
19.11 aamuyöllä tilaus sisään, 24.11 klo 12.00 paketti kotiovelle. Royal maililla tuli ja 10£ meni postareita 85£ ostoksista.

tienlaita
26.11.2009, 12.52
Myöhään sunnuntai-iltana sain tilauksen jätettyä, ja maksoin sen samantien PayPalin kautta. Heti perään piti laittaa sähköposti koska tein virheen tilauksessa. Tiistaina sain vastauksen, johon heti vastasin, ja parit viestit siinä läheteltiinkin puolin ja toisin. Sain lisättyä tilaukseeni tavaraa (ei toki enää viikonlopun 10% alella tietenkään) ja poistettua yhden tilaamani. Uusi PayPal maksu, jonka lopuksi sain, kuitenkin oli väärin laskettu eli siitä oli unohtunut vähentää yksi peruuttamani tavara. En siis päässyt maksamaan ja jouduin odottamaan tähän päivään (torstaihin) kunnes kommunikaatio jatkui.

Nyt sain homman järjestykseen. Olivat pahoillaan virheellisestä laskustaan ja antoivat sitten vielä 5 puntaa hyvitystä, mikä oli nopeamman lähetysmuodon valinnasta. Ilmainen lähetys yli 150£ tilauksille koskee vain tiettyä lähetystapaa. En tiennyt tätä, enkä sitäkään, mitä oikein lähetystavaksi olin tullut valinneeksi. Tuurilla eteenpäin.

En voi kuin odottaa pakettia. :)

CRC Customer Service (PPal)
<Paypal@chainreactioncycles.com> kirjoitti:
We do offer free postage, however you have selected UPS Standard, which is an express service and is not free of charge.
Kind Regards,
Madonna

Jazman
26.11.2009, 14.33
Erä pyörälaukkuja lähti tilaukseen taas, katsotaan miten sujuu toimitus tällä kertaa :)

Aamupäivällä itellan kuski toi paketin kotiin.
Paketista löytyi tilatut tavarat ja parcelforcen kautta paketti tuli viikossa perille, eipä voi valittaa. :)

lansive
26.11.2009, 14.57
Tänään tuli mailia, että ovat laittaneet puuttuvan pultin postiin.

Tänään posti toi puuttuvan pultin.

EePee
27.11.2009, 14.01
Mittaa pään ympärys mittanauhalla. Kyllä niissä sen verran säätö varaa on että ihme jos ei sovi, ellei pää ole mallia coneheads.:D

Mulla on vähän tuollainen conehead, useat potat jää killumaan kovin ylös. Päälaella kulkee pituussuuntaan outo harjanne. (onneksi kasvaa vielä hiuksia, mahtaisin näyttää koomiselta ilman..:rolleyes:) Bellin Sweeppi on harvoja, jotka sopii päähän. Kun sopiva on kerran löytynyt, uskaltaa tilata jo netistäkin. Tilasin ja sain itse asiassa just uuden..

Ontopic: Just lähti kautta aikojen eka tilaus CRC:lle. Katsotaan kauanko menee..

Ironman
27.11.2009, 14.35
Tilaus sisään 25.11 klo.15:45 , kamat tänään klo.13:00 kotiovella.:eek:

xx851z
28.11.2009, 07.37
Tänään posti toi puuttuvan pultin.

Lähti vahinko kiertämään:mad: Minulle tuli "custom build" kiekot Shimano SLX-navoilla, mutta napojen pikalinkut puuttuu.

lai
28.11.2009, 07.54
-10% ALE taaskin viikonlopun aikana. Päättyy maanantaina 2.00.

Tomi

teemu oksanen
28.11.2009, 17.05
olihan pakko tilata kun halvalla sai =) -10% eli voi tilata kymmenen pinnaa enemmän tavaraa? vai miten se ny mustalaisen kauppaopilla menikään:D

Shimaani
28.11.2009, 20.01
Nyt siellä on kunnon arpajaiset päällä - joku tilannut saa satsinsa ilmattiseks.
Asiaan - palautin artikkelin joka ei (mittaamisesta huolimatta) sopinutkaan mun pöörään ja rahat tuli takasin viikossa. Ei huano. :)

JaT
28.11.2009, 20.10
Viime sunnuntaina tilaus, tiistaina Royal maililla liikkeelle ja perjantaina kiinni pyörässä.

viller
28.11.2009, 20.32
Loistavaa palvelua. Peruutin tilauksen sähköpostilla. Asiakaspalvelija vastasi että tilaus oli jo ehditty pakkaamaan ja pistämään lähetykseen mutta oli kipassu lähetysalueelle ja ottanut paketin sieltä pois ennen kuin ennätti matkaan.

jtt
30.11.2009, 14.16

Vastataan nyt itselleni jos tämä yksinpuheluni vaikka kiinnostaisi jotakuta. Yritin vielä sähköpostitse vaihtaa tuota osoitetta, mutta puljusta tuli pahoitteluviesti että kamat olivat jo ehtineet liikenteeseen. Otin sitten vielä yhteyttä sähköpostitse gls-finlandiin, josta tuli vastaus kymmenen minuutin sisällä, että osoitteenmuutos onnistuu ja on tehty.

Toissaperjantai-iltana (20.11.) tehty tilaus oli siis lähtenyt matkaan heti maanantaina ja saapui tänään työpaikalle, joten varsin kohtuullinen nopeus näytti tuossa ilmaistoimituksessakin olevan, etenkin kun ottaa huomioon sen, että viikonloppuna tilauksia on luultavasti ollut reilumminkin alennuksien johdosta.

Täytyy odottaa kotiin asti, että pääsee tarkistamaan onko kaikki tilatut romppeet mukana, mutta jos on niin varsin hyvä kuva jäi puljusta.

colli
30.11.2009, 16.50
27.11 tein tilauksen ja tänään tuli s.posti että kamat on lähtenyt.
Mutta,mutta maksoin PayPal tilin kautta enkä rekisteröitynyt CRC:n kauppaan.
Voiko tuollein tehtyjä tilauksia seurata vai joudunko jännittämään loppuun saakka?

nilsson
30.11.2009, 21.06
Voiko tuollein tehtyjä tilauksia seurata vai joudunko jännittämään loppuun saakka?

Mailitse asiakaspalvelusta pyytämällä saa kyllä seurantakoodin.

colli
30.11.2009, 21.13
Koitetaan sieltä, kiitos.

akkki
30.11.2009, 22.55
Onko kukaan tilannut tavaraa pankkisiirrolla? Ite tein siirron sunnuntaina, oli tänään lähtenyt tililtä, millonkohan näkyy CRC:llä?

alvinhammer
02.12.2009, 12.57
mitähän tää tarkoittaa: status: EMERGENCY DATA CAPTURE. Tilasin Parcelilla vaihteeks....

drop
02.12.2009, 14.01
Mulla on tullut tuo kaikkiin viimeaikaisiin tilauksiin. Välillä sen jälkeen ei ole näkynyt muita tietoja parcelforcen seurannasta (vaan pitänyt siirtyä GLS-Holdingiin) välillä taas on. Välillä tullut UK'ssa, välillä Tanskassa.

Että ota siitä sitten selvää... Kovin nopeasti paketit eivät ole viime aikoina tulleet Englannista tai Yhdysvalloistakaan.

Olli-Pekka Manninen
02.12.2009, 14.34
mitähän tää tarkoittaa: status: EMERGENCY DATA CAPTURE. Tilasin Parcelilla vaihteeks....

Mäkin ihmettelin tuota kun mulle tuli sieltä tavaraa. Veikkaisin, että saattaa ehkä liittyä kuriirifirman vaihtumiseen matkan aikana.

akkki
03.12.2009, 18.05
Onko kukaan tilannut tavaraa pankkisiirrolla? Ite tein siirron sunnuntaina, oli tänään lähtenyt tililtä, millonkohan näkyy CRC:llä?

Vastaan omaan kysymkseen, jos jotain muuta askaruttaa tämä kysymys. :D Eli maanantaina pankkisiirto britteihin, keskiviikkona paketti lähti kohti Suomea.

tienlaita
03.12.2009, 19.53
Nyt oli hidasta meininkiä 10% alessa. Tavarat lähti liikkeelle vasta perjantaina, kun tilasin ne sunnuntaina.

Sama juttu, mutta minulla syynä oli muutaman päivän kestänyt sähköpostienvaihto tilauksen sisällön säätämiseen. Perjantaina ilmoittivat lähteneen, keskiviikkona postiljooni toi minulle. Sisältö oli mitä pitikin.

Myöhään sunnuntai-iltana sain tilauksen jätettyä, ja maksoin sen samantien PayPalin kautta. Heti perään piti laittaa sähköposti koska tein virheen tilauksessa. Tiistaina sain vastauksen, johon heti vastasin, ja parit viestit siinä läheteltiinkin puolin ja toisin. Sain lisättyä tilaukseeni tavaraa (ei toki enää viikonlopun 10% alella tietenkään) ja poistettua yhden tilaamani. Uusi PayPal maksu, jonka lopuksi sain, kuitenkin oli väärin laskettu eli siitä oli unohtunut vähentää yksi peruuttamani tavara. En siis päässyt maksamaan ja jouduin odottamaan tähän päivään (torstaihin) kunnes kommunikaatio jatkui.

Nyt sain homman järjestykseen. Olivat pahoillaan virheellisestä laskustaan ja antoivat sitten vielä 5 puntaa hyvitystä, mikä oli nopeamman lähetysmuodon valinnasta. Ilmainen lähetys yli 150£ tilauksille koskee vain tiettyä lähetystapaa. En tiennyt tätä, enkä sitäkään, mitä oikein lähetystavaksi olin tullut valinneeksi. Tuurilla eteenpäin.

En voi kuin odottaa pakettia. :)

CRC Customer Service (PPal)
<Paypal@chainreactioncycles.com> kirjoitti:
We do offer free postage, however you have selected UPS Standard, which is an express service and is not free of charge.
Kind Regards,
Madonna

moto
05.12.2009, 11.34
Nyt ovat tarjouksessa Crank Brothers Egg Beater Twin Ti 2009 hintaan €165.27. Itse laitoin tilaukseen kun tarvitsen moiset.

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=46404

Portti
05.12.2009, 18.25
Tuli CRC:stä väärää kamaa ja pitäisi lähettää vaihtoa varten takaisin sinne. Palautusehtojensa mukaisesti lupaavat maksaa postikulut "standard service" -toimitustavalla. Mikäs tuota parhaiten vastaisi Suomen Postissa? Millä toimitustavalle olette lähettäneet kamaa CRC:hen päin?

ollehuima
06.12.2009, 19.24
Mulla kävi kesällä niin että tilasin maantiepyörään renkaat - tuli Scwalben Tob Tubet eli jotkut Dh tms renkaat - lupasivat hyvittää renkaat ja postituskulut luottokorttitilleni. Pakkasin renkaat siihen laatikkoon jossa olivat tulleetkin ja kävin Itellasta kysymässä mitä paketin lähettäminen CRC:hen maksaa, koska kulut olisivat olleet n.69€ laitoin uutta spostia ja kysyin mitä tehdään. Paikallinen Gareth oli ihmeissään miten voi maksaa niin paljon , mutta vastasin että ollaan Suomessa ja jos haluavat halvalla renkaat takaisin voin kysyä josko Joulupukin kyytiin sopisi. Gareth vastasi tähän että pidä renkaat me hyvitetään niiden hinta. Näin toimi homma mun kohdalla seuraava tilaus meni ihan ok.

Noob
06.12.2009, 21.22
Olen juuri laittamassa tilausta sisään ja tulipa mieleen kysyä onko kellään kokemuksia saako voiteluaineita tai muita nesteitä tilattua englannista. Onko jotain lentorahdin asettamia rajotteita mitä pystyy tilaamaan?

drop
06.12.2009, 21.55
Ainakin maata pitkin saa puhdistusaineita joten miksi ei voiteluaineitakin? Kaasuja ei saa, eli niitä joilla voi täyttää renkaan.

AnttiL
07.12.2009, 08.38
Eilen 6.12 tilaus sisään, seuraillaan milloin napsahtaa ;)

Analog Kid
08.12.2009, 18.19
Itselle kävi aivan samalla tavalla, joten olisi mukava kuulla joko kamat on saapuneet. Muutama seikka jäi kyllä hieman häiritsemään. CRC:n tilaushistoriassa ei näy mitään merkintää tilauksesta ja toiseksi ihmettelin miksei kuulu spostiin tilausvahvistusta. No tilausvahvistus oli lähetetty siihen spostiin jonka olen PayPaliin ilmoittanut, ei siihen, jonka olen CRC:n yhteystietoihin antanut. Ja tänään tuli sposti, että tavarat on laitettu tulemaan, joten odotellaan.

Brunberg
08.12.2009, 18.59
Tilasin vaihteeksi sunnuntaina jarrut ja muutamat sukat, vahingosta viisastuneena otin toimitustavaksi royal mailin, se on nopeampi sekä halvempi, siis jos tilaus jää alle ilmaisrajan.

colli
08.12.2009, 21.35
Itselle kävi aivan samalla tavalla, joten olisi mukava kuulla joko kamat on saapuneet. Muutama seikka jäi kyllä hieman häiritsemään. CRC:n tilaushistoriassa ei näy mitään merkintää tilauksesta ja toiseksi ihmettelin miksei kuulu spostiin tilausvahvistusta. No tilausvahvistus oli lähetetty siihen spostiin jonka olen PayPaliin ilmoittanut, ei siihen, jonka olen CRC:n yhteystietoihin antanut. Ja tänään tuli sposti, että tavarat on laitettu tulemaan, joten odotellaan.

Pistä asiakaspalveluun s.postia niin saat seurantanumeron Madonnalta :rolleyes:

Tank Driver
08.12.2009, 22.54
Tavarat tulivat kotiin alle kymmenessä päivässä. Kotiintoimitus aiheuttaa vain hieman närää. POstin setä oli tunkenut postilaatikkoon kokonaan mahtumattoman paketin postilaatikkoon niin, että puolet törrötti kannen alta pihalle. Muuten mitään väliä kun ei edes satanut, mutta paketissa oli pyöräilyalushousut ja sykemittari. Joutaahan mokomat kastumaan. Tai vaikka varastetuksi. Tekisi mieli jäädä väijymään postia huomenissa. Saatana.

Johan Moraal
08.12.2009, 22.58
Varmaan joulusijainen:o
Siinä ois muuten idea, lukollinen eristetty iiiiso postikaappi mihin mahtuu kaikki isännän kivat postipaketit

Shimaani
08.12.2009, 23.37
.. Millä toimitustavalle olette lähettäneet kamaa CRC:hen päin? Maksikirje tai pikkupaketti, perillä neljässä työpäivässä. Postin tytsy kyllä neuvoo sen halvimman :)

Portti
09.12.2009, 08.45
Maksikirje tai pikkupaketti, perillä neljässä työpäivässä. Postin tytsy kyllä neuvoo sen halvimman :)

Jees, tuolla maksikirjeellä loppujen lopuksi lähetin kamat takaisinpäin. Hinta oli 6,50 eur n. 450 g paketille. Halvin pakettivaihtoehto olisi maksanut 26,40 eur.

akkki
09.12.2009, 19.24
Vastaan omaan kysymkseen, jos jotain muuta askaruttaa tämä kysymys. :D Eli maanantaina pankkisiirto britteihin, keskiviikkona paketti lähti kohti Suomea.

...ja tänään postimies toi ovelle, kaikki oli mitä tilasin ja nopeasti tuli. Helppoa ja hauskaa. :D

TuH
09.12.2009, 20.07
Onkohan Parcel Farcella taas jotain häikkää? Satula, tankonauhaa ja muuta tilpehööriä tilattu CRC:stä itsenäisyyspäivänä eivätkä kamat ole vieläkään edenneet "National Hubia" pidemmälle. Kyllä on todellinen kuriiripalvelu...

perttime
09.12.2009, 20.24
Näköjään tavara usein istuu jossain muutaman päivän ja liikahtaa sitten saman tien seuraavaan maahan asti. Tuolla menolla suunnilleen viikko on ollut aika normaali toimitusaika.

drop
09.12.2009, 20.32
Onkohan Parcel Farcella taas jotain häikkää? Satula, tankonauhaa ja muuta tilpehööriä tilattu CRC:stä itsenäisyyspäivänä eivätkä kamat ole vieläkään edenneet "National Hubia" pidemmälle. Kyllä on todellinen kuriiripalvelu...

Tilasin torstaina ja lähti eilen, on vielä Englannissa.

matik
09.12.2009, 21.07
2.12 tilaus sisään, tänään hain vaatetukset postista. Eipä vieläkään valittamista toimitusajoissa :)

colli
10.12.2009, 09.13
27.11 tilaus 30.11 lähti tavarat CRC:ltä ja eilen postin täti toi tavarat ovelle.
Tavarat tuli Tanskan ja Turun kautta ennen kuin tulivat Suomeen ;-).

teemu oksanen
10.12.2009, 19.12
30.11 lähti liikkeelle ilmaspaketti ja tänään on käyty ovella, mutta ei jätetty lappua:eek: postissa ei CRC koodeilla näy mitään. noo huomista taas odotan jos saisi lapun jolla voisi noutaa postista. olisi vaan niin kiva saada talvitöppöset....

JaT
10.12.2009, 21.49
30.11 lähti liikkeelle ilmaspaketti ja tänään on käyty ovella, mutta ei jätetty lappua:eek: postissa ei CRC koodeilla näy mitään. noo huomista taas odotan jos saisi lapun jolla voisi noutaa postista. olisi vaan niin kiva saada talvitöppöset....
Palveluun, jolla nuo GLS:n kautta tulevat paketit kulkee, kuuluu kaksi jakeluyritystä. Eli jos ei tänään käyty toista kertaa niin huomenna varmaan postipate kolkuttaa samoihin aikoihin kuin tänään.

teemu oksanen
11.12.2009, 17.02
juuri näin se menee. toisen kerran tänään oveen kolkutettu ja jätetty lappu =) no nyt sain tavarani viimein postista noutaa. alkaa lämpöinen ja kuiva kausi jaloille =) ja tulihan sitä oheiskrääsää =)

xx851z
12.12.2009, 09.33
Taas olisi -10% viikonloppuale CRC:lla

janneko
12.12.2009, 11.03
Alennusta saa näköjään 10% noista vouchereistakin. Noitahan kannattaisi ostaa varastoon.

drop
12.12.2009, 12.53
Palautin chromagin ohjaustangon crc'hen. Posteja ei korvata jos tuote on täysin toimiva ja palautuksen syy siis vaan ettei tykännytkään. Muuten kyllä hoitui tuokin puoli varsin mallikkaasti.

xx851z
12.12.2009, 13.31
Taas olisi -10% viikonloppuale CRC:lla

Petti hermo ja tilasin Edge 705 bundlen. Kamaa tuli kuin markkinoilla, sykevyö, kadenssianturi, City Navigator Europe eikä siinä vielä kaikki, Garminin paita kaupanpäälle ja kaikki tämä vain 365 ekua. Pitänee laittaa paketti pukinkonttiin:)

drop
12.12.2009, 14.24
Mitenköhän sitä keksiikään joka viikonlopulle tilattavaa :D

janneko
12.12.2009, 15.26
Jos ei muuten keksi 170e edestä tilattavaa että saa ilmaisen kuljetuksen, niin kannattaa ostaa noita vouchereita sen verran että summa tulee täyteen ja käyttää ne myöhemmin. :)

tienlaita
13.12.2009, 18.49
Miten tuo aleaika aikaisemmin on ilmoitettu? Nyt lukee että midnight 14th. Eikö se ole silloin huomenna? Ei puhuta viikonlopustakaan.

http://www.chainreactioncycles.com/Images/Banners/245.gif

kanttiinin tollo
13.12.2009, 19.25
Mitenköhän sitä keksiikään joka viikonlopulle tilattavaa :D

Itselläni on.. jostain kumman syystä... vähän sellainen fiilis, että turhankin helposti. :D

janneko
13.12.2009, 22.05
Miten tuo aleaika aikaisemmin on ilmoitettu? Nyt lukee että midnight 14th. Eikö se ole silloin huomenna? Ei puhuta viikonlopustakaan.

http://www.chainreactioncycles.com/Images/Banners/245.gif

Aika selvästihän tuo tarkoittaa sitä että maanantaina puolelta öin loppuu tarjous.

tienlaita
14.12.2009, 00.40
Joo kyllä, ei noin muuten voisi laittaa. Edellä mainittiin viikonloppuale ja minä rupesin katsomaan että jaa! Tuo on vähän epäselvä kyllä, koska joka vuorokausi on keskiyö kaksi kertaa... kuviteltavan olemattoman lyhyen ajan pisteen verran, jossa hetkestä on ehkä harhauttavaa puhua, sillä hetkellä lienee aina kesto.

Vuorokauden aikana ei toisaalta keskiyö saavu ikinä kuin kerran. Ainakin se on luultavaa. :p :D

Heksula
14.12.2009, 10.37
8.12 tilaus sisään ja tänään kamat postilaatikossa.

xtrainer80
14.12.2009, 22.10
Ei enää mitään.

AnttiL
15.12.2009, 14.05
Eilen 6.12 tilaus sisään, seuraillaan milloin napsahtaa ;)

Tänään lähtenyt tanskasta het puolenyön jälkeen, näyttää 3kg pakettia :eek:
Mitähän sieltä löytyy tilattujen lisäksi?
Saa nähdä ehtiikö tälleviikolle kotio

Analog Kid
15.12.2009, 15.26
Mitähän sieltä löytyy tilattujen lisäksi?
Siellä on varmaan mun romuja matkassa. Oman paketin paino näytti olevan 2kg. Mutta internetin antamien speksien mukaan pelkkien tilattujen renkaiden pitäisi melkein painaa tuo 2kg. Noh odotellaan, viimeksi nähty Tanskanmaalla lauantaina.

JaT
15.12.2009, 15.31
Mitähän sieltä löytyy tilattujen lisäksi?Saa nähdä ehtiikö tälleviikolle kotio
Syksyllä kun tilasin fillarin niin näytti painoksi 6kg. Että näyttää hieman mitä sattuu.

TuH
15.12.2009, 20.44

Elikkäs 6.12. CRC:ltä tilattu kama tuli Parcel Forcena tänään 15.12. perille. Kai se on Parcel Forcelle ihan ok-tason suoritus, etenkin näin joulun alla.

Verrokkina 11.12. SJS Cyclesiin jätetty tilaus, jonka tavallinen British Mail toimitti perille 15.12. Se oli tosin pelkkä ketjutyökalu, eikä CRC:n kaltainen isompi satsi..

Tony47
15.12.2009, 21.07
Tilasin illalla 9.12 jarrupaloja ja öljyä. Tänään aamulla tuli perille :eek:

Edit: Tuli mukana 10kpl karkkeja jossa crc logo :)

AnttiL
15.12.2009, 21.20
Perhana :mad:

IncBuff
16.12.2009, 10.40
Tilasin huolimattomuuttani kamaa jota ei ollut varastossa 22.11. Perjantaina tuli paketti, mutta minkäänlaista lähtökuittausta tai muutakaan en saanut missään vaiheessa. Noh kaikki tilatut tavarat oli mukana niin ei valittamista.

Race-Face
16.12.2009, 13.29

Olikos hyviäkin karkkeja?

Tony47
16.12.2009, 15.32
Olikos hyviäkin karkkeja?

Ei nyt niin hyviä. Ajatus on tärkein.;)

marco1
16.12.2009, 15.35

Toivottavasti minunkin paketti tulee yhtä nopeasti, joulu on hyvinkin pian (ja lahjat matkalla).

Karkkeja ei nyt niin kaipaa mutta mieluummin ne kuin On-onen lähettämät Christmas puddingit...

TuH
16.12.2009, 15.40
Ei nyt niin hyviä. Ajatus on tärkein.;)

Minusta on törkeää, että namusten varjolla houkutellaan ihmisiä tilaamaan kalliita pyöränosia!

Analog Kid
16.12.2009, 18.33
Ihan hyvin meni näin ensimmäiseksi tilaukseksi CRC:stä. Sälä tuli tänään, kaikki mukana mitä pitikin. Nyt sitten pitäisi hankkia lisää euroja seuraavia tilauksia varten.

Pekka L
16.12.2009, 19.09
Tuosta nopeudesta pikku miinus. Sivuilla sanotaan, jos tilaus tulee ennen klo15 paikallista aikaa ja tavarat on varastossa, lähtee samana päivänä tai seuraavana arkipäivänä. Tilaus sunnuntaina, kaikki kamat In Stock ja lähti vasta tiistaina?

Toinen juttu, että jos katsoo eurohintoja, on ne lähinnä suuntaa-antavia. Reilun kolmensadan tilauksella Visalta lähti ~7€ enemmän kuin tilauksen euromääräinen loppusumma. Enkä todellakaan maksanut PayPalilla.

Tulis ny ennen jouluu...

Eros
17.12.2009, 00.14
hmmm *joulunjälkeistä varastontyhjennystä odottel*

AnttiL
18.12.2009, 18.05
ja tänään tuli paketti. onneksi on hyvät naapurit kuittasi lähetyksen.
:D

janneko
18.12.2009, 21.35
Hohhoijaa kuinka hidasta. Maanantaina tilattu paketti ei ole vielä edes Tanskassa. Ei taida ehtiä jouluksi.

Noob
18.12.2009, 21.52
Joo, kova pettymys. Odotin viime lauantaina tilatun paketin tulevan tänään mutta ei. Tosin lähetys lienee jo turussa joten mahkut on saada maanantaina tai tiistaina.

Plus
18.12.2009, 21.56
Taas tuli 8pv venattua että in-stock order lähtee matkaan...

pööräilijä
18.12.2009, 22.49
Tilasin 9.päivä ja 17. tuli ovelle. jäi aika hyvä vaikutelma:)

Noob
21.12.2009, 21.02
Paketti tuli tänään, kuudentena arkipäivänä tilauksesta.
Kaikki muuten hyvin mutta etujarrusta puuttui adapteri, pussi johon jarru oli pakattu oli leikattu auki ja teipattu takaisin kiinni.
Paketissa ei myöskään ollut karkkia, ehkä tilaus oli liian pieni.

Hauli
22.12.2009, 10.27
Nyt meni pitkän kaavan mukaan...

Tuli tilattua kaikenlaista sälää voimansiirrosta renkaisiin ja pikku nippeleihin, kaikki "in stock" tavaraa. Tilaus sisään sunnuntaina 22.11. mutta lähti liikkeelle vasta perjantaina 27.11..

No 7.12. saapui laatikko mikä sisälsi kaksi tavaraa kolmestakymmenestä, lähetyslistaan oli kyllä kaikki rivit ruksittu ok. Muutama sähköposti kuvineen ja lupasivat lähettää puuttuvat osat asap. Tällä välin tilaamani XT-takavaihtaja oli loppunut, tuli pahoittelut ja kyseli oisko jotain muuta tilalle. Laitoin, että XTR käy hyvään hintaan. Lupasivat laittaa sen XTR:n tilalle samaan hintaan.

10.12. lähti loput tavarat tulemaan suomeen päin ja tänä aamuna posteljooni soitti ovikelloa. Nyt oli kaikki puuttuvat tavarat mukana.

Toimitusmuotona oli Parcel Force kun tavaroilla ei ollut kiire, mutta oishan se voinut hieman nopeamminkin toimia.

ps. mukana oli 11 crc-karkkia.

janneko
23.12.2009, 22.35
Noh tänään tuli vihdoin paketti, mutta siitäpä uupui sitten se kaikkein suurin ja arvokkain tavara. Way to go CRC... Pakko sanoa että paljon parempiakin paikkoja löytyy, joista saa halvemmalla.

xx851z
23.12.2009, 23.19
Joopa joo, ei aina niin nopeaa tästä firmasta. Tilasin 13.12, jotka lähetettiin 15.12. kohti suomea. Eipä ole vielä näkynyt Edge 705 tai lukkopolkimia, olisivat olleet mukavat joululahjat.

Taas tänään pukkasi sähköpostiin 10% tarjousvoucheria. Pitänee jättää käyttämättä, kun entisetkään ei ole tulleet, vaikka Visaa on laskutettu aikoja sitten.

scf_
23.12.2009, 23.38
Ei kai ole unohdettu jouluruuhkaa, normaalia vähintään noin 7 päivän toimitusta yms. Jos ei mitään erikoista ole valittu toimitukseksi niin noin viikko on hyvinkin normaali toimitusaika ihan ruuhkan ulkopuolellakin. Se Visan laskutus lähellä tilauspvm on ihan normaalia. Anna mulle ne alennusvoucherit jos ei kelpaa :)

xx851z
24.12.2009, 06.28
Ei kai ole unohdettu jouluruuhkaa, normaalia vähintään noin 7 päivän toimitusta yms. Jos ei mitään erikoista ole valittu toimitukseksi niin noin viikko on hyvinkin normaali toimitusaika ihan ruuhkan ulkopuolellakin. Se Visan laskutus lähellä tilauspvm on ihan normaalia. Anna mulle ne alennusvoucherit jos ei kelpaa :)

Näin joulun kunniaksi, olkaatten hyvät, mä tarjoon :D

http://i187.photobucket.com/albums/x214/xx851z/Christmas-email_2.jpg

Tank Driver
24.12.2009, 15.06
Mikäs CRC:n kahdennenkymmenennenneljännen luukun takaa löytyi?

Juha Jokila
24.12.2009, 16.10
ei kai sita luukkua koskaan tullutkaan.

zippo
27.12.2009, 00.00
Ei voucherit toimi ei.Joku taas mättää briteillä.Typical CRC shit.

zippo
27.12.2009, 10.02
Monesko päivä CRC:n kalenterissa oli eilen?