Minä laitoin tilauksen keskiviikkona 14. päivä klo. 13 britannian aikaa eli noitten lupauksien mukaanhan sen ois pitäny jo perjantaina tulla vaan vielälään ei oo DHL:ää näkyny! Jos tänään ei näy/kuulu pitää laittaa ukaasia...
Minä laitoin tilauksen keskiviikkona 14. päivä klo. 13 britannian aikaa eli noitten lupauksien mukaanhan sen ois pitäny jo perjantaina tulla vaan vielälään ei oo DHL:ää näkyny! Jos tänään ei näy/kuulu pitää laittaa ukaasia...
Miksi et ota seurantakoodia CRC:n tilaussivulta, ja käy dhl:n sivuilta seuraamassa missä paketti menee`?
Oma paketti; tilattu 19.12, lähtenyt 19.12. Saa nähdä milloin saapuu...
Tämän nyt varmaan kaikki tajuaa itsekin, mutta sanonpa kuitenkin - eli muistakaahan niitä pakettejanne odotellessa ottaa huomioon joulun hidastava vaikutus ennenkuin ruinaatte postin/DHL:n/minkätahansa lähetysten viivästymisestä...itse en tilaisi tähän aikaan vuodesta mitään mistään juuri sen takia. Odottelu imee...
Onkohan paketti sitten lie ees lähteny. Mulla ei nimittäin ole muita kun tuo tilaus ID eli ei sen kummempaa lähetyksen seurantakoodia. Eli ei mitään mailia oo crc:stä tullut vaikka tuolla oli, että pitäs jotain tarkempia tietoja tulla...
Onkohan paketti sitten lie ees lähteny. Mulla ei nimittäin ole muita kun tuo tilaus ID eli ei sen kummempaa lähetyksen seurantakoodia. Eli ei mitään mailia oo crc:stä tullut vaikka tuolla oli, että pitäs jotain tarkempia tietoja tulla...
Klikkaa sitä linkkiä siinä CRC:n lähettämässä tilausvahvistuksessa. Sieltä pääseet "My account" osioon ja sieltä klikkaat "View your orders". Sinne sähköpostiosoite ja salasanasi - ja avot pääset seuraamaan tilauksesi kulkua!
Joo oonhan mä sieltä kattellukin, mutta siellä on tilauksen statuksena vain, että processing. Eli ilmeisesti ei vielä ole edes lähteny jos tulkitsen oikein.
Joo oonhan mä sieltä kattellukin, mutta siellä on tilauksen statuksena vain, että processing. Eli ilmeisesti ei vielä ole edes lähteny jos tulkitsen oikein.
Aivan, tilauksesi on siis edelleen käsittelyssä. Oiskohan jokin artikkeli loppu varastosta, kun eivät ole saaneet parsittua lähetystä kasaan..?
Voithan toki kysäistä CRC:stä, että mikä maksaa.
Homma selkis. Olivat "lähettäneet" varmistusmailin jo samana päivän ku tilauksen laitoin, mutta ei ainakaan minulle ollut tullut perille. Ekaa kertaa ku tilailen niin haluavat fax:lla tai emailin liitteenä skannatuna virallisen documentin henkkareista osoitteineen...
Ekaa kertaa ku tilailen niin haluavat fax:lla tai emailin liitteenä skannatuna virallisen documentin henkkareista osoitteineen...
Lienee maksutapakohtainen? Ei multa ainakaan mitään kyselty ensimmäisen tilauksen kohdalla, Visaa vingautin ja nopeesti tuli paketti! [IMG]/forum/images/icons/icon14.gif[/IMG]
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.
Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Viime keväänä jäi multakin varmistusmaili saamatta, johtui siitä että postipalvelun tarjoajani oli luokitellut crc:n käyttämän serverin spämmiserveriksi jo vuonna 1998.. Nyt kyllä tuoreimmasta tilauksesta tuli tuo varmistus ihan perille asti.
Comment