^ Olen täysin samaa mieltä osittain. Pidän kuitenkin ympäristöliikkeen suurinta osaa ainoastaan harhaanjohdettuina ja pidättäydyn pitämästä heitä mielisairaina, ennen kuin se todistetaan. Itse olen vastapuolella, ainakin toistaiseksi vielä naurettavien osastolla.

En pidä ilmastoliikettä salaliittoteoriana, vaan ainoastaan erinomaisesti etumatkalla olevana vaihtoehtona, jota tukevat herkät ihmiset, median tukemana. Meillä naurettavilla on vähemmistö, koska emme halua tarjota mediaa ruokkivia uhkakuvia, vaan olemme ymmärtäneet sen, että hysterian lietsomisella ei saa muuta, kuin pahaa aikaan.

Lapset kaduilla eivät tiedä olevansa edes naurettavia, vaan uskovat olevansa oikeassa. Aikuisista harhaanjohdetuista puhumattakaan!

Kriitikoita, paranoiaa kärsivinä ihmisinä mainostavien ihmisten olisi hyvä käydä reippaalla lenkillä, hyvin hoidetuissa suomalaisissa metsissä ja todeta, että kaikki on täällä loppujen lopuksi hyvin. Jos ei senkään jälkeen tunnu hyvältä, niin ei muuta kuin rakentamaan uutta DDR:ää. Suomen poliittinen järjestelmä mahdollistaa vaalit, joissa äänestetään sen puolesta. Ei tarvitse lintsata koulusta ja tukkia katuja.

Kannattaa vastapuolen kokeilla demokratiaa! Se on huonoimmillaankiin paras vaihtoehto!

Toki ymmärrän, että arvostettu jäsen xxxxxxxxxxxx haluaa alentaa äänestysikärajaa, jotta herkät mielet saadaan päätöksiin mukaan. Niihin päätöksiin joissa uskomukset ja ideologiat ovat kivoja juttuja!