Parahin hannupulkkinen
Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
Oatmeal Stout taitaa itse olla tämä B:llä alkava.
näin varmaan on kun Sinä hannupulkkinen niin arvelet, mikäli siihen riittää, että on eri mieltä kanssasi:
Niin ja jos aikoo SM-tasolla ajella niin on hyvä perustermit valmentautumisesta ja kehon toiminnasta osata. Eiku googlaamaan.
Anaerobinen teho ja kapasitetti: Alaktinen ja laktinen anaerobinen teho. Laktinen anaerobinen teho ja kapasitetti.
Hapollinen nopeuskestävyys
Hapoton nopeuskestävyys
Maksimaalinen hapenottokyky.
Kynnysrajat ja rajatehot.

Nämä kun on selvillä ja kehittää niitä spesifeillä harjoituksilla niin voi saavuttaa pyöräilyssä SM-tason.
ehdotin googlen sijaan valmentajaa, jotta oikeden harjoitteiden lisäksi oppisi tekemään ne oikein.
Vaikka on oma valmentaja niin siitä huolimatta on hyvä osata itse lukea testituloksensa.
testit ovat hyviä kehityksen seurannassa, vaikka et niitä ehdota ja googletuksen voi suorittaa, jos epäilee testitulosten asteikkoa.
Sen verran kuitenkin, että valmennussuhde on luottamussuhde ja sitä ei luoda ilman tasa-arvoista ihmissuhdetta.
Epäiletkö aiheen aloittajan kykyjä?

Sen olen oppinut, että kanssasi ei kannata alkaa vääntää ja keskustelua en koe kanssasi kovinkaan mahdollisena.
Ja tuot tätä esiin useasti, koska vahvistat uskoasi? No kukin autuaaksi uskollaan.