Silloin kun sen lukeman näin kuinka monella ihmisellä tuhannesta on yli 70mmol, laskeskelin että on ihme että Suomesta löytyy niinkin monta urheilijaa ketkä pärjää ollenkaan. (Vai pärjääkö kukaan, tulee seurattua niin vähän urheilua...) Eli se VO2max ei ole kaikki kaikessa. Ja niinkuin Ilonen joskus nerokkaasti kirjoittijokseenkin näin: Mitä mä sit voin tehdä? Ostaa uudet keuhkot vai?
OJ:lle: Pajulahdessa on ollut muutaman vuoden se uusi "salkku" 40k€ maksanut tietokonehärpäke ja naamari, se näyttää reaaliajassa mitä sä puhallat. (Ei se vanha, se lähti pois mitä 4v? sitten, sillä vähän arvottiin...)
Topicciin: Haavena SM-taso selviää kun alkaa ajamaan kilpaa. Mutta Suomessahan on mentaliteetti tämä: Jos mä tiedän että voitan, lähden kisoihin, jos en tiedä tai epäilen voittoa en lähde mukaan. Siksi meillä on palstat täynnä ja kisan aikana tienvarressa miehiä jotka olis voittanut kaikki jos olis lähteneet mukaan. Muttei ne tuu ikinä. Ne tulee vaan jos ne on nähneet yöllä unen jossa ne NÖYRRRYYTTÄÄ muita...

Lainaa viestiä vastauksessa
.
 ,olin tuolloin 16-vuotias, kehumatta hyvä tulos. 
 tuloksentekijän sukunimessä taisi olla joku eläin. 

Kirjanmerkit