Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
Aika ristiriitaiset verenpainelukemat äskön 135/110. Joskus etsin googlen kautta, sain diagnoosin että "autonomisen hermoston häiriötila" kun noi paineet on vähän mitä sattuu.

Kammottavinta on kuitenkin paniikki-jännitysoireet, ja kun siis mikään ei erityisesti pitäisi jännittää ( paitsi auton korjaukset ), aiemmin jännitin onko töitä mutta nyt niitä on ollu... tulen töihin ja huomaan että jaha, on tosi vaikeeta tehdä allekirjoitus kun käsi vapisee ( ja mun allekirjoitus on perinteisellä kaunokirjoituksella, eikä mikään söherrys...) ja Propralia olen joutunu ottamaan tarvittaessa.

Ainoa vakituisempi lääke on migreenin estolääke Triptyl. Mutta kiitos koronarokote3:sen, otan vain neljänneksen sillä muuten nukuttaa liikaa.

Oma hyvinvointi on kyllä parantunut ..äärettömän paljon kalaruoan myötä, ja myös kiinnostus kaloihin. On asioita, joita ei mitata labrakokeilla
Eipä uskois jotta lääkärin "tarvitsisi tai hän ihmettelisi" päivittäistä verenpaineen vaihtelua. Mulla se käsitys että vaihtelee jos ei huomattavasti niin ainaski jonkin verran päivän aikana. Ja toisaalta taisit antaa ymmärtää ettet välitä noista ja kolestroliarvoista paskaakaan kun vain kala ja hyvä ruoka maistuu posti nro 39

Mistä muuten tiedät jotta tuo koronarokote 3 väsyttää sinua vieläkin?

Ihan vaa hyvässä hengessä kyselen ja ihmettelen

PS. ja Suuret jaksamiset topicin aloittajalle, toivottavsti lenkki tänään sujui ja vointi kohenee!