GiantGarminHephaElectrobike
Sivu 242 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142 192 232 240 241 242 243 244 252 292 342 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.231 - 7.260 / 15442

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #7231
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.709
    Tosin ainakin ekan polven eTapissa oli aivan sietämätön viive. Ehkä siihen tottuu, mutta oudolta se tuntui koeajolla.

  2. #7232

    Cool

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    En tiedä, mutta todella hyvänä puolena on että neljällä kympillä saa vara-akun jonka voi ottaa helposti mukaan ja vaihtaa jos akku kämähtää. Sen sijaan jos Di2-akku kämähtää (eikä nyt puhuta akun loppumisesta vaan hajoamisesta, tosin sama vaikutus mutta ei voida välttää lataamalla akkua), niin sitähän ei kuljetella varmuuden vuoksi takataskussa eikä muutenkaan oikein sieltä rungon sisältä sitä kaiveta. Nimimerkki kokemusta omaava. Siinä mielessä eTappo-vehkeet on paremmin suunniteltu
    Ihan varmaan joku haluaa kuljetella jotain vara-akkua mukanaan

    Etap:n akkukesto on siksi heikko, että sitä tulee käytännössä latailtua tarvettaan enemmän, koska muistikuvaa "koska sen latasin", ei ole. Ainakaan Di2:sia ei ole tarvinnut ladata kuin pari kertaa vuodessa huolimatta Keski-Suomen tieprofiilien vaatimista vaihtorumbasta. Hyvää etapissa on että lennoille saa akut matkatavaroihin.

    12 speed ei tosin käy meidän ruokakuntaan senkään vuoksi, koska siihen ei saa Wippermanin Connex pikaketjulenkkiä. Vuotuiset 30tkm eri pyörillä (10kpl) aiheuttaa sen etten halua yhtään ylimääräistä säätöä/latausrumbaa/vaihtajien patterin vaihtoa lisää.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Kuanko tossa eTapissa sitten kestää akku? Ite en näistä "maantiepyörien" osasarjoista tai edes sähkövaihteista kauheesti ymmärrä ja mietin vaan tuliko nyt valittua ihan kehveli vehje. Kai se nyt Kaivarin rantaan kestää ajella jätsille ja siellä voi sitten elvistellä langattomilla sähkövaihteilla ja hiilariaerokiekoilla.

    Ps. fillari saapuukin etuajassa ja lähetettiin jo tänään Canyonilta!
    Ole huoletta. Hyvä valinta se on eTAP:ikin!

    Tänne laskeutuu kanssa toinen fillari jo keskiviikkona

  3. #7233
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.895
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Kuanko tossa eTapissa sitten kestää akku?
    Olen ajanut itse tuolla Open Upilla nyt 1745km ja olen ladannut akut 3 kertaa. En akunkeston takia hylkäisi näitä langattomia systeemejä. Verrattuna Shimanon systeemeihin, niin tässä on hyvää myös se, että jos vaikka takavaihtajalta loppuu akku, niin jättää edestä isolle tai jalasta riippuen pienelle limpulle ja vaihtaa akut päikseen, niin taas toimii. Itselläni alkoi kerran lenkillä punainen valo palamaan etuvaihtajassa, mutta kesti silti koko 4 tunnin lenkin. Sramin omalla mobiiliapilla voi tarkastaa akkujen varauksen.

    Ihan hyvä peli se on, vaikka onkin ruma tanko. Kovaa ajoa vaan, kun pyörä saapuu.

  4. #7234
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.069

    "Gravel Grinding" -fillarit

    Kyllä nykyinen eTap AXS on jo vaihtoehto Di2:lle. Simppeli asentaa (ja purkaa), akunkesto parantunut ja vaihtonopeus myöskin kohentunut. Että, ei pyörä tuon takia kauppaan jäisi, jos pyörässä muuten kaikki kohdillaan.

  5. #7235
    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    69
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Kuanko tossa eTapissa sitten kestää akku?
    Kyllä se kestää, Garmin näyttää Eagle AXS -vaihtajan akun olevan edelleen täynnä 18 tunnin ja 3200 vaihteenvaihdon jälkeen.

  6. #7236
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Olen ajanut itse tuolla Open Upilla nyt 1745km ja olen ladannut akut 3 kertaa. En akunkeston takia hylkäisi näitä langattomia systeemejä. Verrattuna Shimanon systeemeihin, niin tässä on hyvää myös se, että jos vaikka takavaihtajalta loppuu akku, niin jättää edestä isolle tai jalasta riippuen pienelle limpulle ja vaihtaa akut päikseen, niin taas toimii. Itselläni alkoi kerran lenkillä punainen valo palamaan etuvaihtajassa, mutta kesti silti koko 4 tunnin lenkin. Sramin omalla mobiiliapilla voi tarkastaa akkujen varauksen.

    Ihan hyvä peli se on, vaikka onkin ruma tanko. Kovaa ajoa vaan, kun pyörä saapuu.
    Akkukesto on näköjään käytännössä siis täysin olematon ja vaatii viikon pyöräreissuun laturin mukaanottamista. Muuten kyllä fiksu systeemi.

  7. #7237
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.895
    ^ Sitä en tiedä onko akut ollut kertaakaan lähellä tyhjää. Kerran olen nähnyt etuvaihtajan punaisen valon. Mielestäni on vain helpompi laittaa akut lataukseen, kun tuuntuu että on ajettu vaikka 500km lataamatta, kuin alkaa ihmettelemään mobiiliapista paljonko varausta on jäljellä. Ja tosiaan 40e saa akkuja ostettuja, joten voit ottaa niitä pyöräretkillesi vaikka 50 mukaan. 40e akusta on tuskin ratkaiseva rahasumma, jos on varaa ostaa yli 5000 euron pyörä.

  8. #7238
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Ihan varmaan joku haluaa kuljetella jotain vara-akkua mukanaan
    Selvittelin AXS-asiaa kun rakensin maasturia, ja siinä olisin mahdollisesti saanut vara-akun mahtumaan satulapussiin ja kai se olisi voinut köllötellä jatkuvasti siellä (muovipussissa). Toki ylimääräinen operaatio sen kuljettelu olisi, mutta en oikein näkisi että ilmankaan olisin voinut painella tuolla jossain hevonkuusessa. Lopulta hautasin koko jutun ja laitoin mekaaniset, menee turhan tekniseksi/elektroniseksi. Riittää yhden pyörän sähköt. Sitä en tullutkaan 1x:ää koskevissa pohdinnoissa ajatelleeksi, että etu- ja takavaihtajassa on sama akku... Tuohan oikeastaan ratkaisee koko homman, eikä sitä vara-akkua tarvita.

    Vuotuiset 30tkm eri pyörillä (10kpl)
    Tähän nähden en harrasta enkä koskaan ole harrastanutkaan pyöräilyä Korkeintaan pyöriä. Paskahousuja äidin oomme kaikki, paitsi näköjään jotkut.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  9. #7239
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.895
    ^ Vara-akku ja tilantarve on huikea. Jos jollekin akun hinta tai sen mukana kuljettaminen muodostuu ongelmaksi, niin suosittelen unohtamaan axs-systeemin kokonaan ja kääntämään katseet vaikka mekaanisiin osasarjoihin. Akku painaakin 25 grammaa, joten ei voi olla weightweeniesbikebackinggravelmonsteraxspyörää valitettavasti.


  10. #7240
    En eTapia hylkäisi/pelkäisi akunkeston vuoksi. Kahdellä eTap-pyörällä on tullut ajeltua tuhansia kilsoja, ja olisiko kerran varoitusvalo antanut indikaation, että kestoa on jäljellä ”enää” 15h tjsp.
    Firmware kannattaa katsoa ajantasalle välillä, koska se esim. saattaa vaikuttaa kahvojen nappiparistojen kestoon. Normikesto taitaa olla 1-2 vuotta. Vaihtaa vaikka joka kauden alussa uusiin, jos haluaa pelata varman päälle.
    Uusi eTap on ymmärtääkseni myös vanhaa nopeampi, mutta ei väitetty hitaus häirinnyt vanhassa systeemissäkään.

  11. #7241
    Maastopyörään laitan aika varmasti AXS kunhan nykyiset X01 ja varalla oleva GX eagle vaihtaja on ajettu rikki. Vielä kun AXS hinta tippuisi hieman ennen sitä.. Omituista tuossa on se että XX1 AXS upgrade kit (siis vaihtaja+nappi+akku+laturi) maksaa saksassa halvimmillaan noin 780e, ja samat osat sisältävä "pykälää huonompi" X01 AXS upgrade kit maksaa 790e. Trickle down mennyt tuossa vähän hassusti sinänsä... Liekö syynä se että vaihtjissa ei oikeasti ole mitään eroa, ainoastaan kasetissa ja kammissa joita noissa seteissä ei ole mukana?

  12. #7242
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Haapavesi
    Viestit
    742
    Mulla kesti etap n. 1100km ja 47h. Sitten muuttui "merkkivalo" vihreästä punaiseksi. Tuon jälkeen ajoin vielä 120km, vajaa 4.5h lisää ja valo oli muuttunut
    nopeaan punaiseen vilkkumiseen. Alkoi vilkkumaan nopeaa tuon viimeisen 40km matkan aikana. Tässäkinhän pätee se että kuka, miten ja millaisia teitä/reittejä ajaa.
    Mun tiet on asfaltti, hiekka, sora ja nuot kaikki on pääosin tasaisia reittejä. Toki joitain mäkiä on joka lenkillä, mutta ei niissä nyt hirveästi vaihteita tarvi plärätä...
    Taimo M. muokkasi tätä : 29.08.2020 at 14.48 Syy: korjailin...
    "You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"

  13. #7243
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti
    Ole huoletta. Hyvä valinta se on eTAP:ikin!

    Tänne laskeutuu kanssa toinen fillari jo keskiviikkona
    Minkä mittasille kuskeille pyörät on tulossa? Sanoit, että molemmille tulee L-kokoinen.

    Itse olen 175cm/82cm ja tilasin S-kokoisen. Noissa oli jotenkin vähän erikoinen tuo mitoitus, niin saa nähdä menikö nappiin. Kaikki mun Canyonin maastopyörät on M-kokosia.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Maastopyörään laitan aika varmasti AXS kunhan nykyiset X01 ja varalla oleva GX eagle vaihtaja on ajettu rikki. Vielä kun AXS hinta tippuisi hieman ennen sitä.. Omituista tuossa on se että XX1 AXS upgrade kit (siis vaihtaja+nappi+akku+laturi) maksaa saksassa halvimmillaan noin 780e, ja samat osat sisältävä "pykälää huonompi" X01 AXS upgrade kit maksaa 790e. Trickle down mennyt tuossa vähän hassusti sinänsä... Liekö syynä se että vaihtjissa ei oikeasti ole mitään eroa, ainoastaan kasetissa ja kammissa joita noissa seteissä ei ole mukana?
    Aika jännä tuo hinnoittelupolitiikka. Käsittääkseni ero XX1 ja X01 takavaihtajissa on XX1:n hiilarihäkki. Onko noissa XG-1295 ja XG-1299 muuta eroa kuin värit? Kammissa sitten onkin vähän enempi vissiin eroa, kun XX1 tehty enempi xc-käyttöön ja X01 kestää rajumpaakin menoa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  14. #7244
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Minkä mittasille kuskeille pyörät on tulossa? Sanoit, että molemmille tulee L-kokoinen.

    Itse olen 175cm/82cm ja tilasin S-kokoisen. Noissa oli jotenkin vähän erikoinen tuo mitoitus, niin saa nähdä menikö nappiin. Kaikki mun Canyonin maastopyörät on M-kokosia.
    Oikean koon olet valinnut. Stack+ ja reach+ merlkinnät johtuvat tuosta hämärästä tangosta. Onneksi canyon on laitttanut nämä samat plus mitat muihinkin pyöriin, vaikka niissä on myös normaalit stack ja reach mitat. Vertaa esim infliten mittoja, niin näät totuuden. S koko molemmissa aika sama.

  15. #7245
    Täältä tuntuu löytyvän hyvää keskustelua Gravel -pyöriin liittyen, joten ajattelin kysäistä hieman lisänäkemyksiä. Ajatus olisi siis päästä jatkamaan ajokautta keväästä ja syksystä pidemmälle ja laventaa reittejä asvaltin lisäksi hieman heikommallekin alustalle. Mitään kovaa singletrail -tykitystä ei olisi tarkoitus tehdä, sitä varten löytyy erillinen maastopyörä.

    Omaa käyttöä ajatellen 2x sähkövaihteet ja kohtuullisen maantiepyörämäinen ajoasento tuntuvat plussalta. Hinta/laatusuhteeltaan tuo Canyonin Grail CF SLX di2 -versiona tuntuu sangen kiinnostavalta. Sähkövaihteet 2x versiona, ilmeisesti kohtuu nopea asfaltilla, hyvät kuitukiekot- erikoinen ohjaamo toki hieman mietityttää.

    Olen nyt pähkäillyt tuon koon kanssa. Omat mitat ovat pituus 179 ja inseam 84,5. Kädet suhteessa vähän normaalia pidemmät. Canyonin laskuri suosittaa M:ää. Spessun Tarmacissa koko 56 on juuri sopiva minulle. Toisaalta muutama muu pyörä jota olen kokeillut (esim. Cannondale SuperX) tuntui 54 koossa pidemmällä stemmillä juuri hyvältä.

    Koska Canyonia ei ole niin helppoa päästä testaamaan ja sen ohjaamon mittojen muuttaminen ei ole käytännössä mahdollista omin toimin niin ajattelin kysäistä olisiko täällä näkemyksiä tuohon mitoitukseen? Toki jos on vinkkejä muihin vaihtoehtoihin niin kuuntelen niitä mielellään.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #7246
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Minkä mittasille kuskeille pyörät on tulossa? Sanoit, että molemmille tulee L-kokoinen.

    Itse olen 175cm/82cm ja tilasin S-kokoisen. Noissa oli jotenkin vähän erikoinen tuo mitoitus, niin saa nähdä menikö nappiin. Kaikki mun Canyonin maastopyörät on M-kokosia.
    186/89cm inseam ja 179/90cm inseam. M-koossa loppuu Canyonin asiakastuen mukaan satulaputki kesken myös puolisolla. Vähän arveluttaa, mutta jos ei natsaa, niin palautan pyörät. Nykyiset gravelit noin stack/reach 579/395mm.

  17. #7247
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Vaihtoonhan tuo L-koon graili varmaan puolisolta menee. Jos jalka on noin pitkä, niin selkä on vastaavasti lyhyt. Ja kun nämä grailit on tarkoitettu ajettavaksi lyhyellä stemmillä, niin sieltäkään puolelta ei oikein säätövaroja enää tule. En tiedä mitä canyonin aspa on sählännyt, mutta ainakin nettisivujen mukaan satulan korkeus olisi riittänyt M-koossakin.
    713 - 813 on ohje ja 90cm jalalla korkeudeksi tulee 800mm.

  18. #7248
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Onko kuituisen Grailin omistajat onnistuneet virittelemään jotain lamppua siihen, kun se tanko on niin omituisen muotoinen?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  19. #7249
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    646

  20. #7250
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Vaihtoonhan tuo L-koon graili varmaan puolisolta menee. Jos jalka on noin pitkä, niin selkä on vastaavasti lyhyt. Ja kun nämä grailit on tarkoitettu ajettavaksi lyhyellä stemmillä, niin sieltäkään puolelta ei oikein säätövaroja enää tule. En tiedä mitä canyonin aspa on sählännyt, mutta ainakin nettisivujen mukaan satulan korkeus olisi riittänyt M-koossakin.
    713 - 813 on ohje ja 90cm jalalla korkeudeksi tulee 800mm.
    Aika näyttää. Toisaalta hänellä on aika pitkät kädet, ja vakiostemmi/tanko 90mm:n vaihto 75mm:seen voi olla just passeli. Muutoinkin vakiotanko voi olla hiukan leveä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti

    Tähän nähden en harrasta enkä koskaan ole harrastanutkaan pyöräilyä Korkeintaan pyöriä. Paskahousuja äidin oomme kaikki, paitsi näköjään jotkut.
    Tarkista vain omat housusi. Muut osasivat lukea että kyseessä oli ruokakunnan kilometrit.

  21. #7251
    Tämä on selvästi aktiivinen ketju ja ihmisillä on varmasti mielipiteitä ja kokemuksiakin toivottavasti jaettavaksi. Yhdyn siis joukkoon kyselemään, mitä vaihtoehtoja kannattaisi ruveta gravelikasasta karsimaan pois.

    Tarkoitus olisi jättää jäljelle ainakin toistaiseksi vain paksupyörä ja graveli. Gravelin käyttökohteet olisivat erityisesti työmatkat ympäri vuoden, bikepacking-hommat ja satunnaiset maantie- ja soratielenkit.

    Olen pyöritellyt vaihtoehtoja, pohtinut kriteerejä ja päätynyt pitkällisen harkinnan jälkeen seuraaviin asioihin:

    - Kunnolliset lokasuojat pitäisi saada kiinni
    - Alumiinirunko - hiilikuituhaarukka. Kuitenkin paljon tulisi ns. arkiajoa. Hiilikuiturungon en uskoisi olevan tarpeeksi huoleton.
    - Mahdollisimman paljon kiinnikkeitä erilaisille varustehäkeille. Erityisesti ajattelisin haarukassa olevien "anything-cage"-kiinnikkeiden olevan hyödylliset. Minkäköhän takia monissa malleissa (esim TREK) näyttäisi olevan vain yksi pultti?
    - Toimintavarmuus ja helppohoitoisuus - varmaan kallistun johonkin, mistä löytyy shimanon GRX 600/800 -sarjan osia. Tarviiko etuvaihtajaa?
    - Nestelevarit. Tulee välillä ajeltua töihin kaupungin läpi ja esimerkiksi maantiepyörän vannejarrut tuntuvat usein tarpeettomalta riskitekijältä.
    - Periaatteessa haluaisin ainakin aloittaa 700c rengastuksella. Konassa on 650b, meneekö metsään kun kuitenkin työmatkatkin taittuu pitkälti asfaltilla?

    Budjetti jossain 2000 euron tietämissä. Poissulkemalla olen päätynyt pyörittelemään seuraavia vaihtoehtoja. Onko joku näistä selvästi parempi/huonompi/erilainen kuin muut?

    Cannondale topstone 1

    Specialized diverge
    TREK checkpoint ALR 4
    Canyon Grail 7
    Kona NRB DL

    Tällä hetkellä Cannondale ja Spessu ovat aika korkealla listassa. Konakin kiinnostaisi mutta 650B? Tietynlaista sporttisuutta toivoisi tietysti myös, ja kona ainakin vaikuttaa rennohkolta ajogeometrian puolesta.
    Cannondalea olen testannut mutta tosi vaikea arvioida, miten vertautuisi muihin. 184cm pituutta ja n.84cm jalan sisämitalla tuo tuntui kyllä ihan hyvältä ajaa, mutta ehkä jopa pykälän isolta L-koossa?
    Kiirettähän tällä ei ole, ei näitä vissiin oikein mistään tällä hetkellä saakaan. Olisi kiva kuitenkin olla sormi liipasimella, kunhan "se oikea" tulee jonnekin inhimillisen matkan päähän myyntiin.

  22. #7252
    Liittynyt
    01/2015
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    55
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ukkis Katso viesti
    Tarkoitus olisi jättää jäljelle ainakin toistaiseksi vain paksupyörä ja graveli. Gravelin käyttökohteet olisivat erityisesti työmatkat ympäri vuoden, bikepacking-hommat ja satunnaiset maantie- ja soratielenkit.

    Budjetti jossain 2000 euron tietämissä. Poissulkemalla olen päätynyt pyörittelemään seuraavia vaihtoehtoja. Onko joku näistä selvästi parempi/huonompi/erilainen kuin muut?

    Cannondale topstone 1

    Specialized diverge
    TREK checkpoint ALR 4
    Canyon Grail 7
    Kona NRB DL

    Itselläni on aikalailla sama tilanne, läskipyörä jäisi ehkä vielä varastoon ja maantiepyörän tilalle Gravel ja vielä aika tarkkaan samankaltaista hintaluokkaa olen ajatellut. Noiden mainitsemiesi lisäksi olisi vielä kiinnostava tuo Rosen https://www.rosebikes.fi/py%C3%B6r%C...el/backroad-al , jossa ainakin kuvien mukaan olisi noita kiinnityspaikkoja tarpeeksi. Onko joku syy, että miksi tämän olet jättänyt listoilta pois? Tuossa GRX RX600 on aikalailla nuo luettelemasi ominaisuudet. Kuitupuolella noissa näyttää sitten olevan vielä enemmän vaihtoehtoja, mutta hinta ei toki pysy enää budjetissa, mutta milloinkas se näissä pysyy

    Saatavuutta ei noillakaan liiemmälti näytä olevan...

    Lisäksi vielä olen roikotellut listoilla https://www.canyon.com/fi-fi/gravel-...-1by/2707.html , mutta tuosta uupuu noita tarpeellisia kiinnikkeitä ja sitten pitäisi laittaa telineet klemmareilla kiinni, tai vaihtaa haarukkaa...

    Voi kyllä olla, että saatavuuden ollessa tätä luokkaa kerkiää jo keräillä tarpeeksi rahaa kuituiseen versioon, jonka oletan kyllä kestävän mun käytössä ihan hyvin ja aika hyvät takuuthan noissa rungoissa on. Sitten onkin lähdettävä taas keräämään uusi kasa pähkäiltäväksi...

  23. #7253
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti v.niibbali Katso viesti
    Ääni Trekille. Ei siksi että olisi kokemusta asiasta, vaan siksi koska se on Trek.
    Ja sitten toisaalta jos ei halua välttämättä maksaa korporaation jakelukanavasta ja brändimarkkinoinnista, samoihin hintoihin saa titaanirungon, josta en ole itse vielä keksinyt mitään piileviä huonoja puolia: https://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/...-bikes/tempest

  24. #7254
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.253
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Stenulle, kierrekeskiöön ollaan palaamassa vauhdilla. Spessut ja trekit ovat uusissa jo t47 tai bsa keskiöllä.
    Trekki vois ehkä kyllä olla, koska Sophie de Boer
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  25. #7255
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Eipä näköjään vielä muuttunut bb90 => t47 Checkpointissa. Vielä joudut ajelemaan vanhemmalla versiolla

  26. #7256
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Onko tämä trekin bb90 siis oikeasti sellainen, jossa konelaakeri asennetaan suoraan hiilikuitu runkoon?

    On se prkle...


  27. #7257
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    53
    Onko tuo Spessun FutureShock toimiva? Vai markkinointikikka?

  28. #7258
    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    247
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Myssy Katso viesti
    Onko tuo Spessun FutureShock toimiva? Vai markkinointikikka?
    Ihan toimiva on, käy ihmeessä testaamassa niin tiedät.

  29. #7259
    Liittynyt
    07/2020
    Viestit
    53
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sf12 Katso viesti
    Ihan toimiva on, käy ihmeessä testaamassa niin tiedät.
    Ok, kiitos! Pitää tutkia onko Pirkanmaalla kenelläkään tuollaista myynnissä / testattavana. Harkinnassa 15 vuotiaan cyclon päivittäminen rennompaan ja modernimpaan.

  30. #7260
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    480
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Myssy Katso viesti
    Ok, kiitos! Pitää tutkia onko Pirkanmaalla kenelläkään tuollaista myynnissä / testattavana. Harkinnassa 15 vuotiaan cyclon päivittäminen rennompaan ja modernimpaan.
    Signaturessa niitä on ollut.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •