
Alkujaan tämän lähetti
LJL
setämies
Haa joku puhui setämiehistä.. You can't get youth back, but you can by a Steamroller...eli setämiehen N+1 
On opeteltavaa, mutta olihan hauskinta työmatkagravelointia ties miten pitkään aikaan. Käsittämättömän nopea tommonen kiinteävälitteinen on myös. En olis uskonut. Noilla 42/17-väleillä helppo matkanopeus näytti pyörivän 27-32 km/h. Ylämäet ei tuottanut vaikeuksia ja Malminkartanon kevyesti mutaiset pellonreunatkin meni oikein kivasti. Euro/hauskuuskerroin-suhteella mitattuna parhaiten käytetyt fillarieurot pitkään aikaan. Ei voi kuin suositella kaikille, joilla on tarpeeks setämiesasennetta.
Ekan parinkymmenen kilsan kokemuksella sanoisin, että jää talliin ja saa talvella Gravdalit allensa. Jos tuntuu, että jarrua tarvii pidemmässäkin juoksussa, pitää se päivittää Pauliin. Cantit on oikeesti aika onnettomat, varsinkin edessä tommosen notkean keulan kanssa. Ja ohjainlaakeriksi vois vaihtaa Kingin ton stashista kaivetun vanhan FSA:n tilalle. Muuten toi on tossa - kiva, kevyt, nopee ja hauska. 8,5 kg jarrulla ja 540-speduilla eli virallinen esitepaino on tasan 8,0 kg.
Valmiista kuvaa tänne pyydeltiin eli tässä tulee ja poistun tämän kanssa toisiin topicceihin tämän jälkeen. Uusien pyörien kasaaminen on muuten oikeastaan se helpoin vaihe. Paljon työläämpää on se, että saa niistä ajetun näköisiä..
Työmatkahybridi-FGGG:
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit