Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti

10. kerran järjestetty FillariMTB-ajokoulu veti porukkaa hienosti – taisi olla ennätysosanotto, kun paikalle saapui 43 ajajaa. Muutaman kanssa ehdin vaihtaa fiiliksiä ajon jälkeen, ja toivon että kaikki onnisutivat suorituksessa hyvin ja saivat hiukan lisävarmuutta ajamiseen ajokoulusta. Jos ajokoululaiset lukee tätä, niin neuvon vielä hakeutumaan paikalliseen seuraan/ajoporukoihin, josta saa lisää vinkkejä mm. kalustoasioissa ja paikkakunnan reiteistä.
Pakko antaa vähän palautetta ajokoulusta. Olin todella positiivisesti yllättynyt koulutuksen tasosta. Suosittelen koulutusta vasta-alkajille todella lämpimästi. Kouluttajat olivat asiasta innostuneita, asiantuntevia ja vieläpä ulosanti oli sujuvaa. Käytännön harjoittelu toi tosiaan lisävarmuutta, ilman sitä olisin varmaan taluttanut lähes koko laskettelurinteen itse "kisapäivänä". Minä lähdin todella vihreänä Tahkolle, se oli itseasiassa ensimmäinen kerta kun ajoin metsässä muiden kanssa. Tähän asti harjoittelu on tapahtunut yksin. Seuraava tavoite onkin lähteä ajoporukoiden matkaan.

Kiitos vielä näin kirjallisesti kaikille ajokoulun vetäjille ja sitä järjestämässä olleille.

P.S. Jos joku uusimaa/itä-uusimaa akselilla kaipaa hidasta aloittelijaa ajokaveriksi voi laittaa privaa.