Ah, mun mieliaihetta tämä keskustelu.
Lasoli, niin enpä tiennytkään että naisilla on pienemmät arvot...158 on miehellekin ihan hyvä, ja erityisesti jos vielä reenaa.
Ja suomessahan aika harva pitkänmatkanjuoksija oikeasti juoksee. Naisista ei tällä hetkellä kukaan, mutta kovasti juoksusta vaan puhutaan; kympin aika pitää alkaa 32(naiset) että voi puhua kestävyysJUOKSUSTA, miehistä en tiedä, olisiko se alkuluku 27?. Kaikki muu on hölkkää. Hannun ajatus on sinänsä oikea, mutta mä sanoisin että ei sillä ylikuntoon "pääse" mutta tollainen harjoittelu ei kehitä, mutta stressaa aivan äärettömästi. Jännittää kamalasti joka päivä, ja jos se lenkki meni puoli minuuttia huonommin kaatosateella - kuin eilen selkeellä, niin KAMALA. Kunto on laskussa. Mitään tästä tule. Huomena pitää juosta tai hölkätä 12km, ja tehdä uusi ennätys. Mun mielestä psyyke siinä ylikuntoon joutuu. Sinänsä kymppi voi alkaa mennä ihan hyvinkin, jos peruskuntoa löytyy.
Tulipa muuten mieleen tuosta "kympin hölkästä" että samalla metodilla etenee esimerkiksi anorektikko. Joka päivä pitää tulla uusi ennätys. Ja tuleeko tulosta? Ihan takuuvarmasti.
erkkk...mitä on "bonkkaaminen"??

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit