FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 53 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 43 51 52 53 54 55 63 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.561 - 1.590 / 2040

Aihe: Pori #6

Ikuisuuskysymyhän tämä. Ässien pelin aikana porukka menee latua pitkin vaika tie on vieressä. Kaksi kertaa olen laskenut päälle, kun en kurvin vuoksi ole ajoissa nähnyt ja päin puuta en idioottien vuoksi laske.
    Sauvakävelijät menevät joillakin laduilla ja vänkäävät vielä, että siihen on oikeus. Aivan yhtä tyhmää on ajaa fillarilla siellä.Jäi jälki tai ei. Toki joku ylitys nyt ei maata merelle vie jos sen suoraan poikittain tekee. Niin tekee kävelijätkin ja olosuhteiden pakosta.
    Kuten jo totesin, on polkua muuallakin aivan riittävästi. Satoja kilsoja ajettavaa. Mikä PERKELE pistää ajamaan ladulle, kun siitä ei tule kuin sanomista ja kaikki kärsii.
    Mitäs meinaatte, kun taas haetaan lupaa Uralta kisoihin? Ajaminen on metsässä jokamiehenoikeus, mutta HUOM!!! Ei koske ajettua latua!!!! Sen kieltää kuntien järjestyssäännöt!!!!
    . Reitin merkkaaminen ja kisan pitäminen vaatii taasen maanomistajan luvan.
    No tietysti me sanotaan, että siellä on ajanut joku aivan meille tuntematon pöllö

P.S Koppi huomenna 11
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Tota noi, EN YMMÄRRÄ latujen pilaamista, mutta kyllä se on Jykä niin, että noita talvipolkuja ei montaa kilometriä porista löydy. Ruosniemestä muutama kilometri, Isossamäestä muutama kilometri, Uusiniitty-Enäjärvi akselilla muutama kilsa. Ei löydy satoja kilometrejä saatika edes viittäkymmentä. Latuja on sitten taas tänä talvena vedetty aivan joka kolkkaan ja yleensä menee vielä kahta rintasin. Esim. vesijohtotiellä olis edes puolet tiestä voinut jättää muita kulkijoita varten....mut eipä ne ladut enää montaa päivää tuolla metsissä ole, kun sulavat pois

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Tota noi, EN YMMÄRRÄ latujen pilaamista, mutta kyllä se on Jykä niin, että noita talvipolkuja ei montaa kilometriä porista löydy. Ruosniemestä muutama kilometri, Isossamäestä muutama kilometri, Uusiniitty-Enäjärvi akselilla muutama kilsa. Ei löydy satoja kilometrejä saatika edes viittäkymmentä. Latuja on sitten taas tänä talvena vedetty aivan joka kolkkaan ja yleensä menee vielä kahta rintasin. Esim. vesijohtotiellä olis edes puolet tiestä voinut jättää muita kulkijoita varten....mut eipä ne ladut enää montaa päivää tuolla metsissä ole, kun sulavat pois
    Tietä piisaa sitten. Soratiet olleet aivan upeassa kunossa tähän viikkoon saakka. Ja polkuja on sitten niitä koirasellaisia. Ja jos ei olisi latua, ei siinä olisi ajettavaakaan.

Umpihankeahan se silloin on. Jos nyt välttämättä pitää metsään talvella päästä niin siitä vaan tekemään moottorikelkalla ja maanomistajan luvan uraa metsään
    Kyllä järjestysääntöjä pitää noudattaa. Jos mua vastaan ladulla joku pyörällä tulee niin vähintäänkin saa kuulla kunniansa. Poliisillekin vois yrittää ilmoittaa, Yksi kaveri täällä joutui ajamaan ladun uusiksi, kun moottorikelkalla ajoi latu-uralla. Poliisi kertoi vaihtoehdot. Joko uusi latu tai maksat kaupungin ajaman. Ja sehän ei halpaa ole.

Ja totta kai pitää olla kaksi latua jos reitti on edestakainen. Molemmat kaistat siis.

Ja ehkä pyöräilijät sitten voivat vaatia jotain, kun edes kesällä päästään sellaisiin lukemiin kuin laduilla. Yhhtenä päivänä Noormarkussa tuli vihkoon yli 200 nimeä. Talvessa käyttökertoja on tuhansia. Meillä käy sitten joku yksi sohlaamassa siellä laduilla. MIKSI. MIKSI sinne pitää päästä. Ihan oikeasti? Mitä ihmeelistä siinä on ajaa jotain metsätietä jolle on tehty latu, kun niitä metsäteitä on aurattunakin???
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 10.03.2012 at 21.24

On sellaistakin selitystä tullut kuultua, että se luistelupaana olisi tampattu siihen pertsan uran viereen, jotta siinä voisi kävellä. Ja koiran ulkoiluttaminen ladulla on lailla kielletty (Järjestyslaki 27.6.2003/612, luku 4 - Eläimet 14§ 2)), mutta silti niitä koiria näkee siellä.

No, nyt talvi alkaa olla lopuillaan ja ensi talvena en tule paljoa katselemaan latuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
    En ole laskenut kuinka monelle kävelijälle/pulkailijalle/lautailijalle/koirankusettajalle... olen tänä talvena huomauttanut
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomsson Katso viesti
    ---eikä kävelijätkään siinä leiju---
    Mitkä kävelijät?? Ei hiihtoladulla OLE kävelijöitä.
    Semmosta juu. Ilmoja pitelee.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Semmosta juu. Ilmoja pitelee.
    Jep. sää on mitä todennäköisin

Tietenkin tuossa Kapen jutussa on pikku pikku epäloogisuus, mutta kaveri ei fiksuna miehenä viitsinyt laittaa tyyliin "Perkele OLE kävelijöitä", imperatiivimuodossa?)

Kape kertoi, että sitä oli pyydetty vaihtamaan topiikkia. No ei se mikään Farmijoukkueen mies ole vaikka tänään kovilla olikin. Ajomieshän se on ja siellä toisella nyt on muut jutut tärkeämpiä kuin se ajo. Kopilla käy ajomiehet ja ne muut sitten höpisee ajamisesta ja hypistelee vehkeitä. Ja sitä paitsi Kape on ajanut ainakin kerran maantiepööörällä
    Kolmanneksi Kape on sen verran kovaa tekoa, että pitää puolensa verbaalisessa mittelössä, niin kirjallisesti kuin sanallisesti. Tänään puhuttiiin niin paljon paskaa, että Paluksella se alkoi jo haista Olkoon ne kiusatut sitten siellä toisella

KOPILLA 10 kuskia. Yksi selkeellä maantiepyörällä ja Ilpo lähtikin sitten isoille teille. Me Lattomeren suuntaan. Osalla maastis osalla Cyklo. Jollain nastat jollain lähes sliksit.

Tiestö oli 90 prosenttisesti hyvässä kuosissa. Ainoastaa Paluksen-Harjunpään väli oli liukas. Ja kunnolla se olikin. Tiesin sen kyllä etukäteen, koska se on joka vuosi sama juttu. Viimeisiä sulavia teitä johtuen sankasta metsästä ja linjasta suhteessa aurinkoon.
    Mikko pannutti ja minäkin pari kertaa olin liki. Wallu ajeli siinä sitten Speedwayta ja leikki. Miehellä porukan sileimmät gummit. (Mulkero)

112 kilsaa. Maksiminopeus 45.1 Lattiksen suoralla. Jukka vähän mun palautumista epäili ja pakko oli koittaa Tosin sitten kun Wallu ja Joni meni vetämään, meinasin tippua. Myönnetään

Hyvä, hieno lenkki aurinkoisessa säässä.

http://connect.garmin.com/activity/156833100

P.S Aika erikoinen nyänssi: Kape kiroili ladulla ajamista. Kuitenkin se jotenkin yhdistettiin meikäläiseen, että mulkerohan se. No ladulla ei pyöräillä ei. En koskaan toivo kohtaavani sellaista kusipäätä ladulla, Piste!
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 11.03.2012 at 16.42

http://www.youtube.com/watch?v=jllDmAoclfY Tämä miehelle, joka maastiksella, nastarenkailla veti niin maan pirusti. 45 vauhdissa naureskeli vaan . No tunnin tasotesti 340W. Konvehti se on. Ja paskasta ei siis sitä konvehtia saa

lenkki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Tietenkin tuossa Kapen jutussa on pikku pikku epäloogisuus, mutta kaveri ei fiksuna miehenä viitsinyt laittaa tyyliin "Perkele OLE kävelijöitä", imperatiivimuodossa?)

Kape kertoi, että sitä oli pyydetty vaihtamaan topiikkia. No ei se mikään Farmijoukkueen mies ole vaikka tänään kovilla olikin. Ajomieshän se on ja siellä toisella nyt on muut jutut tärkeämpiä kuin se ajo. Kopilla käy ajomiehet ja ne muut sitten höpisee ajamisesta ja hypistelee vehkeitä. Ja sitä paitsi Kape on ajanut ainakin kerran maantiepööörällä
    Kolmanneksi Kape on sen verran kovaa tekoa, että pitää puolensa verbaalisessa mittelössä, niin kirjallisesti kuin sanallisesti. Tänään puhuttiiin niin paljon paskaa, että Paluksella se alkoi jo haista Olkoon ne kiusatut sitten siellä toisella

KOPILLA 10 kuskia. Yksi selkeellä maantiepyörällä ja Ilpo lähtikin sitten isoille teille. Me Lattomeren suuntaan. Osalla maastis osalla Cyklo. Jollain nastat jollain lähes sliksit.

Tiestö oli 90 prosenttisesti hyvässä kuosissa. Ainoastaa Paluksen-Harjunpään väli oli liukas. Ja kunnolla se olikin. Tiesin sen kyllä etukäteen, koska se on joka vuosi sama juttu. Viimeisiä sulavia teitä johtuen sankasta metsästä ja linjasta suhteessa aurinkoon.
    Mikko pannutti ja minäkin pari kertaa olin liki. Wallu ajeli siinä sitten Speedwayta ja leikki. Miehellä porukan sileimmät gummit. (Mulkero)

112 kilsaa. Maksiminopeus 45.1 Lattiksen suoralla. Jukka vähän mun palautumista epäili ja pakko oli koittaa Tosin sitten kun Wallu ja Joni meni vetämään, meinasin tippua. Myönnetään

Hyvä, hieno lenkki aurinkoisessa säässä.

http://connect.garmin.com/activity/156833100

P.S Aika erikoinen nyänssi: Kape kiroili ladulla ajamista. Kuitenkin se jotenkin yhdistettiin meikäläiseen, että mulkerohan se. No ladulla ei pyöräillä ei. En koskaan toivo kohtaavani sellaista kusipäätä ladulla, Piste!
    No joo kävin ajelemessa. Suuntana Lattomeri,-Nakkiila- Harjavalta joen eteläpuolta ja takasin pohjoispuolta, valtatiellä en käynnyt kun siellä on rekkoja ja liikenne on nykyään ihan eri kuin joskus kauan sitten . Liukasta joissakin kohdin ,mutta pystysssä pysyttiin. En tiedä miten sitä uskalsi joskus ajella läpitalven maantievehkeellä työmatkat ja kaikki, aikaa ennen maastopyörien tuloa. No ei ole nyt edes maastopyörää. Tänä talvena ajelin aika paljon työmatkaa 34 km edestakaisin mummiksella, selkä kestää paremmin. Palataan asiaan parin viikon päästä tai puolen vuoden
    ilpo.k

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilpokyllonen Katso viesti
    No joo kävin ajelemessa. Suuntana Lattomeri,-Nakkiila- Harjavalta joen eteläpuolta ja takasin pohjoispuolta, valtatiellä en käynnyt kun siellä on rekkoja ja liikenne on nykyään ihan eri kuin joskus kauan sitten . Liukasta joissakin kohdin ,mutta pystysssä pysyttiin. En tiedä miten sitä uskalsi joskus ajella läpitalven maantievehkeellä työmatkat ja kaikki, aikaa ennen maastopyörien tuloa. No ei ole nyt edes maastopyörää. Tänä talvena ajelin aika paljon työmatkaa 34 km edestakaisin mummiksella, selkä kestää paremmin. Palataan asiaan parin viikon päästä tai puolen vuoden
    NIIN ILPO lähtee Sundstetin Pian kanssa El Salvadoriin MC kisaan huoltohommiin. Onnea kisaan ja tuokaa MC pisteitä. Varokaa luoteja ja sitä valkoista jauhetta. Se ei ole tomusokeria tod.näk

-80 luvulla ajoin minäkin talvella tuubirenkailla ja triathlontangolla lenkkiä. Muuta ei ollut ei kä muusta tiennyt. Mutta kyllä sitä sitten kaaduttiin silloin tällöin. Nuorena sen kesti, mutta jos nyt ne samat lipat tekis, niin kaikki menis palasiksi. Välilevyt madaltuneet ja nivelet kuluneet. Ei nestä niittiä enää. Hyvä näin, että on vähän parempia tullut. Cyclokin tarkoitti silloin normi maantiepyörää, missä vaan oli 24 mm tuubi jossa vähän nappulaa

--

--
    Ai oon ajanut munamankelilla !! Hyvä et sää tiiät paremmi, ilmeisesti alkaa toi muisti pätkii jo näin varhaisvanhuudessa.
    No, kerran oon testannu soralla 200m mun isän josku 90-luvul ostamaa "maantiepyörää" joka on ollu mun sedäl jo aikoja. Ja kokeilinhan mä kerra Koivuniemen cycloo vaiks sil oli tuskallista ajaa, kun satula taivaassa.

Nastat oli tänään välillä ihan kivat.

http://www.youtube.com/watch?v=jllDmAoclfY Tämä miehelle, joka maastiksella, nastarenkailla veti niin maan pirusti. 45 vauhdissa naureskeli vaan . No tunnin tasotesti 340W. Konvehti se on. Ja paskasta ei siis sitä konvehtia saa
    Itse totesin ettei ole järkeä enään yrittä repiä tietä kiinni, kun matkaeroa oli, vaikka hetken yritin. Pääjoukko veti töitä tiiminä niin ei ollut jakoja vetää yksin nastamaasturilla teitä kiinni, itselläkin vauhti oli siinä jotain nelkyt.

Ai oon ajanut munamankelilla !! Hyvä et sää tiiät paremmi, ilmeisesti alkaa toi muisti pätkii jo näin varhaisvanhuudessa.
    No, kerran oon testannu soralla 200m mun isän josku 90-luvul ostamaa "maantiepyörää" joka on ollu mun sedäl jo aikoja. Ja kokeilinhan mä kerra Koivuniemen cycloo vaiks sil oli tuskallista ajaa, kun satula taivaassa.

Itse totesin ettei ole järkeä enään yrittä repiä tietä kiinni, kun matkaeroa oli, vaikka hetken yritin. Pääjoukko veti töitä tiiminä niin ei ollut jakoja vetää yksin nastamaasturilla teitä kiinni, itselläkin vauhti oli siinä jotain nelkyt.

Kohtaan alku: Siis olet ajanut. Ei saa edes päällä olla istunut, että pääsee sinne porukkaan Jukkiskin pelkäsi ,että juhannuksena kännipäissään menee maantievehkeellä kaljalle ja se oli sitten siinä

Kohta kaks. Tota noin. Jussi on kyllä paria pykälää kovempi kuski kuin meistä kukaan lenkillä ollut. Et olisi saanut meitä kiinni vaikka olisit yrittänytkin ja suoraan vetoon olisit tippunut jos mukaan olisit ehtinytkin. Näkihän sen. Mutta tietenkään ei myöntää pidä . Jussi Suomen Mestari aika-ajossa mm ja Ruskolla 10 tempossa sama aika kuin kahdella ammatikseen ajaneella Joona Laukalla ja Kari Myyryläisellä.
    Ja helppohan se on kokeilla jos et uso

Cycklo on kyllä paljaalla asfaltilla sileillä renkailla kiistatta Xc,tä nopeampi. Nastoilla eroa ei kyllä jjurikaan ole. Painetta kun on se 5 bar, tulee nastale pistovoimaa aika paljon. Jonilla esim oli sekä etu-että takapäässä nastat. Lotalla edessä. Kun se vauhtia alkaa 4.lla alkaa myös ulvonta renkaista.

Mutta on niissä sileissäkin ero. Wallulla oli ensiasennuksena Swalben semislicksit. Päältä katsoen ne näytti ihan OK renkailta. Poika tippui peesistä alamäessä, kun kokeiltiin ja minä ajoin sillä muutaman kilsan ja totesin, että aivan shaisset ovat. Vaihdoin sitten Contin timanttikuvioiset ja vaikka ne on ihan perusrenkaat jäykällä vaijerilla, oli ero aivan järkyttävä.

Jäällä ja loskassa menee sitten Xc aivan eri tietä. Mutta yhteislenkillä toimii kumpi vaan näköjään. Ja jotkut nyt vaan pääsee millä vaan. Tuuba Jussi ajais varmaan sen Lattiksen sillä teräsrunkoisella, ainakin 14 kiloo painavalla Muddy Foxillaan alle 14 minsan. Mutta se onkin Jussi se

Niin ja ei se merkistä kiinni ole. Kyllä Contin Double Fighterit olivat vähintään yhtä huonot Jarnon pyörässä. Kun säästetään ja laitetaan ensiasennuksena niitä kaikkein halvimpia, on niiden runko jäykkä eikä mikään kuvio sitä pelasta sitten. Ei rullaa eikä pidä. ;(
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 12.03.2012 at 12.37

Tuo täysin maantiepyörällä ajettavissa. Mutta tänään oli kova tuuli. No kuivaahan se joten hyvä sekin

http://connect.garmin.com/activity/157239522

tunkkiJUNIOR Guest

Kape oli vaan niin rikki ettei se enää jaksanu ja Jussi naureskeli ettei peesis itte olis kannattanu ajaakkaa ku ei tuu tarpeeks treenii et vetämää se sinne sit meni

tunkkiJUNIOR johan on joku keksinyt nicin...

Viimeisiin kirjoituksiin liitty tietysti kevät. Kisat lähestyy ja pakko on vähän http://www.youtube.com/watch?v=rcQXcpgHMD0

Mira ja Kare Kaskinen pokkasivat hiihtosuunnistuksesta SM pronssit. Onneksi olkoon
    SK.ssa puhuttiin kansallisesta, mutta otsikossa mitalista. Arvokisoissa saa mitalin, kansallisissa ollaan kolmas. No joka tapauksessa kyseessä siis oli SM-mittelöt. Virhe toimituksen.

P.S Taas yksi meriitti joka estää siirtymästä reenaamattomien hiplaaja, kyselijä, varustehipo, pulkkamäkiosastooon.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 13.03.2012 at 17.25

--
    Kohta kaks.
    --
    Siis, enkö mää ookkaa synnynnäinen ammattilainen ja paras kaikessa ??! Mun mielest mun synnyintodistuksessa kylläkin lukee Superman, mut menikö sitten nyytit sairaalassa sekasin.

Olen "pyöräillyt" kohta neljä vuotta ja parina ekana vuonna kävin joskus vaan höntsälenkillä - kun ei muuhun pystynyt. Mutta Jykähän lenkillä totesi, että jos ei osaa pyöräillä eikä suunnistaa niin sitten rupeaa pyöräsuunnistamaan eli siellä ei pitäisi oikeita pyöräilijöitä olla, joten saatan siellä selvitäkkin.

Mulle on turha puhua mistään tasowateista, että mikä on paljon. Ikinä missään testissä käynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkiJUNIOR Katso viesti
    Kape oli vaan niin rikki ettei se enää jaksanu ja Jussi naureskeli ettei peesis itte olis kannattanu ajaakkaa ku ei tuu tarpeeks treenii et vetämää se sinne sit meni
    Tervetuloa! Luulin, että mää ja Jykä ollaan tän palstan mulkerot, mutta nyt tänne saapui vielä juniorikin

TJ, älänyt paljasta kaikille, että lenkillä tarvittiin jo hinausköyttäkin!! Sulle pitäs hiukan opettaa tapoja, että mistä on sopivaa puhua foorumilla! Nöösi mikä nöösi

Jykä: Pidä sitten huoli ettei tänne muut kirjoittele iltaisin minun lisäksi
    PS: Kai koirakin liittyy tänne vielä joku päivä?!

--
    SK.ssa puhuttiin kansallisesta, mutta otsikossa mitalista.
    --
    Siinä jutussahan ei lue tasosta mitään - vaikka olisi piirikunnallinen kisa.

Siis, enkö mää ookkaa synnynnäinen ammattilainen ja paras kaikessa ??! Mun mielest mun synnyintodistuksessa kylläkin lukee Superman, mut menikö sitten nyytit sairaalassa sekasin.

Olen "pyöräillyt" kohta neljä vuotta ja parina ekana vuonna kävin joskus vaan höntsälenkillä - kun ei muuhun pystynyt. Mutta Jykähän lenkillä totesi, että jos ei osaa pyöräillä eikä suunnistaa niin sitten rupeaa pyöräsuunnistamaan eli siellä ei pitäisi oikeita pyöräilijöitä olla, joten saatan siellä selvitäkkin.

Mulle on turha puhua mistään tasowateista, että mikä on paljon. Ikinä missään testissä käynyt.

Tervetuloa! Luulin, että mää ja Jykä ollaan tän palstan mulkerot, mutta nyt tänne saapui vielä juniorikin

TJ, älänyt paljasta kaikille, että lenkillä tarvittiin jo hinausköyttäkin!! Sulle pitäs hiukan opettaa tapoja, että mistä on sopivaa puhua foorumilla! Nöösi mikä nöösi

Jykä: Pidä sitten huoli ettei tänne muut kirjoittele iltaisin minun lisäksi
    PS: Kai koirakin liittyy tänne vielä joku päivä?!

Siinä jutussahan ei lue tasosta mitään - vaikka olisi piirikunnallinen kisa.
    No wateista sen verran, että yleensä ne maksimiwatit harrastajalla 25 minsan tasotestissä ovat luokkaa 320-390, jonka jaksaa ajaa kaksi minuuttia siis edellisen ollessa 25 W vähemmän jne. Harva pääsee enempään. Jussi siis ajoi tunnin 60 min siis keskiwateilla 340W. (voinpa väittää että jossain cooperin testissä olisi kyseessä 4000 m mies. Jussi ei ole juoksumiehiä, mutta muistaakseni on rykinyt Eurajoella sen 5.2 km 19 pintaan talvella.) 340 W on paljon, erittäin paljon. Mä voisin ajatella jotain 300w,mutta painoa on 7 kiloa enemmän. Sulle veikkaisin sellaista 250Wattia. Toki painat varmaan Jussia vähemmän, mutta sen merkitys ei ole tuolla vastatuulessa ihan niin oleellinen kuin mäessä. Eli jos se 5 m jää väliä, kun se lähtee ajamaan, niin selväkielellä. SE ON GOOD BYE!!

Wallusta en sano mitään. Mistä lie tuollaista jauhantaa oppinut Koiraa meillä ei ole muuta kuin täysihoidossa joskus. Kissat ei kiinnosta, mirrit kyllä

Mitali: Niin kisoista saa yleensä sijoituksen. Kolmas jne, mutta mestaruuskisoista SM,PM,EM,MM saa mitalin siis. En edes heti kiinnittänyt huomiota siihen, ettei sitä tasoa ollut ennen kuin siitä mulle sanottiin. SO: Ei kande pahoittaa mieltään siitä vaan olla rinta rottingilla mitalista

Ulvila-Leineperi on sula, Leine-Kullaa suurilta osin jäinen, Kullaa-Hpää jonkin verran sulempi kuin sunnuntaina ja Wallukaan ei voisi enään suditella siinä nyppäleen päällä.

--
    Tuo 4km Cooper tietäisi n.500m lisää . Vois kattoo ens viikol, et misä vaihees on 12min kohal tai kevään aikana Cooper viel uudestaan. Kyl tuntuu, et nyt sais jo 3,5km rikki, mutta 4km on kaukana varmaan ikuisesti.

Uskon, että te PYÖRÄILIJÄT jätätte mut millon vaan. Tuossa teidän vedossa minulla oli Lottaankin varmaan 20m eroa kun lähdin vasta kiihdyttämään ja hän ei ollut ihan viellä kiinni ryhmässä.
    Ja oliks se muka vastis? Olisin sanonut sivu tai sivu/myötä, no joku tuuli se oli.

Wallu on saanut huonoja vaikutteita varmaan koulusta opettajalta, mutta koitetaan nyt opettaa sille sivistystä ja hyviä tapoja.
    Luulin vaan, että se oli teidän koira, kun se tuli teillä kinttuihin pyörimään.

PS: Eikai tää foorumi vaan mene tämän topicin takii aina jumiin

....pulkkamäkiosastooon.
    Mitäs vikaa pulkkamäessä? Maanantaina oli ohjelmassa rattikelkkailua Ruosniemessä ja pidemmän sairastelun jälkeen se mäen kiipeäminen vajaa 30kg punnus narun päässä tuntui kyllä kintuissa illalla.
    Ja perkuleen kivaa oli! Hiukan jäinen pinta, mahtava luisto
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Mitäs vikaa pulkkamäessä? Maanantaina oli ohjelmassa rattikelkkailua Ruosniemessä ja pidemmän sairastelun jälkeen se mäen kiipeäminen vajaa 30kg punnus narun päässä tuntui kyllä kintuissa illalla.
    Ja perkuleen kivaa oli! Hiukan jäinen pinta, mahtava luisto
    Ei mitään, jos et ollut siellä pyörällä ja ilman sitä muksua

varmaan ikuisesti.

Uskon, että te PYÖRÄILIJÄT jätätte mut millon vaan. Tuossa teidän vedossa minulla oli Lottaankin varmaan 20m eroa kun lähdin vasta kiihdyttämään ja hän ei ollut ihan viellä kiinni ryhmässä.
    Ja oliks se muka vastis? Olisin sanonut sivu tai sivu/myötä, no joku tuuli se oli.

Wallu on saanut huonoja vaikutteita varmaan koulusta opettajalta, mutta koitetaan nyt opettaa sille sivistystä ja hyviä tapoja.
    Luulin vaan, että se oli teidän koira, kun se tuli teillä kinttuihin pyörimään.

PS: Eikai tää foorumi vaan mene tämän topicin takii aina jumiin
    Mikä koira, milloin? on meillä se Roope aina silloin tällöin täysihoidossa. Sellainen pieni pystykorvan pienoismalli. Isän koira.

Älä nyt mene myöntämään tuollaista. Mitään ei anneta ilmatteeks, eikä jäädä kenellekään milloinkaan Wallulle nyt voi antaa siloin tällöin lättyyn, niin se oppii

Miksiköhan muuten oikeasti tämä menee jumiin?? Ladataanko videoita tms. Aika paljon saa kirjoitella, että menis, luulisin

Multa kysyttiin kaveria, joka osaisi myydä fillareita ja ymmärtää niistä jotain. Kesäksi olisi töitä huhtikuusta eteenpäin. jos kiinnosta, niin mulle vaikka privaa, niin annan yhteystiedot.

MM kisoihin on nyt sitten ilmoittauduttu. Paikka on Sankt Johann in Tirol ja Itävalta. Kolme kisaa viikon sisään. 26.8.-1.9
    Tietää ainakin, miksi pyörän päälle huomenna nousee

Olipas taas spinnisä porukkaa. 23 laskin ja valitettavasti osa joutui niillä vanhoilla ajamaan. Tosin ne jotka ovat kunnossa niistä, ovat kyllä jopa uusia parempi. Mutta on siellä niitä rikkinäisiäkin.

Kuuma kostea hikinen meininki. Ja uusia vaan ilmestyy. Hieno homma

Koppi klo 11. Nastoja ei enää kyllä tarvita..

Mikä koira, milloin? on meillä se Roope aina silloin tällöin täysihoidossa. Sellainen pieni pystykorvan pienoismalli. Isän koira.

Älä nyt mene myöntämään tuollaista. Mitään ei anneta ilmatteeks, eikä jäädä kenellekään milloinkaan Wallulle nyt voi antaa siloin tällöin lättyyn, niin se oppii

Miksiköhan muuten oikeasti tämä menee jumiin?? Ladataanko videoita tms. Aika paljon saa kirjoitella, että menis, luulisin
    Olisko ollu se koira teil silloin kun tultii sun kans sun viimevuoden vikalta maantielenkiltä tai sillon kun poljin Wallun kans Noormarkkuun. Ja joku sellanen kääpiö se oli, että sai katsoo ettei tallannut.

Enpä tiedä miksi täällä on niin paljon liikennettä, olisiko syynä suosion kasvu (joskus jäseniä n.8k ja nyt yli 12k). Videoita mielestäni täällä ei olisi yhtäkään ja veikkaisin, että suurempi/suurin osa foorumin kuvista tulee kolmannenosapuolen servuilta ja data määrältä vielä isompi osa (foorumille ladattavat kuva ovat pieniä, mutta muissa lähtessä olevat kuvat voi olla vaikka kuinka hyvä laatuisia).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lo77a Katso viesti
    Koppi klo 11. Nastoja ei enää kyllä tarvita..
    Kun mää en osaa viel vaihtaa kumii, nii jos voisit opettaa mua tai vaihtaa mun puolest ni vois polkee kesäkumilla - muuten huomenna käytössä...you know

Jarno vaihtaa kesäkumit alle puolestani, sillä minä en niihin koske, yäk!

Näkyillään!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •