Jykä: Teekkö sää ikinä mitään muuta kun katselet youtube-videoita, kun sulta löytyy aina joku sopiva video

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jäpis Katso viesti
Tulin korjaamaan asian. En viitsinyt lähteä Hyvinkäälle, kun en pidä tuollaisia alle 100km yhteislähtöjä juuri minään. Sen sijaan kävin kahvilla Säkylässä, menomatka sujui rivakasti vetojen siivittämänä - 2x45min @ 290-330w, vähän alle sen Kapen suitsuttaman nautiskeluvauhdin. Yritin muuten vaihtaa isompaa eturatasta ainakin viidesti, vaikka pikainen vilkaisu varmisti ison sirkkelin olevan jo käytössä. Jalat tuntuivat pyörivän kuin tyhjää vain vielä 40km/h vauhdissakin.

http://connect.garmin.com/activity/170821615

Ajoin yksin, koska noin kova vauhti aiheuttaa jo pahaa mieltä ja hämmennystä koppilenkeillä. Aika meni mukavasti mielikuvaharjoituksia tehdessä, kävin läpi eri tapoja murskavoittaa Satakunnan ajot.
Kyllä minun puolesta olisit saanut yhteislenkilläkin ajaa tuonlaista PK-ajoasi*. Ei se minua olisi häirinnyt, kun oltaisiin saatu sanoa näkemiin jo valmiiksi lähtiessä, sillä en olisi kauaakaan pysynyt kyydissä .

*(Pekka L, Kunnon testaaminen #78: PK=Pudota Kaveri )

Ja en nyt tiedä mitä muka olen niin uhonnut?! Eräs asia kun kerran lenkillä sanoin Jykälle vitsinä, se otti sen totena ja kirjoitti sen myös tänne niin, jos siitä on niin tulkittu niin....

Mutta, näkemiin nyt hetkeksi.
Ja Jykä, kello on nyt vasta vähän, mutta nukkumaan en ole menossa