FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 54 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 44 52 53 54 55 56 64 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.591 - 1.620 / 2040

Aihe: Pori #6

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lo77a Katso viesti
    Jarno vaihtaa kesäkumit alle puolestani, sillä minä en niihin koske, yäk!

Näkyillään!
    http://www.kesakumi.net/kayttoohje.htm

http://www.kesakumi.net/indexx.htm

Turvallista matkaa sumikummeilla

115 km ja 5h Lavian kautta. Saksan vahvistus Philip koki Kummeliibaarin. Jossa tuttu lauantai meno . Kopilla Kimmo. lotta. wallu. Syväne. Philip ja Kape. Mä kyllä yritin ajaa ylämäet reippaasti ja vetää kiris. kisat lähestyy. Porukka kuitenkin hyvin kasassa.
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    115 km ja 5h Lavian kautta. Saksan vahvistus Philip koki Kummeliibaarin. Jossa tuttu lauantai meno . Kopilla Kimmo. lotta. wallu. Syväne. Philip ja Kape. Mä kyllä yritin ajaa ylämäet reippaasti ja vetää kiris. kisat lähestyy. Porukka kuitenkin hyvin kasassa.
    Minkäslainen fillarijakauma oli maasto- cyclo- ja maantiepyörien kesken?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Kiitokset linkistä, enpä ollut itse vielä noita käyttöohjeita löytänyt

Itse kyllä kyllästyin niihin tasasten ja ylämäkien kiskomiseen kun syke aina korvissa. Joissa mäissä kun poljin rauhallisemmin ylös ja sen jälkeenkään en viitsinyt revitellä vastiksessa muita kiinni, vilkuilusta päätellen (Jykä, sääkin vilkuilit siinä ennen kuin Wallu lähti) luulivat varmaan, että nyt tippuu. Lopun kun ajoin yksin oli syke tasaisesti jossain 120-140, myös mäessä ja vastasessa ja maksimi suurin piirtein sama kuin oli keskari Laviasta Harjakankaalle mäkikireillä.

Eikä tullut Jykä sitä seittämää tuntia parin tunnin sakoilla . 132km/5h36
    Palasin Harjakankaalta Palus-Hpää-Ulvila reittiä, muut meni Noormarkkuun päin. Se Paluksen oiko josta puhuit näytti niin sohjoiselta etten yrittänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jäpis Katso viesti
    Minkäslainen fillarijakauma oli maasto- cyclo- ja maantiepyörien kesken?
    Muut cyclolla (yhdellä jopa maantiekumit), mutta mulla maasturi nastoilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
    Muut cyclolla (yhdellä jopa maantiekumit), mutta mulla maasturi nastoilla
    Laita kesäkumi jo päälle

Kiitokset linkistä, enpä ollut itse vielä noita käyttöohjeita löytänyt

Itse kyllä kyllästyin niihin tasasten ja ylämäkien kiskomiseen kun syke aina korvissa. Joissa mäissä kun poljin rauhallisemmin ylös ja sen jälkeenkään en viitsinyt revitellä vastiksessa muita kiinni, vilkuilusta päätellen (Jykä, sääkin vilkuilit siinä ennen kuin Wallu lähti) luulivat varmaan, että nyt tippuu. Lopun kun ajoin yksin oli syke tasaisesti jossain 120-140, myös mäessä ja vastasessa ja maksimi suurin piirtein sama kuin oli keskari Laviasta Harjakankaalle mäkikireillä.

Eikä tullut Jykä sitä seittämää tuntia parin tunnin sakoilla . 132km/5h36
    Palasin Harjakankaalta Palus-Hpää-Ulvila reittiä, muut meni Noormarkkuun päin. Se Paluksen oiko josta puhuit näytti niin sohjoiselta etten yrittänyt.
    Niin siis tottakai vilkuilin. Kun ei haluttu jättää ketään. otettiin vauhtia pois useammankin kerran. Siis tipuit. Tippuminen tarkoittaa siis sitä että jää väliä. Ja sitä siis silloin tällöin tuli. Jos en olisi hiukan toppuutelut niin yksin olisit jäänyt. Tosin ihmettelin että kun kerran minut helposti kirissä piekset. Luulin että joku muu jäisi Mutta mies se on tippunutkin. Vähän huonompi vaan.

Laita kesäkumi jo päälle
    Ei se osaa . asiasta Lotta laittoi jo eilen. Äiti ei ehtinyt kumminkaan vaihtohommiin.. Eikä tarvi kun on kova eikä sillä mitään extremejä ole. Ei edes rapise

Ei se osaa . asiasta Lotta laittoi jo eilen. Äiti ei ehtinyt kumminkaan vaihtohommiin.. Eikä tarvi kun on kova eikä sillä mitään extremejä ole. Ei edes rapise

Koppi klo 11. Nastoja ei enää kyllä tarvita..
    MOT

Niin siis tottakai vilkuilin. Kun ei haluttu jättää ketään. otettiin vauhtia pois useammankin kerran. Siis tipuit. Tippuminen tarkoittaa siis sitä että jää väliä. Ja sitä siis silloin tällöin tuli. Jos en olisi hiukan toppuutelut niin yksin olisit jäänyt. Tosin ihmettelin että kun kerran minut helposti kirissä piekset. Luulin että joku muu jäisi Mutta mies se on tippunutkin. Vähän huonompi vaan.
    Jos olisitte menny niin tervemenoo vaan*, ittee se repiminen ei huvittanut. Kesäkumeilla olis itteekin saattanut huvittaa revitellä, mutta kun muutenkin syke ylhäällä ja sitten vielä kiriä niin moido. Renkaan paineet kyllä piti olla OK, kun ne pe iltana tarkastin.
    Vedot on hyviä, mutta välissä voi palautella - mitä en itse ehtinyt/saanut.
    Siinäkin sun kanssa rajakirissä maxsyke tais ol 184, joka nousi aika helposti siinä matkassa.

*Tietysti yksin jääminen (omille teille lähtö/tippuminen) on aina huono asia, kun ei tiedä mitä käy, vaikka olisi kuski täysin kunnossa. Kerroit kerran, että olit ollut työmiehenä, jonkun tieltä pois saamisessa (en enään muista mikä oli ongelmana) ja itsekkin yhtä poljinrikkosta lykännyt, niin jos on yksin ja käy näin niin on todella hienoo - ainakin jos on kostea/sadekeli ja kylmä , lisäksi vielä voisi lisätä tuulen, pimeän ja kännyssä ei akkua.

Huomenna taas koppi klo 11

Kovimman työn teki Philip. Saksan vahvistus ajoi edelleen avopolkimilla ja lenkkareilla, sekä erittäin huonosti rullaavilla kumeilla. Ne ei kyllä rullaa yhtään. Mitkä lie hybridirenkaat. Jarilla oli etujousitettu hybridi jossa vaan mutka vaihdettu ja kiekot. 0eriaatteena on aina ollut ettei ketään jätetä. Olihan pojat odotelleet Paluksen tienhaarassa vielä. Kun olin itse jo kääntynyt mökille. Joskus on joku Uuno yksin lähtenyt kiskomaan ja jättänyt toiset hout kintuissa kuselle. Mutta on siitä sitten palautetta annettukin. Yksi sitten panostikin myöhemmin Uudensillaan portaisiin

10 kopilla. Neljä CC.tä, viisi maantiekilpuria hiilikuituhärpätteineen ja yksi XC.
    Jos eilen Kapen mielestä ajettiin kovaa, voi katsoa ,mikä ero on kahden lenkin välillä. Tänään keskinopeus yli 27, eilen 22.9. Nousumetrejäkin lähes sama mitä teillä eilen. Mulla hiukan eilenlisäsi edestakainen ajelu Laviantiellä.
    Nyt kirin viemiseen vaadittiin 47.5 vauhtia ja kunnon potku. Jussi ajoi vielä vetoja edestakaisin pääjoukokon vauhdista. Harjavallasta Nakkilaan vauhti sellainen 40 km/h muutaman kilsan.
    Rokka mukana Nishikin maasturilla ja kertaakaan ei odotettu miestä, vaan tuli kärkiporukassa.

Eilen http://connect.garmin.com/activity/159064775

Tänään: http://connect.garmin.com/activity/159064745

Jykä, valivali seliseli

Joku joka eilen porukasta katso taaksepäin, Paluksen risteyksestä Noormarkkuun päin ajaessa, heilutin sille näkemiin, kun itse olin päättänyt mennä Paluksen kautta ja ne lähti Noormarkkuun päin.
    Kyllä eilen olisin siinä samassa kuin muut ajanut ne mäet ylös ja muutkin pätkät jos vaan olisin halunnut repiä, mutta jokainen päättäköön miten treenaa/harrastelee. Perjantaina oli sentään kevyt päivä ettei jalat olleet aivan väsyt, mutta tämä viikko on rasittanut jalkoja hiukan enemmän kuin muina viikkoina.

Seuraaval kerral jos ei huvita ajaa porukassa tarviiko tehdä Wallut ja lähtee vetelee yksin mihin sattuuu (niin kuin tarinan kuulin) .

Ja eilinen keskinopeus oli enemmän kuin sinulla. Koppilaisilla Harjakankaalle tullessa yli 25km/h, sillä katsoin sitä kellosta vasta hetken Palukselle päin ajettua ja silloin oli 24,9km/h.
    Noususumma lähes sama? Sun lokien mukaan eilen n.800m ja tänään n.500m eli 300m ero. (Jos meinasit, että tässä sulla tuli lisä edestakas ajellessa, niin "hiukan" lisäsi.)
    Ja uskaltaisin väittää, ettei Philipin kumit voinut paljoa huonommin rullata kuin mun nastat, mutta lukot on mukavat kun saa käyttää koko kierrosta (kunhan osaisi kunnolla).

Ja Jussihan on sun sanojen mukaisesti kone eli saa vetää mitä vetoja haluaakaan eikä vielä tunnu missään - lähetääks uudestaan.

Ja vielä huomio säästä: tuuli eilen oli 4-7m/s luode/länsi (vastis Laviasta takas) ja tänään 2-3m/s kaakko (vastis Kokemäelle mennessä).

Jykä, valivali seliseli

Joku joka eilen porukasta katso taaksepäin, Paluksen risteyksestä Noormarkkuun päin ajaessa, heilutin sille näkemiin, kun itse olin päättänyt mennä Paluksen kautta ja ne lähti Noormarkkuun päin.
    Kyllä eilen olisin siinä samassa kuin muut ajanut ne mäet ylös ja muutkin pätkät jos vaan olisin halunnut repiä, mutta jokainen päättäköön miten treenaa/harrastelee. Perjantaina oli sentään kevyt päivä ettei jalat olleet aivan väsyt, mutta tämä viikko on rasittanut jalkoja hiukan enemmän kuin muina viikkoina.

Seuraaval kerral jos ei huvita ajaa porukassa tarviiko tehdä Wallut ja lähtee vetelee yksin mihin sattuuu (niin kuin tarinan kuulin) .

Ja eilinen keskinopeus oli enemmän kuin sinulla. Koppilaisilla Harjakankaalle tullessa yli 25km/h, sillä katsoin sitä kellosta vasta hetken Palukselle päin ajettua ja silloin oli 24,9km/h.
    Noususumma lähes sama? Sun lokien mukaan eilen n.800m ja tänään n.500m eli 300m ero. (Jos meinasit, että tässä sulla tuli lisä edestakas ajellessa, niin "hiukan" lisäsi.)
    Ja uskaltaisin väittää, ettei Philipin kumit voinut paljoa huonommin rullata kuin mun nastat, mutta lukot on mukavat kun saa käyttää koko kierrosta (kunhan osaisi kunnolla).

Ja Jussihan on sun sanojen mukaisesti kone eli saa vetää mitä vetoja haluaakaan eikä vielä tunnu missään - lähetääks uudestaan.

Ja vielä huomio säästä: tuuli eilen oli 4-7m/s luode/länsi (vastis Laviasta takas) ja tänään 2-3m/s kaakko (vastis Kokemäelle mennessä).
    Mökin vieressä on siis Porin korkein kohta. Ajoin sitä ja Harjakankaan väliä kolme kertaa vrt te yksi. Tänään taasen ajoin tavoilleni uskollisena viimeisen kympin hiljaa, niin kuin aina, jotta jalat palautuu. Myös eilen tein niin.

Kape hei: Ihan aikuisten oikeesti. Tänään olisit tippunut ja tipuit eilen. Sulle oli se syke 160 koko ajan niin kuin sanoit. Jos tiput 30 vauhdista, tiput aina varmasti siinä 45 vauhdistakin. Ja aivan sama milla renkailla tai kiekoilla tai pyörällä. "en viitsinyt ajaa kiinni" heko heko. Jos sulla oli eilen 184 syke, kun ajoin itse vk:lla. Tänään oli sentään mulla ihan kaikki pelissä. Sä olisit siellä vieläkin jossain Harjavallan välillä Tämä on sun biisi http://www.youtube.com/watch?v=88w1lMXM1Uc

P.S Jos nyt joku kuntoilija tätä taas lukee ja ihmettelee, niin me ajetaan kisaan ja uhotaan. Se kuuluu asiaan. Ja Kape uhoo eniten. Muut ajaa

Jussi ei uhoo ikinä. Mutta se pystyykin ajamaan kahdeksikkoa meidän muiden ympäri. Ja kun minä nyt kuitenkaan en enää tästä nuoremmaksi tule, pitää ainakin uhota, kun ei vauhti piisaa. Paitsi Kapelle nyt tietysti 80 vuotiaaksi

Ja mitä Walluun tulee, niin sillä on neurologin toteama migreeni. Lasit jäi kotiin ja päänsärky tuli. Kirkas valo laukaisee joskus sen. Seurauksena oli oksentelu. Kahden tunnin unet on otettava päälle. Laitoin pojan siis kotiin vaikka oli se tuntia aikaisemmin vetänyt Jussin peesissä kusellakäynnin aiheuttaman raon kiinni. Se on harmillinen vaiva ja tulee noin kerran kuukaudessa. Äärimmäisen harvoin lenkillä kuitenkin. Tänään taisi olla toinen kerta. Kyllä kaikkien se piti tietää koska kerroin sen kaikille, eli aika pelle on ollut se joka tuollaista on mennyt heittämään. Mä en itse tiedä ko taudista mitään, mutta jos päänsärky on niin kova, että se pistää puklaamaan mahan tyhjäksi, niin ei se kovin kivaa varmaankaan ole.

Perinnöllinen juttu. Onneksi Lotan on jättänyt rauhaan. Äitinsä potee sitä ajoittain myös. Se päivä on aina pilalla, kun pitää pimeässä huoneessa se viettää. Laukaisevana tekijänä useimmin verensokerin lasku, mutta tuo valo on toinen aika paha. Ei voi kyllä diskoilemaan mennä ja auringossa pitää aina olla lasit.

Kaikkein surkeinta siinä on se, että ilmeisesti kipu johtuu verisuonien laajentumisesta. Näin liikunta akuuttitilanteessa pahentaa oireita. Jännitysniskajutuissa taas asia on päin vastoin. Törmään hommissa aika ajoin tällaiseen. Jos kunnon migreenipotilasta menet käsittelemään, on varmaa kivun pahentuminen. Eli siinä vaiheessa on pidettävä näpi irti. Myöhemmin sitten kyllä voidaan hoitaa sitä niskaakin.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 18.03.2012 at 19.58

tunkkiJUNIOR Guest
    Jykä, valivali seliseli

Mielelläni kyllä antasin sen migreenin pois. Ei mikää kiva tauti. oli kul sultaki fiksu veto kirjotel jotai mistä ei tiedä mitää.

Tuolla saattaa olla myös osuutta asiaan. Jotkut valittavat sahan käryn aiheuttavan päänsärkyä myös. Eilen sen lenkin jälkeen vielä 2 h sahailua ja nostelua, sekä rämpimistä.
    Tomi: Tuosta saa sellaiset viisi-kuusi 6 tuumaista panelin aihetta. Ollaan saatu kasaan sellaiset 50 tukkia. Joten laajenna piirustuksia Tuo mänty menee pölkkypinoon, niitä ei lasketa tähän

P.S Kape. Mä en selitä mitään. Jos mä putoon, niin tunnustan sen myös. Voi lukea noita Canarian lenkkejä, joista asia kyllä käy selville. Mutta olen 50 vuotias. Parikymppisen pitäis tiputtaa mut vaikka yksipyöräisellä, jos kova on. Kova olet kyllä selittää

En kyllä sanonut, että se on ollut kokoaika 160, silloinhan keskisyke pitäisi olla siellä ja se jäi siittä kymmeniä lyöntejä.

Wallu: Anteeksi, en tiennyt lainkaan että siihen liittyi jokin ongelma. Sanottiin vaan, että "lähti".
    Uskon, että vaivat eivät ole kivoja ainakaan jos se on jopa noin paha kuin Jykä kirjoitti.

'Parikymppisenä pitää tiputtaa 50v, jos on kova.' Entä jos ei oo ja en ole sanonut itseäni kovaksi. Fyysinen rehkiminen metsätöissä ei ole mitään rentouttavaa ja sahan melu ja savu tekevät tehtävänsä.

Jätetään sitten kaikki "selittelyt ja uhoamiset" kun kaikki tulkitaan niin ja ollaan hiljaa.

Juha Mieto Suomen hiihdon pelastajaksi! ... tuo Mietaan "pelastustyö"? ... tottuivat jo pienenä kovaan fyysiseen työhön, joka antoi pohjat harjoitteluun. ... Kyllähän metsätyö pokalla ja kirveellä,nuoruudessa aloitettuna tekee....

Ennen ei ollut edes sahassa bensaa...

En kyllä sanonut, että se on ollut kokoaika 160, silloinhan keskisyke pitäisi olla siellä ja se jäi siittä kymmeniä lyöntejä.

Wallu: Anteeksi, en tiennyt lainkaan että siihen liittyi jokin ongelma. Sanottiin vaan, että "lähti".
    Uskon, että vaivat eivät ole kivoja ainakaan jos se on jopa noin paha kuin Jykä kirjoitti.

'Parikymppisenä pitää tiputtaa 50v, jos on kova.' Entä jos ei oo ja en ole sanonut itseäni kovaksi. Fyysinen rehkiminen metsätöissä ei ole mitään rentouttavaa ja sahan melu ja savu tekevät tehtävänsä.

Jätetään sitten kaikki "selittelyt ja uhoamiset" kun kaikki tulkitaan niin ja ollaan hiljaa.
    Kyllä sitä nyt uhota pitää, mutta jos sitten toteaa jääneensä toiseksi, on se sitten vaan reilusti myönnettävä. Itse ajoin Canarialla yhden Hollantilaisen kanssa Fatagaa ylös. Se iski kaksi kilsaa ennen mäen huippua ja minä jäin sille vähän. Sitten sain kipinän ja ajoin kiinni. Menin rinnalle ja haukottelin, että hohhoijaa vaan sullekin. Sitten viimeisessä kinkamssa se löi pelastajan päälle(kolmelehtinen pikkulimppu". Mä jäin sille. Se odotteli mäen päällä ja teki perkele saman mulle. Minkäs teit. Mä sanoin, että okei, olit parempi vaikka olihan se noloa. Mutta vielä nolompaa olis ollut jos olisin sanonut "no emmä viittiny ja ku on pk lenkkiki"

Sä kyllä syyllistyt usein tähän. Ei se nyt ole mikään ihme jos nastoilla tippuu ja joskus on vaan huono päivä. Kyllähän minä sen tiedän. Enkä siksi laittanut ekaan viestiin mitään raflaavaa eilen, enkä tänään. Totesin vain tavan jolla itse ajoin. Kun ajetaan maantiellä kisaa, on pakko tehdä vauhdinmuutoksia, jotta kisassa pysyy. Ja vanhana vasta pitääkin, sillä se heikkenee eka ominaisuuksista. Tänään Jussi siis teki niitä paljon. Kysyi, miten me halutaan. Meneekö keulaan ja nostaa sieltä vai sivusta vauhdilla. Sanoin ,että mene sivusta niin ei koko letkan vauhti kasva liikaa. Sitten se ajoi vastaan tai odotteli. Ei ongelma kenellekään. Ja turha mun on sanoa, etten viitsinyt. En olisi pysynyt edes peesissä vaikka kaikki olisin peliin laittanut

Sanoit eilen lenkillä, että juosten alle 12 min reppu selässä on paska aika. No en mä tiennyt paljonko alle se oli. Kaveri kuitenkin menee loppukokeisiin jossa valvotaan ja ryynätään 3 vrk. Sitten katsotaan sisäänpääsy ammatisotilaaksi. Mun mielestä se oli hyvin vaikka se olisi ollut 11.59, kun kyseessä ei ole urheilija vaan sotilas.

Ja kyllä minä olen Wallun kanssa monesti yrittänyt vaan jatkaa reenaamista, kun se päänsärky on päällä. Se vaan ei onnistu. Nytkin se yritti koska sanoin, että jos menee ohi, mutta ei se koskaan mene. Kellossa oli 1.45 ja jotain 45 km kun poika lähti kotiin. Oikaisemalla matkaa 28 km kotiin. 2 h oli matka kestänyt.
    Itse se usein on tautiin syyllinen. Aamupala väliin ja kouluruoka-> tauti tulee tehtaan takuulla. Mutta joskus muutenkin. Tänään syötiin kunnolla, kun mä katsoin vierestä. Wallulla on huonot perintötekijät. Tuulalla ,mun velipojalla ja isällä on sama ongelma. Velipojalle syöttävät verenpainetta alentavaa lääkettä taudin akuuttivaiheessa. Siitä on apua kyllä, mutta samalla laskee syke eikä jaksa tehdä mitään.

Juha Mieto Suomen hiihdon pelastajaksi! ... tuo Mietaan "pelastustyö"? ... tottuivat jo pienenä kovaan fyysiseen työhön, joka antoi pohjat harjoitteluun. ... Kyllähän metsätyö pokalla ja kirveellä,nuoruudessa aloitettuna tekee....

Ennen ei ollut edes sahassa bensaa...
    Ja pannessa munatkin oli vaan tiellä On tuo hyvää reeniä. Perjantaina muutama tunti ja eilen pari. Paikka paikoin on muuten lunta muniin saakka. kuusikossa ei oikein yhtään ,mutta aukkopaikoissa on. Mietaa on kyllä oikeassa. Mutta jos me nyt mentäis pokasahalla tuonne, niin vois tulla nälkä Mäkirannan Vesku Pihlajamäen Vellun kanssa koitti. Totesi isälleen ,että tarvii peräkärryn puita varten. Valmentaja GURU isä Asko totesi, että kyllä ne Voortin takalaatikossa tulee, mitä sinä päivässä teet

Mä tiedän ketkä on kuin kaksi marjaa.. Kaksi mestariuhoajaa, Mr.Kape ja tunkkipuolikas. Isäkin, kun käyttäisi kaiken kirjoittamiseen käytetyn ajan harjoitusohjelman suunnittelemiseen/toteuttamiseen , oltaisiin Itävallan kisojen suhteen jo pitkällä.

Mä tiedän ketkä on kuin kaksi marjaa.. Kaksi mestariuhoajaa, Mr.Kape ja tunkkipuolikas. Isäkin, kun käyttäisi kaiken kirjoittamiseen käytetyn ajan harjoitusohjelman suunnittelemiseen/toteuttamiseen , oltaisiin Itävallan kisojen suhteen jo pitkällä.
    Eka osuus: Osu ja uppos puli puli

Toka: Kaikki on kirkkaana mielessä, mitä tehdään. Nyt ajetaan yhteislenkkejä ja pistetään mies ahtaalle. Itävallassa saadaan kyllä kaikki ulos, mitä lahjoja on, mutta niitähän ei paljon ole. Tavoite: 42 keskari aika-ajossa. Riittää sitten, mihin riittää

Laihon Mika soitteli Raumalta. Jos haluaa mennä Olkiluodon tunneliin kokeilemaan, se onnistuu ensi viikon Torstaina klo 17 ->. Ensin kuitenkin pitää ottaa häneen yhteyttä ja antaa tarvittavat tiedot. Alueelle ei pääse muuten kuin hänen mukanaan ja henkilötietoja tarvitaan.

Siitä oli juttu SK,ssa ja XC:llä voi ajaa 1 kilsan, maantiepyörällä 600m 10 prossan nousua.

Mikan numero:040-5563535

http://connect.garmin.com/activity/159858444 Kevään eka varsinainen maantielenkki. Olipas se kevyt ajaa

Huomenna koppi klo 9.00 ~3h. Jos joku haluaa tulla seuraksi niin welcome vaan. Phillipp tulee myäs.

Huomenna taas koppi klo 11.

Huomenna mennään tuonne. MM tasoinen kisa, mutta eipä löydy lähtölistaa mistään http://www.jamitri.com/ Kv lista kyllä löytyy. Harvinaisen huonot sivut
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 23.03.2012 at 16.25

Huomenna mennään tuonne. MM tasoinen kisa, mutta eipä löydy lähtölistaa mistään http://www.jamitri.com/ Kv lista kyllä löytyy. Harvinaisen huonot sivut
    Terve,

Jämin lähtölistat löytyy tuolta:

http://www.triathlon.org/events/even...championships/

Oikealla on linkki "Start list". Bongasin nämä yhden osallistujan blogista.
    Ananasakäämä!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •