Alkujaan tämän lähetti 
tempokisu

Kyllä minä nyt luuseri olen. Tullu niin paljon  sairauksia, kaikista työpaikoista heivattu, Yhdessäkin paikassa jossa  olin vastaanotossa ja avustin leikkauksissa, menin pomon puheille ja  olin varma että tulee lisää vastuuta ja palkankorotus - tuli potkut, ja  olin ollut työllistämistöissä.
12 vuotta työttömänä valmistumisen jälkeen. Siinä välissä tempon  suomenmestaruuksia ( jotka oli elintärkeintä, pystyn edes johonkin) 2004  sain ensimmäisen ( valmistuin siis 1992) työpaikan, ja sekin sitten  meni ei minun takia vaan omistaja väsähti.
Ei voi ymmärtää, että aikoinaan koulun ( lukio) kaikkien aikojen paras oppilas päätyy kohta ruokajonoon.
Niin, sitä jaksaa nousta ja yrittää aikansa......mutta jossain vaiheessa voimat vaan yksinkeritaisesti loppuu. 
On aikaa puuhastella itelle tärkeiden asioiden parissa, mutta voimia on aika vähän.
Tätäkin kirjoittaessani kyyneleet valuu. Ihmiset pitää mua  ikivalittajana, mutta miettikää jos pitäisi tilillä nyt olevilla  rahoilla tulla toimeen seuraavat 6 vuotta.
Olisi niin kiva jos pystyisin pyöräilemään ( vasemman kyljen revähtymä  ja kylkiluitten murtuma estää, kipu on aika infernaalinen) yritän käydä  lintukävelyillä ja kohta vien ruokinnat vanhalle vakiopaikalleni, mutta  vain yhden ruokinnan ( aiemmin oli kaksi) ...eipä mulle soittele kun  äitee...
anteeksi, mutta kun elämäntilanne on ihan järkyttävän toivoton ...