Hyvin niputit lukemasi. Jos rahaa ei ole tarpeeksi esissä, ei ikinä saada selville kuka on lahjakkain..tai ainakin osaa käyttää kaikki keinot - onhan sekin lahjakkuutta tavallaanNever heard käsitettä urheilun arvot ? Tää on paljon muutakin kuin kilpailujen ja otteluiden lopputulokset, vaikka niitä voi luetella suunsa ruvelle vaikkei olisi ikänä asettunut viivalle tai laittanut harjoituksiin menemistä muun elämän edelle.
Urheilu esimerkiksi tärkeä osa lasten ja nuorten kasvamista aikuisiksi ihmisiksi, se opettaa ison liudan asioita jotka painavat kupissa paljon aikuisena.
Mut mikä on sen urheilijan esikuvallisuus tässä maailmassa? Nopeasti ylös stagelle, kunnon diili ja Murcielago perseen alle, vähän tomuviivaa nokkaan ja kehätielle näyttään tsiguille, et mä oon top of the cream!Ja sit kuitenkin ehkä vaan yksi ohimenevä idiootti kun totuus tuodaan pöytään.
Kannatat kuitenkin veroja? (kommunistimaista tulonsiirtoa muka johonkin hyvään)
Emmä tiedä..Voisin hyvin kuvitella että jos olisin ollut oikein lahjakas maantiekuski niin esim. 50t€ vuodessa olisi mainiosti riittänyt sateenkaaripaidan lisäksi siihen että tiimini olisi vienyt minut leireille järjestänyt fasiliteetit kuntoon etc. Ehkä olisin jopa antanut palkintorahojen oman osuuteni kuskeille ja huoltajille bonuksena siitä että kunnia ja luottamus maaliviivan ylityksestä olisi langennut minulle.
Kunnian kentät.

Never heard käsitettä urheilun arvot ? Tää on paljon muutakin kuin kilpailujen ja otteluiden lopputulokset, vaikka niitä voi luetella suunsa ruvelle vaikkei olisi ikänä asettunut viivalle tai laittanut harjoituksiin menemistä muun elämän edelle.
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit