MPMessutGarminElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 7507

Aihe: Dopingpaukku

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Minä en huippu-urheilun kaltaista sirkushuvia kaipaa yhtään joten minun puolestani lopetetaan vaan. Ei ole kuitenkaan yksittäisen henkilön päätettävissä loppuuko se vai ei. Urheilu on bisnestä ja niin kauan kun sille on ostajia sitä bisnestä myös tehdään. Kun en seuraa kilpaurheilua oikeastaan mistään mediasta niin omalta osaltani olen edesauttamassa sen bisneksen loppumista, kuten myös niiden parkojen huippu-urheilijoiden pakko-douppaamisen jolla vastoin tahtoaan pilaavat terveytensä ja samalla pakottavat muutkin pilaamaan terveytensä. Mitä sinä teet asian ja näiden henkilöiden terveyden eteen?
    Eli et seuraa etkä ilmeisesti ole erityisemmin kilpaillutkaan? Ei nyt millään pahalla, mutta mitenhän tolla pohjalla voi ymmärtää esimerkiksi noita syitä mitkä saa jotktu käyttämään kiellettyjä aineita? Hyvä sitten huudella, että sallitaan duuping kun eihän sitä ole pakko käyttää. Kovanen nyt on joskus pyöräkilpailussa käynyt, mutta sillä taisi jo vuosia sitten olla "kaikki douppaa...suomessakin" mielipiteet.

Minä en kannata dopingin sallimista koska minä kilpailen edelleenkin ja satsin salliminen pakottaisi minut joko lopettamaan tai käyttämään itsekin, enkä minä halua vielä tehdä kumpaakaan. Niissä kisoissa mitä minä ajan pärjää aivan loistavasti huonoilla geeneillä, keskinkertaisella treenillä ja ilman aineita. En tiedä olisinko joskus päässyt paljonkin pidemmälle kielletyillä keinoilla, mutta ajoittain olen kuitenkin kyennyt kilpailemaan suht tasaväkisesti sellaisten kanssa ketkä ovat varmuudella vetäneet muutakin kuin uistinta.

En mä enää jaksa vääntää asiasta. Koittakaa nyt googlettaa anabolisista, dopingin käytöstä ja kilpapyöräilystä vaikkapa 30min, niin ehkä alkaa näkemään asioita vähän eri valossa. Nämä asiat eivät ole mustavalkoisia.

Ja Scarponikin sitten tunnusti. Onkohan niillä nyt tiedossa, että ei tästä mitään kakkaa niskaan voikaan saada, eli "tunnustetaan" vaan.

p.s. Kyllähän toi doping testauksen hintalappu hirvittää, mutta ei mua se vaihtoehtokaan kiinnosta kun asia mua kuitenkin koskee.

OP -> Sähän just kuvailit saliteinin joka on kiinnostunut penkkihauiksen tulosparannuksesta. Kyllä esimerkiksi voimailupuolella on paljon porukkaa ketkä ovat perehtyneet asiaan ja nykyään asiaan perehtyminen on helppoa kun on tämä intternetti. Kaikilla ei vain ole kärsivällisyyttä, pitkäjänteisyyttä eikä järkeä syystä (rajatut lahjat) tai toisesta (raha, "kunnia", tms.).
    OJ muokkasi tätä : 09.05.2007 at 16.37

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •