Sormet tanssii näppiksellä nopeammin kuin ajatus juoksee?
Jos jeppe juo pullon kossua ja 3/4 pulloa Lasolia päivässä, niin hän ei saavuta sillä yhtään mitään vaan tosiaan pilaa terveytensä. Jos Ville-Valtteri on kolmasosan vuodesta testokuurilla ja loppuajan ruuttaa kasvua kankkuun sekä kisoissa painaa piripäissään ja lepoaikoina blandataan verta infuusionesteellä että jaksaa veri kiertää, niin saattaa se villari kulkea vähän eri tahtia kuin naapurin Jessellä kuka on ostanut Maximia Kannelmäen Prismasta. Jesse saattaa jopa tommosessa tilanteessa harkita Igorin Vectran takaluukulla asiointia, eli ropittelun salliminen pakottaa kaikki käyttämään jos haluaa edes päästä kisat maaliin. Jos Jeppe tienaisi sitä enemmän rahaa mitä tiukemmassa jurrissa jaksaisi öristä, niin sitten doping ja viina olisivat suunnilleen samalla viivalla.
Mitä noihin terveytensä pilanneisiin tulee, niin kannattaa ehkä muistaa, että kehonrakennuspuolella puhutaan todella rankoista kuureista. Asiaa en nyt tarkemmin tunne, mutta olen useammankin kerran lukenut juttuja jostain gramma viikossa testosteronia ja muut roippeet päälle kuureista ja ne on mun käsittääkseni todella raakoja kuureja. Eikä noita kamoja varmaan kukaan tule tyrkyttämään vaikka Usko ja Urheilu porukka niin haluaisi ihmisiä valistaa vaan eiköhän kiinnostuneiden pidä ihan itse kysellä. Ainakin mä olen käynyt useamman vuoden ajan sellaisilla saleilla missä aineita on liikkunut, mutta ei kukaan ole mulle mitään tullut tyrkyttämään vaan ihan rauhassa on saanut kyykätä möykkyjen keskellä.

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit