Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
Toinen meistä ainakaan ei tunne asiaa mistä yrittää kirjoittaa. Et sitten yhtään . Jos et käytä / halua käyttä,niin miksi meuhkaat? Kokeile edes niitä aineita,että sulla ois jotain kokemusta mistä puhua. Piikki pyllyy rohkeasti vaan. Siis pakaraan.........
Sen myönnän, että en tunne ko. aineita juurikaan. Ei ole mitään mielenkiintoa niitä käyttää tai kokeilla. Ei ole minulle mikään itseni mitta se kuinka pärjään urheilussa. Jos haluaisin pärjätä paremmin treenaisin enemmän. Nyt en käy edes kisoissa kun Tahkoa ei lasketa. Urheilen ihan vain omaksi ilokseni. Mielestäni on päässä pahasti vikaa jos pitää ehdoin tahdoin vakavasti vaarantaa tai pilata terveytensä vain pärjätäkseen urheilussa. Haluan, että sellaiset joutuvat itse siitä vastaamaan, myös taloudellisesti kuten jo loputtomuuksiin asti mainitsemani alkoholinkäyttäjät ja tupakoitsijat.

Taitaa muuten voimailussa ja kestävyysurheilussa olla eri aineet? Kummassa käytettävistä aineista sinulla on omaa kokemusta?

Syy miksi "meuhkaan" on se, että pidän doping-kieltoa turhana pelleilynä ja jeesusteluna josta erinomaisena esimerkkinä viimeaikaiset uutiset aiheen tiimoilta. Kiellettyä on ollut aina, asiaa valvotaan ja silti dopingia käytetään, eikä edes mitenkään yksittäistapauksissa vaan laajemmassa mittakaavassa. Ja varmaa on, että sitä käytetään myös jatkossa. Miksi pitää luoda valheellista kuvaa, että urheilussa ei käytettäisi dopingia? Kenen etuja se palvelee?

Toinen syy "meuhkaamiseen" on sama kuin aikanaan eräässä keskustelussa jossa väännettiin siitä kuinka rengaspaineet vaikuttavat renkaan kulkemaan matkaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
On se jo huomattu.
Tuskin täällä ainakaan. Tällä palstalla ei ole montaa kenen kanssa olen elävässä elämässä tekemisissä enkä heidänkään kanssaan ole tekemisissä tilanteissa jossa se olisi tullut ilmi.