Minulla kun ei tuo ajatus juokse riittävän nopeasti niin kertoisitko ihan selkokielellä ja hiiitaaaassstiiii mikä tuossa lainaamassasi kohdassa oli mielestäsi pielessä? Ajattelinko väärin kun:
a) en halua käyttää dopingia, lapsia, viinaa enkä tupakkaa?
b) haluan ihmisten kantavan itse vastuun itsestään?
c) on hienoa, että on henkilöitä jotka eivät halua ihmisten kantavan vastuuta itsestään vaan väkisin haluavat ottaa sen vastuun heiltä pois?
No nyt kun sanoin niin tuossahan on kyllä pointtia. Toisin kuin Ville-Valtteri se jatkuvasti viinaa kittaava Jeppe tuskin itse kustantaa omaa ylläpitoaan. Osaatko selittää miksi se viinankäyttö sitten on sallittua ja jopa valtiollisen tahon ylläpitämää toimintaa ja muutenkin yleisesti hyväksytty asia kun sen vaikutus on niin ilmeisen turmeleva?
Mitä tulee tuohon Jesseen niin jos Jesse meinaa nyt vallitsevassa tilanteessa voittaa kisoissa niin siellä Igorin Vectran takaluukulla on käytävä koska Ville-Valtteri ei odottele dopingin laillistamista vaan douppaa jo nyt.
Tuleeko kadulla Alkon setä tyrkyttämään sulle kossua? Ei minullekaan. Silti sitä moni ostaa. Vai joulupukkiko se sitä ihmisille juottaa?

Kirjanmerkit