Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
Älä vielä lopeta. Haluaisin edelleen kuulla motiivin joka ois muutakin kun, että kumminkin käytetään.
Onneksi vielä melko suuri osa ihmisistä tuomitsee Ison D:n.
No eipä silti on noita muuallakin. Hollantikos se oli kun salli pedofiilipuolueen ( kún kumminkin käytetään )
Minä jatkan vielä!

Motiivini ei ole se, että "kumminkin käytetään", muuten kuin välillisesti. Minulla motiivi on se, että muiden elämän rajoittaminen vain oman moraalitajun perusteella tai muulla kuvitteellisella perusteella on väärin. Voisin luetella hirveän määrän esimerkkejä mitä minun mielestäni voitaisiin kieltää vaikka heti, en ole moisia kieltoja kuitenkaan vaatimassa koska en katso minulla olevan mitään oikeutta rajoittaa muiden elämää tarpeettomasti. Tupakasta ja alkoholista, joita en itse käytä, aiheutuu tämän ketjun eräiden kommenttien perusteella minulle kuluja, eli siitä on välitöntä haittaa minulle. Olenko silti vaatimassa muilta niiden kieltämistä? En tietenkään. Sen sijaan minusta olisi oikein jos niiden käyttäjät kustantaisivat itse kaikki siitä aiheutuvat kulut.

Nyt tilanne on se, että doping on kielletty, mutta sen valvonta ontuu pahasti, eli sitä siitä huolimatta käytetään. Pystytäänkö valvontaa tehostamaan niin, että oikeasti dopingista käryää aina? Ei sille näytä. Mitä vaihtoehtoja on korjata asia? Kuka maksaa sen haitat nyt? Entä silloin kun se olisi laillista? Alkaako valjeta?

Pedofiili-rinnastuksesi on suunnilleen niin pielessä kuin olla ja voi.