Oletan olevani tämä mainuttu Jannu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ironi Katso viesti
Muutama kommentti, joista Jannulle omistettu muutama.

1. Lähes kaikki doping aineet ovat lääkekäytössä. Ne ovat reseptillä ja hinnat vaihtelee. Siis ei ole hintakysymys missään muotoa ja saatavuus, kuten tiedämme, ei ole haluavalle ongelma. Annostukset vaan ei kaikissa ole samat "D" käytössä kuin lääkekäytössä.
En nyt ihan tavoittanut pointtia.. ? Vai tarkoituksena vain joidenkin faktojen esittäminen?

2. Sanokaa mulle se/ne tohtorit ja millä mittareilla esim. alkoholin aiheuttamat terveydenhuolto yms. kustannukset erotetaan ns. normaaleista sairauksista. Esimerkkinä masennukseen liittyvät kustannukset. Siis mitä v****** on noi puheet, että maksuja aletaan luokittelemaan.
Eiköhän alkoholismin aiheuttamat terveyshaitat eroa esim. masennuksesta aika tavalla? En ole terveydehoitoalalla, mutta silti kuvittelisin lääkärin tunnistavan potilaasta sangen helposti alkoholin aiheuttamat vaivat.

En tiedä mihin maksujen luokitteluun viittaat.

3. Dopingia ei voida millään muotoa sallia urheilussa. Tästä ei hyödy kukaan.
Miksi sitä sitten käytetään?

4. Ymmärrän, ja tiedän, että kaikilla ei ole kyky tehdä terveyteensä liittyviä valintoja "oikein". Antaa siis niiden jotka aineita käyttää pilata terveytensä ja kärsiä siitä. Kyse on etiikasta, ihmisarvon kunnoittamisesta jne.... Lisää voi lukea esim. http://www.etene.org/dokumentit/EteneFIN.pdf Kohta 3 esimerkiksi hyvänä vinkkinä Jannulle.
Minä taas en ymmärrä mitä vinkkiä yrität antaa. Eikö täysin oikeustoimikelpoinen henkilö saisi itse päättää itseään koskevista asioista? Eikö tuossa juuri niin sanota? Enkö minä ole juuri sitä halunnutkin?