Lainaus Alkujaan tämän lähetti MunkkiPuolikas Katso viesti
Kerro kuka käytti esim. sipoossa tänään.Muuten syyllistät kaikki viivalla olleet.Muussa tapauksessa parempi vaan katsoa telkkaria ja olla hiljaa.
Kyllähän minäkin voisin väittää, että naapurin Lasse käy kuksimassa sinun mummuasi,mutta siinä tapauksessa minun täytyisi pystyä todistamaan se.Muuten syyllistyisin panetteluun ja sinä voisit haastaa minut raastupaan.Eikö niin.Siitä syystä en ala väittämään , että naapurin Lasse käy kuksimassa mummuasi.
Jospa yritetään välttää kiihkoilua. Mä en ole missään vaiheessa puhunut pyöräilystä. Onhan näitä doping käryjä nähty, missä suomalaisissa kisoissa käyneet kilpailijat ovat jääneet kiinni. Esimerkiksi Tiisanoja ei tainnut viime vuonna kilpailla missään muualla kuin Suomessa. Kärähtäneet suomalaishiihtäjät ovat kilpailleet myös kotimaassa. Eli on noita tapauksia joissa dopingia käyttäneitä on ilmestynyt viivalle. Jos tätä on tapahtunut ennenkin mikä estää sitä tapahtumasta uudelleen ja mikä estää sitä tapahtumasta muissakin lajeissa?

Mä oon perustellu väitteeni. Olisi kiva kuulle millä perusteella olisin syyllistänyt kaikki pyöräilykisassa olleet? Onko sinulla epäilyksiä, että joku siellä olisi käyttänyt aineita ja toivoit minun tietävän asiasta? Vai...?