Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
Mites noi Trailcrossien koot menee? Itteä kiinnostaa lähinnä lt, mut en oo uskaltanut tilata, kun niin ristiriitaisia ohjeita joka paikassa. Jossain lukee, että runs small ja toisaalla taas että noi on isot ja menee Adidaksen taulukon mukaan. Kokotaulukoita kun kattoo, niin noihan menee just päinvastoin (Adidaksen sivujen perusteella mun koko ois 10,5 ja bd:llä olevan fivetenin taulukon mukaan 9,5).
Mulla on Hellcatit UK 8,5 ja Trailcrossit 8. Sanoisin että noissa koot mätsää koska noi Trailcrossit voisi olla mullakin mielummin 8,5. Olen välillä pitänyt vähän liian pieniä kenkiä…ja muistaakseni arvosteluissa sanottiin että Trailcrossit on pitkät, sen takia ne varmaan sopii 8 koossakin…Mulla kapea tai ihan normi lesti, ei siis leveä. Mulla on yhdet topatut freeriderit, samankokoiset kun muutkin freeriderit, mutta ne pitäs olla yhden koon isommat, tuntuu siltä että toppas on vaan lisätty sisälle ja sit kenkä on liian pieni . Mutta noi Gore trailcrossit on ilmeisesti vähän eri kokoiset kun normi crossit…no ei tästä varmaan ollut mitään apua