GarminElectrobikeGiant
Sivu 140 / 140 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 90 130 138 139 140
Näyttää tulokset 4.171 - 4.182 / 4182

Aihe: Kengät talveksi

^muistaakseni tuo mx146 ei ole widenä kovinkaan wide. Sovittelin sitä viime syksynä ja palautkseen meni. Mikä oli yllätys, kun muut Laken widet sopii mulle.

Talvikengissä pitoon vaikuttaa kuviointi ja pohjamateriaali.
    Flättikengissä on oltava päkiän alla sileähkö alue, jotta pedaalikontakti toimii hyvin. Jonkinlainen mikrokuviointi kylläkin on mahdollinen.
    Pohjamateriaali ei saa olla pakkasella kovettuva, jotta se tarttuu pieniinkin rosoihin. Esim. Vibram -pohjat säilyttävät ominaisuutensa pakkasella, mutta olisi hyvä kokeilla kitkan lähtötaso pohjakuviossa.

Viime talvi tuli ajettua Trailcrossin Goe Tex versiolla. Mitään ihmeellisiä pakkasia täällä etelässä ei ollut, mutta jalat olivat aina kuivat ja lämpimät. Siispä peukku niille.
    www.tkudeadsailors.com
    -El Presidente-

Ajokuvia:

http://www.flickr.com/photos/samikorhonen/sets/72157609634847056/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zykkel Katso viesti
    Meinasin eilen tuosta pidosta jo kirjoittaa. Tuo pito liukkailla pinnoilla kävellessä on myös tärkeää. Vaimolla on nämä Jura Low Naisten Pitopohjakenkä – Halti verkkokauppa Haltin Jura Low naisten pitopohjakenkä, jossa DrymaxX vedenpitävä kalvo ja joku Michelin pitopohja. Yleismallin ulkoilu kenkä? Hänen mielestään paras kenkä sateeseen ja loskaan ja liukkaille kävelypinnoille mikä hänellä on koskaan ollut. Itselläni on Haltin vastaavat coretexit, ilman Michelin pitopohjaa. Miinus puolena voisi sanoa, että ovat hiukan kolhot ainakin verrattuna siroihin kesäkenkiin. Molemmilla flat polkimet ja hyötyajoa kelillä kuin kelillä ympäri vuoden.
    Oudosti loppuu naisten mallistossa koot jo numeroon 41. Kun vielä Haltin kenkä eikä minkään italaisen malliston. Meillä rouvalla monet kengät 42 kokoa.

^ Minäkin ihmettelin samaa.

Mites 45Nrthin uudemman malliset Ragnarökit vertautuu koon puolesta niihin Giron foorumiBlazeihin?

Giron 49 oli liian ahdas mun jalkaan ja semmoiset saisi nyt taas kelien kylmeydyttyä halvalla vähän käytettyinä

Sent from my Takapalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^muistaakseni tuo mx146 ei ole widenä kovinkaan wide. Sovittelin sitä viime syksynä ja palautkseen meni. Mikä oli yllätys, kun muut Laken widet sopii mulle.
    Mulla on nuiden maantiemallit ja normilevyisestä 42 jouduin vaihtamaan pohjalliset ohuempiin. Kesä kenkä Shimanon 42w ja töissä 41.

Lakella on monta lestiä ja tosi hyvät taulukot. Meikällä kolmea eri lestiä kengissä ja kaikissa eri kokonumero.

Sent from my CPH2663 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

^muistaakseni tuo mx146 ei ole widenä kovinkaan wide. Sovittelin sitä viime syksynä ja palautkseen meni.
    Löytyyköhän mitään suunnilleen vastaavantyyppistä kenkää, joka olisi leveämpi? Mulla on mx145 widet (ymmärtääkseni sama lesti kuin mx146:ssa), ovat muuten ok mutta pitäisi olla päkiän kohdalta leveämmät.

Kengät talveksi

^hankin noiden Lake 146:n sijasta jotkut Scottit. Ne oli leveämmällä lestillä. En muista mallia.

Mihin lämpötilaan etsit kenkiä? Scottit toimii mulla -5…+5 välillä.

Siis nämä: https://www.bikeradar.com/reviews/sh...ex-shoe-review

Sopii leveään ja korkeaan jalkaan.

^hankin noiden Lake 146:n sijasta jotkut Scottit. Ne oli leveämmällä lestillä. En muista mallia.

Mihin lämpötilaan etsit kenkiä? Scottit toimii mulla -5…+5 välillä.

Siis nämä: https://www.bikeradar.com/reviews/sh...ex-shoe-review

Sopii leveään ja korkeaan jalkaan.
    Mulla on nuo samat. Mainiot popot ja näillä leveysasteilla (Keski-Eurooppa) pärjää koko talven hyvin. Erityisen mukavat ja luotettavat myös kävellessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmruuska Katso viesti
    Mulla on nuo samat. Mainiot popot ja näillä leveysasteilla (Keski-Eurooppa) pärjää koko talven hyvin. Erityisen mukavat ja luotettavat myös kävellessä.
    Mulla on samantapaiset spessun SDP kengät tosin yli kymmenen vuotta vanhat. Ne on ainakin niin liukkaat kävellä/ tunkata ,et jouduin upottamaan nastoja pohjiin et pysyy yhtään pystyssä. Aika karseet kevään jäisillä poluilla.
    ?Fear is a mindkiller

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •