Juu, hyvä pitää mielessä että niin kukin foorumilainen kuin mahdollinen moderaattorikin on vain yksittäinen ihminen omine mielipiteineen ja omine heikkouksineen ja sokeine pisteineen. Ei kannata ihan heti tulkita että nyt ne ovat kaikki minua vastaan tai jotain sinne päin. '
Negatiiviset kommentit voi ohittaa tai niihin voi vastata kysymällä mitä itse asiassa niillä on tarkoitettu tai haluttu sanoa ja miksi. (Joskushan voi käydä että on itse tulkinnut väärin niiden sävyn tai ymmärtänyt väärin niiden sisällön.)
Jos on joutunut mielestään moderaattorin aiheettoman tai jotenkin erikoisen, mahdollisesti puolueellisen kohtelun kohteeksi, voi yrittää ottaa suoraaan yhteydettä ja pyytää selittämään syitä, taustaa ja perusteita. (Voi olla että moderaattori ei katso sellaista velvollisuudekseen tai kätkeytyy sen taakse ettei moderointipolitiikasta keskustella, mutta sille ei sitten voi muuta kuin kohauttaa olkapäitään.)
PS Muuten sanoisin tempokisulle - ellei se olisi itsestänikin sietämättömän...öö...setämiesmäistä, että sinullahan on paljon enemmän kokemusta kuin valtaosalla ihmisistä siitä miten on oltu (omasta mielestä) todella alhaalla tai kuin maanrakoon lyöty, mutta silti on noustu (tai elämä on nostanut) taas ylös, vaikkei sitä oltu jaksettu pitää edes mahdoillisena, tavalla jota ei olisi itse osannut kuvitella.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit