Eli siis keskiömoottorillinen pyörä kyseessä.
vaihdevaijerin suojakuori on yhtenäinen koko matkan. Vaihdevaijerin kuori menee viistoputken yläpäästä rungon sisään jossa kulkee tuonne keskiömoottorille. Moottorin kohdalla se kulkee moottorin ja rungon välissä tullen moottorin jälkeen ulkopuolelle ja kulkee vaihtajalle takahaarukan pinnassa.
Eli tuo rungon sisässä kulkeva osuus (sekä takahaarukan ulkopuolella oleva osuus luonnollisesti) ovat ”vapaina” ja liikkuvat näin ollen hyvin helposti, mutta tuon noin 25cm:n matkan jonka suojakuori kulkee moottorin ja rungon välissä on ”jumissa” kummastakin päästä vetäessä/työntäessä eikä suostu liikkumaan. Eli uutta suojakuorta ei pysty vetämään vanhan(kaan) avulla paikoilleen koska vanha kuori ei liiku vaikka siihen kohtuullista voimaa kohdistaa vetoon/työntöön.
Eli tuon suojakuoren vaihtamiseksi minun siis pitäisi tiputtaa tuo moottori pois, vaihtaa suojakuori uuteen ja laittaa moottori takaisin.
Ei jaksaisi alkaa tuohon moottorin irroittamiseen/kiinnittämiseen niin siksi kyselen kuinka kriittinen tuo uuden suojakuoren asentaminen vanhan tilille on kyseisessä tapauksessa.
kun uuden vaihdevaijerin pujottaa testiksi tuohon vanhaan suojaputkeen niin se käsituntumalta liikkuua aivan vapaasti tämän vanhan putken sisässä.
Pyörällä ajettu 5v. ja noin 7000km.










Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit