terve kaikki! olen uusi täällä ja kaipaisin apua! nykyinen pyöräni on halpamallin mtb neliö keskiöllä ja olen siihen jo saanut ongelmien kautta asennettua 1x8 vaihteiston. etu ratas on 38 ja saisi olla pienempi piikkinen, kysymykseni kuuluukin että voinko laittaa etu rattaaksi 10v rattaan? uusi ketju hankittu (kmc x8) pakka hg41 ja takavaihtaja aceran parempi malli, (näitä ei ole vielä asennettu) olen asentanut jo uuden kampisarjan ja vaihdevivuston sekä sram m2 hydraulisen jarru sarjan eteen ja taakse mekaanisten tilalle. en olisi tehnyt kampisarjan vaihtoa vielä mutta menin pilaamaan alkuperäiset vasemmalta polkimen vaihdossa

(kaikki pitää oppia kantapään kautta!) sen jälkeen alkoi kypsyä idea ja innostus että miten saan paska pyörästä vähemmän paskan kohtuu rahalla ja lapsiperhe budjetilla. no nyt on jo kiloja lähtenyt pyörästä ja kuskista sekä tarjouksilla saanut asialliset osat asennettavaksi. tämän paska pyörän hankin koska hinta ja tarvitsin yli 190cm pitkälle olevan rungon. pyörässä on nyt mahtava ajoasento mutta vieläkun saisi välityksen ja tietotaitoa seuraavaan projektiin! olen lukenut täältä vinkkejä jo pari päivää ja nyt uskalsin kysyä neuvoa. ja lisä kysymys käykö etu ratas joka on suuniteltu sähköpyörään (alumiinia) kiitos ja kuitti.
Kirjanmerkit