ElectrobikeHephaGiantGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 210

Aihe: Suuri terveysketju

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikolas Ojala Katso viesti
    Olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä.

Esimerkiksi Warren Buffettia on monesti kehuttu parhaaksi sijoittajaksi. Mutta onko hän sitten paras siksi että olisi halunnut olla paras? Ei, vaan osakesijoittaminen on ollut hänen lempiharrastuksensa nuoresta iästä asti. Se vaan tuppaa menemään niin, että jos jotain asiaa tekee oikein mielellään, ja siihen uppoutuu joka päivä, siinä kehittyy ja sivuvaikutuksena siinä saattaa tulla aivan parhaaksi. Siis vaikka ei edes aikoisi kilpailla kenenkään kanssa. Huipulle kohoaminen saattaa olla odottamaton sivuvaikutus. Mutta kyllä se edellyttää, että harrastus on erityisen mieleinen. Ei siihen muuten voi paneutua ja uppoutua niin paljon. Kumminkin rakkaat harrastukset ovat tyypillisesti sellaisia, että ne vievät suuren osan ihmisen elämästä.
    Joo tasan noin se on; itse inhoon kilpailua - mutta vastapainoksi haluan, tai olen halunnu, olla paras. Sitten jossain vaiheessa ei pärjää enää itselleen, eli se oli siinä.
    Luontoharrastusten kanssa tätä kilpailutilannetta ei onneksi tule, kaikki tekeminen ja havainnointi on hienoa ja mukavaa, kun luonto voittaa aina.

Migreenistä. En ole kokenut yhteyttä mihinkään ruoka-aineeseen, enkä muuhunkaan tilanteeseen. Tumma suklaa on pahaa ja tuskin sillä on verenpainetta alentava vaikutus? , valkoisesta suklaasta taas tykkään liikaakin, pitää vaan olla ostamatta. Mutta töihin olen sippauksen varalta ostanu.

joo, olen katsellu tuota O´Keefers, tuntuu kumminkin että tassut tarvii kosteuttavaa voidetta ( hunaja-kuusenkerkkävoide, joka on myös miellyttävää käyttää)

edit. no voi elämä sentään, kun jostain asiasta on erityisen paljon kiinnostunu ....siitä oppii vaikka muuten englanninkielisten tietokirjoiten lukeminin olisi ihan mahdotonta. Lamprey-kirjallisuus kyllä menee, ja sitä jaksaa ponnistella että ymmärtää. Voi että kun tämä olisi ammatti.

> tarvii vaan löytää tasapaino, töitä on pakko tehdä mutta vapaa-ajalla voi harrastaa. Harrastuksiin olen kyllä panostanut niin paljon kun olen kyennyt, kaikki fillarit yms. ja sitten nuket. Luontoharrastuksiin käytetty aika ja vaiva on kaikki ollut miljoonakertaisesti sen arvoista.
    tempokisu muokkasi tätä : 09.02.2023 at 20.45 Syy: harrastusinspiraatiot

Samanlaisia aiheita

1. Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.
    By HC Andersen in forum Renkaat
    Vastaukset: 11141
    Viimeinen viesti: 14.10.2025, 15.55
  2. Suuri työntekokeskustelu!
    By jalkkis in forum Esson baari
    Vastaukset: 88
    Viimeinen viesti: 11.12.2022, 12.23
  3. Suuri koiranluonteesi kysely!
    By Jopotuinen in forum Kyselyt ja gallupit