Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
En selitä, vaan kysyin. Haluatko vastata?
Mitä, mitä h*lvettiä kuvittelet valtioneuvoston ajattelevan mun foorumikommenteista? Kysymys tai väite oli niin vajaa, että sen kommentointi aiheutti mulle kroonisen ihottuman.

Sitten nämä "oletko valmis kertomaan onnettomuuden uhrin omaisille" voi laittaa samaan laariin niiden puskasta juoksevien hirvien kanssa. Jos ei toinen kelpaa, niin ei toinenkaan. Ei ole mun homma kierrellä maakuntia kertomassa ihmisille, että teiltä on kuollut isä/äiti/veli/tytär/poika...

Tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että länsimaiseen yhteiskuntaan kuuluu oleellisena osana jonkinlainen vapaus ja yksilönvastuu. Siihen tulee sitten kylkiäisenä se, että rapatessa roiskuu. Välillä roiskuu auton alle, välillä joku lyö kirveellä toista päähän metrossa, välillä känniääliöt puukottavat toisiaan. Semmoista täällä nyt vain tämä on.

Voisitko sinä kommentoida, että miten vaikuttaisi näihin pyöräilyonnettomuuksiin, jos pyöräilijä velvoitettaisiin aina taluttamaan pyörä suojatiellä (ei viisastella nyt tässä pyörätien jatkeista), sekä kiellettäisiin kadulla ja maantiellä ajo (jos ei kelviä, niin ei ajeta). Alle 12-vuotiaat ei saisi ajaa pyörää ollenkaan, koska ovat riski itselleen ja muille.