Kiitti Aakoo vastauksesta... unohtui mainita, että noita renkaita lukuunottamatta millään päivityksellä ei ole mikään tulenpalava kiire, kun kaikki kuitenkin toimii.. Jos tarjoushintaisia tuotteita sattuisi löytymään - tai käytettynä - niin aina parempi...
Uusi satula on hankintalistalla, aivan ehdottomasti. Siltä osin vinkkejä otetaan vastaan jostain hyväksihavaitusta penkistä kuitenkin kohtuurahalla (lue; suurinpiirtein satasen luokka voisi vielä kustantaa...)
Noita tubeless kiekkoja olen vakavasti harkinnut ja niistä varmaan saisi ihan konkreettistakin hyötyä, mutta olisiko heittää vinkkejä esimerkin omaisesti jostain käyttööni ja pyörääni järkevistä (hinta-laatu) tubeless-kiekoista, joita voisi alkaa katselemaan?
Samoin olisin kysynyt neuvoa järkevänhintaisen hiilari satulatolpan ja uusien pedaalien hankintaan? Tolpan osalta olen lukenut, että hiilikuitu toisi kenties käyttömukavuutta... Painolla ei näillä mun välinehankinnoilla ole niin suurta arvoa, kun kuskista pystyy keventämään - helposti - koko pyörän verran painoa :-)
Miten uusien poljinten kanssa... mitä suosituksia sillä saralla?
Kannattaako uhrata rahaa tai edes ajatuksia keskiön ja kammen vaihdon suuntaan?
Saatavuus tietenkin on mitä on tähän maailmanaikaan, mutta leikitään nyt ajatuksella...
Kirjanmerkit