^^Niin, no mun mielestä tuo laittomuuksien tekeminen on vähintään yhtä väärin kuin jonkun ruudun ottaminen manuaalisesti.
Kävely on eri asia, koska se on VV:ssä sallittu liikkumismuoto. Se on sitten jokaisen oma asia, mitä muita sääntöjä laittaa. Vain gravelilla ajetut ruudut lasketaan. Vain jos päässä on se vihreä kypärä. Vain jos on laulanut oolannin sotaa uuden ruudun rajalla. Sähköpyörä? No pitääkö tuota edes kysyä.
Ihminen on aika loistava olento keksimään rajoitteita ja "ohjeita" joita sitten jonkun uskontokunnan mukaan pitää noudattaa. Ramadanin aikana ei saa syödä päivällä. No miksi ei? Jos on nälkä, niin syö. Ja aina on jossain päin maailmaa yö. Kuvittelee olevansa siellä.
Mulla on vielä tällä hetkellä se pelikirja, jossa laittomuuksia ei sallita, mutta muuten ajamattoman ruudun voi merkata käsin, jos sinne ei muuten pääse ja ympäröivät 8 ruutua on ajettu. Tämä sääntö / käytäntö sulkee pois sen, että voisin merkata vaikka Santahaminan. Lisäksi kahden vierekkäisen ruudun käsin merkkaaminen ei ole ok.
Ajattelin tänään mahdollisesti käydä poimimassa Seurasaaren neliön pyörää taluttamalla. Mulle on tärkeämpää, etten riko kieltoja kuin se, että saan jonkun "puritaanisen puhtaan" suorituksen.
Kirjanmerkit