^ Niin sä saatat luulla, mutta olet luulossasi väärässä. Alitajunta on tietoista ajattelua voimallisempi motivaattori ja mielikuvamarkkinointi ja myös esim. sellaiset asiat kuten enemmistön mielipide, vaikuttaa voimallisimmin juuri sinne.
Et voi myöskään väittää, etteikö sähköpyöränegatiivinen (vähintään rivien välistä luettuna) kommentointisi tuossa ylempänä, olisi manifesti.
Pyörät jatkaa kehittymistään maailman taloudelliseen romahtamiseen asti se on varma. Mielenkiinnolla seuraan, missä vaiheessa kukin heittäytyy sen kelkan kyydistä pois. Jos heittäytyy. Mun tämänhetkiset preferenssit näyttäisi olevan sen noin kuusi vuotta evoluutiota perässä eikä siinäkään ole kyse manifestista, vaan omista mieltymyksistä, sekä tyylillistä että tiettyihin ominaisuuksiin liittyvistä. Gravan sähkövaihteistamisideastakin olen luopumassa hetken aikaa sitä mielessä pyöriteltyäni. Elämä on nykyään niin kokonaisvaltaisesti sähkön ja digitalisaation hallitsemaa, että pidän polkupyöräni mieluummin analogisina. Toimii tehokkaammin arjen irtiottona mulla niin.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit