Alkujaan tämän lähetti
Sotanorsu666
Itse olin pitkään haaveillut tuollaisesta vähän paremmasta crossarista, mutta järki on aina sanonut ei, koska crossarilla mennään työmatkat ja muutkin hyötyajot, joten peruspyörä lokareilla on tyydyttänyt tarpeet tähän asti.
Hyvähän se on nyt on ihmisellä fillareita olla, ei siinä mitään väärää ole
Olen itse tyydyttänyt tuota krossarin tuunausta vanteilla, joita on nyt kertynyt kaikkiaan 5kpl. Koitetaan näillä nyt pärjätä hetken aikaa, tosin nythän sitä on kiekkoja valmiina, jos joku herkku runko tulee eteen.

Alkujaan tämän lähetti
ranttis
Näitä kuuluisia mielipide asioita.
Näitähän nämä juuri on
Itse olen tosin ensimmäistä kertaa todella tyytyväinen lokareihin, monien pikalokereiden jälkeen. Nämä SKS:ssän kiinteät ovat ensimmäiset johon mahtuu 40mm renkaat kunnolla, selkä pysyy puhtaana, voimansiirto pystyy puhtaa, koko fillari pystyy huomattavan siistinä verrattuna aikaisempaa... en siis ole itse enää palaamassa takaisin.
Oikeastaan ainoat paikat johon tulee joskus vielä kuraa/vettä on kengän kärjet. Tämäkin tapahtuu oikeasti vain silloin, kun dippaa kovempaa syvään lätäkköön.
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Kirjanmerkit