Suosittelen kyllä ehdottomasti Smart trainerin hankintaa. Optimoi trainerilla poljettujen tuntien hyödyt ja saa täyden vastineen Trainerroadille maksetuille rahoille. Itellä varsinkin, kun on todella rajallinen määrä aikaa viikossa reenata, haluan, että jokainen minuutti vie kehitystä eteenpäin. Kas mulla alkaa toi hauta olla lähempänä, kuin syntymä, nyt ei ole höntsä tunteihin enää varaa 😁

Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 

Alkujaan tämän lähetti EsaJ
 Alkujaan tämän lähetti EsaJ

Ei ollut paljon väärin tuo 2x45 heitto, lauantaina näyttää olevan 4x20.
 Ei ollut paljon väärin tuo 2x45 heitto, lauantaina näyttää olevan 4x20.

Monta talvea trainerroadilla ajelleena olen huomannut, että saan joskus testeissä ajettua itselleni ns.liian korkeat lukemat niin, että FTP:sta skaalatut harjoitukset ovat sitten kautta linjan liian kovia. Treenit saa kyllä ajettua ongelmitta, mutta sykkeet ovat korkeammalla kuin niiden käsittääkseni pitäisi olla. Toisaalta, sweetspottien ei kuitenkaan pitäisi myöskään olla niin helppoja, että niistä ajelee vihellellen läpi.
 Monta talvea trainerroadilla ajelleena olen huomannut, että saan joskus testeissä ajettua itselleni ns.liian korkeat lukemat niin, että FTP:sta skaalatut harjoitukset ovat sitten kautta linjan liian kovia. Treenit saa kyllä ajettua ongelmitta, mutta sykkeet ovat korkeammalla kuin niiden käsittääkseni pitäisi olla. Toisaalta, sweetspottien ei kuitenkaan pitäisi myöskään olla niin helppoja, että niistä ajelee vihellellen läpi.

Kirjanmerkit