Alkujaan tämän lähetti
El-Carpaso
On muuten hieman masentavaa kuinka hitaasti kunto kehittyy. Kolme kuukautta noin 30h viikko pääasiassa PK:ta (mitä nyt kiipeämistä sun muuta punarajalla ajamista aina silloin tällöin, mutta ei strukturoidusti) eikä mitään kehitystä lähtötasoon. 25km/h keskari vaatii yhä töitä eikä 35km/h nopeus vieläkään tunnu menevän kunnolla rikki tasaisella.
Pitää varmaan alkaa tykittää HIIT:tiä kaiken muun sähläämisen ohella.
Mä en ole ajanut varsinaisia pk lenkkejä kymmenen vuoden aikana kuin ehkä kaksi lenkkiä + varmaan joitakin yhteislenkkejä sitä huomaamatta. Keskari 30 km/h pintaan jos oikein yrittää yksin ajaessa. Näin kuntoa ylläpitävänä kuntoilijana (43 v) en näe mitään hyötyä ajaa itse peekoota. En ole huomannut myöskään mitään eroa niihin vuosiin kun tuli hinkattua yli 10 000 km vuodessa mikä sekin on tietysti vähän, mutta nykyään huomattavasti vähemmän. Yli satasen lenkkejä olen ajanut tänä vuonna varmaan alle 5. Sen sijaan olen keskittynyt ajamaan 30-50 km lenkkejä...pääosin siis oma ajaminen on enemmän tai vähemmän intervalli tyyppistä tai siis ainakin omasta mielestäni on
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Kirjanmerkit