Tuo rupesi kyllä kiinnostamaan, joten kerroppa lisää tuntemuksia, kun saat ajeltua. Netistä en ole onnistunut löytämään kunnollista tietoa fillarista, kun nyt olen tässä yrittänyt niitä kaivaa. Sähköfillari olisi kiva noin työmatkoja ajatellen, joka tarkoittaa mun tapauksessa ~25 km/suunta, josta en pahemmin nauti aamutuimaan, kun en aamuihminen oikein ole. Sähköfillarilla olisikin huomattavasti pienempi kynnys lähteä fillarilla töihin, kuin sähköttömällä, joten saisi vähän paremmin liikuntaa, kuin se, että töitten jälkeen ei kiinnosta lähteä enää erikseen ajelemaan. Muutamana edellisenä vuotena olen myös miettinyt sähköfillaria, mutta kun on ollut pitkiä lomautuksia ja juurikin sopivasti pyöräilykautena, joten asia on jäänyt hautumaan. Nyt alkaa tilanne työpaikalla olemana valoisampi, joten vaihtoehtoinen kulkupeli kiinnostaisi.
Tärkeimmät kysymykset mun kohdalla oikeastaan onkin kuinka pitkälle tuolla pääsee, kuinka paljon vääntöä löytyy (kuski kun on raskaamman puoleinen) ja kuinka hyvin tuo rullaa ilman avustusta, kun tarkoitus ei ole polkea pelkästään sähköavustuksella. Nykyisen fillarin sähköistystäkin olen miettinyt, mutta samalla haluan pitää myös täysin sähkötöntä fillaria.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit