Eipä noita taida vielä kellään olla, kun juuri vasta myyntiin tulleet. Paitsi että noita 4 tuumaisia taisi olla ainakin jossain Crescentin läskeissä ensiasennus kumeina.?
Oli mukana saksanlaisessa rengastestissä ja pito pitäisi olla hyvä ainakin, mutta rullaavuus ei ollut paras mahdollinen.
http://www.fat-bike.de/fatbike-reifen-test/
Bike-discountin painotkin näkyy olevan mitä sattuu kun tuolla 4.5 renkaalla painoa oikeasti 1550-1600g.
Ja tuo 4 tuuman versio eroaa kuvioltaan huomattavasti tuosta isommasta. Matalempi kuvio ja pienemmät reuna-nappulat.
Hyvä että alkaa näitä edullisempiakin läskirenkaita tulla markkinoille enemmän.

Lainaa viestiä vastauksessa
Sopii varailla yv:llä toista jos se ei natsaa Fattyyn tai mulle jostain syystä... Mutta uskosin että tätä mää oon löysät kelit ajelleena aina halunnu Floaterin tilalle ja eteen varsinkin Knardin tilalle... Voip Knardi kyllä päästä taas kesällä taaksekkin, jos oikeen tarvii kuivana ajjaa...
Eli ilmoitettu paino heittää 20%. Laitoin tästä BD:lle postia toivoen alennusta tuon 20%, mutta todellisuudessa olin kyllä tietoinen että paino on jossain 1,5-1,6 kg välissä. Mulla on vain huono matkalaukkuvaaka itellä, joten mitään luotettavaan painoa en näille saanut, yli 3 kg näytti viisari, mutta tiedä tuosta sitten.. 
Kirjanmerkit