Ei kai se hydraulinen levyjarru mikään ongelma ole. Kattoo vaan, että kitti on Levyjarrun kanssa yhteensopiva. Aikaisemmin linkkaamastani paikasta ainakin tarjottiin ko. kittejä. Kokemusta levyjarrullissita ei ole, mutta jos oikein tulkitsen tekstiä, niin esim tämä voisi olla toimiva hinnat alkaen setti. Tilaukseen vaan oikeaa tuumakokoa kiekolle ja akku jostain niin pääsee baanalle.
Jos rahdit olis halvempia, niin kuinka halvalla näitä jo rakentelisi ... alle 200€ ALV0 hinta, yksin kappalein. Oliskohan bisnesrakoa, jos tois kontillisen laivalla ja myis akkuineen 400€ sis alv kotimaassa tai asennettuuna 500€ sis alv. Mitä noista nyt on kokemusta, niin tuskin mitään kauheita takuuvastuita joutuis kantamaan. Sen verran luotettavaa ja toimitavarmaa massatuotantokamaa. Sammakkoakun designin voi joutua paikkaamaan mikkiliimalla, mutta ei sekään montaa sekuntia vie, jos on hitsauskone ja homman tekee jo uutena irrallaan. Hyvin järjestetyssä autotalliin tehdyssä kokoonpanopisteessä tuollaisen kitin heittäisi alle tunnissa paikalleen.
Jos tuolle halvalle tielle lähtee, niin pinnojen kireys on hyvä tarkistaa viimeistään 100km ajon jälkeen, mieluummin ennen ajoon lähtöä ja sitten normaalissa kiekon ensihuollossa.
Hydrauliseen jarrukahvaan soivttelisin mukana tulleiden jarrukahvojen kytkimet. Mitä olen noita kahvoja ja omia hydraulisten jarrujen kahvoja ihmetellyt, niin luultavasti onnistuisi soveltaen ja itse rakentaen.










Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit