Keskiölaakerit, keskiö, rattaat, kammet THM Carbones Clavicula, polkimet Speedplay Ti, jarrut+palat Ciamillo Ti, satulaputki New Ultimate, satula SLR Superflow, stemmi bontrager XXX carbon, vanteet Fulcrum Racing Zero clincher alu, renkaat Conti GP 4000S, sisurit miljoonalaatikosta muistaakseni Michelin, pikalinkut Swisscomp Ti, takapakka Recon alu, ohjaustanko Moss carbon, kahvat, etuvaihtaja, takavaihtaja Dura-Ace. Runko, ohjauslaakeri ja etuhaarukka vakiot Wilier Izoard. Vaijerit ja kuoret Dura-Ace, ketjut Dura-Ace. Tankoteippi PRO. Siinäpä koko paketti avattuna. Kuten mainittu, niin keventämistä ei ole viety aivan äärimmilleen. Mossin tangolla voisi ajaa periaatteessa ja käytännössäkin ilman nauhoja, mutta fillari näyttää paremmalta tankonauhojen kera. Ei tässä gramman päälle olla.
Sanottakoon, kun palsta on raharajoitteisille, etten ole ostanut kuin satulan ovh. hintaan. Kaikki muu on haalittu toreilta ja turuilta omaan budjettiini passaavaan hintatasoon. OVH. hinnoin olisi nimittäin aika tyyris fillari. Mikäli Reconin pakka ei kestä käytössä, niin se vaihtuu Sram Rediin. Kokeilemallahan tuo selviää.
Ai niin, punnitessa rungossa oli kiinni 2 x Eliten pullotelineet.
Kirjanmerkit