Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kartturi Katso viesti
Pari huomiota rakentamisesta. Verattuna edellisen rakenteluun vaikuttaa siltä että nyt kun muistin voidella vanteen ja pinnan kierteet niin kiristely helpottui aivan ratkaisevasti ja kierrettä ei juuri edes yrittänyt tulla. Entisen ajomiehen Eppu sanoi vanteita ostaessa, että ei suosittele Revoja koska menevät niin pahasti kierteelle ja sitten rihtaaminen on jatkuvaa. Saas nähdä.

Stansin vanhan liiton Archille suurin veto on 100kg, EXille taitaa olla 115. Takana tuli ikäänkuin vahingossa veto 115 kg vetopuolella ja joku 88kg, en aikonut alkaa löysäämään jotta nipat eivät ala pyöriä itsestään. Edessä aika tavalla tasan 115kg molemmilla puolilla. Kerron sitten jos nipat tulee läpi vanteesta.)
Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
Sen lisäksi Revot on elastista sorttia, ja siten niillä on aika haastava rakentaa
Noniin, nyt niitä haasteita ilmeni.. Kiekkojen rakentaminen meni ihan kohtuullisesti putkeen, niistä tuli suorat ja tukevat mutta mukavat. Olen ajellut vaihtelevasti maastossa jokusen lenkin, mutta nyt kun vaihdoin nastarenkaat ja kävin töissä niin paluumatkalla alkoi tuntua ihmeellistä muljumista. Ajoin kuitenkin kotiin ja aloin pihalla katselemaanettä mistä kiikastaa niin kävi ilmi että levyn puolen pinnat oli ihan silmin nähden löysällä. Vetopuolella kireys oli ok ja tasainen. Vaikutti siltä etä vanne oli ihan ehjä ja myös että jengat pinnoissa/nipoissa oli kunnossa.

Mahtaako olla nyt niin että lämmönvaihtelun ja nastarenkaiden aiheuttaman tärinän ansiosta nuo ei-vetopuolen nippelit on kiertyneet auki? Nimittäin jos kierrettä olisi ollut pinnoissa niin olisihan tuo kaiketi mennyt löysäksi jo heti kivokossa ajelun jälkeen. Tarkistin aluksi näppäilemällä että pinnat oli kireydessä ja olen sen jälkeen ajellut huoletta. Otan tuon kiekon tässä joutessani, ehkäpä viikonloppuna rihtauspenkkiin ja katson tarkemmin mistä kiikastaa.