Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
Matti on varmaan vielä metsässä.
Ei, itse asiassa juuri istahdin koneen ääreen teekupin kanssa. Eka kaliakin meni jo, heti sen jälkeen kun olin käynyt vaatteet päällä suihkussa.

Mulle ja Jokilalle tuli ajoaikaa noin 9 h 15 min. Kilometreistä ei ole tietoa, mutta aiempiin kokemuksiin perustuen matkaa taisi olla hiukan vajaa satanen. Ajettiin jotakuinkin suunniteltu reitti. Lähdettiin vielä pienen pohdiskelun jälkeen Hongkongilta ajelemaan sunnuntaicycloilijoiden kanssa Tuorlan suunnan baanoja. Seitsemältä alkoi iloksemme vielä uusi sade. Lenkin päätteeksi käytiin nauttimassa paikallista perinneruokaa Sepen grilillä, kalorivaje tasoittui edes hiukan.

Aika niljakasta oli, ajossa sai tehdä töitä koko kropalla. Alun tahmeuden jälkeen kulki aika mukavasti, ja jossain kuuden tunnin kohdalla jopa iloisesti. Hyvät eväät varmaan.

Suuret kiitokset koko porukalle, hienoa että tulitte joukolla ajamaan. Kostea keli kysyi asennetta, ja sitä piisasi hyvän huumorin ohella. Samoin suuri kiitos Raspille, joka oli viritellyt meille aivan loistavan välitankkauksen!

Iso kumarrus. Missäs sitä kaliaa olikaan lisää?