Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
En kyllä sanonut, että se on ollut kokoaika 160, silloinhan keskisyke pitäisi olla siellä ja se jäi siittä kymmeniä lyöntejä.

Wallu: Anteeksi, en tiennyt lainkaan että siihen liittyi jokin ongelma. Sanottiin vaan, että "lähti".
Uskon, että vaivat eivät ole kivoja ainakaan jos se on jopa noin paha kuin Jykä kirjoitti.

'Parikymppisenä pitää tiputtaa 50v, jos on kova.' Entä jos ei oo ja en ole sanonut itseäni kovaksi. Fyysinen rehkiminen metsätöissä ei ole mitään rentouttavaa ja sahan melu ja savu tekevät tehtävänsä.

Jätetään sitten kaikki "selittelyt ja uhoamiset" kun kaikki tulkitaan niin ja ollaan hiljaa.
Kyllä sitä nyt uhota pitää, mutta jos sitten toteaa jääneensä toiseksi, on se sitten vaan reilusti myönnettävä. Itse ajoin Canarialla yhden Hollantilaisen kanssa Fatagaa ylös. Se iski kaksi kilsaa ennen mäen huippua ja minä jäin sille vähän. Sitten sain kipinän ja ajoin kiinni. Menin rinnalle ja haukottelin, että hohhoijaa vaan sullekin. Sitten viimeisessä kinkamssa se löi pelastajan päälle(kolmelehtinen pikkulimppu". Mä jäin sille. Se odotteli mäen päällä ja teki perkele saman mulle. Minkäs teit. Mä sanoin, että okei, olit parempi vaikka olihan se noloa. Mutta vielä nolompaa olis ollut jos olisin sanonut "no emmä viittiny ja ku on pk lenkkiki"

Sä kyllä syyllistyt usein tähän. Ei se nyt ole mikään ihme jos nastoilla tippuu ja joskus on vaan huono päivä. Kyllähän minä sen tiedän. Enkä siksi laittanut ekaan viestiin mitään raflaavaa eilen, enkä tänään. Totesin vain tavan jolla itse ajoin. Kun ajetaan maantiellä kisaa, on pakko tehdä vauhdinmuutoksia, jotta kisassa pysyy. Ja vanhana vasta pitääkin, sillä se heikkenee eka ominaisuuksista. Tänään Jussi siis teki niitä paljon. Kysyi, miten me halutaan. Meneekö keulaan ja nostaa sieltä vai sivusta vauhdilla. Sanoin ,että mene sivusta niin ei koko letkan vauhti kasva liikaa. Sitten se ajoi vastaan tai odotteli. Ei ongelma kenellekään. Ja turha mun on sanoa, etten viitsinyt. En olisi pysynyt edes peesissä vaikka kaikki olisin peliin laittanut

Sanoit eilen lenkillä, että juosten alle 12 min reppu selässä on paska aika. No en mä tiennyt paljonko alle se oli. Kaveri kuitenkin menee loppukokeisiin jossa valvotaan ja ryynätään 3 vrk. Sitten katsotaan sisäänpääsy ammatisotilaaksi. Mun mielestä se oli hyvin vaikka se olisi ollut 11.59, kun kyseessä ei ole urheilija vaan sotilas.

Ja kyllä minä olen Wallun kanssa monesti yrittänyt vaan jatkaa reenaamista, kun se päänsärky on päällä. Se vaan ei onnistu. Nytkin se yritti koska sanoin, että jos menee ohi, mutta ei se koskaan mene. Kellossa oli 1.45 ja jotain 45 km kun poika lähti kotiin. Oikaisemalla matkaa 28 km kotiin. 2 h oli matka kestänyt.
Itse se usein on tautiin syyllinen. Aamupala väliin ja kouluruoka-> tauti tulee tehtaan takuulla. Mutta joskus muutenkin. Tänään syötiin kunnolla, kun mä katsoin vierestä. Wallulla on huonot perintötekijät. Tuulalla ,mun velipojalla ja isällä on sama ongelma. Velipojalle syöttävät verenpainetta alentavaa lääkettä taudin akuuttivaiheessa. Siitä on apua kyllä, mutta samalla laskee syke eikä jaksa tehdä mitään.