Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
--
Kape kertoi, että sitä oli pyydetty vaihtamaan topiikkia. No ei se mikään Farmijoukkueen mies ole vaikka tänään kovilla olikin. Ajomieshän se on ja siellä toisella nyt on muut jutut tärkeämpiä kuin se ajo. Kopilla käy ajomiehet ja ne muut sitten höpisee ajamisesta ja hypistelee vehkeitä. Ja sitä paitsi Kape on ajanut ainakin kerran maantiepööörällä
Kolmanneksi Kape on sen verran kovaa tekoa, että pitää puolensa verbaalisessa mittelössä, niin kirjallisesti kuin sanallisesti. Tänään puhuttiiin niin paljon paskaa, että Paluksella se alkoi jo haista Olkoon ne kiusatut sitten siellä toisella

KOPILLA 10 kuskia. Yksi selkeellä maantiepyörällä ja Ilpo lähtikin sitten isoille teille. Me Lattomeren suuntaan. Osalla maastis osalla Cyklo. Jollain nastat jollain lähes sliksit.
--
Ai oon ajanut munamankelilla !! Hyvä et sää tiiät paremmi, ilmeisesti alkaa toi muisti pätkii jo näin varhaisvanhuudessa.
No, kerran oon testannu soralla 200m mun isän josku 90-luvul ostamaa "maantiepyörää" joka on ollu mun sedäl jo aikoja. Ja kokeilinhan mä kerra Koivuniemen cycloo vaiks sil oli tuskallista ajaa, kun satula taivaassa.

Nastat oli tänään välillä ihan kivat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
http://www.youtube.com/watch?v=jllDmAoclfY Tämä miehelle, joka maastiksella, nastarenkailla veti niin maan pirusti. 45 vauhdissa naureskeli vaan . No tunnin tasotesti 340W. Konvehti se on. Ja paskasta ei siis sitä konvehtia saa
Itse totesin ettei ole järkeä enään yrittä repiä tietä kiinni, kun matkaeroa oli, vaikka hetken yritin. Pääjoukko veti töitä tiiminä niin ei ollut jakoja vetää yksin nastamaasturilla teitä kiinni, itselläkin vauhti oli siinä jotain nelkyt.