ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 11 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #301
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hri Katso viesti
    Kaikille meille kuolevaisille, keille esim. hiilikuitu Nomad ylittää budjetin hieman liian rankasti, suosittelisin katsastamaan YT-Industries:ltä piakkoin ilmestyvän Wickedin tai BOS:illa varustetun LTD-version pyörästä. Luulisi tuolla pääsevän ainakin lajiin kiinni.
    Tuo olikin uusi paja mulle, YT-Industries. Tietääkö noista filoista joku enemmänkin? Äkkiseltään tuo Noton vaikuttaisi geon puolesta ja muutenkin potentiaaliselta. Toki palikkaa vaihtuis paljon. Ja on kyllä epäilyttävän halpa!

    AK-87 muokkasi tätä : 09.12.2011 at 12.31
    Mud, sweat and beers.

  2. #302
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    185
    Taisi olla uusimmassa Dirt-lehdessä testissä tuo Noton. Ainakin osat keräsivät kehuja, mutta en lukenut juttua kunnolla, joten en muista mitkä oli mielipiteet rungon suhteen.

  3. #303
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    130
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Herb ois kiinnostava, mutta sen kulmat kusahtaa kyllä 160 milliseen keulaan. Kulmat pitäis olla luokkaa SA 72-73, HA 65-66.
    Katos vaan, jotenkin ajattelin että siihen lyödään vaan pitempi iskari, mutta siinähän onkin adapteri että silmäväli pysyy samana. Aika loivaksi se sitten voipi mennä.

    Suosittelen sitten tuota YT:tä, niillä tais olla joku sellainen ajatus, että ne haluaisi mahdollisimman monen (erityisesti nuoren- "Young Talent") pääsevän käsiksi dh ja dirt ajamiseen ja tästä syystä myyvät mahdollisimman halvalla noita pyöriään.

  4. #304
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hri Katso viesti
    Kaikille meille kuolevaisille, keille esim. hiilikuitu Nomad ylittää budjetin hieman liian rankasti, suosittelisin katsastamaan YT-Industries:ltä piakkoin ilmestyvän Wickedin tai BOS:illa varustetun LTD-version pyörästä. Luulisi tuolla pääsevän ainakin lajiin kiinni.
    Tuota Wickediä katselin joskus itsekin, silloin kun se oli vielä protoasteella. Toi LTD voipi olla aika killeri, 160mm TRC-Deville ja Vip`r kustantaa itsessään jo 1,5k€ ... hankala tuosta on ilmajouston osalta enää paremmaksi pistää. Tested.

  5. #305
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Wickedistä näkyis olevan tulossa 170 millinen versio keväällä ja Noton muuttuu 180 milliseksi. Tuo 160mm Wickedkin voisi käydä, ehkäpä. Riippuu julkaisemattomasta geosta.
    Mud, sweat and beers.

  6. #306
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Meinaaksä Turnerilla uutta RFX:ää? Voi joutua hiukan odottamaan ennenkun on ajossa.
    Toteaa nimim. ei_vielä_tuotannossa olleen rungon ostanut...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lucky13 Katso viesti
    RFX on pitkään jatkuneen veivauksen jälkeen virallisesti kuopattu.
    Linkki
    Kiitti tiedosta. Ittelle ei oo uutta pyörää tulossa ens kesäks, joten spekulaatioasteella mennään vielä. Samalla muistin miks Turner merkkinä on ärsyttäny aikasemmin; nuo selitykset on ihan naurettavia... Samaa tasoa kun sillon kun horst vaihtui fauxiin, ja sen jälkeen äkkiä dw:hen.

    YT:n muutamassa rungossa näyttää olevan antisquat aika heikko, ja jos se on samaa tasoa Wickedissä ja Notonissa niin notkuu jonkin verran ilman reipasta hitaan liikkeen vaimennusta.
    Att inte cykla är att gå för långt

  7. #307
    On nuo YT:n pyörät saanut erittäin hyviä esim. Freeriden testissä...

    Varsinkin hintalaatusuhdetta kehutaan, oli näköjään kehuttu myös Notonin perää.

    Itse olen seurannut noita testeissä jo pidempään ja tasaista Ysiä on arvosanaksi nakuttanut

  8. #308
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hri Katso viesti
    Taisi olla uusimmassa Dirt-lehdessä testissä tuo Noton. Ainakin osat keräsivät kehuja, mutta en lukenut juttua kunnolla, joten en muista mitkä oli mielipiteet rungon suhteen.
    Kaivoinpa lehden esiin, october 2011 #116. Halpaa hintaa hehkutettiin ja alamäkiominaisuuksia. HA 64,5; BB 14,4" ja paino 34,5 lb. Eipä siitä jutusta paljon muuta saanut irti...
    Love me, love my bike.

  9. #309
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Entäs Cannondale jekyll??
    Vaan 150mm takana ,mutta tässä videossa tyypillä 180mm fox keulilla ,eli ilmeisesti syö aika järeitä keuloja.
    Siinähän taitaa pystyä muuttamaan takajouston määrää lennosta eli varmaan aika hyvä kiipeemään noin järeeks pyöräks.
    http://www.pinkbike.com/news/Ben-Cruz-Video-2011.html
    - Fear is a mindkiller -


  10. #310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jus Katso viesti
    Olen tässä netissä speksaillu vähän pidempi joustoista täpäriä metsä rymistelyihin. Nykyisestä (ex 6) löytyy 120mm molemmista päistä..

    Mitäs olette mieltä tuosta Orange Fivestä? Onko nuo Hope techin x2 jarrut hyvät? Entä onko osasarja muuten "oikea" pyörän hinta luokassa? Ilmeisesti 20" riittää, kun olen 193cm pitkä? (pitkä selkä, inseam n. 85cm)
    Mites nuo vanteet kestää kun mua ei enää neuvolassa punnita..?
    Femma pro:lla ajeltu keväästä asti.. Orikinaaliin muutoksina oli taakse isompi jarrulevy ja takana se Canadalainen kierrejousi mitä ilman ei taida sieltä fillariosasta päästä ulos. Tahko tuli rundattua, mutta enskakisoja en ole pistellyt. Enskareittejä on tullut ajeltua rauhallisemmin omalla ajalla. Gardalla kun oltiin niin kyllä kaverin Alpine oli siellä enemmän kotonaan (paitsi ylämäessä). Asiat mitä itse valittelen tässä vaiheessa on ohjainlaakerin ruostuminen (cane creekki), sekä RF:n evolve kampien pulttien jatkuva löystyminen. Niin ja Gamutti vääntyi plus se ohjurin rulla on lytyssä (ei pyöri). Koko on 16" (otin kauppiaan suosituksen mukaan) ja pituutta kuskilla 172 cm ja painoa ajokamoilla varmaan about 85 kg, kiekkoina on ne Mavicin tubelekset ja renkaina alla FatAlbertit 2.25 (vaihdan isompiin kuhan on ajettu sileeksi).

    Orankiin vaihdoin vanhahkosta 120 mm joustavasta StumpJumpperista, mulle siinä oli ainakin ihan tarpeeksi positiivista kulttuurishokkia. Kuluneen ajokauden jälkeen alkaa 160mm jousto hieman kiinnostaa, mutta se taitaa olla hieman överit mun ajoille. Mennään nyt tällä..

  11. #311
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AinaVanteilla Katso viesti
    Asiat mitä itse valittelen tässä vaiheessa on ohjainlaakerin ruostuminen (cane creekki), sekä RF:n evolve kampien pulttien jatkuva löystyminen. Niin ja Gamutti vääntyi plus se ohjurin rulla on lytyssä (ei pyöri).
    Jos siinä Cane Creekissä on konelaakerit, niin niitä saa edullisesti ainakin Foxcompista ja kenties Fillariosastakin. Yleensähän se on alalaakeri, joka menee jumiin kun sinne on päässyt tarpeeksi vettä ja mutaa. Jos haluu säästää rahaa, niin kannattaa ehkä pakkaa kyseinen laakeri täyteen rasvaa ennen asennusta. Kampien pultteihin kannattais varmaan kokeilla sinistä Loctiteä. Gamutin alarulliakin saa erikseen esim. tästä (linkki).

  12. #312
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Vääksy
    Viestit
    397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Entäs Cannondale jekyll??
    Vaan 150mm takana ,mutta tässä videossa tyypillä 180mm fox keulilla ,eli ilmeisesti syö aika järeitä keuloja.
    Siinähän taitaa pystyä muuttamaan takajouston määrää lennosta eli varmaan aika hyvä kiipeemään noin järeeks pyöräks.
    Jos Jekyllin 150 milliä ei riitä niin eikös sitten kannata ottaa saman tien Cannondalen Claymore.
    Jussi Heikkilä
    MC Kramppi - Meillä ei venytellä

  13. #313
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti efut Katso viesti
    Jos Jekyllin 150 milliä ei riitä niin eikös sitten kannata ottaa saman tien Cannondalen Claymore.
    Minä lähinnä tuota jekyliä AK-87:lle ehdottelin.
    Claymore taitaa mennä kirkkaasti yli 14 kilon eikä sillä liioin oo kiva ajella normaalia lenkki/polku ajoa.
    Ainakin mulla on semmonen käsitys ,että tuo claymore on jo selkeesti freeride vehje.

    Unohdin vaan lainata AK:n viestiä postauksessani.
    Oishan se soiva peli alamäkeen ja hieno kun mikä.
    Talvella pääsee tuota testaamaan epsanjassa ja jekyliä myös.


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Ei auta, nyt on kysyttävä raadilta:

    Heittäkäähän ehdotuksia enskarungosta/fillarista. Toivottavia speksejä ovat:

    -takapään jousto min. 150mm, mielellään 160mm.
    -keulakulma rauhallinen, noin 66 astetta.
    -horisontaalinen vaakaputki 585-600mm
    -ISCG tabit keskiössä

    Tarkoitus on rakennella/ostaa kestävämmän pään endurolaite, jolla olisi kiva ajella myös satunnaisesti deehoota. Jo "löytyneitä" ehdokkaita ovat mm. Nukeproof Mega, Mondraker Dune, Banshee Rune, Spessu Enduro EVO, Commencal Meta SX. Toiveena olisi myös, että fillarin sais suht järkevillä osilla alle 14 kilon. Myös esim Intense Uzzi on mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta se alkaa olla jo painon puolesta aikalailla kipurajoilla. Ehkä. Mikä lääkkeeksi??

    Niin ja tosiaan keulakulman ei tarvitse olla välttämättä 65-66 astetta alunperin, kunhan se on tuunattavissa noihin lukemiin järkevästi. Ts. akseliväli ei saisi kasvaa älyttömäksi.
    - Fear is a mindkiller -


  14. #314
    Onko kellään palstalaisista kokemusta Rosen Uncle Jimbo 8:sta?
    Enska/polkuajoon olisi pyörä hakusessa ja täälläkin miljoonaa eri vaihtoehtoa suositeltu mutta tuo Rose kiinnostaisi itseä huippu osien puolesta(budjetti max 3000€).. Edellinen fillari oli Trek fuel ex7 pikkasen paranneltuna eikä siinäkään kyllä ollu osissa mitään häikkää vaikka suht hinnat alkaen malli oli mutta ainahan se pitää saada pikkasen parempaa osaa tilalle vai pitäytyisikö vaan "normaali" merkeissä vähän huonommilla osilla ja päivittelis tarpeen tullen?

  15. #315
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    208
    Tuli vuokra-Jekyllillä tahkottua kesällä viikko Gardalla. Verrokkina oma entinen Remedy 8 2010.

    Alamäkeen ei hirveää eroa, Jekyll kääntyi aavistuksen verran helpommin pelkällä ajatuksella, mutta Remedyllä uskalsi vetää suoremmila linjoilla, rungon jäykkyys molemiissa samaa luokkaa, mutta Jekyllilä kiipeäminen ei ollut enää herkkua. Vaikka iskaria kuinka sääti, niin tasaisella kipuamisella Jekylissä on selvä notkuminen jota ei saa pois kompression säädölläkään. Teknisessä nousussa kummanki geometria ja perä toimi pirun hyvin, mutta Jekylin liikakilot veivät suurimman ilon. Kannon- ja juurakonkierrossa tuo Jekylin takajouston säätö kyykytti Remedyn korkean keskiön.

    Jos merkin seksikkyydellä ei ole väliä ja fillarin pitää toimia jotenkin myös lenkkipyöränä,niin ylivuotisia 2011 Remedyjä saa Saksasta melkein vain kauniisti pyytämällä. Tai no joo reilulla parilla tonnilla.

    Tylsähän tuo kyllä on, seuraavaksi itselle taas joku seksikkäämpi merkki.

  16. #316
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Mä taas voisin seksikkään merkin jälkeen ottaa jonkun tavis-pyörän, vaikka helppohan tuo on sanoa kun en oikeasti ole mitään ostamassa.

  17. #317
    Kiitoksia paljon vinkeistä, kaikki nämä (ilmeisen mitättömät) haasteet Oranki Femman kanssa on ns. uusia minullle.. Mene ja tiedä johtuvatko ajotyylin muutoksesta ja selkeästi kasvaneesta ajomäärästä vai ovatko nämä nyt ton Femman akilleen kantapää.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Jos siinä Cane Creekissä on konelaakerit, niin niitä saa edullisesti ainakin Foxcompista ja kenties Fillariosastakin. Yleensähän se on alalaakeri, joka menee jumiin kun sinne on päässyt tarpeeksi vettä ja mutaa.Jos haluu säästää rahaa, niin kannattaa ehkä pakkaa kyseinen laakeri täyteen rasvaa ennen asennusta.
    En suoraan sanoen tiedä, "huollossa" rassasivat sitä kuntoon. Eipä ole aikaisemmin tämmönen ongelma tullut vastaan ja ehkä vähän harmittelen että se ilmenee 3keurin pyörässä. Tollanen laakeri sinne siis sopii: http://www.canecreek.com/component-h...S44%20|%20ZS56

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Kampien pultteihin kannattais varmaan kokeilla sinistä Loctiteä.
    Juu näin on, tämäkin on ollut mulle uutta suhteessa edellisiin pyöriin joissa on ollut Shimanon settiä eri x:n yhdistelmissä. Joku muukin taisi antaa noista kammista vähän huonompaa palautetta.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Gamutin alarulliakin saa erikseen esim. tästä (linkki).
    Yeah.. samaa olin katellut. Jostain syystä tuli vain ns. ryöstöfiilis tosta korvausrullasta, eihän se nyt paljoa ole, mutta toivois tommosten kestävän paremmin. Ei ole aikaisemmin ollut joten en osaa sanoa onko mulla ollut vain paska tuuri vain onko tämä tyypillistä.

  18. #318
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Rallinaaman kammista mulla homehtu laakerit kanssa tosi nopeesti ja kammet kans löysty kokoajan, sitten laitoin liimalla kiinni ja loppu se löystyminen.

  19. #319
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    422
    Mulla on Femmassa toimineet Racefacen kammet ihan ongelmitta tämän kesän (sain vapun tienoilla fillarin). Sama ohjainlaakerin kanssa.

  20. #320
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    131
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Tuossapa se ongelma juuri piileekin, että kuvittelen voivani rakentaa pyörän, joka olisi riittävän släkki ja järeä deehookäyttöön, mutta kuljettaisi kivasti myös tasamaaryskytyksessä. Ja siis perän juustoksi riittänee 6", mutta keulaan pitää saada vähintään 160, mieluummin 170mm. Herb ois kiinnostava, mutta sen kulmat kusahtaa kyllä 160 milliseen keulaan. Kulmat pitäis olla luokkaa SA 72-73, HA 65-66.
    Tuo kuulostaa ihan Cannondalen uusilta Fox Dyad -virityksiltä, eli Jekylliltä tai enemmänkin Claymorelta, jos haluaa oikeasti ajaa myös DH:ta. Itselläni on nyt parin-kolmen kuukauden verran kokemusta Jekyllistä. Takana on joustoa vain 150 mm, mutta kun edessä on 160 mm Fox 36, niin keulakulma loivenee aika paljon, 66 asteen paikkeille ns. flow-moodissa. Ja jännästi geometria muuttuu ylämäkiystävälliseksi, kun jyrkissä nousuissa vääntää vivun elevate-moodiin. Keskiöteknologioista en paljonkaan tiedä, mutta BB30 on noissa kyllä se vakioratkaisu.

    Oma hiilari-Jekyll hieman alle 14 kg polkimien kanssa, raskaahkolla DT:n E2200 kiekkosetillä ja 2,4 Fat Alberteilla. Tuota pyörivien massojen osastoa keventämällä saisi 13 kilon paikkeille.

    Jaa, kun viestiketjua lukee pidemmälle niin en ole ensimmäinen, joka nostaa pöydälle kissan nimeltä Jekyll/Claymore...

    Yllättäviä nuo kommentit Jekyllin notkumisesta. Olisiko ollut säädöt kuitenkin pielessä, ei se mielestäni ainakaan elevate-moodissa notku.
    "All mountain has more beer than Trail (XC has no beer) and less than DH."
    - nimimerkki highdelll mtbr.com-foorumilla

  21. #321
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    jkl
    Viestit
    52
    Mun pitää nyt avautua tähän. eli mulla on kokemusta vuoden ajalta Pivot firebirdistä 160 ja 180mm keuloilla!
    Firebird on aika hieno vehje nousemaan ylämäkeä kummallakin keulalla!
    vs. sunn kern lt tai commencal meta6.
    Ja noihin verrattuna ainut runko mikä kesti yli vuoden.
    Mutta Firebird on ainakin mun mielestä liian ronski nykyenskaan(ainakin 180mm keulalla), eli siitä päästää siihen et mulla on tällä hetkellä Pivot 5.7 160mm keulalla!
    Lähtisin siitä et Firebird pelkkään alamäkiajoon ja 5.7 160mm keulalla kisailuun ja lenkkiajoon koska luulen tietäväni et moni täällä on mua kevyempi ja ajaa suht kevyesti!
    Pivot on kuitenkin se varmin vaihtoehto. jättäsin esim. nuo cannondalet ostamatta.
    Painot oli L kokosessa Firebirdissä n.15.5kg hissitolpalla ja 5.7 n.13.2kg ilman hissitolppaa!
    5.7 keulakulma 160mm keulalla on vähintäänkin riittävä!

  22. #322
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Tän vuoden enskasarjan voittaja tais muistaakseni sanoo, että meinaa ajaa ens vuonna Claymorella..

  23. #323
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    jkl
    Viestit
    52
    Sama mies tais ajaa 2011 monta kisaa ns. kakospyörällä kun ne ei kestänyt?
    Voin olla väärässäkin.
    mulle on tärkeempää se et samalla pyörällä pystyy ajaan kisat ja lenkitkin, ilman ongelmia!

  24. #324
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Joo se tais paskoo Moton takahaarukoita (tms.) vähän enemmänkin aikojen saatossa. Mutta ehkäpä Claymore on kestävämpi. No, en itekään kyl sellasta laittais.

  25. #325
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Joo se tais paskoo Moton takahaarukoita (tms.) vähän enemmänkin aikojen saatossa. Mutta ehkäpä Claymore on kestävämpi. No, en itekään kyl sellasta laittais.
    Nythän se nähdään miten kestää! Se pullshock vähän epäilyttää. Motoja Janne rikkoi muistaakseni lähemmäs kymmenen ja Eetukin melkein saman verran, kun viimeksi asiasta tiedustelin... Onneks niissä on se takuu, muuten jäis ainakin ostamatta.
    Love me, love my bike.

  26. #326
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    131
    En varmaan itsekään olisi kovin helposti ostanut noin erikoisella takajoustolla varustettua runkoa, ellei se olisi tullut takuuna Moton tilalle. Eli Moto ei mullakaan kestänyt, vaikka en olekaan kilvanajaja. Ameriikasta intter-netin välityksellä kulkeutuvien huhujen mukaan ei Jekyllkään ole täysin unbreakable, kaikesta Ballistec Carbon -hehkutuksesta huolimatta. Mutta katsotaan...
    Joka tapauksessa tämä Dyad on itselläni eka säätöoptio jota oikeasti tulee käytettyä (talas ja pro pedal jäivät lähes täysin koristeeksi edellisessä pyörässä) ja josta on selvää hyötyä: moni jyrkkä tekninen nousu onnistuu niin että itseltä loppuu usko mutta pyörältä ei, eivätkä alamäkiominaisuudetkaan häviä Motolle (paitsi jos unohtaa kääntää säätövipua ennen kuin lasku alkaa).
    "All mountain has more beer than Trail (XC has no beer) and less than DH."
    - nimimerkki highdelll mtbr.com-foorumilla

  27. #327
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Vääksy
    Viestit
    397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wiggum Katso viesti
    Motoja Janne rikkoi muistaakseni lähemmäs kymmenen ja Eetukin melkein saman verran, kun viimeksi asiasta tiedustelin... Onneks niissä on se takuu, muuten jäis ainakin ostamatta.
    Noilla pojilla nyt ei kestä mikään ainakin Eetun tapauksessa kuski mukaan lukien. Poikien ajotyyliäkin voi kuvailla säälimättömäksi. Monen muun alla sama kalusto pelaa hienosti vuodesta toiseen. Toisaalta jos nämä miehen sanoo että kalusto kestää heidän ajoa niin sitten se varmaan on lähes pomminkestävää.
    Jussi Heikkilä
    MC Kramppi - Meillä ei venytellä

  28. #328
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    708
    3 kesää takana Blur LT:llä, ja keulakulman saa tuossakin säädettyä sinne 66 asteeseen (160mm Fox + angleset). Tosi näppärä enska -tyylisessä ajossa, ja painon saa pidettyä 13kg -paikkeilla Reverbillä ja 2,4 kumeilla. 5,7 on kova haastaja tuolle, mutta keulakulma taitaa olla siinä hivenen jyrkempi, mutta takajoustohan siinä toimii todella hienosti. Hatunnosto santa cruzin omille laakerityökaluille, ja kaikkien nivelien osien hyvälle saatavuudelle, jos meinaa ajaa samalla pyörällä kauan.

  29. #329
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bonzorno Katso viesti
    Sama mies tais ajaa 2011 monta kisaa ns. kakospyörällä kun ne ei kestänyt?
    Voin olla väärässäkin.
    mulle on tärkeempää se et samalla pyörällä pystyy ajaan kisat ja lenkitkin, ilman ongelmia!
    Eli pyörällä ei loppujen lopuksi ollut niin suurta merkitystä? Näinhän se tuntuu DH puolellakin olevan, että samat tyypit dominoivat millä vain pyörällä...

  30. #330
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    1.636
    Näyttäisi olevan parikin kappaletta Alpine 160 : siä fillaritorilla kaupan, siinä vasta kelpo peli enskaan
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •