Hyvä kun sinäkin huomasit!
Fillarin renkaan sisään menevät piikit ovat toisessa mittaluokassa kuin autoon renkaasen osuvat.
Sanotaan että auton pyörä kohottaa tiellä olevat naulan pystyyn joko samasta tai eri autosta. Seuraavan auton pyörään osuessaan naula onkin pistoasennossa.
On paljon polkijoita jotka eivät koskaan käy vuoristossa ja siksi eivät voi ymmärtää kuinka tärkeää ohjattavuuden säilyminen on.
Serpentiiniä alas tullessa ei halua ottaa ylimääräisiä riskejä vaikka silti haluaa nauttia vauhdista.
On myös ihmisiä jotka eivät välitä riskistä joka realisoituu 1/100 - 1/1000.
He ovat normaalia useammin tapaturma-asemalla luitaan paikkaamassa.
Pirkalle:
http://velonews.competitor.com/2011/...2%80%99_180133
"
At 1,390 grams Giant’s new tubeless clincher climbing wheel is 74 grams lighter than a pair of Shimano Dura-Ace C24 tubeless wheels. At $1,000, Giant’s P-SLR1 wheels are also $400 less than the previously mentioned Shimano wheelset. That makes them a pretty great deal for a pair of light aluminum tubeless wheels.
"
Kirjanmerkit