Ihan pakko nyt heittää kommentti tähän ketjuun. Lueskelin näitä kirjoituksia tuossa juhannuksen kahta puolen ja siitä jäi kai jotain ajatuksenpoikasia muhimaan... Kesäkuun lopulla 4-v tyttäreni sattui ottamaan ei-niin-mairittelevan kuvan minusta digikameralla. Ja tajusin, että vatsan ympärillä saattais tosiaan olla hivenen jotain ylimääräistä.

30.06. sitten loin profiilin Kiloklubi.fi palveluun. Paljolti sillä perusteella valitsin tämän, koska pulkkisen hannu sitä mainitsi visuaalisemmaksi kuin kalorilaskuria. Ja kalorilaskurin profiili on sitäpaitsi maksullinenkin...

Nyt olen siis kohta 3 viikkoa laittanut ylös mitä syön ja mitä liikun. Olen syönyt tänä aikana ENEMMÄN kuin vuosikausiin - liikkunut suurinpiirtein saman verran kuin muutenkin. Ruuan laatu on vaihtunut: kasvisten määrä yli tuplaantunut, proteiinien määrä kasvanut noin 50% ja hiilareitten määrä vähentynyt 'bout 60%. Kuitujen määrä lisääntynyt reilusti ja samoin "hyvien rasvojen".

Mitään muita spesiaalitemppuja en siis ole tehnyt. Sisäänpäin menevät kalorimäärät on luokkaa 2100-2400 / päivä. Paino on tullut alaspäin tän aamun punnituksen mukaan 2,8 kg ja vatsanseudun ympärystä on pienentynyt 6 senttiä. Niinjoo, ja yleinen olo ja vireystila on parempi kuin vuosiin. Mun mielestä tuo on aika hyvin, kun paino on kuitenkin junnannut tuossa 92-95 luokassa viimeset 5 vuotta.