1)” Tietenkin tunnin parin lenkit menee pelkällä vedellä” Miksi pitäisi laihduttamisen kannalta tehdä yhtään pidempiä lenkkejä? Näin ollen ei mitään geelipatukoita tarvita.
2)Säästöliekki ilmiö:
Tosin on paljon dataa, että säästöliekkiä voi tapahtua, mutta sen vaikutus ei ole todellakaan niin suuri kuin yleisesti luullaan ja se vain ehkä hidastaa laihduttamista, ei ikin pysäytä sitä ja 'keho ei polta rasvaa, koska se on säästöliekillä'. Tämä on uhka, jos näännyttää itseään puolisen vuotta parilla sadalla kalorilla. Sitä kovin moni tällä foorumilla tuskin tekee. Suurin säästöliekki on tainnut olla juuri henkilöillä, joita näännytettiin puolisen vuotta. Heidän rasvaprosenttinsa laski johonkin viiden paikkeille tai alle ja aineenvaihdunta hidastui joku 30-40%. Säästöliekkiä, eli ylimääräistä aineenvaihdunnan hidastumista, mitä kevyempi keho tuo tullessaan, on havaittu useasti, mutta vaikutus ei ole mitenkään suuri, kuten useasti jo mainittu. Eräässä tutkimuksessa kulutuksen laskun havaittiin olevan 6% yli mitä sen olisi pitänyt olla tai lepoaineenvaihdunta
hidastui noin 100 kalorin verran 10% painonpudotukseen tai lasku on muuten vain niin pieni, että sillä ei ole merkitystä (59-68).
2) ” sitten kun lenkin jälkeen syöt niin käy niin, että insuliini ryöpsähtää peliin ja sehän on varastohormoni. Kaikki mitä syöt menee varastoon.” Bull crap.
Lihasten ja maksan glykogeeni on keskeinen tehoa ja jaksamista rajoittava tekijä. Keski- ja kovatehoisessa harjoittelussa ainoana mahdollisena tehokkaana energianlähteenä toimivat hiilihydraatit, jotka ovat varastoituneet lihassoluihin glykogeeninä. Kun nämä varastot on liikunnalla ajettu tyhjiksi, ei todellakaan kaikki syömäsi muutu läskiksi eli ”mene varastoon”. Kannattaa tutustua aiheeseen ”palautuminen”
3)Kiloklubi on varmasti hyvävaihtoehto. Itse voin mainostaa kalorilaskuria. Toiminu mulla älyttömän hyvin. Laskin painoa 80kg->75kg niin lähti pelkkää läskiä.
ainiin taas.. nokun tämmönen samammoinen harhakuvitelma pukkaa aina välillä jostain esille, ei siis ollu mitenkään henkilökohtasta.

Lainaa viestiä vastauksessa

Ajatella, mun painohan voisi alkaa kuutosella

Kirjanmerkit